Ik zie het niet zitten icm met Blind of Schuurs.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij verdient wel een 'eerlijke' kans in een team met cohesie, alleen kunnen we niet zeggen wanneer dat is.
Schuurs moet je volgend jaar verhuren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie het niet zitten icm met Blind of Schuurs.
Eens, aan Heerenveen of zo.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schuurs moet je volgend jaar verhuren.
Of AZ, kan hij met wat mazzel nog wat Europese potjes meepikken.quote:
Dat weet ik. Hij heeft ook een 'leider', sterke speler nodig naast zich. Ik weet dat er veel vraagtekens rond hem heersen, maar het blijft oneerlijk om hem af te serveren op basis van een wedstrijd waar ongelukkigheden en toevalligheden bij elkaar kwamen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie het niet zitten icm met Blind of Schuurs.
Mee eens.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hij heeft ook een 'leider', sterke speler nodig naast zich. Ik weet dat er veel vraagtekens rond hem heersen, maar het blijft oneerlijk om hem af te serveren op basis van een wedstrijd waar ongelukkigheden en toevalligheden bij elkaar kwamen.
Ik hoop echt niet dat we Porto loten inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is intens maar voetbal is niet om naar huis te schrijven. Porto is wel een luizenploeg, ligt Ajax niet.
Goede tip.quote:Op woensdag 6 maart 2019 21:51 schreef Monolith het volgende:
Ah Ziggo doet nog even een herhaling van Real - Ajax in de rust, even nagenieten.
Ik ga er niet vanuit dat dat soort mensen denken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:11 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me altijd af wat mensen precies denken als ze een tattoo in hun nek of gezicht nemen
Blackcard Greg is een lieve jongen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat dat soort mensen denken.
Dat heb ik meestal met figuren die 'Don't take me home' zingen in de Kuip.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:11 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me altijd af wat mensen precies denken als ze een tattoo in hun nek of gezicht nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |