Dat is al uit sinds september.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Jammer man, benieuwd of ze al samenwoont met haar engineer. Zit niet meer zo in dat wereldje.
Ik ben nooit ziek dus kan er niet over meepraten.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:01 schreef Samzz het volgende:
Ik heb dat bijna nooit, niet kunnen eten als ik ziek ben. Ik kan altijd eten.
SC hopper.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
@:tamieke het was rustig op FOK! en hier was het druk
werd eens tijd, volgens Danny gaat 75% van het verkeer mobielquote:Op maandag 18 februari 2019 21:03 schreef MissMSX het volgende:
OMG, Je kunt mobiel eindelijk quoten uit een gesloten topic
Boks. Ja en weet je wat het mooie is. 10 jaar later zijn de fitgirls nog veel en veel fitter.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:03 schreef JoeyT1 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 18 februari 2019 20:59 schreef AirwiN het volgende: [..] Joey ging al voor fit girls toen Dino nog met zijwieltjes fietste.
Ik ook nooitquote:Op maandag 18 februari 2019 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nooit ziek dus kan er niet over meepraten.
SC sletquote:
Alleen als je het goed doet ja.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:03 schreef MissMSX het volgende:
OMG, Je kunt mobiel eindelijk quoten uit een gesloten topic
Pun intended?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
werd eens tijd, volgens Danny gaat 75% van het verkeer mobiel
Ze zijn wel ineens druk met vanlles.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
werd eens tijd, volgens Danny gaat 75% van het verkeer mobiel
Ik leg drollen die groter zijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:04 schreef TaMieke het volgende:
1.53 en 49 kilo.... dat zijn kinderen.
hallo, bijna 25 jaar, inmiddels 10 jaar op FOK! en ik ben een soort jonge versie van Koen66 (qua SC hoppen...)quote:
Dat zeggen alle dikzakken.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:04 schreef TaMieke het volgende:
1.53 en 49 kilo.... dat zijn kinderen.
het kan wel, maar het komt er gewoon meteen weer uit dus dan eet ik altijd maar niet, dan heb ik liever hongerquote:Op maandag 18 februari 2019 21:01 schreef Samzz het volgende:
Ik heb dat bijna nooit, niet kunnen eten als ik ziek ben. Ik kan altijd eten.
Voorbereiding op die overname door de Telegraaf.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze zijn wel ineens druk met vanlles.
We zijn met name geïnteresseerd in je cupmaat en of je beschikbaar bent.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hallo, bijna 25 jaar, inmiddels 10 jaar op FOK! en ik ben een soort jonge versie van Koen66 (qua SC hoppen...)
Eerst Hyves om zeep geholpen, nu Fok.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorbereiding op die overname door de Telegraaf.
Je bent een braaf meisjequote:Op maandag 18 februari 2019 21:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik kom alleen hier. Zoveel valt er niet te sletten hier
Oja, ik ben man. En natuurlijk 30cm, zoals elke FOK!ker betaamtquote:Op maandag 18 februari 2019 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We zijn met name geïnteresseerd in je cupmaat en of je beschikbaar bent.
No worries. Wordt net zo fit als dr vader.quote:
80C en niet beschikbaar, lees ik tussen de regels door.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oja, ik ben man. En natuurlijk 30cm, zoals elke FOK!ker betaamt
Spreek jij Heloef nog wel eens? Is hij inmiddels geen maagd meer?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oja, ik ben man. En natuurlijk 30cm, zoals elke FOK!ker betaamt
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spreek jij Heloef nog wel eens? Is hij inmiddels geen maagd meer?
De relatiebreuk zorgde er ook een beetje voor dat het contact met heloef een beetje bekoeld werd destijds, dus heb niet echt contact gehouden. Wel jammer eigenlijk. En nee, geen idee of hij inmiddels ontmaagd is. Kans is aanwezig, hij zit niet meer echt op FOK!quote:Op maandag 18 februari 2019 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spreek jij Heloef nog wel eens? Is hij inmiddels geen maagd meer?
Zoiets dacht ik ook jaquote:Op maandag 18 februari 2019 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorbereiding op die overname door de Telegraaf.
Zondequote:Op maandag 18 februari 2019 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De relatiebreuk zorgde er ook een beetje voor dat het contact met heloef een beetje bekoeld werd destijds, dus heb niet echt contact gehouden. Wel jammer eigenlijk. En nee, geen idee of hij inmiddels ontmaagd is. Kans is aanwezig, hij zit niet meer echt op FOK!
Ik ben wel beschikbaar, vooralsnog. Maar ik ben ook aan het daten met een chick, dus dat zou zomaar binnenkort voorbij kunnen zijnquote:Op maandag 18 februari 2019 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
80C en niet beschikbaar, lees ik tussen de regels door.
Post je dateverslagen in het dating topic?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben wel beschikbaar, vooralsnog. Maar ik ben ook aan het daten met een chick, dus dat zou zomaar binnenkort voorbij kunnen zijn
Eerstgenoemde kwam ik dus nog tegen tijdens de maagdenhuisbezetting :$ Die heeft binnen de intersectioneel feminismegroepen goede contacten gekregen...quote:Op maandag 18 februari 2019 21:11 schreef Samzz het volgende:
Fee ook al lang niet meer gezien. Net als ValHallen.
Allemaal levens gekregen.
>>> Dating topic.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben wel beschikbaar, vooralsnog. Maar ik ben ook aan het daten met een chick, dus dat zou zomaar binnenkort voorbij kunnen zijn
Neequote:Op maandag 18 februari 2019 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Post je dateverslagen in het dating topic?
Verbaast me niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eerstgenoemde kwam ik dus nog tegen tijdens de maagdenhuisbezetting :$ Die heeft binnen de intersectioneel feminismegroepen goede contacten gekregen...
Het is een man.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We zijn met name geïnteresseerd in je cupmaat en of je beschikbaar bent.
NEIN!!!!quote:Op maandag 18 februari 2019 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
IS het hele punt van een SC niet dat daar alles voorbij komt?
Spuit elfquote:
Rosedinges ook opgedoekt?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Hoe kan danny Dennis nou niet doorhebben![]()
80 accounts op anoniem ondertussen.
Wel knap steeds die nieuwe nicknames, in games blijf ik daar toch steeds lang op hangen.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:15 schreef ElDinosaur het volgende:
views zijn views tochquote:Op maandag 18 februari 2019 21:15 schreef ElDinosaur het volgende:
St!NG001quote:Op maandag 18 februari 2019 21:16 schreef STING het volgende:
[..]
Wel knap steeds die nieuwe nicknames, in games blijf ik daar toch steeds lang op hangen.
Mail dan, anders komt hij er nooit achter.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Wie is Dennis nou weer?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Godver, alleen die TT alquote:Op maandag 18 februari 2019 21:22 schreef STING het volgende:
[..]
R&P / Recht op seks, liefde en genegenheid?
Moet wel te onthouden zijn hè.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:19 schreef STING het volgende:
[..]
Dan eerder x69STING69x, wel een beetje origineel natuurlijk.
Wat een 0906-topic.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:22 schreef STING het volgende:
[..]
R&P / Recht op seks, liefde en genegenheid?
Neequote:Op maandag 18 februari 2019 21:25 schreef DrMarten het volgende:
Ben ik de enige die die user niet kent?
Je mist er weinig aanquote:Op maandag 18 februari 2019 21:25 schreef DrMarten het volgende:
Wat een halve is dat zegquote:Op maandag 18 februari 2019 21:22 schreef CherryLips het volgende:
O God die mafkees met die zielige kinderen en arme hond.
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mooiste was nog wel die incel spleetoog.
Jij denkt dat het echt is?quote:
Idd.quote:
Godver, geil nu.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Idd.
Dat verhaal dat hij in zijn vrouw had lopen roeren toen er nog bevallingspus uit kwam.En toen was ze direct weer zwanger geraakt.
Het is steeds meer van hetzelfde. Makkelijk trollen.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij is al heel lang heel consequent in het geval van een trol.
Er was toch al eens gekeken toen zijn dochter die prijs gewonnen zou hebben, maar er niks over terug te vinden was?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:37 schreef Allures het volgende:
Beetje speuren moet toch wel te doen zijn? Kijken of ie echt is
Er zijn een aantal mensen in het verleden die aardig wat energie aan hem verspild hebben volgens mij, vandaar dat hij ook wel een beetje een naam heeft (naast dat hij ook wel een enorme klaphark is).quote:Op maandag 18 februari 2019 21:25 schreef DrMarten het volgende:
Een concreet dingetje klopte niet helemaal op het eerste gezicht, maar een paar andere dingen hangen juist net te vaak logisch samen.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:37 schreef Allures het volgende:
Beetje speuren moet toch wel te doen zijn? Kijken of ie echt is
Preciesquote:Op maandag 18 februari 2019 21:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als je het in elkaar over laat lopen zou het voor Haags door kunnen gaan.
Zoals?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Een concreet dingetje klopte niet helemaal op het eerste gezicht, maar een paar andere dingen hangen juist net te vaak logisch samen.
dat ja en er waren wel wat meer dingen die niet terug te vinden waren die dat wel moesten zijn dacht ikquote:Op maandag 18 februari 2019 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er was toch al eens gekeken toen zijn dochter die prijs gewonnen zou hebben, maar er niks over terug te vinden was?
Ik vind het steeds meer van hetzelfde. Je bedenkt een basisseting met potentie voor drama en je kunt eindeloos draadjes bedenken.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Schud ik zo niet uit mijn mouw, ik weet alleen dat me dat vorig jaar opviel.
Oi, dit zijn schenkstroop tactieken!quote:Op maandag 18 februari 2019 21:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Schud ik zo niet uit mijn mouw, ik weet alleen dat me dat vorig jaar opviel.
Daar weet je niks van.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
ik weet dat ik hier weer net kom kijken, maar een max van 3 vragen aan iemand opleggen vind ik wel een enigszins treurige act
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |