Laat het me dan wel even weten dan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als ik live ga mixen volgende keer, zit er ook een hoop Bonzai tussen. Zó lekker.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:19 schreef sig000 het volgende:
Live doe ik 2 draaitafels met menpaneel en 2 kratten Dub vinyl.
Ja, daar kan je op rekenen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Laat het me dan wel even weten dan.
mag ik die foto plaatsen Piet?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:19 schreef sig000 het volgende:
Live doe ik 2 draaitafels met menpaneel en 2 kratten Dub vinyl.
Ik heb op die muziek een modeshow gelopen.quote:
Meen je!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb op die muziek een modeshow gelopen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Meen je!Wat leuk zeg. Daar is het wel ultieme muziek voor. FreshFruit catwalk.
Ik had vrij lang haar,en het thema was androgyne.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Meen je!Wat leuk zeg. Daar is het wel ultieme muziek voor. FreshFruit catwalk.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
ik wordt enorm in de zeik genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Sorry,niet hier.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:39 schreef sacha het volgende:
Ja die! Die had ik nog een keer 'versoept' met een joint in Piet's mond en een berg rook extra.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:39 schreef sacha het volgende:
Das al een oudjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die joint ligt er wanneer je goed kijkt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja die! Die had ik nog een keer 'versoept' met een joint in Piet's mond en een berg rook extra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |