Wat dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:18 schreef Lokasenna het volgende:
Er was een keer een topic in CUL waar iemand met een klein bedrag de maand door moest komen en om tips vroeg. Kaneel postte toen de rijst met kool gestoofd in pindasaus die ik vaak maak, maar dat werd lekker afgeschoten door de snobs.
Ik ben wel over naar de volkoren pasta maar dit lukte me toch maar niet met nog iets van behoud van levensgelukquote:
Waarom zou je niet reizen voor bier? Dat doe ik heel vaak.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:20 schreef Allures het volgende:
[..]
maar was je daar helemaal heen voor die winkel?
omdat je online nog meer kunt krijgen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom zou je niet reizen voor bier? Dat doe ik heel vaak.
Niet teveel kool eten voor het squattenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat dan?
Klinkt goed, ik heb nog kool liggen waar ik vanaf moet.ff zoeken
Dat eet ik ook niet meer. Gatverdammequote:Op donderdag 21 februari 2019 10:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben wel over naar de volkoren pasta maar dit lukte me toch maar niet met nog iets van behoud van levensgeluk
Rijst koken. Een uitje en knoflook bakken, een halve in reepjes gesneden spitskool erbij met een flinke scheut ketjap, lepel sambal en twee lepels pindakaas en 20 minuten laten staan, met genoeg vocht erbij. Het kost echt een euro per persoon ofzo.quote:
Hmmm, niet zo mijn ding. Vaak duurder, kapotte flessen en bij IPAs kun je niet de canning date zien.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:22 schreef Allures het volgende:
[..]
omdat je online nog meer kunt krijgen?
volkoren pasta? Dat merk ik niet eens meerquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat eet ik ook niet meer. Gatverdamme
Klinkt goedquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rijst koken. Een uitje en knoflook bakken, een halve in reepjes gesneden spitskool erbij met een flinke scheut ketjap, lepel sambal en twee lepels pindakaas en 20 minuten laten staan, met genoeg vocht erbij. Het kost echt een euro per persoon ofzo.
echt nog noooooit een kapotte fles gehadquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Hmmm, niet zo mijn ding. Vaak duurder, kapotte flessen en bij IPAs kun je niet de canning date zien.
Het werkt alleen niet helemaal. "Dit staat nu in je clipboard"quote:
Ik ga dit vanavond eten maar dan met savooiekoolquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rijst koken. Een uitje en knoflook bakken, een halve in reepjes gesneden spitskool erbij met een flinke scheut ketjap, lepel sambal en twee lepels pindakaas en 20 minuten laten staan, met genoeg vocht erbij. Het kost echt een euro per persoon ofzo.
Maar wanneer moet je het dan opdrinken, dat doe je toch in de trein?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:22 schreef Allures het volgende:
[..]
omdat je online nog meer kunt krijgen?
Lekker!quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ik drink geen bierquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar wanneer moet je het dan opdrinken, dat doe je toch in de trein?
Ik ben Rik.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:24 schreef MissMSX het volgende:
Die Young Ones hadden FOK!kers kunnen zijn
Smaakt dat een beetje?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:32 schreef STING het volgende:
Zilvervliesrijstbijna altijd standaard met een eitje erdoorheen.
Lekker!quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:21 schreef Allures het volgende:
Zin in een lekker broodje met hummus en gegrilde groenten nu
Het is niet de lekkerste rijst vind ik, maar het vult goed en het schijnt een stuk gezonder te zijn.quote:
Pizzaquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:34 schreef rival het volgende:
Vanavond pizza of spareribs bestellen. Twijfel nog
ik had altijd meergranen rijst, maar een paar weken terug verdween dat opeens bij meerdere supermarkten uit het assortimentquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:32 schreef STING het volgende:
Zilvervliesrijstbijna altijd standaard met een eitje erdoorheen.
Groenten, dus dieetproofquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar niemand zei dat het dieetproof is dus nu durf ik niet
Klinkt ook niet enorm moeilijk. Rijst koken en een ei er doorheen roeren. Misschien eens proberen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:35 schreef STING het volgende:
[..]
Het is niet de lekkerste rijst vind ik, maar het vult goed en het schijnt een stuk gezonder te zijn.
Ik mis al maanden de a la minute kalkoenfiletlapjesquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had altijd meergranen rijst, maar een paar weken terug verdween dat opeens bij meerdere supermarkten uit het assortiment
"Meergranen" is ook vaak een marketing truuk, voor de gezondheid hoef je dat soort producten vaak niet te kopen. Bij volkoren daarentegen ligt dat meestal anders. (zelfs dat niet altijd)quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had altijd meergranen rijst, maar een paar weken terug verdween dat opeens bij meerdere supermarkten uit het assortiment
meergranenrijst was gewoon rijst maar nog wat wilde rijst en graan bij zat. maar in veel gevallen is het nu vervangen door een hippere variant met iets van quinoa ofzo.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:37 schreef STING het volgende:
[..]
"Meergranen" is ook vaak een marketing truuk, voor de gezondheid hoef je dat soort producten vaak niet te kopen. Bij volkoren daarentegen ligt dat meestal anders. (zelfs dat niet altijd)
Is ook makkelijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt ook niet enorm moeilijk. Rijst koken en een ei er doorheen roeren. Misschien eens proberen.
Oh ja, dat ben ik ook welquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:41 schreef STING het volgende:
[..]
Is ook makkelijkben wat betreft koken ook erg praktisch ingesteld, zeker doordeweeks. Snel en gezond is een beetje m'n doel
Ja, en dan ook nog het liefst voor 4 dagen eten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh ja, dat ben ik ook welPotje groenten, stukje vlees, klaar
Of gewoon soep
Oh nee, ik kook elke dag. Duurt ook niet langquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, en dan ook nog het liefst voor 4 dagen eten.
Moet dan soms even stoppen met koken en eten opwarmen, totdat ik weer ruimte in de vriezer heb
Die ga ik dit weekend ook zeker nog in mijn hoofd duwen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
Vanavond hipster hamburger. Zin in.
In het weekend een stoofpot maken en 4 bakken de vriezer in. Of eennpas pastaprut. Dan doordeweek alleen even zo'n bakje uit de vriezer halen en in de magnetron mikken en ondertussen wat rijst of macaroni kokenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:41 schreef STING het volgende:
[..]
Is ook makkelijkben wat betreft koken ook erg praktisch ingesteld, zeker doordeweeks. Snel en gezond is een beetje m'n doel
Dat lukt mij niet qua porties, met rijst of pasta, meerdere groentes en vlees kom ik altijd uit op meerdere dagen. Met aardappels, vlees en groente ligt dat anders, maar dat eet ik zo goed als nooit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh nee, ik kook elke dag. Duurt ook niet lang
Ruimte in de vriezer heb ik zat, maar ik vind het zo zonde om het in te vriezen dus ik eet het gewoon op
Ik koop ook nooit veel in Nederlandse winkels hoor. Rij wel een dagje naar België (Caigny, DeKoninck, Geers of bij de bron), daar is het zonder uitzondering goedkoper.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:25 schreef Allures het volgende:
[..]
echt nog noooooit een kapotte fles gehad
En duurder dan de bierbrigadier? Die is juist kak duur
Ik moet de stad in omdat mijn enige broek die nog heel was vandaag gesneuveld is. Dus ik moet nieuwe broeken kopen. Plak er maar meteen wat hippe burgertijd tegenaan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die ga ik dit weekend ook zeker nog in mijn hoofd duwen.
Dus nu loop je rond met een bungelende pener?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik moet de stad in omdat mijn enige broek die nog heel was vandaag gesneuveld is. Dus ik moet nieuwe broeken kopen. Plak er maar meteen wat hippe burgertijd tegenaan.![]()
Lekker man.
Ik heb al jaren geen aardappels meer gegeten denk ik. Ik hou het altijd bij groenten en vlees. Voordeel als je alleen woont, dan weet je ook wel wat je naar binnen kan werkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:48 schreef STING het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet qua porties, met rijst of pasta, meerdere groentes en vlees kom ik altijd uit op meerdere dagen. Met aardappels, vlees en groente ligt dat anders, maar dat eet ik zo goed als nooit.
Goeie reden welquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik moet de stad in omdat mijn enige broek die nog heel was vandaag gesneuveld is. Dus ik moet nieuwe broeken kopen. Plak er maar meteen wat hippe burgertijd tegenaan.![]()
Lekker man.
Toevallig 2 dagen achter elkaar omdat vlees in de bonus was bij de ahquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:48 schreef STING het volgende:
[..]
Met aardappels, vlees en groente ligt dat anders, maar dat eet ik zo goed als nooit.
Dat wordt een leuke teruggave ja.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
Dit jaar wel zin in belastingaangifte, want ik was vergeten loonheffingskorting aan te vragen.
Die van mij kost gelukkig maar een kwartier ofzo.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Heb net de belastingaangifte van 2017 achter de rug
Wat heb je ermee gedaan dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:53 schreef rival het volgende:
Ik hoor al 2x, "Hey heb je een nieuw kapsel?"
Maar geen keer gevolgd door, " staat leuk zo" oid.
Duidelijke taal begrijpen we allemaal
quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:53 schreef rival het volgende:
Chinese rommel beste rommelquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Meerrr Chinese rommel in huis halen
Ik heb dat zelf liever dan een leugen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Vriendin van me is daar goed in. 'Nieuwe jas?'
En dan niks meerDan weet ik dus dat ze het kut vindt.
"Ben je van de trap gevallen ofzo??"quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:53 schreef rival het volgende:
Ik vind jou grappig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wist niet dat dat een indicatie was van niet leuk vinden. Ik zal voortaan proberen er ook bij te zeggen dat het goed staat, want ik dacht dat erkenning van het kapsel of kledingstuk al attent was.
Bij mijn familie is het al een compliment als je iemands eten 'niet vies' noemt, of zegt 'het smaakt gelukkig beter dan het eruitziet'.quote:
Die komt uit hetzelfde rijtje als.....Wanneer maken ze het af?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:05 schreef STING het volgende:
[..]
"Ben je van de trap gevallen ofzo??"
Met zo'n quasi-grappige lach erachteraan ook. Donder op met je flauwe grappenquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:05 schreef STING het volgende:
[..]
"Ben je van de trap gevallen ofzo??"
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mijn familie is het al een compliment als je iemands eten 'niet vies' noemt, of zegt 'het smaakt gelukkig beter dan het eruitziet'.
"Je ruikt best lekker voor iemand die stinkt."quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mijn familie is het al een compliment als je iemands eten 'niet vies' noemt, of zegt 'het smaakt gelukkig beter dan het eruitziet'.
Ik heb vorig jaar een proefje gekregen, maar heb geen idee wat het is en het ruikt lekker.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:10 schreef Debsterr het volgende:
Over lekker ruiken gesproken. Ik heb een luchtje van KM ingepikt en ben er echt gek op nuzo'n lekker zwaar kruidig luchtje, LOVE IT.
Oh irritant is dat, dan kun je 'm alsnog niet kopenquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een proefje gekregen, maar heb geen idee wat het is en het ruikt lekker.
En als ze niet zeggen dat je jurkje te kort is of over vleesspecialiteiten beginnen, vinden ze hem mooi.quote:
Misschien eens aan iemand bij de Douglas vragen. Hij is vast honderd euro per 5 ml ofzo.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh irritant is dat, dan kun je 'm alsnog niet kopen
Lekkerste luchtjes, duurste luchtjesquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien eens aan iemand bij de Douglas vragen. Hij is vast honderd euro per 5 ml ofzo.
Ja, ook weer eens doen. Zondag maar eens, met veel spek eronderquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, ook weer eens doen. Zondag maar eens, met veel spek eronder
Oh ja, die hebben ze ook bij de Jumbo. Deed ik soms ook, lekker tijdens een film of zoquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:33 schreef Debsterr het volgende:
Ik haal bij de Lidl graag de al uitgebakken spek, die vreet ik zo op uit de verpakking
Ook handig om door je roerei te verkruimelenquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh ja, die hebben ze ook bij de Jumbo. Deed ik soms ook, lekker tijdens een film of zo
Zeeuws Spek is lekkerderquote:
Oh ja, kan ook alquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ook handig om door je roerei te verkruimelen
Meh, krijg die hier nooit zo lekker uitgebakken als dat ze kunnen in Amerika en Canada.quote:
Ok, nu wordt het interessantquote:
Wel eens op zo'n YT-clip gezien, en toen ook geprobeerd. Ging toch vrij goedquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meh, krijg die hier nooit zo lekker uitgebakken als dat ze kunnen in Amerika en Canada.
Wat was de trick?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ok, nu wordt het interessant
[..]
Wel eens op zo'n YT-clip gezien, en toen ook geprobeerd. Ging toch vrij goed
En dan mors ik precies zo wat van die maple syrup in mijn decolletéquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je iemand moet verleiden he
Spek al in de pan leggen, geen boter of olie gebruiken en het vuur niet te hoog zetten. Op tijd omdraaien en voor je het weet is het klaarquote:
"Dat ruim ik wel even op...quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan mors ik precies zo wat van die maple syrup in mijn decolleté
Hmm, toch eens proberen dan. Heb wel het gevoel dat dit soort dingen niet zo lekker werkt op inductie.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Spek al in de pan leggen, geen boter of olie gebruiken en het vuur niet te hoog zetten. Op tijd omdraaien en voor je het weet is het klaar
Nee, champignons en lenteuiquote:
Ik kook op gas, maar bij mijn ouders op elektrisch gaat het net zo goed. Nog beter zelfsquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, toch eens proberen dan. Heb wel het gevoel dat dit soort dingen niet zo lekker werkt op inductie.
Gelukkig valt over smaak niet te twistenquote:
Maar dat doen we natuurlijk wel!quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig valt over smaak niet te twisten
Er komt genoeg vet van de bacon af idd, en dat gebruik ik dan ook om het eitje te bakken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Spek al in de pan leggen, geen boter of olie gebruiken en het vuur niet te hoog zetten. Op tijd omdraaien en voor je het weet is het klaar
Moest drie keer lezen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat doen we natuurlijk wel!
Ik weet niet waar die baconadoratie vandaan komt
KOM VECHTUH DAN!!EINZ!!
Ja, ik kom wel even naar die rots van jou! OM JE ERAF TE PLEUREN!!!!111!!quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat doen we natuurlijk wel!
Ik weet niet waar die baconadoratie vandaan komt
KOM VECHTUH DAN!!EINZ!!
Dat ja, gaat primaquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Er komt genoeg vet van de bacon af idd, en dat gebruik ik dan ook om het eitje te bakken.
Matig heur.quote:
Neuken ook niet, en toch schijnt dat heet lastig te zijn. Heb ik van horen zeggen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Spek bakken is toch geen rocketscience?
Had je daar ook youtube filmpjes voor nodig?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neuken ook niet, en toch schijnt dat heet lastig te zijn. Heb ik van horen zeggen.
Come at me, bro.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, ik kom wel even naar die rots van jou! OM JE ERAF TE PLEUREN!!!!111!!
Niet op het kanaal dat ik doorzocht.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Had je daar ook youtube filmpjes voor nodig?
Je bent zellufquote:
On my way, BRO.quote:
Kun je beter aan fem vragen denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Had je daar ook youtube filmpjes voor nodig?
Nou vooruit dan.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
* El_Thijs sluit de tuinslang aan
Het is warm water!quote:
quote:
Thanks. Mijn aderen zijn je dankbaar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kook op gas, maar bij mijn ouders op elektrisch gaat het net zo goed. Nog beter zelfs
Hier zijn wat clips, misschien kun je hier wat uithalen:
https://www.youtube.com/results?search_query=baking+bacon
https://www.startpagina.n(...)n-bacon-ontbijtspek/quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:13 schreef Allures het volgende:
Ik loop achter maar spek is geen bacon? Wat is het verschil?
quote:Bacon wordt vervaardigd van de karbonadestrook van het varken. Die wordt wat breder dan normaal uitgesneden. Deze strook mag niet al te vet zijn, en het zwoerd wordt verwijderd. Ook de botjes worden verwijderd, waarna het vlees wordt ingespoten met pekel. In deze pekel blijft het vlees enige dagen liggen, waarna het nog een paar dagen droog wordt opgelegd om door te kleuren. Het wordt eerst gebakken, en kan daarna worden gegeten.
Voor ontbijtspek wordt een kant gesneden van de buik van het varken. Dat wordt van zwoerd, beentjes en knars ontdaan. Daarna gaat hij in zijn geheel in de pekel. Na dat de buik voldoende zout heeft opgenomen wordt ze afgewassen en opgerold. Daarvoor wordt speciaal garen of een net gebruikt. De buik wordt gerookt met beuken- of eikenzaagsel. De houtsoort is evenals de hoeveelheid rook die deze vleeswaar krijgt afhankelijk van het land of de streek waar het artikel geproduceerd wordt. Na het roken en aandrogen kan de buik gesneden worden. Het is dan direct te consumeren.
Thou areth mosteth welcometh.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks. Mijn aderen zijn je dankbaar.
dit noemt men bacon, maar (volgens mij) geen spekquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:13 schreef Allures het volgende:
Ik loop achter maar spek is geen bacon? Wat is het verschil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit noemt men ook bacon, maar ook spekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind het ook een beetje verwarrendReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
wasdah?quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:26 schreef Debsterr het volgende:
Ik had een buddha bowl voor lunch, nom.
Sla en quinoa en falafel en kikkererwten en aubergine en gegrilde paprika en hummus dressing en een half eitje.quote:
ah oke, hoe verschilt dat dan weer met een poke bowl? poke is met rauwe vis en buddha met wat anders?quote:
Nou datquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, hoe verschilt dat dan weer met een poke bowl? poke is met rauwe vis en buddha met wat anders?
lekker.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sla en quinoa en falafel en kikkererwten en aubergine en gegrilde paprika en hummus dressing en een half eitje.
jepquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, hoe verschilt dat dan weer met een poke bowl? poke is met rauwe vis en buddha met wat anders?
Kom ik aan met mn witte bolletjesquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sla en quinoa en falafel en kikkererwten en aubergine en gegrilde paprika en hummus dressing en een half eitje.
huehuequote:Op donderdag 21 februari 2019 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
Kom ik aan met mn witte bolletjes
Niks mis mee. En ik had gewoon niks meer in huis dus het heeft me genoeg gekostquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ziet er goed uit en klinkt lekker!quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:20 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Project
Banaan & blauwe bessen taart
Al denk ik dat ik voor 2 lagen ga, niet 3
Spaar je voor een buddha buik?quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:26 schreef Debsterr het volgende:
Ik had een buddha bowl voor lunch, nom.
Jij hebt vast hele schattige witte bolletjes! #kadetjesquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb bolletjes waar jij van gaat watertanden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hebt vast hele schattige witte bolletjes! #kadetjes
Ben je iig op tijd voor je vluchtquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:25 schreef Debsterr het volgende:
Overleg om 14 uur gaat niet door. Ik denk dat ik rond 15 uur thuis ben.
Nog even wat onderhoud plegen, koken, spullen ophalen bij KM thuis, genoeg te doenquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je iig op tijd voor je vlucht
"onderhoud plegen"quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog even wat onderhoud plegen, koken, spullen ophalen bij KM thuis, genoeg te doen.
Even die landingsbaan oppoetsen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"onderhoud plegen"
[ afbeelding ]
Dit is faxie.jpg 2.0quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"onderhoud plegen"
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Even die landingsbaan oppoetsen.
Je vond het tijd om een klassiekertje uit de mottenballen te halen?quote:
Als Djeez het niet meer doet...quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je vond het tijd om een klassiekertje uit de mottenballen te halen?
De goede oude tijd die we nooit meer zullen beleven...quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb bolletjes waar jij van gaat watertanden.
en metquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:49 schreef Barbusse het volgende:
Umbrella academy is vermakelijk, maar erg onevenwichtig...
Wat?quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat?
Echt.
Ik vind haar net zo aantrekkelijk als een grindtegel met een laagje mos.
Haar hoofd is zo raar.
Ellen Page.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:59 schreef DrMarten het volgende:
Ik vind het een mooi meisje. Heb alleen geen idee wie het is
Oh die.quote:
Ja echt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat?
Echt.
Ik vind haar net zo aantrekkelijk als een grindtegel met een laagje mos.
Haar hoofd is zo raar.
Ik ken haar eigenlijk alleen van Inception.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
nope, geen rinkelende belletjes
Ik van een of ander PS4 spel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ken haar eigenlijk alleen van Inception.
Dat is nog altijd 1 been verwijderd van echt lui.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:10 schreef Allures het volgende:
Ik ben zo lui
Zo naar de fysio en overwoog maar 1 been te scheren
Lekkere fysio m/v?quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:10 schreef Allures het volgende:
Ik ben zo lui
Mannen scheren ook vaak maar 1 been, hue hue hue.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:10 schreef Allures het volgende:
Ik ben zo lui
quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Mannen scheren ook vaak maar 1 been, hue hue hue.
ja dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is nog altijd 1 been verwijderd van echt lui.
Yep. Tis alleen alsof ze niet wisten of ze een actiekomedie, thriller of drama wilden makenquote:
Junoquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ken haar eigenlijk alleen van Inception.
Het lijkt toch niet op Suicide squad he?quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:22 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en de scenes met Klaus wisselen ook slapstick jokerism af met pure psychologische horror.
Zo gaat dat met al die superhelden films en series toch!quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yep. Tis alleen alsof ze niet wisten of ze een actiekomedie, thriller of drama wilden maken
Echt hequote:Op donderdag 21 februari 2019 14:22 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en de scenes met Klaus wisselen ook slapstick jokerism af met pure psychologische horror.
Wist ook nog niet echt wat er ik er van moest denkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:22 schreef Barbusse het volgende:
Nee, gelukkig nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:22 schreef STING het volgende:
[..]
Het lijkt toch niet op Suicide squad he?
Lekker tochquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:24 schreef Allures het volgende:
Ik vind mezelf zo saai nu he
Lekker naaien, zo taartje bakken. Helemaal happy![]()
En als ik een beetje door doe heb ik aan het eind van de dag 3 nieuwe jurken
En een taart natuurlijk. Met fruit dus gezond
Toch helemaal niets mis mee?quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:24 schreef Allures het volgende:
Ik vind mezelf zo saai nu he
Lekker naaien, zo taartje bakken. Helemaal happy![]()
En als ik een beetje door doe heb ik aan het eind van de dag 3 nieuwe jurken
En een taart natuurlijk. Met fruit dus gezond
Ja maar sexy of hip is anders natuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker tochZo'n dag had ik zondag. Douche schoonmaken, bed verschonen, met plantjes bezig zijn, bananenbrood maken, gewoon lekker aankeutelen
Ik had echt medelijden met hem toen ze lieten zien waarom hij zo'n zelfdestructief figuur was. Had er zelf waarschijnlijk al lang een einde aan gemaakt als ik in zijn schoenen stond.quote:
Als je het zelf maar leuk vindt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar sexy of hip is anders natuurlijk
Davequote:Op donderdag 21 februari 2019 14:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wist ook nog niet echt wat er ik er van moest denken
Vind het seizoen erg goed.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:27 schreef STING het volgende:
Eerst maar eens Homeland S7 op Netflix afronden
En dan die dochter, Kim, die zich constant gevangen liet nemenquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:29 schreef Barbusse het volgende:
Homeland kon mij niet boeienNet zoals 24, beetje gaar paranoia kweken.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
En dan die dochter, Kim, die zich constant gevangen liet nemen
Al vond ik Kim weldestijds.
En dan toch toegelaten worden tot een elite intelligence agency.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
En dan die dochter, Kim, die zich constant gevangen liet nemen
Al vond ik Kim weldestijds.
Geweldige serie. Homeland gaat lekker met de tijd mee imho.quote:
Ze had de juiste... 'kwaliteiten'.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan toch toegelaten worden tot een elite intelligence agency.
Niet echt zeg maar mijn ding.
Zit meer te wachten op het nieuwe seizoen van Preacher, Happy! en American Gods
Zeg je ook alleen maar omdat yv meeleest.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:34 schreef STING het volgende:
[..]
Kan er niet echt warm meer van worden.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zeg je ook alleen maar omdat yv meeleest.
Dat ze een goede actrice is wist ik al sinds Romeo + Juliet. Maar dat maakt niet alles waar ze in speelt noodzakeljkerwijs goed.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Geweldige serie. Homeland gaat lekker met de tijd mee imho.
Ik vind haar zo goed acteren. Of ze is echt gek, maar dan is het ook knap.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ze een goede actrice is wist ik al sinds Romeo + Juliet. Maar dat maakt niet alles waar ze in speelt noodzakeljkerwijs goed.
Vind Homeland gewoon teveel van het goede qua paranoia. Net zoals Prison Break en 24 probeert het een soort 'gritty reality' neer te zetten maar het is totaal ongeloofwaardig.
Da fuckquote:
My So-Called Lifequote:Op donderdag 21 februari 2019 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ze een goede actrice is wist ik al sinds Romeo + Juliet. Maar dat maakt niet alles waar ze in speelt noodzakeljkerwijs goed.
Vind Homeland gewoon teveel van het goede qua paranoia. Net zoals Prison Break en 24 probeert het een soort 'gritty reality' neer te zetten maar het is totaal ongeloofwaardig.
Wanneer begint het?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:06 schreef ArTiC het volgende:
Gelukkig begint binnenkort season 69 van de Formule 1 weer
17 maartquote:
Ik heb wel eens hamburger-bak-wedstrijden met mijn beste vriend, alleen maakt hij belachelijke burgers zoals broodje-ananas-burger-ananas-restvandetoppings-broodjequote:
Dat is makkelijk winnen dan voor jou.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb wel eens hamburger-bak-wedstrijden met mijn beste vriend, alleen maakt hij belachelijke burgers zoals broodje-ananas-burger-ananas-restvandetoppings-broodje
Hoe kan dat nog je beste vriend zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb wel eens hamburger-bak-wedstrijden met mijn beste vriend, alleen maakt hij belachelijke burgers zoals broodje-ananas-burger-ananas-restvandetoppings-broodje
Er waren alleen verliezers want de burger moest ook gegeten wordenquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is makkelijk winnen dan voor jou.
Dat vraag ik me soms ook afquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:30 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe kan dat nog je beste vriend zijn.
Pizza Hawaïquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:30 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe kan dat nog je beste vriend zijn.
Ananas door de zuurkoolquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:38 schreef STING het volgende:
[..]
Het is dat ik geen notes meer kan zetten.
Op dat gebied zijn honden dan toch wel wat fijnerquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:39 schreef Samzz het volgende:
Mijn honden hebben een Cozy Cave gekregen, ze zijn helemaal heppydepeppy.
Ja maar wtf is hetquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:39 schreef Samzz het volgende:
Moeten wij nou weer vragen wat het is?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:39 schreef Samzz het volgende:
Ja want ze heeft het al vier keer gezegd ofzo, en niemand reageert er verder op.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moeten wij nou weer vragen wat het is?
Ik heb laatst een floebeldiedoep gekocht, ben er zo blij mee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want ze heeft het al vier keer gezegd ofzo, en niemand reageert er verder op.
Jalapenos en augurk op hamburgersquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:26 schreef HostiMeister het volgende:
Had er laatst eentje gemaakt die wel goed gelukt was.
Broodje-cheddar-burger-cheddar-bbqsaus-gekarameliseerde rode ui-augurk-jalepeno-bacon-mayo-broodje.
Zin in nu.
En ik een cosy cavequote:Op donderdag 21 februari 2019 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Godverdomme nu wil ik een hamburger.
ik een augurkquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Godverdomme nu wil ik een hamburger.
Komt door de ananas.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Kijk ik word er helemaal agressief van.
Fatty.quote:
Iewl.quote:
Beetje weinig keus qua burgers maar niet duur daarquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:03 schreef CherryLips het volgende:
https://www.dixiesede.nl/menukaart
Ziet er lekker uitquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:03 schreef CherryLips het volgende:
https://www.dixiesede.nl/menukaart
Cheeseburgerquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit![]()
Vanavond:
[ afbeelding ]
Zeewierburger is wel wat voor jouquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit![]()
Vanavond:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor hippe shit?quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit![]()
Vanavond:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |