quote:Op maandag 18 februari 2019 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je hebt 2 soorten vrouwen, vreemde en hele vreemde
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:13 schreef Gooddeal het volgende:
Mario leeft in een hele eigen wereld.
Peterquote:Op maandag 18 februari 2019 23:18 schreef Gooddeal het volgende:
Wat roept die lul nou.![]()
Snap er niks van.
Pet0r!quote:Op maandag 18 februari 2019 23:18 schreef Gooddeal het volgende:
Wat roept die lul nou.![]()
Snap er niks van.
Jaquote:Op maandag 18 februari 2019 23:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind het meer op Feyenoord lijken.![]()
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik dacht Feyenoord in eerste instantie
Ja dat kan natuurlijk niet zo blijven.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vandaag helemaal geen tijd gehad voor de chat
Schande.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nee maar hij moet die naam ergens vandaan hebben dacht ikquote:Op maandag 18 februari 2019 23:21 schreef Gooddeal het volgende:
![]()
Man man, Peter komt niet eens in de buurt.
Lekker gespeeld dit weekend.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik dacht Feyenoord in eerste instantie
Het zij je vergeven.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ja we trainen alleen nog op het moment, de beker is het enige wat telt nog dit seizoenquote:
Was je hard aan het werk?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
Twente is wel redelijk aan het heersen in de Keuken Kampioen Divisie.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja we trainen alleen nog op het moment, de beker is het enige wat telt nog dit seizoen
Ja gewonnen weer eh? 8 punten los ik volg Twente op Facebookquote:Op maandag 18 februari 2019 23:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Twente is wel redelijk aan het heersen in de Keuken Kampioen Divisie.
Tegen Madrid is Woensdag toch?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sven van Beek wordt nog topscorer in de Eredivisie.
Volgen ze jou ook?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja gewonnen weer eh? 8 punten los ik volg Twente op Facebook
Volgende week.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tegen Madrid is Woensdag toch?
Die is goed bezig, zo te lezen:quote:Op maandag 18 februari 2019 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sven van Beek wordt nog topscorer in de Eredivisie.
quote:Een vroege terugspeelbal ging net niet het eigen doel in,maar na 26 minuten tikte hij de bal wel langs Vermeer.
Ik ga ook zo, maar jij zorgt voor de koffie morgenochtend.quote:
Meestal is Haags de eerste, of Mo.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga ook zo, maar jij zorgt voor de koffie morgenochtend.
Tegen PSV komend weekend zal hij vast ook nog wel scoren tegen Vermeer.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Die is goed bezig, zo te lezen:
[..]
Wij hebben en PSV en Ajax verslagen al PSV 2x alquote:Op maandag 18 februari 2019 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tegen PSV komend weekend zal hij vast ook nog wel scoren tegen Vermeer.
Mo is een beetje gaar op het moment.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Meestal is Haags de eerste, of Mo.
Haags is als eerste wakker en Mo gaat als laatste naar bed.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Meestal is Haags de eerste, of Mo.
Ja, dat las ik.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mo is een beetje gaar op het moment.
Dit weekend dan maar weer. Lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wij hebben en PSV en Ajax verslagen al PSV 2x al
Het ging alweer wat beter. Hij is inmiddels weer halfgaar, vermoed ik.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mo is een beetje gaar op het moment.
Gelukkig maakt hij zich er niet druk over.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het ging alweer wat beter. Hij is inmiddels weer halfgaar, vermoed ik.
Ja, lijkt me dat ze ondertussen genoeg hebben kunnen trainen op dat scoren.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tegen PSV komend weekend zal hij vast ook nog wel scoren tegen Vermeer.
Had het live op de stream, veel rondjes.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:49 schreef Recce het volgende:
Voor de F1-liefhebbers de samenvatting van vandaag:
Heb je een abonnement genomen? Of gewoon naar een stream gezocht?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Had het live op de stream, veel rondjes.
Voor jou wel jaquote:Op maandag 18 februari 2019 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit weekend dan maar weer. Lijkt me een goed plan.
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het ging alweer wat beter. Hij is inmiddels weer halfgaar, vermoed ik.
Had een goede acestream maar er was leuke aanbieding code voor legaal in omloop.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je een abonnement genomen? Of gewoon naar een stream gezocht?
Er valt nog weinig van te zeggen.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:49 schreef Recce het volgende:
Voor de F1-liefhebbers de samenvatting van vandaag:
25 procent korting hè?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Had een goede acestream maar er was leuke aanbieding code voor legaal in omloop.
McLaren is heul snel.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er valt nog weinig van te zeggen.
Ja, die moeten nog een sponsor over de streep trekken of zo.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:58 schreef Recce het volgende:
[..]
McLaren is heul snel.Die hoopten natuurlijk op wat publiciteit door een snelle tijd te rijden op zachte banden.
Tof, die ouwe nummers.quote:
Vandaag was ook gewoon de eerste dag dat ze er mee reden, he? Ze moet niet alleen kijken hoe ze 'm zo snel mogelijk kunnen maken, ze moeten ook gewoon kijken hoe de auto/motor het doet met veel benzine en met alle andere variabelen.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja beetje weird dat trainen, ze laten nu ook nooit zien wat ze echt kunnen met die auto's ook
Iedereen kon zich wel eens Verstappen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vandaag was ook gewoon de eerste dag dat ze er mee reden, he? Ze moet niet alleen kijken hoe ze 'm zo snel mogelijk kunnen maken, ze moeten ook gewoon kijken hoe de auto/motor het doet met veel benzine en met alle andere variabelen.
In 1 minuut al 3 klassiekers.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tof, die ouwe nummers.![]()
MadMaster had ook een bijzonder fijne tip vanavond, die jij ook wel kan waarderen, waarschijnlijk:
https://soundcloud.com/ghostbelgium/dj-ghost-bonzai-2014
Het gaat maar door ook. Gouden tip.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In 1 minuut al 3 klassiekers.![]()
![]()
Thanks.Bonzai blijft top.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het gaat maar door ook. Gouden tip.
quote:
Laat het me dan wel even weten dan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als ik live ga mixen volgende keer, zit er ook een hoop Bonzai tussen. Zó lekker.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:19 schreef sig000 het volgende:
Live doe ik 2 draaitafels met menpaneel en 2 kratten Dub vinyl.
Ja, daar kan je op rekenen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Laat het me dan wel even weten dan.
mag ik die foto plaatsen Piet?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:19 schreef sig000 het volgende:
Live doe ik 2 draaitafels met menpaneel en 2 kratten Dub vinyl.
Ik heb op die muziek een modeshow gelopen.quote:
Meen je!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb op die muziek een modeshow gelopen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Meen je!Wat leuk zeg. Daar is het wel ultieme muziek voor. FreshFruit catwalk.
Ik had vrij lang haar,en het thema was androgyne.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Meen je!Wat leuk zeg. Daar is het wel ultieme muziek voor. FreshFruit catwalk.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
ik wordt enorm in de zeik genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Sorry,niet hier.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:39 schreef sacha het volgende:
Ja die! Die had ik nog een keer 'versoept' met een joint in Piet's mond en een berg rook extra.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:39 schreef sacha het volgende:
Das al een oudjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |