abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_185149806
Hoi allemaal,
Ik lurk al een flinke tijd op Fok en vooral in het Klussen & Wonen hoekje. Momenteel woon ik nog met mijn gezin (vrouw en 3 kinderen) in een rijtjeshuis en we gaan -als alles goed gaat- verhuizen naar een twee-onder-1-kapper met een aanzienlijk groter woonoppervlak. Ik heb een baan in de IT, waarbij ik ben begonnen als programmeur maar waar ik nu een strategische functie heb (ik programmeer nog heel veel in mijn vrije tijd en op het werk).
Ik heb ook een praktische technische achtergrond, aangezien mijn loopbaan begon in de metaal/techniek -sector na het behalen van de nodige diploma's in dat vakgebied. Dit wil verder niet zeggen dat ik een topklusser ben, maar ik denk dat ik het gaandeweg en met veel advies van jullie wel ga redden!

Over het huis zelf kan ik nog niet veel delen aangezien de koop nog niet 100% rond is (ontbindende voorwaarden en zo). Maar aangezien ons huis al wel zo goed als verkocht is, moet er toch een nieuw huis komen, waardoor dit topic hoe dan ook gevuld gaat worden hahaha.

Wensen/to-do lijst voor nu:
- Woning uitrusten met domotica (ga ik later over verder, aangezien advies gewenst is)
- TV-meubel met schouw bouwen (heb ik ook advies bij nodig)
- Inbouw kledingkast bouwen

Ik heb er nu al zin in! Ik zal dus regelmatig updates (voorzien van veel vragen) plaatsen!
pi_185156716
Leuk ben benieuwd.
Waar staat de woning?
pi_185157396
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef Sport_Life het volgende:
Leuk ben benieuwd.
Waar staat de woning?
In Harderwijk :)
pi_185158898
Ben trouwens ook nieuwsgierig wat voor schouw je in gedachten hebt. Wil je zo'n klassieke (marmeren) schouw met een open haard of een moderne gesloten haard ?