Ze staan niet voor niets veertiende in de Bundesliga. De CL groep was ook niet heel boeiend. Flopteam.quote:
Die inspeelpass bij die 1-0 was ook al niet bijster intelligent.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Die keeper van Schalke is lachwekkend. Wat heeft die gezopen? Wat is dat voor positionering bij de twee laatste goals? Dit kan toch niet man.
[ afbeelding ]
(lol)twitter:SimonPeach twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 11:34:19#MUFC without 10 first-team players. No Martial, Matic, Jones, Lingard, Mata, Herrera, Sanchez, Valencia, Darmian or Pogba reageer retweet
Possible XI: De Gea, Young, Lindelof, Smalling, Shaw, McTominay, Pereira, Fred, Dalot, Rashford, Lukaku.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
(lol)twitter:SimonPeach twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 11:34:19#MUFC without 10 first-team players. No Martial, Matic, Jones, Lingard, Mata, Herrera, Sanchez, Valencia, Darmian or Pogba reageer retweet
Wat moeten we morgen doen? Roma v Porto kijken of aspergesteken?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Possible XI: De Gea, Young, Lindelof, Smalling, Shaw, McTominay, Pereira, Fred, Dalot, Rashford, Lukaku.
Ik zou thuisblijven.
Kijken naar de Lukaku show die er morgen 5 maakt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat moeten we morgen doen? Roma v Porto kijken of aspergesteken?
twitter:RomeluLukaku9 twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 09:21:30When the hate don’t work they start telling lies... reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie kijkt er nog Portoe tegen Roma vanavond?Ik kan vanavond geen voetbal kijken, maar anders had ik wel meegekeken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonde, Roma is standaard vermaak. Mogen we niet genieten van de altijd prachtige Zaniolo, dan liggen we wel blind om Olsen, Fazio, SAS, Kolarov en De Rossi.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan vanavond geen voetbal kijken, maar anders had ik wel meegekeken!
Ik doe dan wel mee als vervanging. Al sluit ik niet uit dat ik nog beelden van gisteren zit terug te kijken met kwijl in de bek.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zonde, Roma is standaard vermaak. Mogen we niet genieten van de altijd prachtige Zaniolo, dan liggen we wel blind om Olsen, Fazio, SAS, Kolarov en De Rossi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |