quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:15 schreef bianconeri het volgende:
Denken wss dat Ajax kwalitatief goed is.
quote:En dan hier een beetje sneu lopen doen.
Zeker.quote:
Ziedendquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zeker.
Maar nooit van inhoudelijk zijn gehoord?
Ik geef een inhoudelijke reactie, als mensen dat hier niet kunnen hebben en alleen maar zielig willen doen. Niet mijn probleem.
Als dit alleen een forum is voor zielig kneusjes gedrag.....
Vraag je iemand om inhoudelijk te zijn dan kunnen ze dat gewoon niet.
En als een sneu figuur arrogant en oneerlijk over Ajax te gaan, nee daar doe ik niet aan mee.
Dus serieus doen mag al niet eens meer op FOK vbl?quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit gifje is wel op zijn plek voor Bianconeri.
Bianconeri komt binnen om te jammeren over Ajax.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En als een sneu figuur arrogant en oneerlijk over Ajax te gaan, nee daar doe ik niet aan mee.
Waar jammer ik over Ajax?quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bianconeri komt binnen om te jammeren over Ajax.
Bianconeri legt het verwijt bij andere users.
Bianconeri heeft beet.
Bianconeri.
Jij komt hier sneu doen, dus dan mag jij een reactie geven.quote:
Oh, sorry.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waar jammer ik over Ajax?
Helemaal nergens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Jij beweert dat Ajax geen kwaliteit heeftquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waar jammer ik over Ajax?
Helemaal nergens. Wat Ajax doet zal mij worst zijn.
Ik zei alleen dat het een stunt was.
Prima vermaak zo in ieder geval.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jij komt hier sneu doen, dus dan mag jij een reactie geven.
Als je hier al niet meer inhoudelijk mag zijn over de knock out fase. Waar zijn de topics hier dan voor?
Kwaliteit heeft zelfs een F-jes ploeg.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij beweert dat Ajax geen kwaliteit heeft
Dan moet je je ogen gaan spoelen
Of sinds PSG-MAN.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
Een doorbekerend Roma zou de grootste geschiedsvervalsing in de CL sinds CEL-BAR en BAR-CHE zijn.
Olsen is een penalty killer.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:24 schreef skysherrif het volgende:
Bianconeri maar negeren
Porto wint op penalties als het daar op aankomt
Ha Ha....quote:
Circus Maximus!quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ha Ha....
Als jij denkt dat het geen stunt was van Ajax en Man Utd dan ben jij een groot vermaak.
Dan hoor jij thuis in een circus als clown.
Nogmaals waar moet ik woedend op zijn?quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgende week krijgen we een nog mooiere woedeaanval van bianconeri.
Lol, dit is een overduidelijke penalty.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:28 schreef skysherrif het volgende:
Had hem net als voor united weer niet gegeven
Dan wil ik het zo nog eens zien zat eigemlijk alleen naar buitenspel te kijkenquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, dit is een overduidelijke penalty.
Ja wtf lult die commentatorquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Roma kan toch nog gewoon één doelpunt maken?
Alsof dat zo'n onmogelijke opgave is.
Hoe kan je het vasthouden missen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan wil ik het zo nog eens zien zat eigemlijk alleen naar buitenspel te kijken
Shirt vasthoudenquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind het iig niet overduidelijk, maar hij moer zn handen gwn thuis houden dus oke je kan hem gevenquote:Op woensdag 6 maart 2019 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, dit is een overduidelijke penalty.
Dit inderdaad. Overdreven gedoe van de commentator.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Roma kan toch nog gewoon één doelpunt maken?
Alsof dat zo'n onmogelijke opgave is.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In before je meltdown bij de 3-2 van Roma.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik wil juichen, dansen en springen. Maandenlange haat op die clowns op het veld, op EDF, op Monchi en op alles wat Roma is gaat hier eindelijk uitbetaald worden. Het doek gaat eindelijk vallen voor het o-zo matige Roma.
Jep.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een belachelijke domme overtreding van Florenzi
quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:31 schreef Wicky15 het volgende:
"zonder VAR was deze penalty nooit gegeven"
Nee, daar is de VAR dan ook voor. Tering.
Mocht dat gebeuren, zou ik voorzichtig gaan denken aan zelfmoord. Voorlopig zit ik te F5en op de Twitter van Solano.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In before je meltdown bij de 3-2 van Roma.
Einde tijdperk Serie A.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:31 schreef TLC het volgende:
Dadelijk geen Italiaanse clubs meer in de CL
(ik neem maar ff aan dat Atletico stand kan houden tegen Juve)
Hij heeft zijn aardige begin niet kunnen doorzetten dus?quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op de tribune, waar hij thuishoort.
Nja een 2-1 uitnederlaag nog recht trekken is niet heel bijzonder.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:32 schreef skysherrif het volgende:
3 vd 4 comebacks so far
Heerlijke voetbalavond nog geworden
Dit is geen comeback?quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:32 schreef skysherrif het volgende:
3 vd 4 comebacks so far
Heerlijke voetbalavond nog geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |