Het was uitermate slecht inderdaad ja. Vooral Liverpool viel tegen, je verwacht thuis meer van ze.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Op basis van de afgelopen 93 minuten heb ik nou niet echt in de indruk dat ik de aanstaand winnaar van de Champions League in actie heb gezien. Gehandicaptenvoetbal.
Overduidelijk jaquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:37 schreef Bolasie het volgende:
Dat duurde wel echt heel lang, elke debiel zag dit toch meteen.
Was gewoon terecht. Ligtquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:45 schreef KingRadler het volgende:
Dat was ligt in de Eredivisie krijg je er niks voor.
Spotless.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:48 schreef Bolasie het volgende:
Feit van de dag.twitter:danohagan twitterde op woensdag 20-02-2019 om 21:46:46Bentaleb’s record from the spot for @:s04_en: 14 taken. 14 scored. #S04MCI reageer retweet
Ze staan niet voor niets veertiende in de Bundesliga. De CL groep was ook niet heel boeiend. Flopteam.quote:
Die inspeelpass bij die 1-0 was ook al niet bijster intelligent.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Die keeper van Schalke is lachwekkend. Wat heeft die gezopen? Wat is dat voor positionering bij de twee laatste goals? Dit kan toch niet man.
[ afbeelding ]
(lol)twitter:SimonPeach twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 11:34:19#MUFC without 10 first-team players. No Martial, Matic, Jones, Lingard, Mata, Herrera, Sanchez, Valencia, Darmian or Pogba reageer retweet
Possible XI: De Gea, Young, Lindelof, Smalling, Shaw, McTominay, Pereira, Fred, Dalot, Rashford, Lukaku.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
(lol)twitter:SimonPeach twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 11:34:19#MUFC without 10 first-team players. No Martial, Matic, Jones, Lingard, Mata, Herrera, Sanchez, Valencia, Darmian or Pogba reageer retweet
Wat moeten we morgen doen? Roma v Porto kijken of aspergesteken?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Possible XI: De Gea, Young, Lindelof, Smalling, Shaw, McTominay, Pereira, Fred, Dalot, Rashford, Lukaku.
Ik zou thuisblijven.
Kijken naar de Lukaku show die er morgen 5 maakt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat moeten we morgen doen? Roma v Porto kijken of aspergesteken?
twitter:RomeluLukaku9 twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 09:21:30When the hate don’t work they start telling lies... reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie kijkt er nog Portoe tegen Roma vanavond?Ik kan vanavond geen voetbal kijken, maar anders had ik wel meegekeken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonde, Roma is standaard vermaak. Mogen we niet genieten van de altijd prachtige Zaniolo, dan liggen we wel blind om Olsen, Fazio, SAS, Kolarov en De Rossi.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan vanavond geen voetbal kijken, maar anders had ik wel meegekeken!
Ik doe dan wel mee als vervanging. Al sluit ik niet uit dat ik nog beelden van gisteren zit terug te kijken met kwijl in de bek.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zonde, Roma is standaard vermaak. Mogen we niet genieten van de altijd prachtige Zaniolo, dan liggen we wel blind om Olsen, Fazio, SAS, Kolarov en De Rossi.
Beste Stijn, heb jij een verklaring voor het legendarische Ajax van gisteren?quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik doe dan wel mee als vervanging. Al sluit ik niet uit dat ik nog beelden van gisteren zit terug te kijken met kwijl in de bek.
Ik ben de wedstrijd nog aan het terugkijken, vriendelijke vriend. Maar wat 'gewoon' zo is, is dat Ajax zowel qua mentaliteit als kwaliteit als gehele basiself gewoon klikt mét de juiste trainer. De opbouw, de risicovolle pressing, de veelzijdigheid van de voetballers voorin, Frenkie. Ik ga hier niet zeggen dat ze de wereld gaan overheersen, want het blijft toch altijd spannend wat voor Ajax er op kan komen dagen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Beste Stijn, heb jij een verklaring voor het legendarische Ajax van gisteren?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben de wedstrijd nog aan het terugkijken, vriendelijke vriend. Maar wat 'gewoon' zo is, is dat Ajax zowel qua mentaliteit als kwaliteit als gehele basiself gewoon klikt mét de juiste trainer. De opbouw, de risicovolle pressing, de veelzijdigheid van de voetballers voorin, Frenkie. Ik ga hier niet zeggen dat ze de wereld gaan overheersen, want het blijft toch altijd spannend wat voor Ajax er op kan komen dagen.
Dat klinkt als open deuren inschoppen, maar als ik elftallen moet noemen die in de huidige Champions League echt klikken op volle sterkte zit ik toch vol op de Atlético-bandwagon. Competitievoetbal is niet hetzelfde als knock-out, heb ik mezelf dit seizoen beseft. Simeone is de beste knock-out-trainer die er is, ben ik heilig van overtuigd. Als je de selectie van Atlético ook nog eens bekijkt kan je daar tactisch extreem goed mee variëren. Daarom zijn zij voor mij de favoriet voor de Champions League. Ik heb dat in juli gezegd, later even in twijfel getrokken maar nu geloof ik toch weer in.
Voetbal is een teamsport; dat lijken we even vergeten na de jaren van Real Madrid dat ieder gameplan kon overstijgen. Nu, dit seizoen, zal het beste team weer boven komen drijven omdat er bij zoveel elftallen plussen maar ook veel minnetjes zitten. Voetbal in de perfectie zoals Barcelona 2008-2012 gaan we voorlopig niet meer zien. Des te leuker is het dat er altijd mensen klaar staan om de prestaties van Ajax of wie dan ook te bagatelliseren. ''Maar Real Madrid was heel slecht" is de catchphrase van hetzelfde kneuzenvolk dat twee maanden geleden wel riep dat Real Madrid er weer zou staan in de CL. Dan heb je weinig van Real Madrid gevolgd, of je bent rancuneus, of je bent gewoon een persoon met een hersenaandoening.
Gisteren was schitterend. Het beklijft, ik ben nog steeds in de wolken en wil alles lezen. Het was in zoveel opzichten een mooie avond en vooral vanwege de manier waarop. Nu barsten de discussies weer los. Over de 1000 dagen niet aan kop van Ajax, over dat Ajax toch leeggekocht wordt, over dat de belasting voor Ajax in de competitie voordelig kan zijn voor PSV. Dan denk ik; wat is nog je ambitie in het leven als je zo verkrampt denkt? Ik denk daar niet over na. Of Ajax wel of geen prijzen pakt; dit blijft me bij.
Prijzen zijn er; ze maken of breken elftallen dan wel trainers. Voor mij en vast meerderen is voetbal meer dan dat. Zou het 'toevallig' zijn dat na zo'n voorstelling weer gedachten teruggaan naar eerdere Ajax-elftallen uit de historie? Dat is niet zo zeer vanwege de prijzen, maar vooral om het voetbal. Vraag aan topcoaches wat hun inspiratiebronnen zijn, dan komen ze op het totaalvoetbal van Michels, het Ajax van de jaren 70, Cruijff's Ajax, Cruijff's Barça, Pep's Barça, Sacchi's tactieken bij Milan. Het gaat over de manier waarop ze voetbalden; niet om de prijzen.
Prijzen zijn er; dat ontken ik niet. Ajax moet ook prijzen winnen; ik kan heel goed boos zijn als Ajax 4-4 speelt tegen Heerenveen, maar geen prijs die opkan tegen de Europese campagne van Ajax. Zoveel mooie wedstrijden gezien; Ajax - Benfica, Ajax - Bayern, twee keer Real Madrid. Ik ben overdonderd, entertaind en meegetrokken in het spel.
Goed, ik ga maar weer eens verder.
[ afbeelding ]
StijnGODquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben de wedstrijd nog aan het terugkijken, vriendelijke vriend. Maar wat 'gewoon' zo is, is dat Ajax zowel qua mentaliteit als kwaliteit als gehele basiself gewoon klikt mét de juiste trainer. De opbouw, de risicovolle pressing, de veelzijdigheid van de voetballers voorin, Frenkie. Ik ga hier niet zeggen dat ze de wereld gaan overheersen, want het blijft toch altijd spannend wat voor Ajax er op kan komen dagen.
Dat klinkt als open deuren inschoppen, maar als ik elftallen moet noemen die in de huidige Champions League echt klikken op volle sterkte zit ik toch vol op de Atlético-bandwagon. Competitievoetbal is niet hetzelfde als knock-out, heb ik mezelf dit seizoen beseft. Simeone is de beste knock-out-trainer die er is, ben ik heilig van overtuigd. Als je de selectie van Atlético ook nog eens bekijkt kan je daar tactisch extreem goed mee variëren. Daarom zijn zij voor mij de favoriet voor de Champions League. Ik heb dat in juli gezegd, later even in twijfel getrokken maar nu geloof ik toch weer in.
Voetbal is een teamsport; dat lijken we even vergeten na de jaren van Real Madrid dat ieder gameplan kon overstijgen. Nu, dit seizoen, zal het beste team weer boven komen drijven omdat er bij zoveel elftallen plussen maar ook veel minnetjes zitten. Voetbal in de perfectie zoals Barcelona 2008-2012 gaan we voorlopig niet meer zien. Des te leuker is het dat er altijd mensen klaar staan om de prestaties van Ajax of wie dan ook te bagatelliseren. ''Maar Real Madrid was heel slecht" is de catchphrase van hetzelfde kneuzenvolk dat twee maanden geleden wel riep dat Real Madrid er weer zou staan in de CL. Dan heb je weinig van Real Madrid gevolgd, of je bent rancuneus, of je bent gewoon een persoon met een hersenaandoening.
Gisteren was schitterend. Het beklijft, ik ben nog steeds in de wolken en wil alles lezen. Het was in zoveel opzichten een mooie avond en vooral vanwege de manier waarop. Nu barsten de discussies weer los. Over de 1000 dagen niet aan kop van Ajax, over dat Ajax toch leeggekocht wordt, over dat de belasting voor Ajax in de competitie voordelig kan zijn voor PSV. Dan denk ik; wat is nog je ambitie in het leven als je zo verkrampt denkt? Ik denk daar niet over na. Of Ajax wel of geen prijzen pakt; dit blijft me bij.
Prijzen zijn er; ze maken of breken elftallen dan wel trainers. Voor mij en vast meerderen is voetbal meer dan dat. Zou het 'toevallig' zijn dat na zo'n voorstelling weer gedachten teruggaan naar eerdere Ajax-elftallen uit de historie? Dat is niet zo zeer vanwege de prijzen, maar vooral om het voetbal. Vraag aan topcoaches wat hun inspiratiebronnen zijn, dan komen ze op het totaalvoetbal van Michels, het Ajax van de jaren 70, Cruijff's Ajax, Cruijff's Barça, Pep's Barça, Sacchi's tactieken bij Milan. Het gaat over de manier waarop ze voetbalden; niet om de prijzen.
Prijzen zijn er; dat ontken ik niet. Ajax moet ook prijzen winnen; ik kan heel goed boos zijn als Ajax 4-4 speelt tegen Heerenveen, maar geen prijs die opkan tegen de Europese campagne van Ajax. Zoveel mooie wedstrijden gezien; Ajax - Benfica, Ajax - Bayern, twee keer Real Madrid. Ik ben overdonderd, entertaind en meegetrokken in het spel.
Goed, ik ga maar weer eens verder.
[ afbeelding ]
Eerst Porto en dan Tottenhamquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
Voor Ajax is het grote verheugen op de loting inmiddels begonnen. Op 15 maart is er sprake van een volledig vrije loting: alle clubs kunnen elkaar treffen. Tijdens de ceremonie wordt het hele pad richting de finale uitgestippeld, een mogelijke opponent in een eventuele halve finale wordt dan ook duidelijk. De eindstrijd is op zaterdag 1 juni in Wanda Metropolitano, het onderkomen van Atlético Madrid.
Ik zit even backgroundinfo te zoeken over Porto, maar best fascinerend dat het een 'posession-based' elftal is terwijl hun voorhoedecijfers niet bijzonder zijn maar de verdediging per individu de beste wedstrijden speelt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Tecatito is net zo'n black hole als Brahimi. Ik erger me er nu al dood aan.
Je hebt mazzel dat Fazio er nog uitgetrapt is door EDF na zijn masterclass tegen Lazio afgelopen weekend. Ik heb krom gelegen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:28 schreef El-Stinho het volgende:
Bij Roma spelen er fans tegen een consumptiebon in de verdediging?
Ik zie de relevantie niet echtquote:Op woensdag 6 maart 2019 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Of je bereid bent pics van je zusje te posten
Op een schaal van Magallan?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat Fazio er nog uitgetrapt is door EDF na zijn masterclass tegen Lazio afgelopen weekend. Ik heb krom gelegen.
In vergelijking met Fazio doet Magallán denken aan Franco Baresi. Die kan er zo extreem weinig van. En die keeper is nog slechter.quote:
Monchi is een bald fraud.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In vergelijking met Fazio doet Magallán denken aan Franco Baresi. Die kan er zo extreem weinig van. En die keeper is nog slechter.
Ik zie dat United twee keer met succes een schot lost. Black magic doing wonders.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:31 schreef Caland het volgende:
We hebben de verkeerde wedstrijd uitgekozen
Ken je Edson Álvarez, en kan die er wat van?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In vergelijking met Fazio doet Magallán denken aan Franco Baresi. Die kan er zo extreem weinig van. En die keeper is nog slechter.
De ontwikkeling van Zaniolo is het enige wat hem nog een beetje kleur geeft. Dit Roma is een slechte ploeg, met een slechte coach, dat niets toevoegt aan de Champions League en ook niet aan de Europa League. Eigenlijk voegt geen van deze twee ploegen iets toe aan de Champions League als je de 130 minuten hebt gezien van dit tweeluik, maar soit.quote:
Heel Mexico loopt met shirtjes van hem.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ken je Edson Álvarez, en kan die er wat van?
Dan zal die wel naar PSV gaan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel Mexico loopt met shirtjes van hem.
Wereldspeler.
Maar valt het uit te sluiten dat ze vierde eindigen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De ontwikkeling van Zaniolo is het enige wat hem nog een beetje kleur geeft. Dit Roma is een slechte ploeg, met een slechte coach, dat niets toevoegt aan de Champions League en ook niet aan de Europa League.
Ik ga even kijken wie dat zei.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef Caland het volgende:
In het andere topic is er iemand die Sanchez een betere voetballer vindt dan Mbappe
Mag ik hier schuilen?
Namen graag.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef Caland het volgende:
In het andere topic is er iemand die Sanchez een betere voetballer vindt dan Mbappe
Mag ik hier schuilen?
Geen idee, dat is per dag weer anders. Roma heeft wel het lastigste programma van allemaal, maar Inter is inmiddels net zo slecht en de rest is ontzettend inconsistent.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar valt het uit te sluiten dat ze vierde eindigen?
Het is heel slecht en opportuun maar ik ben nu alweer klaar met Magallan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan op de bank achter Schwaab.
Daar was ik al klaar mee voor hij getekend had bij Ajax.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is heel slecht en opportuun maar ik ben nu alweer klaar met Magallan.
Hij verdient wel een 'eerlijke' kans in een team met cohesie, alleen kunnen we niet zeggen wanneer dat is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is heel slecht en opportuun maar ik ben nu alweer klaar met Magallan.
Ik lees het ja.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vollenland of zo, volgens mij een trol want hij vond Herrare en Verratti ook vergelijkbaar.
Ik zie het niet zitten icm met Blind of Schuurs.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij verdient wel een 'eerlijke' kans in een team met cohesie, alleen kunnen we niet zeggen wanneer dat is.
Schuurs moet je volgend jaar verhuren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie het niet zitten icm met Blind of Schuurs.
Eens, aan Heerenveen of zo.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schuurs moet je volgend jaar verhuren.
Of AZ, kan hij met wat mazzel nog wat Europese potjes meepikken.quote:
Dat weet ik. Hij heeft ook een 'leider', sterke speler nodig naast zich. Ik weet dat er veel vraagtekens rond hem heersen, maar het blijft oneerlijk om hem af te serveren op basis van een wedstrijd waar ongelukkigheden en toevalligheden bij elkaar kwamen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie het niet zitten icm met Blind of Schuurs.
Mee eens.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hij heeft ook een 'leider', sterke speler nodig naast zich. Ik weet dat er veel vraagtekens rond hem heersen, maar het blijft oneerlijk om hem af te serveren op basis van een wedstrijd waar ongelukkigheden en toevalligheden bij elkaar kwamen.
Ik hoop echt niet dat we Porto loten inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is intens maar voetbal is niet om naar huis te schrijven. Porto is wel een luizenploeg, ligt Ajax niet.
Goede tip.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:51 schreef Monolith het volgende:
Ah Ziggo doet nog even een herhaling van Real - Ajax in de rust, even nagenieten.
Ik ga er niet vanuit dat dat soort mensen denken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:11 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me altijd af wat mensen precies denken als ze een tattoo in hun nek of gezicht nemen
Blackcard Greg is een lieve jongen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat dat soort mensen denken.
Dat heb ik meestal met figuren die 'Don't take me home' zingen in de Kuip.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:11 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me altijd af wat mensen precies denken als ze een tattoo in hun nek of gezicht nemen
Maar je ziet toch na 5 minuten dat hij:quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij verdient wel een 'eerlijke' kans in een team met cohesie, alleen kunnen we niet zeggen wanneer dat is.
Waar heb je mij horen zeggen dat hij een directe vervanger voor De Ligt moet zijn? Ik zie hem meer als noodstop/plan b.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar je ziet toch na 5 minuten dat hij:
-niet snel is
-geen held in de lucht is
-niet bijzonder is in de duels, voor zover hij daar uberhaupt al in wist te geraken
Daarbij leek het tegen Feyenoord alsof hij totaal geen overzicht heeft (maar in die wedstrijd was het gehele elftal los zand) en ik zie er ook niet iemand in die de verdediging neer gaat zetten.
We hebben het wel over een directe vervanger voor De Ligt, niet iemand voor achter een duo dat staat ofzo.
Ach, Blind is ook al weet ik hoe vaak afgemaakt omdat hij er geen reet van zou kunnen. Ik heb hem gisteren een fantastische wedstrijd zien spelen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar je ziet toch na 5 minuten dat hij:
-niet snel is
-geen held in de lucht is
-niet bijzonder is in de duels, voor zover hij daar uberhaupt al in wist te geraken
Daarbij leek het tegen Feyenoord alsof hij totaal geen overzicht heeft (maar in die wedstrijd was het gehele elftal los zand) en ik zie er ook niet iemand in die de verdediging neer gaat zetten.
We hebben het wel over een directe vervanger voor De Ligt, niet iemand voor achter een duo dat staat ofzo.
Ik dacht dat het ging over het aantrekken van een centrale verdediger.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waar heb je mij horen zeggen dat hij een directe vervanger voor De Ligt moet zijn? Ik zie hem meer als noodstop/plan b.
Er komt ook nog wel iemand bij als De Ligt vertrekt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging over het aantrekken van een centrale verdediger.
Blind compenseert zijn tekortkomingen met inzicht/positionering en voetballend vermogen. Plus er staat een De Ligt naast hem.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, Blind is ook al weet ik hoe vaak afgemaakt omdat hij er geen reet van zou kunnen. Ik heb hem gisteren een fantastische wedstrijd zien spelen.
Denk je dat ik Magallan eerder de kans zou geven terwijl Ajax de komende zomer meer dan 200 miljoen euro incasseert? Zo dom ben ik ook weer niet, maar ik heb Magallan gewoon 'te weinig' gezien en ook niet in een stabiele elf. Ik ga geen uitspraken doen over spelers die ik heel weinig heb zien spelen. Voetbal blijft een som der delen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging over het aantrekken van een centrale verdediger.
Dat zal wel gaan gebeuren. Maar voor de positie van De Jong/Schöne moet er nog iemand bij. Careltje Eiting als derde man daar kan écht niet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er komt ook nog wel iemand bij als De Ligt vertrekt.
Hoop vooral dat ze nog een middenvelder halen om Frenkie te vervangen, geen idee wie verder.
Op bepaalde vlakken moet je spelers zeker tijd geven. Maar snelheid en (kop)kracht vallen daar niet onder. Dat Rob Wielaert er niets van kon had je ook geen drie wedstrijden voor nodig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Denk je dat ik Magallan eerder de kans zou geven terwijl Ajax de komende zomer meer dan 200 miljoen euro incasseert? Zo dom ben ik ook weer niet, maar ik heb Magallan gewoon 'te weinig' gezien en ook niet in een stabiele elf. Ik ga geen uitspraken doen over spelers die ik heel weinig heb zien spelen. Voetbal blijft een som der delen.
Las vaak geruchten over die Berge van Genk, maar die heb ik nooit zien spelen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zal wel gaan gebeuren. Maar voor de positie van De Jong/Schöne moet er nog iemand bij. Careltje Eiting als derde man daar kan écht niet.
Ik heb Genk best wat bekeken de laatste maanden, lopen best wat interessante spelers rond. Maar die Noor is al tijden geblesseerd en is me daarvoor niet echt opgevallen. Pozuelo wel als opvolger van Ziyech, maar die is inmiddels naar de MLS en die Colombiaanse centrale verdediger is ook al een tijd geblesseerd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las vaak geruchten over die Berge van Genk, maar die heb ik nooit zien spelen.
Of ze willen Blind als CVM gebruiken en dan een Gravenberch doorschuiven.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:56 schreef bianconeri het volgende:
Wat een jaar gaat dit worden in de CL zeg.
Echt het jaar dat de grotere clubs sneuvelen.
De kwalitatief zwakke clubs als Ajax en Man Utd die een gigantische stunt uithalen door Real en PSG eruit te schoppen.
Met Porto of Roma heb je een niet zo'n sterke ploeg er nog in.
En Atletico Madrid lijkt ook een gigantische stunt te bewerken tegen Juventus.
Gaat het jaar voor Barca of Bayern worden.
PSG en Man City falen sowieso altijd in de CL, dan blijken ze toch weer tekort te komen.
Op basis van één invalbeurt?quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:59 schreef Klopkoek het volgende:
Die Chong kan er niet zoveel van. Speelt over 5 jaar bij RKC Waalwijk.
Nee. Heb hem al eens eerder gezien. Op YouTube videos komt zijn techniek ook nogal matig over.quote:
Goed verhaal.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee. Heb hem al eens eerder gezien. Op YouTube videos komt zijn techniek ook nogal matig over.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:56 schreef bianconeri het volgende:
Wat een jaar gaat dit worden in de CL zeg.
Echt het jaar dat de grotere clubs sneuvelen.
De kwalitatief zwakke clubs als Ajax en Man Utd die een gigantische stunt uithalen door Real en PSG eruit te schoppen.
Met Porto of Roma heb je een niet zo'n sterke ploeg er nog in.
En Atletico Madrid lijkt ook een gigantische stunt te bewerken tegen Juventus.
Gaat het jaar voor Barca of Bayern worden.
PSG en Man City falen sowieso altijd in de CL, dan blijken ze toch weer tekort te komen.
Dat je niet inhoudelijk weet te reageren geeft wel weer genoeg aan.quote:
Bianconerigod.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat je niet inhoudelijk weet te reageren geeft wel weer genoeg aan.
Noem 1 ding wat niet klopt. Precies, dat kun je niet.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgende week krijgen we een nog mooiere woedeaanval van bianconeri.
Bianconeri meltdowns zijn de beste meltdowns.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ken jij het woord ‘zelfreflectie’?quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:15 schreef bianconeri het volgende:
Duidelijk, mensen kunnen niet eens inhoudelijk reageren.
Denken wss dat Ajax kwalitatief goed is. Grappig hoe arrogant Ajacieden zijn na de grootste stunt in de CL sinds het begin van de CL bijna.
En dan hier een beetje sneu lopen doen.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:15 schreef bianconeri het volgende:
Denken wss dat Ajax kwalitatief goed is.
quote:En dan hier een beetje sneu lopen doen.
Zeker.quote:
Ziedendquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zeker.
Maar nooit van inhoudelijk zijn gehoord?
Ik geef een inhoudelijke reactie, als mensen dat hier niet kunnen hebben en alleen maar zielig willen doen. Niet mijn probleem.
Als dit alleen een forum is voor zielig kneusjes gedrag.....
Vraag je iemand om inhoudelijk te zijn dan kunnen ze dat gewoon niet.
En als een sneu figuur arrogant en oneerlijk over Ajax te gaan, nee daar doe ik niet aan mee.
Dus serieus doen mag al niet eens meer op FOK vbl?quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit gifje is wel op zijn plek voor Bianconeri.
Bianconeri komt binnen om te jammeren over Ajax.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En als een sneu figuur arrogant en oneerlijk over Ajax te gaan, nee daar doe ik niet aan mee.
Waar jammer ik over Ajax?quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bianconeri komt binnen om te jammeren over Ajax.
Bianconeri legt het verwijt bij andere users.
Bianconeri heeft beet.
Bianconeri.
Jij komt hier sneu doen, dus dan mag jij een reactie geven.quote:
Oh, sorry.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waar jammer ik over Ajax?
Helemaal nergens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Jij beweert dat Ajax geen kwaliteit heeftquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waar jammer ik over Ajax?
Helemaal nergens. Wat Ajax doet zal mij worst zijn.
Ik zei alleen dat het een stunt was.
Prima vermaak zo in ieder geval.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jij komt hier sneu doen, dus dan mag jij een reactie geven.
Als je hier al niet meer inhoudelijk mag zijn over de knock out fase. Waar zijn de topics hier dan voor?
Kwaliteit heeft zelfs een F-jes ploeg.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij beweert dat Ajax geen kwaliteit heeft
Dan moet je je ogen gaan spoelen
Of sinds PSG-MAN.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
Een doorbekerend Roma zou de grootste geschiedsvervalsing in de CL sinds CEL-BAR en BAR-CHE zijn.
Olsen is een penalty killer.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:24 schreef skysherrif het volgende:
Bianconeri maar negeren
Porto wint op penalties als het daar op aankomt
Ha Ha....quote:
Circus Maximus!quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ha Ha....
Als jij denkt dat het geen stunt was van Ajax en Man Utd dan ben jij een groot vermaak.
Dan hoor jij thuis in een circus als clown.
Nogmaals waar moet ik woedend op zijn?quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lol, dit is een overduidelijke penalty.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:28 schreef skysherrif het volgende:
Had hem net als voor united weer niet gegeven
Dan wil ik het zo nog eens zien zat eigemlijk alleen naar buitenspel te kijkenquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, dit is een overduidelijke penalty.
Ja wtf lult die commentatorquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Roma kan toch nog gewoon één doelpunt maken?
Alsof dat zo'n onmogelijke opgave is.
Hoe kan je het vasthouden missen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan wil ik het zo nog eens zien zat eigemlijk alleen naar buitenspel te kijken
Shirt vasthoudenquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind het iig niet overduidelijk, maar hij moer zn handen gwn thuis houden dus oke je kan hem gevenquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, dit is een overduidelijke penalty.
Dit inderdaad. Overdreven gedoe van de commentator.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Roma kan toch nog gewoon één doelpunt maken?
Alsof dat zo'n onmogelijke opgave is.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In before je meltdown bij de 3-2 van Roma.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik wil juichen, dansen en springen. Maandenlange haat op die clowns op het veld, op EDF, op Monchi en op alles wat Roma is gaat hier eindelijk uitbetaald worden. Het doek gaat eindelijk vallen voor het o-zo matige Roma.
Jep.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een belachelijke domme overtreding van Florenzi
quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:31 schreef Wicky15 het volgende:
"zonder VAR was deze penalty nooit gegeven"
Nee, daar is de VAR dan ook voor. Tering.
Mocht dat gebeuren, zou ik voorzichtig gaan denken aan zelfmoord. Voorlopig zit ik te F5en op de Twitter van Solano.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In before je meltdown bij de 3-2 van Roma.
Einde tijdperk Serie A.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:31 schreef TLC het volgende:
Dadelijk geen Italiaanse clubs meer in de CL
(ik neem maar ff aan dat Atletico stand kan houden tegen Juve)
Hij heeft zijn aardige begin niet kunnen doorzetten dus?quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op de tribune, waar hij thuishoort.
Nja een 2-1 uitnederlaag nog recht trekken is niet heel bijzonder.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:32 schreef skysherrif het volgende:
3 vd 4 comebacks so far
Heerlijke voetbalavond nog geworden
Dit is geen comeback?quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:32 schreef skysherrif het volgende:
3 vd 4 comebacks so far
Heerlijke voetbalavond nog geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |