Is ook anders hoor, maar is ook heel anders dan met vrienden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind dat anders. Zie dan het verschil niet dan dat je met vrienden gaat, behalve dat je de mensen van te voren niet kent.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:00 schreef Flamarande het volgende:
Fem is in de goede sc gaan zitten gelukkig
Nee, zij heeft lelijke wenkies. Haar hoofd ook trouwens, snap het single zijn wel.quote:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, zij heeft lelijke wenkies. Haar hoofd ook trouwens, snap het single zijn wel.
Nou jongens was weer gezellig
ik had het dan ook over mezelf.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, zij heeft lelijke wenkies. Haar hoofd ook trouwens, snap het single zijn wel.
111quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik sta nu op 109 die ik kan lezen, maar zal ik werkelijkheid ook wel 114 zijn
Ik ook, maar bij sommige bureaus zie je van te voren al die leeftijden van je medereizigersquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:03 schreef Flamarande het volgende:
Ben bang dat als ik een groepsreis boek er allemaal Ria’s meegaan
Heb keuze genoeg. Snap wel dat t frustrerend is als je het zelf moet doen met wat je ouders uitkiezenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ga haar achterna danquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:00 schreef Flamarande het volgende:
Fem is in de goede sc gaan zitten gelukkig
Luiwammesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:07 schreef Flamarande het volgende:
Heb allemaal shit te doen vandaag maar wil mijn bed niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |