In vergelijking met Fazio doet Magallán denken aan Franco Baresi. Die kan er zo extreem weinig van. En die keeper is nog slechter.quote:
Monchi is een bald fraud.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In vergelijking met Fazio doet Magallán denken aan Franco Baresi. Die kan er zo extreem weinig van. En die keeper is nog slechter.
Ik zie dat United twee keer met succes een schot lost. Black magic doing wonders.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:31 schreef Caland het volgende:
We hebben de verkeerde wedstrijd uitgekozen
Ken je Edson Álvarez, en kan die er wat van?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In vergelijking met Fazio doet Magallán denken aan Franco Baresi. Die kan er zo extreem weinig van. En die keeper is nog slechter.
De ontwikkeling van Zaniolo is het enige wat hem nog een beetje kleur geeft. Dit Roma is een slechte ploeg, met een slechte coach, dat niets toevoegt aan de Champions League en ook niet aan de Europa League. Eigenlijk voegt geen van deze twee ploegen iets toe aan de Champions League als je de 130 minuten hebt gezien van dit tweeluik, maar soit.quote:
Heel Mexico loopt met shirtjes van hem.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ken je Edson Álvarez, en kan die er wat van?
Dan zal die wel naar PSV gaan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel Mexico loopt met shirtjes van hem.
Wereldspeler.
Maar valt het uit te sluiten dat ze vierde eindigen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De ontwikkeling van Zaniolo is het enige wat hem nog een beetje kleur geeft. Dit Roma is een slechte ploeg, met een slechte coach, dat niets toevoegt aan de Champions League en ook niet aan de Europa League.
Ik ga even kijken wie dat zei.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef Caland het volgende:
In het andere topic is er iemand die Sanchez een betere voetballer vindt dan Mbappe
Mag ik hier schuilen?
Namen graag.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef Caland het volgende:
In het andere topic is er iemand die Sanchez een betere voetballer vindt dan Mbappe
Mag ik hier schuilen?
Geen idee, dat is per dag weer anders. Roma heeft wel het lastigste programma van allemaal, maar Inter is inmiddels net zo slecht en de rest is ontzettend inconsistent.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar valt het uit te sluiten dat ze vierde eindigen?
Het is heel slecht en opportuun maar ik ben nu alweer klaar met Magallan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan op de bank achter Schwaab.
Daar was ik al klaar mee voor hij getekend had bij Ajax.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is heel slecht en opportuun maar ik ben nu alweer klaar met Magallan.
Hij verdient wel een 'eerlijke' kans in een team met cohesie, alleen kunnen we niet zeggen wanneer dat is.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is heel slecht en opportuun maar ik ben nu alweer klaar met Magallan.
Ik lees het ja.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vollenland of zo, volgens mij een trol want hij vond Herrare en Verratti ook vergelijkbaar.
Ik zie het niet zitten icm met Blind of Schuurs.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij verdient wel een 'eerlijke' kans in een team met cohesie, alleen kunnen we niet zeggen wanneer dat is.
Schuurs moet je volgend jaar verhuren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie het niet zitten icm met Blind of Schuurs.
Eens, aan Heerenveen of zo.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schuurs moet je volgend jaar verhuren.
Of AZ, kan hij met wat mazzel nog wat Europese potjes meepikken.quote:
Dat weet ik. Hij heeft ook een 'leider', sterke speler nodig naast zich. Ik weet dat er veel vraagtekens rond hem heersen, maar het blijft oneerlijk om hem af te serveren op basis van een wedstrijd waar ongelukkigheden en toevalligheden bij elkaar kwamen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie het niet zitten icm met Blind of Schuurs.
Mee eens.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hij heeft ook een 'leider', sterke speler nodig naast zich. Ik weet dat er veel vraagtekens rond hem heersen, maar het blijft oneerlijk om hem af te serveren op basis van een wedstrijd waar ongelukkigheden en toevalligheden bij elkaar kwamen.
Ik hoop echt niet dat we Porto loten inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is intens maar voetbal is niet om naar huis te schrijven. Porto is wel een luizenploeg, ligt Ajax niet.
Goede tip.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:51 schreef Monolith het volgende:
Ah Ziggo doet nog even een herhaling van Real - Ajax in de rust, even nagenieten.
Ik ga er niet vanuit dat dat soort mensen denken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:11 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me altijd af wat mensen precies denken als ze een tattoo in hun nek of gezicht nemen
Blackcard Greg is een lieve jongen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat dat soort mensen denken.
Dat heb ik meestal met figuren die 'Don't take me home' zingen in de Kuip.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:11 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me altijd af wat mensen precies denken als ze een tattoo in hun nek of gezicht nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |