zeg het 'm noelquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:46 schreef Solotov het volgende:
[..]
Lekker volwassen weer.
HAAGS JUICHT HET TOE DAT MENSEN JODEN HEBBEN KANKER NEERKALKEN IN AMSTERDAM
Zo hallo...quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:46 schreef Solotov het volgende:
[..]
Lekker volwassen weer.
overdrijven is ook een vak ouwe dibbesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:46 schreef Solotov het volgende:
[..]
Lekker volwassen weer.
Nou ja zegquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:46 schreef Solotov het volgende:
[..]
Lekker volwassen weer.
Jezus wat laat.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ondertussen moet ik nog steeds ontbijten
Lekker rustigquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
Leuk als iedereen vrij neemt op dezelfde dag en je bijna als enige op kantoor bent
NOOTMANS!!!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
Leuk als iedereen vrij neemt op dezelfde dag en je bijna als enige op kantoor bent
HAAGSE MATTIEquote:
Ja maar je moet ook alles doen en iedereen te woord staanquote:
werken zul jequote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
Ja maar je moet ook alles doen en iedereen te woord staan
Ben je daarom zo laat?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HAAGSE MATTIE
[..]
Ja maar je moet ook alles doen en iedereen te woord staan
Maar het is toch zoquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak ouwe dibbes
Mooi hoor, ik ga in april, juli en oktober weer naar Ierlandquote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:59 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja ik dacht aan de Algarve in mei
Is daar ook een legobeurs?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi hoor, ik ga in april, juli en oktober weer naar Ierland
Vast welquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is daar ook een legobeurs?
Nooit geweest, is dat leuk om als vrouw alleen heen te gaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi hoor, ik ga in april, juli en oktober weer naar Ierland
Als je van roodharige mannen houdt wel jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:03 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nooit geweest, is dat leuk om als vrouw alleen heen te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |