Het is erg makkelijk. Die beesten met rust laten en meestal als je zelf er niet bent komen ze tevoorschijn en eten en drinken ze.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Met dit soort dingen ben ik inderdaad een drama queen.
Niks met dramaqueen te maken.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is erg makkelijk. Die beesten met rust laten en meestal als je zelf er niet bent komen ze tevoorschijn en eten en drinken ze.
Dat is liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Sjesus sorry hoor maar na twee dagen al? Katten hebben de tijd nodig om te wennen.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:03 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Niks met dramaqueen te maken.
Een kat kan leververvetting krijgen van niet eten. Dat kan al na 2 dagen.
Maar ik kreeg een appje, ze heeft een DA gebeld, en eigenlijk moest ze langskomen, maar ivm stress is dat geen optie.
Ze moet hem nu dwangvoeren. En dat lijkt te lukken.
Tuurlijk, maar een kat moet wel eten. In tegenstelling tot een hond, die wel een dagje zonder voer kan.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus sorry hoor maar na twee dagen al? Katten hebben de tijd nodig om te wennen.
Welnee laat ze gaan en met rust dan kruipen ze 's nachts als er niemand in de buurt is wel onder de bank vandaan. Ze hebben ook een soort van overleving drang.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar een kat moet wel eten. In tegenstelling tot een hond, die wel een dagje zonder voer kan.
Is gewoon een bekend gegeven.
Daar zit wat in, misschien wat muizen loslaten om het beest wakker te schudden .quote:Op maandag 18 februari 2019 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee laat ze gaan en met rust dan kruipen ze 's nachts als er niemand in de buurt is wel onder de bank vandaan. Ze hebben ook een soort van overleving drang.
Of dwang voerenquote:Op maandag 18 februari 2019 22:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar zit wat in, misschien wat muizen loslaten om het beest wakker te schudden .
Ja 2 dagenquote:Op maandag 18 februari 2019 22:16 schreef Gooddeal het volgende:
Wordt het morgen echt bewolkt?
Ik wil die supermaan wel op de foto zetten, maar dan kan ik het beter vanavond doen.
Ik moet mijzelf wel eens dwangvoeren als ik geen zin heb om te koken.quote:
Blijkbaar maar die tikt ook wat af. Die moet ook etenquote:Op maandag 18 februari 2019 22:18 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Want een DA lult ook uit zijn nek natuurlijk.
Dan zou ik er sowieso er een foto van maken.quote:
Da ga ik naar Ali de shoarmaboer.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet mijzelf wel eens dwangvoeren als ik geen zin heb om te koken.
Was een gratis telefonisch consult.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijkbaar maar die tikt ook wat af. Die moet ook eten
Deze is leuk.Onze kat liet de ratten ook met rust.Net iets te groot denk ik.quote:
Zo te zien wordt het bewolkt inderdaad. Overigens is een supermaan niet zo heel speciaal. Het betekent alleen dat de volle maan samenvalt met het iets dichterbij staan van de maan, waardoor-ie een paar procent groter en feller is. Omdat dat altijd een paar volle manen achter elkaar het geval is, zie je helemaal moeilijk een verschil.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:16 schreef Gooddeal het volgende:
Wordt het morgen echt bewolkt?
Ik wil die supermaan wel op de foto zetten, maar dan kan ik het beter vanavond doen.
Nee het is ook te dom voor woorden. Katten hechten aan een huis. Een verhuizing is stress.Het komt vanzelf goed.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Was een gratis telefonisch consult.![]()
Maar laat maar, ik ga dit soort discussies niet meer aan.
Dat is wel heel makkelijk gezegd. Normaal komt het wel goed inderdaad, maar je moet ook een beetje opletten. Een kat moet gewoon regelmatig iets eten.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het is ook te dom voor woorden. Katten hechten aan een huis. Een verhuizing is stress.Het komt vanzelf goed.
Ik vind het wel leuk om uit te proberen. Scherp krijgen van de foto. Mooie oefening.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien wordt het bewolkt inderdaad. Overigens is een supermaan niet zo heel speciaal. Het betekent alleen dat de volle maan samenvalt met het iets dichterbij staan van de maan, waardoor-ie een paar procent groter en feller is. Omdat dat altijd een paar volle manen achter elkaar het geval is, zie je helemaal moeilijk een verschil.
We hadden er 1 die sprong bij konijn in de kooi.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Deze is leuk.Onze kat liet de ratten ook met rust.Net iets te groot denk ik.
Ik heb net gekeken maar ik kan de maan hier niet zien.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:24 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om uit te proberen. Scherp krijgen van de foto. Mooie oefening.
Zoiets?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:26 schreef Gooddeal het volgende:
Er zit een hele aparte gekleurde kring om de maan nu, met het blote oog te zien.
Ja, die.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Dat is een corona. Ontstaat door breking van het licht door ijs- en waterdeeltjes in dunne bewolking.
Wel mooi. Maar het is nu al niet helder, er zit een sluier voor.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Dat is een corona. Ontstaat door breking van het licht door ijs- en waterdeeltjes in dunne bewolking.
Wel jammer, hier is het ook aardig bewolkt.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wel mooi. Maar het is nu al niet helder, er zit een sluier voor.
Ik heb wel vanmiddag genoten van een buizerd die een soortgenoot hoorde die iets verderop zat.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel jammer, hier is het ook aardig bewolkt.
Gras voeren zodat-ie het allemaal weer uitkotst?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Zou je dieren ook reverse kunnen dwangvoeren, Elvis vreet voor 3 ratten
Hij vreet het voer van de andere twee erbij op zeker. Ik heb zo'n kat.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Zou je dieren ook reverse kunnen dwangvoeren, Elvis vreet voor 3 ratten
Ja ik heb net weer 8 stukken Paprika ontdekt in zijn slaap Sputnikquote:Op maandag 18 februari 2019 22:54 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij vreet het voer van de andere twee erbij op zeker. Ik heb zo'n kat.
Dan helpt alleen tijdens het eten apart zetten.
Wat een rat.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik heb net weer 8 stukken Paprika ontdekt in zijn slaap Sputnik
quote:Op maandag 18 februari 2019 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
De Maan is mooi ja heb even gecheckt zit inderdaad een soort randen omheen
Het begint een beetje raar. Je ziet Florida op je afkomen, maar dat kan niet vanuit een bemand ruimteobject in deze richting, want die vliegen allemaal van west naar oost.quote:
En wat moeten we in de tussentijd dan?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Donderdag komt de Zomer terug weer
het gaat om de muzakquote:Op maandag 18 februari 2019 23:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Het begint een beetje raar. Je ziet Florida op je afkomen, maar dat kan niet vanuit een bemand ruimteobject in deze richting, want die vliegen allemaal van west naar oost.
Ja geen idee ik ben goed op schema qua dingenquote:Op maandag 18 februari 2019 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En wat moeten we in de tussentijd dan?
Ja maar iedereen hier heeft de voorjaarsschoonmaak al gedaan, nu loopt dat allemaal in het honderd.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja geen idee ik ben goed op schema qua dingen
Die lijkt een beetje op muziek die je bij veel van die "ik kan niet slapen" video's op youtube hebt. Die heb ik iets teveel geluisterd.quote:
Het is niet erg dansbaar.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Die lijkt een beetje op muziek die je bij veel van die "ik kan niet slapen" video's op youtube hebt. Die heb ik iets teveel geluisterd.
okéquote:Op maandag 18 februari 2019 23:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Die lijkt een beetje op muziek die je bij veel van die "ik kan niet slapen" video's op youtube hebt. Die heb ik iets teveel geluisterd.
Treden die ook live op?quote:
Hij zit hier al wel 5 jaar, en altijd maar te zitten. En vandaag zag ik hem ineens opleven.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is een oudje eh? stevig ding ook volgens mij
Niet waar.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij zit hier al wel 5 jaar, en altijd maar te zitten. En vandaag zag ik hem ineens opleven.
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja maar dat doen ze wel las ik ergens, altijd vanaf dezelfde plek maar die paal is toch super hoog ook?
Je hebt 2 soorten vrouwen, vreemde en hele vreemdequote:Op maandag 18 februari 2019 23:12 schreef mario390 het volgende:
in spanje zit en meid nu en halfe uur in bad en sprekt met zich![]()
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Petertje. Dat gaat hem worden denk ik.
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet al lachen als ik die lui zie altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |