Is ook anders hoor, maar is ook heel anders dan met vrienden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind dat anders. Zie dan het verschil niet dan dat je met vrienden gaat, behalve dat je de mensen van te voren niet kent.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:00 schreef Flamarande het volgende:
Fem is in de goede sc gaan zitten gelukkig
Nee, zij heeft lelijke wenkies. Haar hoofd ook trouwens, snap het single zijn wel.quote:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, zij heeft lelijke wenkies. Haar hoofd ook trouwens, snap het single zijn wel.
Nou jongens was weer gezellig
ik had het dan ook over mezelf.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, zij heeft lelijke wenkies. Haar hoofd ook trouwens, snap het single zijn wel.
111quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik sta nu op 109 die ik kan lezen, maar zal ik werkelijkheid ook wel 114 zijn
Ik ook, maar bij sommige bureaus zie je van te voren al die leeftijden van je medereizigersquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:03 schreef Flamarande het volgende:
Ben bang dat als ik een groepsreis boek er allemaal Ria’s meegaan
Heb keuze genoeg. Snap wel dat t frustrerend is als je het zelf moet doen met wat je ouders uitkiezenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ga haar achterna danquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:00 schreef Flamarande het volgende:
Luiwammesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:07 schreef Flamarande het volgende:
Heb allemaal shit te doen vandaag maar wil mijn bed niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is ook anders hoor, maar is ook heel anders dan met vrienden.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[Info]de bingo begint vanmiddag om 13.17[/info]
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[validation]Neem je eigen theezakjes mee[/validation]
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[warning]SATÉ [/warning]
wat was die ander ook alweerquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[error]kaas en cervelaat op prikkertjes[/error]
heb ze in mijn notes gezetquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat was die ander ook alweer
heldquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
heb ze in mijn notes gezet
en dan heb je nog modbreak
[modbreak]haags is een topvent[/modbreak]
Jij post alsof je daar ook last van hebt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:58 schreef Solotov het volgende:
Iemand filmpje op vkmag gezien van die crash in zuid Afrika. Die beelden uit het ziekenhuis niet normaal hoe leip. Hij leefde daar gewoon nog
A stijl dwars door z'n hoofd heen
goed gedaan jongequote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:21 schreef HPLC het volgende:
[modbreak]rustaaagh[/modbreak]
Werken ze wel als ik ze erin edit?
[success]test[/success]
HHahha echt hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:00 schreef Flamarande het volgende:
Hcecjehcidiisv, ywuiikfquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij post alsof je daar ook last van hebt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:26 schreef Solotov het volgende:
[..]
HHahha echt he
Dat stomme tyfusgelul over die kutcavias en wat ze elk moment doet pfoeee
Als je zin hebt wil ik wel meegaan hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jammer weer.
Jokes aside, zijn er FOK!kers die met elkaar op vakantie gaan?
vast wel. Maar wel lieffffquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Heb ik hier al blij verteld dat ik over 2 maanden een kitten krijg?
Ja, al 36 keer. Stop deze actquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Heb ik hier al blij verteld dat ik over 2 maanden een kitten krijg?
Alleen een keer met fokkers een weekendje Valkenburg geweestquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jammer weer.
Dus als ik van een brug spring dan doe je het ookquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet zo vaak als jij over dingen begint.
???quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:38 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Alleen een keer met fokkers een weekendje Valkenburg geweest
Misschien wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus als ik van een brug spring dan doe je het ook
Kun je hem een note geven? Hopelijk mag die irritante Kiid binnenkort dan weer een weekje op vakantie en dan gaat hij janken dat het jouw schuld is. Genot.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moest stiekem beetje gniffelen
Nee johquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel voor aan dat jij je huisdier Fifa noemt.
Kutkwark ook altijdquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Kun je hem een note geven? Hopelijk mag die irritante Kiid binnenkort dan weer een weekje op vakantie en dan gaat hij janken dat het jouw schuld is. Genot.
Ik praat zelfs niet zoveel over paarden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:37 schreef Kiid het volgende:
Lijkt net een dierenasiel hier soms. Gaat alleen maar over katten en cavia's. Daarvoor is die andere sc
Beestje is net paar dagen oud dus je kan niet veel zien:quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze wisselt Kuroi wel meteen in. Man man man.
Nee hoor Ama. Super leuk. Heb je pics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de rode. En ik hoop nog steeds dat Kuroi ook terugkomt.
Your beauty never ever scared me.
Ja, dat is wel sneu. Ik heb DBS nog niet weten te vervangen ondanks dat dat ook bijna een jaar al voorbij isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze wisselt Kuroi wel meteen in. Man man man.
Nee hoor Ama. Super leuk. Heb je pics?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beestje is net paar dagen oud dus je kan niet veel zien:lievvvvvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de rode. En ik hoop nog steeds dat Kuroi ook terugkomt.Zonder wrijving geen glans
[..]
Beestje is net paar dagen oud dus je kan niet veel zien:katertje dan neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de rode. En ik hoop nog steeds dat Kuroi ook terugkomt.
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:43 schreef Flamarande het volgende:
Ama blijft ook gewoon vrolijk doorposten, mooi is dat
Ja daarom zeg ik 't ook jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ga ik wel vanuit. Meeste rode katten zijn katers.
Awwquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je zin hebt wil ik wel meegaan hoor
Ja, ze is wel een beetje eigenwijsquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:43 schreef Flamarande het volgende:
Ama blijft ook gewoon vrolijk doorposten, mooi is dat
308quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik sta nu op 109 die ik kan lezen, maar zal ik werkelijkheid ook wel 114 zijn
Kan er niet wakker van liggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kiid en cachet zitten te janken
Als je dat al janken noemtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kiid en cachet zitten te janken
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gras is groen, VK is kut en Haags heeft geen verstand van voetbal
Nee dit is mijn thuishonkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:45 schreef Solotov het volgende:
[..]
Jij hoort in die andere sc
Opbokken
En jouw benen zijn hariger dan je ons wil doen gelovenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gras is groen, VK is kut en Haags heeft geen verstand van voetbal
Smooth.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wann kan ik jouw eitje komen klaarmaken
moet jij wetenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
En jouw benen zijn hariger dan je ons wil doen geloven
???quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:01 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wat ga je maken met aardappels dan?
Ik ga elk jaar met HPLC op cruise.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jammer weer.
Geregistreerd opvrijdag 31 augustus 2018 @ 23:58quote:
Overal, enkel derde wereld niet want die eten rijst en vliegen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
In welke wereld noemt men aardappels patat
[..]
Beestje is net paar dagen oud dus je kan niet veel zien:Je hebt mijn toestemming de SC vol te spammen met kitten foto’s als ze bij jou is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de rode. En ik hoop nog steeds dat Kuroi ook terugkomt.
mijn toestemming heb je nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt mijn toestemming de SC vol te spammen met kitten foto’s als ze bij jou is.
Toevallig. Ik eet nu ook een gebakken omelet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:50 schreef Rozevla het volgende:
Ik ben toevallig eieren aan het bakken !!!
Komt goed.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt mijn toestemming de SC vol te spammen met kitten foto’s als ze bij jou is.
Ik doe het lekker toch.quote:
Lekker.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toevallig. Ik eet nu ook een gebakken omelet.
Ik zat hier al toen jouw moeder nog twijfelde je te aborteren, mafkeesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Geregistreerd opvrijdag 31 augustus 2018 @ 23:58
![]()
Neuk jij ff lekker de hond.
Je kunt ook Spongebob gaan kijken. Zijn ook veel afleveringen van en altijd donders spannend.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat is wel sneu. Ik heb DBS nog niet weten te vervangen ondanks dat dat ook bijna een jaar al voorbij is
Aw, dankjewel. Jij ook honneponquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Lekker.
Eet smakelijk kroepoekje van me.
Je was 3 toen hij zich heeft geregistreerd hier.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:11 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik zat hier al toen jouw moeder nog twijfelde je te aborteren, mafkees
Ja nouquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je was 3 toen hij zich heeft geregistreerd hier.
Zo.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je was 3 toen hij zich heeft geregistreerd hier.
moest lachenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
vandaar dat het zo'n slap gedoe is hier
Echt hè, lekker op de Middellandse zee roeibootjes met vluchtelingen laten zinkenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ga elk jaar met HPLC op cruise.
JANKENquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:43 schreef Solotov het volgende:
[..]
Zet jij jezelf op zwart of moeten wij dat voor je regelen?
Lekker volwassen weer.quote:
zeg het 'm noelquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:46 schreef Solotov het volgende:
[..]
Lekker volwassen weer.
HAAGS JUICHT HET TOE DAT MENSEN JODEN HEBBEN KANKER NEERKALKEN IN AMSTERDAM
Zo hallo...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:46 schreef Solotov het volgende:
[..]
Lekker volwassen weer.
overdrijven is ook een vak ouwe dibbesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:46 schreef Solotov het volgende:
[..]
Lekker volwassen weer.
Nou ja zegquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:46 schreef Solotov het volgende:
[..]
Lekker volwassen weer.
Jezus wat laat.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ondertussen moet ik nog steeds ontbijten
Lekker rustigquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
Leuk als iedereen vrij neemt op dezelfde dag en je bijna als enige op kantoor bent
NOOTMANS!!!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
Leuk als iedereen vrij neemt op dezelfde dag en je bijna als enige op kantoor bent
HAAGSE MATTIEquote:
Ja maar je moet ook alles doen en iedereen te woord staanquote:
werken zul jequote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
Ja maar je moet ook alles doen en iedereen te woord staan
Ben je daarom zo laat?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HAAGSE MATTIE
[..]
Ja maar je moet ook alles doen en iedereen te woord staan
Maar het is toch zoquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak ouwe dibbes
Mooi hoor, ik ga in april, juli en oktober weer naar Ierlandquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:59 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja ik dacht aan de Algarve in mei
Is daar ook een legobeurs?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi hoor, ik ga in april, juli en oktober weer naar Ierland
Vast welquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is daar ook een legobeurs?
Nooit geweest, is dat leuk om als vrouw alleen heen te gaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi hoor, ik ga in april, juli en oktober weer naar Ierland
Als je van roodharige mannen houdt wel jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:03 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nooit geweest, is dat leuk om als vrouw alleen heen te gaan?
daar verzamelen alle eenzame lelijke gingermannen zich dus een hoop nieuwe klanten voor jequote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:03 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nooit geweest, is dat leuk om als vrouw alleen heen te gaan?
Ben ik niet gewend jongequote:
Ik was hier al vroeg maar daarna moest ik dus echt keihard werkenquote:
Ben ik geweest. Is mooi.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:59 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja ik dacht aan de Algarve in mei
Hee het is geen hond die ballen haalt!!!!! Hou je vieze vuile rot bek!!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:11 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik zat hier al toen jouw moeder nog twijfelde je te aborteren, mafkees
kom vechten dan, bolle papzakquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar verzamelen alle eenzame lelijke gingermannen zich dus een hoop nieuwe klanten voor je
Jazeker. Ik heb daar eigenlijk nauwelijks op het strand gelegen. Mooie dorpjes, waterparken enz.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:05 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Is er wat te doen want ik hoef niet een week op het strand te zitten
Heb jij op dolfijnen gejaagd?! 😱quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb daar eigenlijk nauwelijks op het strand gelegen. Mooie dorpjes, waterparken enz.
Heb daar boot tour gedaan langs de kust en de grotten. Dolfijnen jagen, en dan foto's maken.
Wij zaten wel net buiten het partycentrum gelukkig. Maar dat kan je dus ook doen... hele dagen party.
Aber, volgens onze booslimaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Wie heeft er minderwaardige wenkies
Ja, met mijn cameraquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij op dolfijnen gejaagd?! 😱
Ik niet. Ik kreeg zelfs van de specsaver homo complimenten over mijn perfect gebogen en zwarte wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Wie heeft er minderwaardige wenkies
had ie het niet over wat anders?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, met mijn camera
[..]
Ik niet. Ik kreeg zelfs van de specsaver homo complimenten over mijn perfect gebogen en zwarte wenkbrauwen.
Mijn penis bedoel je? nee die is blank.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
had ie het niet over wat anders?
met de lengte van een zwarte wellichtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn penis bedoel je? nee die is blank.
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn penis bedoel je? nee die is blank.
TRquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:16 schreef Zosk het volgende:
Heb echt al kankerlang geen kankernotes erbij gekregen
Gefeliciteerd meidquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:16 schreef Zosk het volgende:
Heb echt al lang geen notes erbij gekregen
Jelly, waar ga je?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:16 schreef xcachet het volgende:
Ik ben echt het gelukkigste mens op aarde. Ik mag vanavond gewoon onbeperkt sushi eten.
zegt meer over het falende beleid, waar natuurlijk geen sprake van isquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:16 schreef Zosk het volgende:
Lekker man onbeperkte zeemodder naar binnen schuivenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:16 schreef xcachet het volgende:
Ik ben echt het gelukkigste mens op aarde. Ik mag vanavond gewoon onbeperkt sushi eten.
Ja, dat wel. Mijn penis is groter dan gemiddeld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
met de lengte van een zwarte wellicht
Je bent inderdaad een leukere user geworden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:16 schreef Zosk het volgende:
Had ik ook toen ik niet postte.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:16 schreef Zosk het volgende:
Ik krijg veel notes door zulke uitsprakenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
zegt meer over het falende beleid, waar natuurlijk geen sprake van is
Wist je dat je meer bacteriën in je darm hebt zitten dan dat je lichaamscellen hebt? Dacht vind jij vast een leuk feitjequote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker man onbeperkte zeemodder naar binnen schuiven![]()
sushi is echt ranzig als je ook ziet hoe vaak daarin bacteriën enzo zitten
Oh schrok al, dacht met een harpoenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, met mijn camera
[..]
Ik niet. Ik kreeg zelfs van de specsaver homo complimenten over mijn perfect gebogen en zwarte wenkbrauwen.
eens met deze man.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onmogelijk, was al veruit de leukste namelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je bent inderdaad een leukere user geworden.
Aan die rattenpootjes van je zitten ook bacteriën. Hak je die er nu ook af?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja goeie tent is datquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar Japas. Veel keus en variatie, onbeperkt en wordt wel gewoon bediend.
Ja, wist ik. Maar dat zijn voornamelijk goeie bacteriën.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wist je dat je meer bacteriën in je darm hebt zitten dan dat je lichaamscellen hebt? Dacht vind jij vast een leuk feitje
Sushi in Japanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat mij gewoon trots zijn op mezelfquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Snap gewoon niet waarom mensen zich daarmee bezighouden
Zielig met een harpoen op dolfijnen jagenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh schrok al, dacht met een harpoen
Ja maar dat is om jou een duur montuurtje aan te smeren
Kraaienpootjes bedoel je? welke rattenpootjes?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Aan die rattenpootjes van je zitten ook bacteriën. Hak je die er nu ook af?
Op FOK!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:20 schreef xcachet het volgende:
Volgens mij heb ik ook al maanden geen note meer gehad.
Vergeet ook steeds waar ik dat kan zien.
Dat is andere sushi dan die je hier bij die vreetschuren haalt.quote:
En daar kreeg je zeker te horen dat je rommelige borstels hebtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zielig met een harpoen op dolfijnen jagen
Ja zal wel maar is niet gelukt ben uiteindelijk naar eyewish gegaan.
Daaromquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is andere sushi dan die je hier bij die vreetschuren haalt.
Ja ik laat jequote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laat mij gewoon trots zijn op mezelf
Betwijfel ik. Maar de smaak zal vast beter zijn ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is andere sushi dan die je hier bij die vreetschuren haalt.
bij mij op de bankquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:20 schreef xcachet het volgende:
Volgens mij heb ik ook al maanden geen note meer gehad.
Vergeet ook steeds waar ik dat kan zien.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En daar kreeg je zeker te horen dat je rommelige borstels hebt
tot ziensquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:21 schreef Zosk het volgende:
Ik ben er weer vandoor want heb het druk, tot ziens vrienden
Is voornamelijk veel verser, niet van die vieze ingevroren zooi die er al een week ligtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Betwijfel ik. Maar de smaak zal vast beter zijn ja.
Dag vriendquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:21 schreef Zosk het volgende:
ciao bellaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:21 schreef Zosk het volgende:
Denk niet dat dat het geval is. Zulke tenten lopen als een tierelier. Dus vis invriezen is niet eens nodig.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is voornamelijk veel verser, niet van die vieze ingevroren zooi die er al een week ligt
Is goedquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:23 schreef Der_Mann het volgende:
hey leuk zosk blijft weer doorposten nadat hij doei zegt
wat een slechte act
Is zeker wel het gevalquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk niet dat dat het geval is. Zulke tenten lopen als een tierelier. Dus vis invriezen is niet eens nodig.
Je kan je ook wat minder autistisch opstellen andersquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:23 schreef Der_Mann het volgende:
wat een slechte act
Wat een aandachtshoer he.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:23 schreef Der_Mann het volgende:
wat een slechte act
Lekker, en nog altijd helemaal in je nopjes ermee?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]nee die gaven mij geen compliment. TOch een bril gekocht daaro
ga jij eens werk zoekenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan je ook wat minder autistisch opstellen anders
Ja, draag hem voornamelijk voor beeldscherm. Maar kan zonder prima zien, alleen is het dan iets onrustiger beeld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker, en nog altijd helemaal in je nopjes ermee?
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:24 schreef xcachet het volgende:
Misschien dat ik het daarom zo goed met hem kan vinden.
Uiteraard. Logisch ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:24 schreef Zosk het volgende:
Je kan die Nederlandse vreetschuren toch niet vergelijken met de lokale tentjes in Japan waar de menukaarten in het Japans zijn. Mafklappert.
Ja niet iedereen heeft tijd om op vrijdagavond even naar Japan te vliegen om sushi te eten okequote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:24 schreef Zosk het volgende:
Je kan die Nederlandse vreetschuren toch niet vergelijken met de lokale tentjes in Japan waar de menukaarten in het Japans zijn. Mafklappert.
Vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:26 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja niet iedereen heeft tijd om op vrijdagavond even naar Japan te vliegen om sushi te eten oke
nooit last van met adblock. Op FOK! ook nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:26 schreef xcachet het volgende:
Ik word die reclames op YouTube echt beu. Maar wil gewoon niet betalen
heeft al langer geen baan dan braddiequote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt he. Heb hem nog nooit 's morgens vroeg zien posten.
Heeft FOK! advertenties dan? Hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
nooit last van met adblock. Op FOK! ook niet
Oooooooooohjaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja dan moet je dus eerder in het vliegtuig zitten hequote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga vanavond pas sushi eten, tuthola
Van mij mag je wel werken hoor, wil niet dat je problemen krijgt.quote:
Waarom hebben wij als SC daar nooit tegen opgetreden?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heeft al langer geen baan dan braddie
Jij bent sowieso een echte vriend, maatquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van mij mag je wel werken hoor, wil niet dat je problemen krijgt.
Zo zie je maar weer wie je echte vrienden zijn.
ik kreeg hier laatst een note voor dus @haags_kwartiertje @Vanillekwarkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kreeg hier laatst een note voor dus @:haags_kwartiertje @:vanillekwark
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dan moet je dus eerder in het vliegtuig zitten he
Moeten zij wetenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als hij verder niet zo veel heeft in het leven moeten we dit lichtpuntje niet ook nog eens kapot makenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom hebben wij als SC daar nooit tegen opgetreden?
Hij doet wel alsof hij sport, maar misschien is het wel net zo'n vetklep.
Heb je ook last van wiebelogen zoals braddie?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, draag hem voornamelijk voor beeldscherm. Maar kan zonder prima zien, alleen is het dan iets onrustiger beeld.
Niet eens toen je mij illegale downloadsites gaf?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Oke.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als hij verder niet zo veel heeft in het leven moeten we dit lichtpuntje niet ook nog eens kapot maken
haha kwariertjequote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet eens toen je mij illegale downloadsites gaf?
@:haags_kwariertje @:VanilleKwark
welke? heb je voorbeeldenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet eens toen je mij illegale downloadsites gaf?
@:haags_kwariertje @:VanilleKwark
Zo is dat. Het gaat niet altijd even smooth maar reken maar dat ik altijd je back heb.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een echte vriend, maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |