Ik ga elk jaar met HPLC op cruise.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jammer weer.
Jokes aside, zijn er FOK!kers die met elkaar op vakantie gaan?
Geregistreerd opvrijdag 31 augustus 2018 @ 23:58quote:
Overal, enkel derde wereld niet want die eten rijst en vliegen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
In welke wereld noemt men aardappels patat
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beestje is net paar dagen oud dus je kan niet veel zien:Je hebt mijn toestemming de SC vol te spammen met kitten foto’s als ze bij jou is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de rode. En ik hoop nog steeds dat Kuroi ook terugkomt.
mijn toestemming heb je nietquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt mijn toestemming de SC vol te spammen met kitten foto’s als ze bij jou is.
Toevallig. Ik eet nu ook een gebakken omelet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:50 schreef Rozevla het volgende:
Ik ben toevallig eieren aan het bakken !!!
Komt goed.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt mijn toestemming de SC vol te spammen met kitten foto’s als ze bij jou is.
Ik doe het lekker toch.quote:
Lekker.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toevallig. Ik eet nu ook een gebakken omelet.
Ik zat hier al toen jouw moeder nog twijfelde je te aborteren, mafkeesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Geregistreerd opvrijdag 31 augustus 2018 @ 23:58
![]()
Neuk jij ff lekker de hond.
Je kunt ook Spongebob gaan kijken. Zijn ook veel afleveringen van en altijd donders spannend.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat is wel sneu. Ik heb DBS nog niet weten te vervangen ondanks dat dat ook bijna een jaar al voorbij is
Aw, dankjewel. Jij ook honneponquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Lekker.
Eet smakelijk kroepoekje van me.
Je was 3 toen hij zich heeft geregistreerd hier.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:11 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik zat hier al toen jouw moeder nog twijfelde je te aborteren, mafkees
Ja nouquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je was 3 toen hij zich heeft geregistreerd hier.
Zo.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je was 3 toen hij zich heeft geregistreerd hier.
moest lachenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
vandaar dat het zo'n slap gedoe is hier
Echt hè, lekker op de Middellandse zee roeibootjes met vluchtelingen laten zinkenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ga elk jaar met HPLC op cruise.
JANKENquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:43 schreef Solotov het volgende:
[..]
Zet jij jezelf op zwart of moeten wij dat voor je regelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |