Tegen Madrid is Woensdag toch?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sven van Beek wordt nog topscorer in de Eredivisie.
Volgen ze jou ook?quote:Op maandag 18 februari 2019 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja gewonnen weer eh? 8 punten los ik volg Twente op Facebook
Volgende week.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tegen Madrid is Woensdag toch?
Die is goed bezig, zo te lezen:quote:Op maandag 18 februari 2019 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sven van Beek wordt nog topscorer in de Eredivisie.
quote:Een vroege terugspeelbal ging net niet het eigen doel in,maar na 26 minuten tikte hij de bal wel langs Vermeer.
Ik ga ook zo, maar jij zorgt voor de koffie morgenochtend.quote:
Meestal is Haags de eerste, of Mo.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga ook zo, maar jij zorgt voor de koffie morgenochtend.
Tegen PSV komend weekend zal hij vast ook nog wel scoren tegen Vermeer.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Die is goed bezig, zo te lezen:
[..]
Wij hebben en PSV en Ajax verslagen al PSV 2x alquote:Op maandag 18 februari 2019 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tegen PSV komend weekend zal hij vast ook nog wel scoren tegen Vermeer.
Mo is een beetje gaar op het moment.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Meestal is Haags de eerste, of Mo.
Haags is als eerste wakker en Mo gaat als laatste naar bed.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Meestal is Haags de eerste, of Mo.
Ja, dat las ik.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mo is een beetje gaar op het moment.
Dit weekend dan maar weer. Lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wij hebben en PSV en Ajax verslagen al PSV 2x al
Het ging alweer wat beter. Hij is inmiddels weer halfgaar, vermoed ik.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mo is een beetje gaar op het moment.
Gelukkig maakt hij zich er niet druk over.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het ging alweer wat beter. Hij is inmiddels weer halfgaar, vermoed ik.
Ja, lijkt me dat ze ondertussen genoeg hebben kunnen trainen op dat scoren.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tegen PSV komend weekend zal hij vast ook nog wel scoren tegen Vermeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |