Sterkte!quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee twaalf uur pas.......
Incluis het ouwe dibbes?quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zei ik gister ook tegen zijn vriendin
Nou nou nou. Beetje aardiger mag je wel doen hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets met die lul te maken hebben
quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:57 schreef Sked het volgende:
Ik kom hier posten voor mijn goede vriend Kiid
jammer de bammerquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:57 schreef Sked het volgende:
Ik kom hier posten voor mijn goede vriend Kiid
Nee dat dan weer nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Incluis het ouwe dibbes?dat zou hier niet bijster gewaardeerd worden denk ik
Daar heb ik helemaal geen behoefte aan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou nou nou. Beetje aardiger mag je wel doen hoor.
Huilen over iemand die je niet kentquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets met die lul te maken hebben
Ga lekker ergens anders heen, naar persoonquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:00 schreef wadslak het volgende:
[..]
Huilen over iemand die je niet kent
Doe jij eens niet zo naar Driep.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders heen, naar persoon
dat is niet bestquote:
Neequote:Op woensdag 20 februari 2019 11:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Doe jij eens niet zo naar Driep.
heb jij gewoon een zeehond als UI!?quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:00 schreef wadslak het volgende:
[..]
Hij moet zijn liefdesverdriet toch afreagerenquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Doe jij eens niet zo naar Driep.
jij hebt de zegen van aiu, je mag blijvenquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:00 schreef wadslak het volgende:
[..]
maar dat heeft bijna iedereenquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij hebt de zegen van aiu, je mag blijven
Tijd om doei te zeggen tegen ONZ danquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja zit wat in.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij moet zijn liefdesverdriet toch afreageren
iemand met een zeehonden UI heeft dat niet eens nodigquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe niet zo dom joh.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Tijd om doei te zeggen tegen ONZ dan
Dat werd tijd.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
wablief?quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het was leuk je te kennenquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zit gewoon niet te wachten op dat zoete gezeik van jullie 2 in alle SCs waar ik kom.quote:
Ja toevallig zit ik ook in 2 SC's daar van.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zit gewoon niet te wachten op dat zoete gezeik van jullie 2 in alle SCs waar ik kom.
Is dat teveel gevraagd?
Hou dat lekker in DTS ofzo
Voor jou is het geen zoet gezeik neequote:Op woensdag 20 februari 2019 11:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja toevallig zit ik ook in 2 SC's daar van.
En het is niet altijd zoet gezeik Pink. Verman jezelf gewoon.
Het zit echt heel driep he?quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders heen, naar persoon
Heyyyyquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zit gewoon niet te wachten op dat zoete gezeik van jullie 2 in alle SCs waar ik kom.
Is dat teveel gevraagd?
Hou dat lekker in DTS ofzo
Ja maar daar heeft het NIETS mee te maken.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:12 schreef Kiid het volgende:
Ik snap hem wel. Ik lees de berichten van aiu nu ook met tranen in mijn ogen.
The one who got away
ik nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:12 schreef HPLC het volgende:
Iedereen is verliefd op wadslak zo te zien
Ja hooooo is ff. Hij is van mij he!quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:12 schreef HPLC het volgende:
Iedereen is verliefd op wadslak zo te zien
En ik dan?quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:14 schreef FlippingCoin het volgende:
De sleutel voor tot hart is alleen voor jou @:HPLC
jij hebt toch helemaal geen sleutel nodigquote:
voor tot hart?quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Euh, ik snap hier niks vanquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:14 schreef FlippingCoin het volgende:
bemoei je er niet mee vlegelquote:
Hij was goed, geef toe.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
Leuk woordgrapje, ga nu maar weer naar DTS, zielig stuk vreten
*eens ff.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja hooooo is ff. Hij is van mij he!
Fijne dagquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga ervan tussenAls ik op de VU kom ga ik zowaar niet FOK! openen (is de bedoeling althans), bebye
Betekent dit dat onze relatie nu verandert?quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja hooooo is ff. Hij is van mij he!
Ahh die vond ik ook zieligquote:
Geloof hier niks vanquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga ervan tussenAls ik op de VU kom ga ik zowaar niet FOK! openen (is de bedoeling althans), bebye
Nee hoor. Maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Betekent dit dat onze relatie nu verandert?
jezusquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik lach nog eerder op de begrafenis van mijn familie dan om jouw grappen.
Dat blijkt inderdaad........quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn goede vriend Etto geeft vanavond wel weer complimenten, ik ben daar niet van
Gelukkig maar. Kunnen we wel nog afspreken dat als we over 5 jaar beiden single zijn dat we dan samen verder gaan? Ik ben echt een super goede papaquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee hoor. Maak je geen zorgen.
wil je de verlosser hier buiten laten?quote:
Hey wat zit je rollator weer goed vandaagquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad........
Zo word er al jaren gehosseld op FOK!quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:19 schreef Kiid het volgende:
Zo zie je maar weer dat je snel concreet moet worden hier want alle chicks zijn weer bezet voor je het weet
Ze is wel aardig maar om haar nou een verlosser te noemen gaat wat verquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wil je de verlosser hier buiten laten?
Ja, en ik grijp overal naastquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo word er al jaren gehosseld op FOK!
Doei.......quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey wat zit je rollator weer goed vandaag
ze verlost mij van veel andersquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze is wel aardig maar om haar nou een verlosser te noemen gaat wat ver
Ik ben nog steeds single nu hoor. Heb gewoon een leuke tijd met hem. En de rest zien we allemaal wel.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Kunnen we wel nog afspreken dat als we over 5 jaar beiden single zijn dat we dan samen verder gaan? Ik ben echt een super goede papa
Je hebt nog een hoop te leren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |