Fijne dagquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga ervan tussenAls ik op de VU kom ga ik zowaar niet FOK! openen (is de bedoeling althans), bebye
Betekent dit dat onze relatie nu verandert?quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja hooooo is ff. Hij is van mij he!
Ahh die vond ik ook zieligquote:
Geloof hier niks vanquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga ervan tussenAls ik op de VU kom ga ik zowaar niet FOK! openen (is de bedoeling althans), bebye
Nee hoor. Maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Betekent dit dat onze relatie nu verandert?
jezusquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik lach nog eerder op de begrafenis van mijn familie dan om jouw grappen.
Dat blijkt inderdaad........quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn goede vriend Etto geeft vanavond wel weer complimenten, ik ben daar niet van
Gelukkig maar. Kunnen we wel nog afspreken dat als we over 5 jaar beiden single zijn dat we dan samen verder gaan? Ik ben echt een super goede papaquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee hoor. Maak je geen zorgen.
wil je de verlosser hier buiten laten?quote:
Hey wat zit je rollator weer goed vandaagquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad........
Zo word er al jaren gehosseld op FOK!quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:19 schreef Kiid het volgende:
Zo zie je maar weer dat je snel concreet moet worden hier want alle chicks zijn weer bezet voor je het weet
Ze is wel aardig maar om haar nou een verlosser te noemen gaat wat verquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wil je de verlosser hier buiten laten?
Ja, en ik grijp overal naastquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo word er al jaren gehosseld op FOK!
Doei.......quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey wat zit je rollator weer goed vandaag
ze verlost mij van veel andersquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze is wel aardig maar om haar nou een verlosser te noemen gaat wat ver
Ik ben nog steeds single nu hoor. Heb gewoon een leuke tijd met hem. En de rest zien we allemaal wel.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Kunnen we wel nog afspreken dat als we over 5 jaar beiden single zijn dat we dan samen verder gaan? Ik ben echt een super goede papa
Je hebt nog een hoop te leren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |