hadquote:Op woensdag 20 februari 2019 01:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
afhangende van je TT wil ik hem wijzigen
Oh, lo fi is geen bandquote:Op woensdag 20 februari 2019 01:02 schreef skysherrif het volgende:
Ik zal je een voorbeeld geven van een vrolijk lofi nummer, we zijn immers vrolijk vanavond.
Trusten moemselquote:Op woensdag 20 februari 2019 01:14 schreef moemoe het volgende:
Ik ga nu wel afhaken btw, sleep well peepz!
Portugees, prachtig. Oke jammerquote:Op woensdag 20 februari 2019 01:12 schreef moemoe het volgende:
Dit is het niet helemaal voor mij hoor sky, welke taal is het eigenlijk?
Dag vrolijk geitjequote:Op woensdag 20 februari 2019 01:14 schreef moemoe het volgende:
slaap lekkerquote:Op woensdag 20 februari 2019 01:14 schreef moemoe het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 20 februari 2019 01:14 schreef moemoe het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 februari 2019 01:14 schreef moemoe het volgende:
Vind het vooral zo knap van de gastdocenten en die begeleiders dat ze zoveel geduld hebben met dat soort volk.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo'n programma waar ik vaak van wegzap uit plaatsvervangende schaamte.
Staat nog steeds open idd.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:24 schreef skysherrif het volgende:
dat I nog niet shellshockers.io uit plaatsvervangende schaamte heeft weggeklikt is me een raadsel.
Echt hequote:Op woensdag 20 februari 2019 01:24 schreef skysherrif het volgende:
dat I nog niet shellshockers.io uit plaatsvervangende schaamte heeft weggeklikt is me een raadsel.
all been therequote:Op woensdag 20 februari 2019 01:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoezo niet
ook ik heb depressieve fases gehad
had niet op komem dagen niet bij jou gezochtquote:Op woensdag 20 februari 2019 01:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
all been there, maar had de muziek niet zo bij je gezocht zegmaar, maar dat is mijn fout.
tjackagod
had je welquote:Op woensdag 20 februari 2019 01:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had niet op komem dagen niet bij jou gezocht
Joy Division is wel dikke prima ja.quote:
Enige wat ik op spotify heb staan is dat soort muziek joy division, the cure, the smiths, talking heads, radiohead, pearl jam, nirvana.quote:
Hmm, zou ik wel iets te depri van worden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Enige wat ik op spotify heb staan is dat soort muziek joy division, the cure, the smiths, talking heads, radiohead, pearl jam, nirvana.
Hier en daar nog wel wat vrolijke nummers er tussen door gepropt zoalsquote:Op woensdag 20 februari 2019 01:38 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, zou ik wel iets te depri van worden.
Prima, gezellig en leukquote:Op woensdag 20 februari 2019 01:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet niet of je nog gereageerd had trouwens, maar wat was jouw zuipgelegenheid?
ik ga 2 maart weer aan de x, als we het daarover hebbenquote:Op woensdag 20 februari 2019 01:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]voorspelbaar, ik wil wel weer eens
Trustenquote:Op woensdag 20 februari 2019 02:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga pitten, vraag het wellicht elders nog
Normale dagen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 07:52 schreef Driepink het volgende:
Zo maar eens richting werk gaan.
Laat vandaag ivm normale dagen
Normaal zit ik al rond 0800 op kantoor, iets eerder soms.quote:
oh zo.quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Normaal zit ik al rond 0800 op kantoor, iets eerder soms.
Nu ben ik pas net op kantoor aangekomen.
Ivm staat voor in verband met en niet voor in vergelijking met.quote:Op woensdag 20 februari 2019 07:52 schreef Driepink het volgende:
Zo maar eens richting werk gaan.
Laat vandaag ivm normale dagen
quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:31 schreef HPLC het volgende:
heb die correcties wel gemist afgelopen week
Maakt niet uit, je begreep toch wat er stondquote:Op woensdag 20 februari 2019 08:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ivm staat voor in verband met en niet voor in vergelijking met.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:31 schreef HPLC het volgende:
heb die correcties wel gemist afgelopen week
Ik wel, maar Haags nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 08:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je begreep toch wat er stond
alles goed met u?quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Gianni![]()
Ik zag de meldingen gisteren avond.
Hey Gianniquote:
Haagsieeeeee, alleen een voetbalveld scheidde onsquote:Op woensdag 20 februari 2019 08:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
flippieeeeeee vrouw van mijn dromen die ik niet mocht ontmoeten
en een groot hekquote:Op woensdag 20 februari 2019 08:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey Gianni
[..]
Haagsieeeeee, alleen een voetbalveld scheidde ons
Retteketet, de beste dat is Sked!quote:
OMDAT ER EEN HEK WASquote:Op woensdag 20 februari 2019 08:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lijkt Hans wel, die wilde mij ook niet meeten.
We hadden gewoon Guus moeten vragen of hij ons even naar elkaar wilde brengen over het veld.quote:
Daag Skedquote:
Halloooooquote:
ja, best aardigquote:
Retteketet Pinkie aan de ketquote:Op woensdag 20 februari 2019 08:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Retteketet, de beste dat is Sked!
Ik ben er nog nooit geweest. Wel eens een keer een foto / video gezien van de kustlijn daar, zag er mooi uit.quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
heel leuk, schitterend land. Van de zomer ga ik weer
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Retteketet Pinkie aan de ket
Echt h, zou zo weer terug willenquote:Op woensdag 20 februari 2019 08:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest. Wel eens een keer een foto / video gezien van de kustlijn daar, zag er mooi uit.
Ik heb een geheimhoudingsplichtquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben jij ook zijn psychiater ofzo?
nee.quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OMDAT ER EEN HEK WAS
[..]
We hadden gewoon Guus moeten vragen of hij ons even naar elkaar wilde brengen over het veld.
[..]
Daag Sked
[..]
Hallooooo
Veel plezier Hansquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk, ik ga emigreren
het is woensdag Hansquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:05 schreef HPLC het volgende:
lekker wachten op controleur van de cv-ketel. Beter kan je je werkweek niet beginnen
en wanneer stopt die?quote:
het is al 9:15. dat gaat niet meer lukkenquote:
Douchen wel.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is al 9:15. dat gaat niet meer lukken
hans is een part timerquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom altijd op woensdag?
Goed bezig natertquote:
Nu nog daadwerkelijk aan de slag gaan. Vandaag maar eens in het kantoor zitten en FOK! niet openen...quote:
Beide?quote:
boeiequote:Op woensdag 20 februari 2019 09:26 schreef Kiid het volgende:
Morgen zijn er weer nieuwe Fifa rewards
kwart voor 10, ik gaquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Genoeg gedaan voor vandaag.
Maar lekker is nog niet goddelijkquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het is iedere dag lekker weer laatste tijd.
wat vind jij goddelijk?quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar lekker is nog niet goddelijk
en daarna allemaal met de auto naar huisquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeeel toevallig hebben we vrijdag margaritas op het werk
We wonen niet allemaal in Limburg Gianniquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en daarna allemaal met de auto naar huis
Gelukkig niet zeg.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We wonen niet allemaal in Limburg Gianni
Heyyyquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heeeel toevallig hebben we vrijdag margaritas op het werk
jammer welquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We wonen niet allemaal in Limburg Gianni
14 ipv 11 graden. Kan natuurlijk nog meer lente, maar toch.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat vind jij goddelijk?
Ja dat ben ik dan ook wel weer met je eens.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:52 schreef Driepink het volgende:
Ik rij sowieso liever in Limburg dan dat ik in Amsterdam ben
ik had ook liever een duits paspoortquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voelt toch als het buitenland Gianni.
Wowquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:52 schreef Driepink het volgende:
Ik vind het ook wel lekker maar ik zie dit toch wel als een klimaatprobleem.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
14 ipv 11 graden. Kan natuurlijk nog meer lente, maar toch.
Welk debiel gaat er ook met een auto Amsterdam inquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:52 schreef Driepink het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had ook liever een duits paspoort
Geldt voor elke grote stad.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welk debiel gaat er ook met een auto Amsterdam in
Lees eens goed.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
fixedquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoopte op derde date, maar haar moeder komt langs. Aangezien ik waarschijnlijk heel brak ga zijn van shotjesavond zit ik erover te denken in Artis wat te gaan werkenquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt he. Liever het westen
[..]wat doe jij vrijdag
Je neemt sowieso vrij weinig serieusquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dat gejank over Amsterdam niet in gaan, neem ik niet zo serieus.
Wat moet jij in een dierentuin?quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoopte op derde date, maar haar moeder komt langs. Aangezien ik waarschijnlijk heel brak ga zijn van shotjesavond zit ik erover te denken in Artis wat te gaan werken
omdat: Duitslandquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Oeh leukquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoopte op derde date, maar haar moeder komt langs. Aangezien ik waarschijnlijk heel brak ga zijn van shotjesavond zit ik erover te denken in Artis wat te gaan werken
Dan kunnen mensen naar hem kijkenquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat moet jij in een dierentuin?
Dat zei hij niet heh, hij had het erover dat zijn in Amsterdam zelfs minder is dan rijden in Limburgquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze had het al door hoorquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zei hij niet heh, hij had het erover dat zijn in Amsterdam zelfs minder is dan rijden in Limburg
Dat mag.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel lekker maar ik zie dit toch wel als een klimaatprobleem.
Ik dacht dat je met een Duits paspoort wel wat meer landen makkelijker kan bezoeken in tegenstelling tot met het Nederlands paspoort.quote:
ja ik vind het ook prima vertoeven daar. Maar beetje ver helaas voor mij.quote:
5 kwartier rijden en je zit in duitsland..quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja ik vind het ook prima vertoeven daar. Maar beetje ver helaas voor mij.
Dat wist ik ook wel hoor, ik verdraai het alleen zodat het wat beter uitkomtquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zei hij niet heh, hij had het erover dat zijn in Amsterdam zelfs minder is dan rijden in Limburg
Exact, doordeweeks slechts 4 euroquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh leukArtis is wel leuk en als student nog goedkoop natuurlijk
Erg jaloers daarop.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Exact, doordeweeks slechts 4 euro
Ja leuk maar ik zit liever een stuk verder Duitsland in.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
5 kwartier rijden en je zit in duitsland..
Dierentuinen zijn gewoon heel tof en zeker als je brak bent.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat moet jij in een dierentuin?
Eenmaal in Duitsland kun je gas geven, dus zit je snel ergens andersquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja leuk maar ik zit liever een stuk verder Duitsland in.
Ik kan alleen in het weekend toch.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij naar de dierentuin?
Je hebt nooit mogelijkheid vrije dag aan te vragen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan alleen in het weekend toch.
Niet echt, klein dierentuin met erg weinig leefruimte voor dierenquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:02 schreef Driepink het volgende:
Ik ben nog nooit in Artis geweest, is dat leuk?
Blijdorp is wel leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echt, klein dierentuin met erg weinig leefruimte voor dieren
Blijdorp is inderdaad heel leuk!quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Blijdorp is wel leuk.
Ben je daar wel eens geweest?
Je had een goed excuus voor je afwezigheidquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik had het vernomen idd ja.
We waren toevallig samen weg hquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik had het vernomen idd ja.
Precies.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je had een goed excuus voor je afwezigheid
heb je daar een excuus voor nodig dan?quote:
Nee niet perse. Meer een goede reden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je daar een excuus voor nodig dan?
had je een goede reden?quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee niet perse. Meer een goede reden.
nou, hop naar school danquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw.....dikke knuffel voor jou!
Haha. Zo rol ikquote:
echtquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haha. Zo rol ik![]()
Tevens ook de eerste Fokker die ik IRL ontmoet heb.
Nee joh. Haha. Vond dit al spannend genoeg.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
echtik dacht dat je wel meer fokkers had ontmoet
Word wel erg nieuwsgierig naar wiequote:Op woensdag 20 februari 2019 10:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haha. Zo rol ik![]()
Tevens ook de eerste Fokker die ik IRL ontmoet heb.
Maar de kans dat dat zo is schat ik op nul.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Pinkie heeft zijn naam al genoemd net
Pinkie zelf was het niet nee. Wel de naam die hij noemde.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar de kans dat dat zo is schat ik op nul.
Oh ik lees zijn posts nooitquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Pinkie zelf was het niet nee. Wel de naam die hij noemde.
Ben je dan niet bang dat je later misschien toch nog kinderen wilt en het dan niet meer kan?quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:40 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Gisteravond mn poes in laten slapen
Oooo die was fout.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je later misschien toch nog kinderen wilt en het dan niet meer kan?
Leuke jongen hoorquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh ik lees zijn posts nooit
Ken die jongen verder niet echt volgens mij
De zon!quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Zalm swsquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Awwwquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:40 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Gisteravond mn poes in laten slapen
Je mocht willen dat ik het was.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Pinkie zelf was het niet nee. Wel de naam die hij noemde.
Het is wel jammer want ik hoopte stiekem dat ik jou eerste zou zijnquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jij bent ook een leuke jongen hoor.
Haha goeie.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
AwwwWat had ie uiteindelijk nou?
[..]
Je mocht willen dat ik het was.
Maar jij hebt al een dinnetje.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is wel jammer want ik hoopte stiekem dat ik jou eerste zou zijn
Zuchtquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Maar jij hebt al een dinnetje.
Ik wil helemaal niets met die lul te maken hebbenquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haha goeie.
En jij zou willen dat je wadslak was.
Ik veer helemaal op van deze liefdequote:Op woensdag 20 februari 2019 10:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hey grote en misschien wel BESTE vriend van fok, faka
Weten we niet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
AwwwWat had ie uiteindelijk nou?
Ik ken hem nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets met die lul te maken hebben
Al bij de dokter geweest?quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer Nijn!
jaquote:
Zo dan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:51 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Weten we niet.
we hebben clysma gezet, bloed afgenomen, twee keer rntgenfoto's, twee keer pijnstillers, laxeermiddel, astronauteneten
We konden nog een echo maken. Misschien konden ze daarop iets zien. Maar dan moesten we nog behandelen en ze had zoveel pijn dat we beslotenw hebben te stoppen
Operatie had ze wssniet overleefd zo zwak was ze
Mooie tijdquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee twaalf uur pas.......
Dat zei ik gister ook tegen zijn vriendinquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja![]()
Maar beter laat dan nooit ouwe dibbes
truequote:Op woensdag 20 februari 2019 10:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja![]()
Maar beter laat dan nooit ouwe dibbes
Heb ik nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Je zou maar voorjaarsvakantie hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |