Wat dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:18 schreef Lokasenna het volgende:
Er was een keer een topic in CUL waar iemand met een klein bedrag de maand door moest komen en om tips vroeg. Kaneel postte toen de rijst met kool gestoofd in pindasaus die ik vaak maak, maar dat werd lekker afgeschoten door de snobs.
Ik ben wel over naar de volkoren pasta maar dit lukte me toch maar niet met nog iets van behoud van levensgelukquote:
Waarom zou je niet reizen voor bier? Dat doe ik heel vaak.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:20 schreef Allures het volgende:
[..]
maar was je daar helemaal heen voor die winkel?
omdat je online nog meer kunt krijgen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom zou je niet reizen voor bier? Dat doe ik heel vaak.
Niet teveel kool eten voor het squattenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat dan?
Klinkt goed, ik heb nog kool liggen waar ik vanaf moet.ff zoeken
Dat eet ik ook niet meer. Gatverdammequote:Op donderdag 21 februari 2019 10:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben wel over naar de volkoren pasta maar dit lukte me toch maar niet met nog iets van behoud van levensgeluk
Rijst koken. Een uitje en knoflook bakken, een halve in reepjes gesneden spitskool erbij met een flinke scheut ketjap, lepel sambal en twee lepels pindakaas en 20 minuten laten staan, met genoeg vocht erbij. Het kost echt een euro per persoon ofzo.quote:
Hmmm, niet zo mijn ding. Vaak duurder, kapotte flessen en bij IPAs kun je niet de canning date zien.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:22 schreef Allures het volgende:
[..]
omdat je online nog meer kunt krijgen?
volkoren pasta? Dat merk ik niet eens meerquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat eet ik ook niet meer. Gatverdamme
Klinkt goedquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rijst koken. Een uitje en knoflook bakken, een halve in reepjes gesneden spitskool erbij met een flinke scheut ketjap, lepel sambal en twee lepels pindakaas en 20 minuten laten staan, met genoeg vocht erbij. Het kost echt een euro per persoon ofzo.
echt nog noooooit een kapotte fles gehadquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Hmmm, niet zo mijn ding. Vaak duurder, kapotte flessen en bij IPAs kun je niet de canning date zien.
Het werkt alleen niet helemaal. "Dit staat nu in je clipboard"quote:
Ik ga dit vanavond eten maar dan met savooiekoolquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rijst koken. Een uitje en knoflook bakken, een halve in reepjes gesneden spitskool erbij met een flinke scheut ketjap, lepel sambal en twee lepels pindakaas en 20 minuten laten staan, met genoeg vocht erbij. Het kost echt een euro per persoon ofzo.
Maar wanneer moet je het dan opdrinken, dat doe je toch in de trein?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:22 schreef Allures het volgende:
[..]
omdat je online nog meer kunt krijgen?
Lekker!quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ik drink geen bierquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar wanneer moet je het dan opdrinken, dat doe je toch in de trein?
Ik ben Rik.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:24 schreef MissMSX het volgende:
Die Young Ones hadden FOK!kers kunnen zijn
Smaakt dat een beetje?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:32 schreef STING het volgende:
Zilvervliesrijstbijna altijd standaard met een eitje erdoorheen.
Lekker!quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:21 schreef Allures het volgende:
Zin in een lekker broodje met hummus en gegrilde groenten nu
Het is niet de lekkerste rijst vind ik, maar het vult goed en het schijnt een stuk gezonder te zijn.quote:
Pizzaquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:34 schreef rival het volgende:
Vanavond pizza of spareribs bestellen. Twijfel nog
ik had altijd meergranen rijst, maar een paar weken terug verdween dat opeens bij meerdere supermarkten uit het assortimentquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:32 schreef STING het volgende:
Zilvervliesrijstbijna altijd standaard met een eitje erdoorheen.
Groenten, dus dieetproofquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar niemand zei dat het dieetproof is dus nu durf ik niet
Klinkt ook niet enorm moeilijk. Rijst koken en een ei er doorheen roeren. Misschien eens proberen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:35 schreef STING het volgende:
[..]
Het is niet de lekkerste rijst vind ik, maar het vult goed en het schijnt een stuk gezonder te zijn.
Ik mis al maanden de a la minute kalkoenfiletlapjesquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had altijd meergranen rijst, maar een paar weken terug verdween dat opeens bij meerdere supermarkten uit het assortiment
"Meergranen" is ook vaak een marketing truuk, voor de gezondheid hoef je dat soort producten vaak niet te kopen. Bij volkoren daarentegen ligt dat meestal anders. (zelfs dat niet altijd)quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had altijd meergranen rijst, maar een paar weken terug verdween dat opeens bij meerdere supermarkten uit het assortiment
meergranenrijst was gewoon rijst maar nog wat wilde rijst en graan bij zat. maar in veel gevallen is het nu vervangen door een hippere variant met iets van quinoa ofzo.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:37 schreef STING het volgende:
[..]
"Meergranen" is ook vaak een marketing truuk, voor de gezondheid hoef je dat soort producten vaak niet te kopen. Bij volkoren daarentegen ligt dat meestal anders. (zelfs dat niet altijd)
Is ook makkelijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt ook niet enorm moeilijk. Rijst koken en een ei er doorheen roeren. Misschien eens proberen.
Oh ja, dat ben ik ook welquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:41 schreef STING het volgende:
[..]
Is ook makkelijkben wat betreft koken ook erg praktisch ingesteld, zeker doordeweeks. Snel en gezond is een beetje m'n doel
Ja, en dan ook nog het liefst voor 4 dagen eten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh ja, dat ben ik ook welPotje groenten, stukje vlees, klaar
Of gewoon soep
Oh nee, ik kook elke dag. Duurt ook niet langquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, en dan ook nog het liefst voor 4 dagen eten.
Moet dan soms even stoppen met koken en eten opwarmen, totdat ik weer ruimte in de vriezer heb
Die ga ik dit weekend ook zeker nog in mijn hoofd duwen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
Vanavond hipster hamburger. Zin in.
In het weekend een stoofpot maken en 4 bakken de vriezer in. Of eennpas pastaprut. Dan doordeweek alleen even zo'n bakje uit de vriezer halen en in de magnetron mikken en ondertussen wat rijst of macaroni kokenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:41 schreef STING het volgende:
[..]
Is ook makkelijkben wat betreft koken ook erg praktisch ingesteld, zeker doordeweeks. Snel en gezond is een beetje m'n doel
Dat lukt mij niet qua porties, met rijst of pasta, meerdere groentes en vlees kom ik altijd uit op meerdere dagen. Met aardappels, vlees en groente ligt dat anders, maar dat eet ik zo goed als nooit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh nee, ik kook elke dag. Duurt ook niet lang
Ruimte in de vriezer heb ik zat, maar ik vind het zo zonde om het in te vriezen dus ik eet het gewoon op
Ik koop ook nooit veel in Nederlandse winkels hoor. Rij wel een dagje naar België (Caigny, DeKoninck, Geers of bij de bron), daar is het zonder uitzondering goedkoper.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:25 schreef Allures het volgende:
[..]
echt nog noooooit een kapotte fles gehad
En duurder dan de bierbrigadier? Die is juist kak duur
Ik moet de stad in omdat mijn enige broek die nog heel was vandaag gesneuveld is. Dus ik moet nieuwe broeken kopen. Plak er maar meteen wat hippe burgertijd tegenaan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die ga ik dit weekend ook zeker nog in mijn hoofd duwen.
Dus nu loop je rond met een bungelende pener?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik moet de stad in omdat mijn enige broek die nog heel was vandaag gesneuveld is. Dus ik moet nieuwe broeken kopen. Plak er maar meteen wat hippe burgertijd tegenaan.![]()
Lekker man.
Ik heb al jaren geen aardappels meer gegeten denk ik. Ik hou het altijd bij groenten en vlees. Voordeel als je alleen woont, dan weet je ook wel wat je naar binnen kan werkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:48 schreef STING het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet qua porties, met rijst of pasta, meerdere groentes en vlees kom ik altijd uit op meerdere dagen. Met aardappels, vlees en groente ligt dat anders, maar dat eet ik zo goed als nooit.
Goeie reden welquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik moet de stad in omdat mijn enige broek die nog heel was vandaag gesneuveld is. Dus ik moet nieuwe broeken kopen. Plak er maar meteen wat hippe burgertijd tegenaan.![]()
Lekker man.
Toevallig 2 dagen achter elkaar omdat vlees in de bonus was bij de ahquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:48 schreef STING het volgende:
[..]
Met aardappels, vlees en groente ligt dat anders, maar dat eet ik zo goed als nooit.
Dat wordt een leuke teruggave ja.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
Dit jaar wel zin in belastingaangifte, want ik was vergeten loonheffingskorting aan te vragen.
Die van mij kost gelukkig maar een kwartier ofzo.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Heb net de belastingaangifte van 2017 achter de rug
Wat heb je ermee gedaan dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:53 schreef rival het volgende:
Ik hoor al 2x, "Hey heb je een nieuw kapsel?"
Maar geen keer gevolgd door, " staat leuk zo" oid.
Duidelijke taal begrijpen we allemaal
quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:53 schreef rival het volgende:
Chinese rommel beste rommelquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Meerrr Chinese rommel in huis halen
Ik heb dat zelf liever dan een leugen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Vriendin van me is daar goed in. 'Nieuwe jas?'
En dan niks meerDan weet ik dus dat ze het kut vindt.
"Ben je van de trap gevallen ofzo??"quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:53 schreef rival het volgende:
Ik vind jou grappig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wist niet dat dat een indicatie was van niet leuk vinden. Ik zal voortaan proberen er ook bij te zeggen dat het goed staat, want ik dacht dat erkenning van het kapsel of kledingstuk al attent was.
Bij mijn familie is het al een compliment als je iemands eten 'niet vies' noemt, of zegt 'het smaakt gelukkig beter dan het eruitziet'.quote:
Die komt uit hetzelfde rijtje als.....Wanneer maken ze het af?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:05 schreef STING het volgende:
[..]
"Ben je van de trap gevallen ofzo??"
Met zo'n quasi-grappige lach erachteraan ook. Donder op met je flauwe grappenquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:05 schreef STING het volgende:
[..]
"Ben je van de trap gevallen ofzo??"
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mijn familie is het al een compliment als je iemands eten 'niet vies' noemt, of zegt 'het smaakt gelukkig beter dan het eruitziet'.
"Je ruikt best lekker voor iemand die stinkt."quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mijn familie is het al een compliment als je iemands eten 'niet vies' noemt, of zegt 'het smaakt gelukkig beter dan het eruitziet'.
Ik heb vorig jaar een proefje gekregen, maar heb geen idee wat het is en het ruikt lekker.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:10 schreef Debsterr het volgende:
Over lekker ruiken gesproken. Ik heb een luchtje van KM ingepikt en ben er echt gek op nuzo'n lekker zwaar kruidig luchtje, LOVE IT.
Oh irritant is dat, dan kun je 'm alsnog niet kopenquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een proefje gekregen, maar heb geen idee wat het is en het ruikt lekker.
En als ze niet zeggen dat je jurkje te kort is of over vleesspecialiteiten beginnen, vinden ze hem mooi.quote:
Misschien eens aan iemand bij de Douglas vragen. Hij is vast honderd euro per 5 ml ofzo.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh irritant is dat, dan kun je 'm alsnog niet kopen
Lekkerste luchtjes, duurste luchtjesquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien eens aan iemand bij de Douglas vragen. Hij is vast honderd euro per 5 ml ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |