SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); kree of Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Live link:
https://www.google.com/ma(...)4FrPIWOvos1botbSMT9SNever Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Jij staat er in vermeld,toch? Zou straks alleen ff een nieuw screenshot kunnen maken en die bewerken. Op de kaart sta je al welquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:12 schreef _--_ het volgende:
@:invictus wil je de kaart in de op updaten want ik sta er ook bij nu.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jij staat er in vermeld,toch? Zou straks alleen ff een nieuw screenshot kunnen maken en die bewerken. Op de kaart sta je al wel
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:12 schreef _--_ het volgende:
@:invictus wil je de kaart in de op updaten want ik sta er ook bij nu.
Kwam voor mij uit het niets, toen ik op de fiets zat.quote:
Bij jou ja.... zal hier wel rond de 14 worden, maar nog steeds zeer riant uiteraardquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Volgende week weer een paar dagen 17 graden, heerlijk!
In Oud-Zuid zeker. In Marsdijk regenquote:Op donderdag 21 februari 2019 12:20 schreef ondeugend het volgende:
Het Noorden is eens droog in tegenstelling tot de verwachtingen
had het ook niet verwacht.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:45 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Kwam voor mij uit het niets, toen ik op de fiets zat.
Vanmorgen niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:20 schreef Djeez het volgende:
[..]
In Oud-Zuid zeker. In Marsdijk regen
Hier in Drachten gewoon regen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:20 schreef ondeugend het volgende:
Het Noorden is eens droog in tegenstelling tot de verwachtingen
Vanmiddag misschien. Verder vooral morgen t-m dinsdagquote:
Weinig wind.quote:
Chill! Eerst genieten van een week lente en daarna verder zien, maar wellicht een WCquote:
Zei ik twee weken geleden ookquote:
Dat heb ik eerder al vaker gezegd. Ik ga er echt weer vanuit dat het weer bloedjeheet gaat worden deze zomer. Gaat alleen maar vaker voorkomen.quote:
laten we vooral hopen van niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:45 schreef TheGreatWar2077 het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder al vaker gezegd. Ik ga er echt weer vanuit dat het weer bloedjeheet gaat worden deze zomer. Gaat alleen maar vaker voorkomen.
Dit denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Ik wil zeggen omdat het een keer zo'n zomer is geweest wil dat natuurlijk niet zeggen dat die zo blijven. Daarvoor waren genoeg koude natte zomers. Al hoop ik wel op copy paste van vorig jaar hoor.
Niet zo droog, maar wel zo heetquote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
laten we vooral hopen van niet.
Zelfs in Scandinaviė amper nog vorst nu.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:18 schreef Dven het volgende:
Gisteravond sneeuwstorm, op het moment -5 en prachtig weer! Windstil, zonnetje en een mooie laag snil terwijl je in je t-shirt buiten kan zitten. Heerlijk!
Hoeft niet veel te zijn, iedere vrijdagavond als ik thuis ben is het mooi genoeg. Groot front vanuit het zuid-westen a.u.b..quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Zomer zoals in b.v. Florida...veel onweer!
Iddquote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:41 schreef Resistor het volgende:
[..]
Hoeft niet veel te zijn, iedere vrijdagavond als ik thuis ben is het mooi genoeg. Groot front vanuit het zuid-westen a.u.b..
Buitje in de wo-do nacht om het wat vochtiger te maken, en op vrijdagavond het echte vuurwerk graag
Maar ik zie wel een -20 in Bulgarijequote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Zelfs in Scandinaviė amper nog vorst nu.
[ afbeelding ]
Oja, had ik niet gezien.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 11:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar ik zie wel een -20 in Bulgarije
Sneeuw is een stuk minder hier in Noorwegen dan een jaar geleden (hoewel het toen vrij extreem in de andere richting was met veel sneeuw).quote:Op zaterdag 23 februari 2019 09:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Zelfs in Scandinaviė amper nog vorst nu.
[ afbeelding ]
Er zijn huizen aan het verzakken vanwege de lage grondwaterstand. Dus nee. Er is niet genoeg tijd geweest.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:06 schreef cherrycoke het volgende:
veelste te vroeg lente als we weer zo'n droge zomer krijgen als vorig jaar weet ik niet of de natuur genoeg tijd heeft gehad om te herstellen.
laat maar komenquote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:12 schreef dick_laurent het volgende:
Nou de lt voorspellingen hinten op wisselvallig regenachtig weer, dus laten we vooral genieten zo lang het kan
Eerst maar eens de 5 daagse afwachten.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:12 schreef dick_laurent het volgende:
Nou de lt voorspellingen hinten op wisselvallig regenachtig weer, dus laten we vooral genieten zo lang het kan
nee dat is wel duidelijk dat dat niet is ....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:06 schreef cherrycoke het volgende:
veelste te vroeg lente als we weer zo'n droge zomer krijgen als vorig jaar weet ik niet of de natuur genoeg tijd heeft gehad om te herstellen.
Optimist....quote:Op zondag 24 februari 2019 11:27 schreef dick_laurent het volgende:
Nou het lijkt er echt op dat er eind komende week een westcirculatie op gang gaat komen met (misschien) langdurig wisselvallig en regenachtig weer.
Het feit dat het nu enkele dagen droog en zonnig is zegt echt nog niks voor de rest van dit jaar. Bovendien is er in Februari al iets meer regen dan normaal gevallen...
Voor je het weet is het hier weer een zompig moeras en smeken we om enkele droge dagen
Waar het vrijdag sneeuwde in LA hequote:Op zondag 24 februari 2019 11:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Realist..... dit is Nederland, geen California.
Natuur is wat anders dan bebouwing.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn huizen aan het verzakken vanwege de lage grondwaterstand. Dus nee. Er is niet genoeg tijd geweest.
Ik vermoed Musala. Net geen 3kmquote:
Fijn hč, dat het nu bijna 35 jaar later gewoon lekker weer is.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:54 schreef MaGNeT het volgende:
De dertiende Elfstedentocht werd op 21 februari 1985 geschaatst.
De veertiende Elfstedentocht werd op 26 februari 1986, iets meer dan een jaar na de dertiende Elfstedentocht, geschaatst.
* kijkt naar buiten
Dit bewijst: global warming bestaat alleen in het westenquote:Op zondag 24 februari 2019 14:13 schreef Dven het volgende:
Hier maar 28 graden kouder dan drie jaartjes terug![]()
[ afbeelding ]
Dat dus. De eerste maanden van 1998 waren ook uitzonderlijk warm en droog. Toen kwam in april de regen die constant aanhield tot eind novemberquote:Op zondag 24 februari 2019 11:27 schreef dick_laurent het volgende:
Nou het lijkt er echt op dat er eind komende week een westcirculatie op gang gaat komen met (misschien) langdurig wisselvallig en regenachtig weer.
Het feit dat het nu enkele dagen droog en zonnig is zegt echt nog niks voor de rest van dit jaar. Bovendien is er in Februari al iets meer regen dan normaal gevallen...
Voor je het weet is het hier weer een zompig moeras en smeken we om enkele droge dagen
ik zou verhuizen als ik jou wasquote:Op zondag 24 februari 2019 15:31 schreef Djeez het volgende:
Ik rijd vandaag van Antwerpen naar Assen, hele weg zonnig. Eenmaal in Assen aangekomen, extreem zwaar bewolkt en grijs. Godverdomme
Het enige goede uit Arcen is Hertog Jan. De rest is kutquote:Op zondag 24 februari 2019 16:22 schreef dick_laurent het volgende:
Er zit op weerwoord geloof ik een kerel die daadwerkelijk verhuisd is van noord holland ergens naar Arcen (omgeving waar bloodymary ook woont) omdat het daar doorgaans warmer is
Er zijn dus mensen die dat serieus doen.
Ja. Ik zat toen in Antwerpen, in een overdekt pretpark in het station. Het was echt te koud om buiten iets te ondernemenquote:Op zondag 24 februari 2019 17:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Was het vorig jaar rond deze tijd ook niet berekoud?
Blief dan ook lekker in Ass'n.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja. Ik zat toen in Antwerpen, in een overdekt pretpark in het station. Het was echt te koud om buiten iets te ondernemen
Ik heb liever zon dan warmte, op de temperatuur kun je je kleden.quote:Op zondag 24 februari 2019 16:22 schreef dick_laurent het volgende:
Er zit op weerwoord geloof ik een kerel die daadwerkelijk verhuisd is van noord holland ergens naar Arcen (omgeving waar bloodymary ook woont) omdat het daar doorgaans warmer is
Er zijn dus mensen die dat serieus doen.
Ik kleed me liever naar warmte.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb liever zon dan warmte, op de temperatuur kun je je kleden.
quote:Op zondag 24 februari 2019 17:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik kleed me liever naar warmte.
Precies, jurkje aan, geen dikke sokken, heerlijk.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:55 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Bij 30+ valt er nog weinig op te kleden.
Want dat hebben we het hele jaar... Ik bedoel dat ik liever 5 graden en zon heb dan 15 graden en bewolking.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:55 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Bij 30+ valt er nog weinig op te kleden.
Vanaf 0 graden is ook dat wel gedaan hoor. Of je moet jezelf letterlijk als Michelinmannetje verkleden. Dat onzinexcuus iedere keerquote:Op zondag 24 februari 2019 17:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb liever zon dan warmte, op de temperatuur kun je je kleden.
Ok.quote:Op maandag 25 februari 2019 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanaf 0 graden is ook dat wel gedaan hoor. Of je moet jezelf letterlijk als Michelinmannetje verkleden. Dat onzinexcuus iedere keer
Je bent echt helemaal de weg kwijtquote:Op maandag 25 februari 2019 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanaf 0 graden is ook dat wel gedaan hoor. Of je moet jezelf letterlijk als Michelinmannetje verkleden. Dat onzinexcuus iedere keer
Watjequote:Op maandag 25 februari 2019 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
okquote:Op maandag 25 februari 2019 10:06 schreef Dven het volgende:
Bijna strenge vorst gehad, kwik is blijven hangen op -9.4C inmiddels alweer opgewarmd tot -2.2C. Later op de middag komt er een warmere wind opsteken dus een ijsdag gaat niet lukken. EN dan is het alweer snel gedaan en gaan we vanaf volgende week twintigers aantikken, allicht al de eerste zomerse dag.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |