Maar jij hebt al een dinnetje.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is wel jammer want ik hoopte stiekem dat ik jou eerste zou zijn
Zuchtquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Maar jij hebt al een dinnetje.
Ik wil helemaal niets met die lul te maken hebbenquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haha goeie.
En jij zou willen dat je wadslak was.
Ik veer helemaal op van deze liefdequote:Op woensdag 20 februari 2019 10:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hey grote en misschien wel BESTE vriend van fok, faka
Weten we niet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
AwwwWat had ie uiteindelijk nou?
Ik ken hem nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets met die lul te maken hebben
Al bij de dokter geweest?quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer Nijn!
jaquote:
Zo dan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:51 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Weten we niet.
we hebben clysma gezet, bloed afgenomen, twee keer röntgenfoto's, twee keer pijnstillers, laxeermiddel, astronauteneten
We konden nog een echo maken. Misschien konden ze daarop iets zien. Maar dan moesten we nog behandelen en ze had zoveel pijn dat we beslotenw hebben te stoppen
Operatie had ze wssniet overleefd zo zwak was ze
Mooie tijdquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee twaalf uur pas.......
Dat zei ik gister ook tegen zijn vriendinquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja![]()
Maar beter laat dan nooit ouwe dibbes
truequote:Op woensdag 20 februari 2019 10:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja![]()
Maar beter laat dan nooit ouwe dibbes
Heb ik nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Je zou maar voorjaarsvakantie hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |