quote:Op maandag 18 februari 2019 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
De Maan is mooi ja heb even gecheckt zit inderdaad een soort randen omheen
Het begint een beetje raar. Je ziet Florida op je afkomen, maar dat kan niet vanuit een bemand ruimteobject in deze richting, want die vliegen allemaal van west naar oost.quote:
En wat moeten we in de tussentijd dan?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Donderdag komt de Zomer terug weer
het gaat om de muzakquote:Op maandag 18 februari 2019 23:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Het begint een beetje raar. Je ziet Florida op je afkomen, maar dat kan niet vanuit een bemand ruimteobject in deze richting, want die vliegen allemaal van west naar oost.
Ja geen idee ik ben goed op schema qua dingenquote:Op maandag 18 februari 2019 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En wat moeten we in de tussentijd dan?
Ja maar iedereen hier heeft de voorjaarsschoonmaak al gedaan, nu loopt dat allemaal in het honderd.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja geen idee ik ben goed op schema qua dingen
Die lijkt een beetje op muziek die je bij veel van die "ik kan niet slapen" video's op youtube hebt. Die heb ik iets teveel geluisterd.quote:
Het is niet erg dansbaar.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Die lijkt een beetje op muziek die je bij veel van die "ik kan niet slapen" video's op youtube hebt. Die heb ik iets teveel geluisterd.
okéquote:Op maandag 18 februari 2019 23:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Die lijkt een beetje op muziek die je bij veel van die "ik kan niet slapen" video's op youtube hebt. Die heb ik iets teveel geluisterd.
Treden die ook live op?quote:
Hij zit hier al wel 5 jaar, en altijd maar te zitten. En vandaag zag ik hem ineens opleven.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is een oudje eh? stevig ding ook volgens mij
Niet waar.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij zit hier al wel 5 jaar, en altijd maar te zitten. En vandaag zag ik hem ineens opleven.
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja maar dat doen ze wel las ik ergens, altijd vanaf dezelfde plek maar die paal is toch super hoog ook?
Je hebt 2 soorten vrouwen, vreemde en hele vreemdequote:Op maandag 18 februari 2019 23:12 schreef mario390 het volgende:
in spanje zit en meid nu en halfe uur in bad en sprekt met zich![]()
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Petertje. Dat gaat hem worden denk ik.
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet al lachen als ik die lui zie altijd
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je hebt 2 soorten vrouwen, vreemde en hele vreemde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |