abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 februari 2019 @ 20:27:50 #1
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185071576

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen @Kyran via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

Be fearful when Tether crashes.
  zondag 17 februari 2019 @ 20:29:11 #2
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185071613
Wat een mooi topic.
Zelfs ik heb VET, dus mocht dat zo zijn, geef ik iedereen een mooie gift!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185071614
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:22 schreef Kyran het volgende:

[..]

Yup, koopwoning. Zijn een beetje aparte woningen waarbij ze een eenheid willen houden. Volgens mij verjaren dat soort tegels wel weer.

Straat verderop hebben ze ook woningen met gele kozijnen die per woning van donkergeel naar lichtgeel aflopen. Natuurlijk is er één lutser precies in het midden nu die zijn kozijnen spierwit heeft geverfd :D Ziet er meteen niet meer uit haha ....
De woningen bij mij in de straat zijn allemaal geel, en die van mij ook lekker wit. :D

Nou staan ze een stukje van elkaar af dus dat scheelt. Gebeurt hier redelijk vaak dat de huizen gewoon geen fuck op elkaar lijken ook.
  zondag 17 februari 2019 @ 20:29:37 #4
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185071621
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:29 schreef illusions het volgende:

[..]

De woningen bij mij in de straat zijn allemaal geel, en die van mij ook lekker wit. :D

Nou staan ze een stukje van elkaar af dus dat scheelt. Gebeurt hier redelijk vaak dat de huizen gewoon geen fuck op elkaar lijken ook.
Dus jij bent die rare met het wit ineens! :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_185071641
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:29 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dus jij bent die rare met het wit ineens! :P
Ik hou van wit, vooral op zaterdagavond. :P
  zondag 17 februari 2019 @ 20:30:45 #6
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185071649
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:30 schreef illusions het volgende:

[..]

_O-
pi_185071654
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:30 schreef illusions het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
pi_185071663
Bij illusions denk ik echt aan die dude van NITRAATJE ERBIJ
  zondag 17 februari 2019 @ 20:31:44 #9
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185071678
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Damn ik hoef echt geen elektrische auto, dat pas als het echt niet anders meer kan.

Fijnste auto vond ik m'n wijlen Toureg, 5 liter V10 beukert. There's no replacement for displacement.
Ik heb een hybride (elektrisch + benzine) en dat rijdt wel lekker hoor. Als er in het segment van de Mercedes C of E-klasse een elektrische auto komt met een realistische range van +500km in de winter dan zou dat hem wel eens kunnen worden. De Tesla Model 3 Dual Motor Long Range zou momenteel de enige optie zijn. Ben eind 2020 pas weer aan de beurt, dus effe afwachten wat er tegen die tijd te krijgen is.
  zondag 17 februari 2019 @ 20:33:07 #10
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185071703
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik heb een hybride (elektrisch + benzine) en dat rijdt wel lekker hoor. Als er in het segment van de Mercedes C of E-klasse een elektrische auto komt met een realistische range van +500km in de winter dan zou dat hem wel eens kunnen worden. De Tesla Model 3 Dual Motor Long Range zou momenteel de enige optie zijn. Ben eind 2020 pas weer aan de beurt, dus effe afwachten wat er tegen die tijd te krijgen is.
Je doet dan leasen I guess?
Ik zat te denken om voor mezelf zo'n leaf shit te kopen. Hij is dan niet zo mooi, maar radius is nice etc? Tenminste, voldoende voor mij.
  zondag 17 februari 2019 @ 20:34:08 #11
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185071732
VTHO, 48% atm :o
Nice.
pi_185071737
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Tja ik vind die Tesla's lelijk maar je kan natuurlijk altijd naar Volvo kijken, die doet vanaf '21 niks anders meer toch? Het is geen Mercedes natuurlijk maar erg ver ligt het er ook weer niet vandaan.

Mij boeien de tankkosten echter niet zoveel dus ik heb het liefst gewoon een fucking grote motor die lekker doorbeukt. :P
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:31 schreef KapBak het volgende:
Bij illusions denk ik echt aan die dude van NITRAATJE ERBIJ
Ja maar dat is een brabo volgens mij, dat kan je niet met mij vergelijken. :P
pi_185071803
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:33 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik zat te denken om voor mezelf zo'n leaf shit te kopen. Hij is dan niet zo mooi, maar radius is nice etc? Tenminste, voldoende voor mij.
Beter als een Cube. Maar daar word je toch stapelgek van? Voor mij moet een auto ook een beetje genieten zijn hoor. Als ik weer een auto ga kopen wil ik eigenlijk het liefst een GLE 63 AMG. Lekker ordinair en enorm vaak tanken. :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 februari 2019 @ 20:37:16 #14
416575 crew  Evenstar
pi_185071818
Enig idee waarom VTHO aan het moonen is? Zit er iets aan te komen?
  zondag 17 februari 2019 @ 20:37:38 #15
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185071829
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:33 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

ja lease
  zondag 17 februari 2019 @ 20:38:50 #16
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185071851
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

ja lease
Benieuwd wat het zou kosten.
Regels gaan veranderd worden toch? Of zijn ze al.
Absurd duur geworden tbh, maar volgens mij gaat er nog wat gebeuren.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 februari 2019 @ 20:39:06 #17
416575 crew  Evenstar
pi_185071856
Binance desktop app is ook echt een waardeloos stukje software zeg. Werkt nooit fatsoenlijk.
  zondag 17 februari 2019 @ 20:39:19 #18
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185071859
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Beter als een Cube. Maar daar word je toch stapelgek van? Voor mij moet een auto ook een beetje genieten zijn hoor. Als ik weer een auto ga kopen wil ik eigenlijk het liefst een GLE 63 AMG. Lekker ordinair en enorm vaak tanken. :P
Haha.
Ik wil juist maandlasten verlagen, niet verhogen :P
pi_185071865
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:37 schreef Kyran het volgende:
DE BULLMARKT KOMT ERAAN *O*
  zondag 17 februari 2019 @ 20:39:35 #20
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185071868
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:39 schreef Kyran het volgende:
Binance desktop app is ook echt een waardeloos stukje software zeg. Werkt nooit fatsoenlijk.
Doet mij denken aan I-Tunes :D (Op Windows)
pi_185071869
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:39 schreef Kyran het volgende:
Daar ben ik na 1 keer gebruik al vanaf gestapt. Zit gewoon op de website altijd.
  zondag 17 februari 2019 @ 20:40:07 #22
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185071877
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Tja ik vind die Tesla's lelijk maar je kan natuurlijk altijd naar Volvo kijken, die doet vanaf '21 niks anders meer toch? Het is geen Mercedes natuurlijk maar erg ver ligt het er ook weer niet vandaan.

Mij boeien de tankkosten echter niet zoveel dus ik heb het liefst gewoon een fucking grote motor die lekker doorbeukt. :P

Volvo zou ook een prima optie zijn inderdaad. En ik heb nu een Mercedes en dat is ook niet zo geweldig hoor. Zitten best wat irritante dingen op/aan en de automaat is ook niet super. Ik vind hem vooral mooi om te zien, en lekker snel :P
  zondag 17 februari 2019 @ 20:41:16 #23
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185071906
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:40 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Volvo zou ook een prima optie zijn inderdaad. En ik heb nu een Mercedes en dat is ook niet zo geweldig hoor. Zitten best wat irritante dingen op/aan en de automaat is ook niet super. Ik vind hem vooral mooi om te zien, en lekker snel :P
Vind zelf Mercedes ook mooi, maar duur met opties toevoegen. oO
Vaak wel goede service van wat ik hoor, mocht er iets niet kloppen of onverhoopt stuk gaan. (Van vrienden)
  zondag 17 februari 2019 @ 20:42:05 #24
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185071927
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:38 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Benieuwd wat het zou kosten.
Regels gaan veranderd worden toch? Of zijn ze al.
Absurd duur geworden tbh, maar volgens mij gaat er nog wat gebeuren.
Geen idee, ik heb het niet bijgehouden. Hoop dat er is 2020 nog korting op de bijtelling tot 50k.

edit: Meteen maar even uitgezocht en dat is dus blijkbaar zo: https://www.ritassist.nl/(...)ing/bijtelling-2020/

Dus december 2020 een elektrische auto op kenteken zetten en weer 5 jaar profiteren van een lage bijtelling _O_ Budget zal ergens rond de 60-70k liggen vermoedelijk, dus dat is goed te doen dan.
pi_185071932
over paar jaar koop ik gewoon een m440i xdrive
pi_185071934
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:39 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Haha.
Ik wil juist maandlasten verlagen, niet verhogen :P
Vroeger was 't nog leuk ja. Tankte hier voor 0.82¤/L. Dat was echt fijn volgooien. Dat is nu ook wel anders.
  zondag 17 februari 2019 @ 20:44:21 #27
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185071983
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:42 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb het niet bijgehouden. Hoop dat er is 2020 nog korting op de bijtelling tot 50k.

edit: Meteen maar even uitgezocht en dat is dus blijkbaar zo: https://www.ritassist.nl/(...)ing/bijtelling-2020/

Dus december 2020 een elektrische auto op kenteken zetten en weer 5 jaar profiteren van een lage bijtelling _O_
Dat is wel nice.
Heb ook vernomen dat Tesla o.a de inkoop heeft verlaagd (2k euro), om tegen de verhogingen te gaan v.d overheid.

Maar wel mooi om te zien, afgelopen December, meer dan 1.5k Tesla's leased, in januari, amper 100. Enkel door die stomme verhoging v.d overheid.
Bad voor economie dus.
pi_185071987
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:40 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Mwa, als je 'm laat herprogrammeren dan doen ze 't best fijn vind ik, en echt enorm veel winst in snelheid als je het over C180/C200/E200/E220 bijv. hebt. Daar zit namelijk allemaal dezelfde motor in.
  zondag 17 februari 2019 @ 20:47:46 #29
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185072063
quote:
10s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:41 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Vind zelf Mercedes ook mooi, maar duur met opties toevoegen. oO
Vaak wel goede service van wat ik hoor, mocht er iets niet kloppen of onverhoopt stuk gaan. (Van vrienden)
Mwah is wel OK ja, krijg hem altijd netjes gewassen en uitgezogen terug. Maar toen ze 1000 euro ex BTW voor een nieuwe laakabel vroegen heb ik ze toch wel even raar aangekeken _O-
  zondag 17 februari 2019 @ 20:51:22 #30
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185072155
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:44 schreef illusions het volgende:

[..]

Mwa, als je 'm laat herprogrammeren dan doen ze 't best fijn vind ik, en echt enorm veel winst in snelheid als je het over C180/C200/E200/E220 bijv. hebt. Daar zit namelijk allemaal dezelfde motor in.
Wat bedoel je precies, chippen? Dan mag vast niet van de leasemaatschappij :P

Mijn auto is overigens snel zat met 279pk hoor, dat is het hem niet. De 7-traps automaat zit er gewoon af en toe naast en schakelt dus niet super soepel. De nieuwe 9-traps van Mercedes schijnt een stuk beter te zijn. Ik heb hiervoor een BMW 3-serie gehad, en ook die automaat was beter.
pi_185072298
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies, chippen? Dan mag vast niet van de leasemaatschappij :P

Mijn auto is overigens snel zat met 279pk hoor, dat is het hem niet. De 7-traps automaat zit er gewoon af en toe naast en schakelt dus niet super soepel. De nieuwe 9-traps van Mercedes schijnt een stuk beter te zijn. Ik heb hiervoor een BMW 3-serie gehad, en ook die automaat was beter.
Dat is flink wat PK'tjes dan ja. Ik bedoel inderdaad chippen, en dat verbetert ook het verbruik meestal, en hij kan ook anders gaan schakelen dus wellicht een idee. Als de leasemaatschappij het niet goed vindt, zet je 'm toch weer terug als je contract afgelopen is?
  zondag 17 februari 2019 @ 22:33:42 #32
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_185074655
Doe mij maar een dikke BMW

Een Rolls is geen porum bij een tokkie zoals ik.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_185074812
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 22:33 schreef fathank het volgende:
Doe mij maar een dikke BMW

Een Rolls is geen porum bij een tokkie zoals ik.
[ afbeelding ]

DIKKE BMW JONGES!!!
  maandag 18 februari 2019 @ 09:44:44 #34
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185079321
Moon! Bitcoin naar 10k! Lambo alles _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 18 februari 2019 @ 10:05:16 #35
62913 Blik
The one and Only!
pi_185079669
quote:
Nieuwe exchange geruchten, Binance gonst
  maandag 18 februari 2019 @ 10:07:51 #36
62913 Blik
The one and Only!
pi_185079716
MIjn droom zou een Volvo XC90 full-electric met een range van 500+ km zijn. De Model X is namelijk te lelijk en ik wil wel een 7-zits hebben (met 3 kids moet je een beetje bagage-ruimte hebben natuurlijk)
  maandag 18 februari 2019 @ 10:16:56 #37
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185079822
Ben geen expert maar dit ziet er uit als gezondere groei dan die dildo's.
Hmz...
  maandag 18 februari 2019 @ 10:21:37 #38
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185079885
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:05 schreef Blik het volgende:

[..]

Nieuwe exchange geruchten, Binance gonst
Is dat nieuw is 2019, geruchten die een positieve uitwerking hebben op VeChain?
  Moderator maandag 18 februari 2019 @ 10:27:10 #39
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185079976
Waarom is ETH +10%?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_185080744
quote:
Nog maar 78% in de min inderdaad. Dikke moon zeg
pi_185080803
quote:
11s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:27 schreef onlogisch het volgende:
Waarom is ETH +10%?
omdat aller, aller, allerbeste coin toch.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator maandag 18 februari 2019 @ 11:20:01 #42
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185080813
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 11:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

omdat aller, aller, allerbeste coin toch.
Hoe zit het met de flippening dan? Wanneer gaat dat plaatsvinden?
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 februari 2019 @ 11:29:51 #43
416575 crew  Evenstar
pi_185080993
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 11:17 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Nog maar 78% in de min inderdaad. Dikke moon zeg
Het is toch flink gegroeid t.o.v. wat het een dag geleden was. Ga even irritant lopen doen zeg.

In crypto wordt alleen maar "moon" gezegd als iets een nieuwe ATH aantikt volgens jou? Weer wat geleerd.
  maandag 18 februari 2019 @ 11:34:20 #44
157922 fathank
pi_185081078
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:07 schreef Blik het volgende:
MIjn droom zou een Volvo XC90 full-electric met een range van 500+ km zijn. De Model X is namelijk te lelijk en ik wil wel een 7-zits hebben (met 3 kids moet je een beetje bagage-ruimte hebben natuurlijk)
Waar zijn de tijden dat je met 3 op de achterbank van een Kadett naar Zuid-Spanje tokkelde.
pi_185081115
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2019 11:34 schreef fathank het volgende:

[..]

Waar zijn de tijden dat je met 3 op de achterbank van een Kadett naar Zuid-Spanje tokkelde.
Doen Marokkanen nog steeds. Mooi met alles op het dak en dan vakkundig vastgemaakt met een zeil en een hoop touw. :P
  maandag 18 februari 2019 @ 12:17:18 #46
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185081943
quote:
11s.gif Op maandag 18 februari 2019 10:27 schreef onlogisch het volgende:
Waarom is ETH +10%?
waarom zijn bananen krom?
  maandag 18 februari 2019 @ 12:24:48 #47
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185082059
Waarom staat BTG op +16%?
  maandag 18 februari 2019 @ 12:25:22 #48
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185082071
Waarom moont SNTR niet?
  maandag 18 februari 2019 @ 12:33:44 #49
62913 Blik
The one and Only!
pi_185082181
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2019 11:34 schreef fathank het volgende:

[..]

het is ook een luxe-ding. Mijn Focus zou ook prima voldoen, maar een XC90 rijdt toch wat lekkerder
  Moderator maandag 18 februari 2019 @ 12:35:26 #50
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185082205
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 12:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

waarom zijn bananen krom?
Als ze recht zijn vallen ze om.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 18 februari 2019 @ 12:35:36 #51
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185082209
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 12:24 schreef leolinedance het volgende:
Waarom staat BTG op +16%?
Goede vraag. Iemand een idee?
4045
onlogisch
pi_185082423
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Goede vraag. Iemand een idee?
Zodat mensen zich dingen als "Waarom staat BTG op +16%?" gaan afvragen en ook gaan kopen en dat de pumper dan met winst kan gaan dumpen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_185082434
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2019 12:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Zodat mensen zich dingen als "Waarom staat BTG op +16%?" gaan afvragen en ook gaan kopen en dat de pumper dan met winst kan gaan dumpen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 18 februari 2019 @ 12:52:47 #54
157922 fathank
pi_185082455
Waarom staat STORJ op -20%
pi_185082469
quote:
5s.gif Op maandag 18 februari 2019 12:52 schreef fathank het volgende:
Waarom staat STORJ op -20%
omdat ie +300% is gegaan.
pi_185082718
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 11:29 schreef Kyran het volgende:

[..]

Het is toch flink gegroeid t.o.v. wat het een dag geleden was. Ga even irritant lopen doen zeg.

In crypto wordt alleen maar "moon" gezegd als iets een nieuwe ATH aantikt volgens jou? Weer wat geleerd.
Je zou het ook een dead-cat-bouce kunnen noemen. Gezien de afgelopen maanden vind ik "moon" wat overdreven
pi_185082740
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 13:09 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Je zou het ook een dead-cat-bouce kunnen noemen. Gezien de afgelopen maanden vind ik "moon" wat overdreven
dead-cat-bouce? Heb je ooit een dode kat zien bewegen dan?
pi_185082781
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 13:10 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

dead-cat-bouce? Heb je ooit een dode kat zien bewegen dan?
Je hebt niet eerder van deze uitdrukking gehoord?
pi_185082811
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 13:12 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Je hebt niet eerder van deze uitdrukking gehoord?
De uitdrukking is fout.
  maandag 18 februari 2019 @ 13:20:46 #60
62913 Blik
The one and Only!
pi_185082939
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 13:09 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

100% t.o.v. 3 dagen geleden is toch best flink te noemen en nauwelijks meer een bounce
pi_185082951
Vind moon sowieso een beetje een term die we al vrij lang niet meer kunnen gebruiken. Impliceren dat iets naar de maan gaat is als het echt een 200% increase ofzo heeft over relatief korte tijd.
pi_185082958
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 13:20 schreef Blik het volgende:

[..]

100% t.o.v. 3 dagen geleden is toch best flink te noemen en nauwelijks meer een bounce
Dat is inderdaad wel een moon te noemen ja. :)
pi_185083173
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 13:21 schreef illusions het volgende:
Vind moon sowieso een beetje een term die we al vrij lang niet meer kunnen gebruiken. Impliceren dat iets naar de maan gaat is als het echt een 200% increase ofzo heeft over relatief korte tijd.
Nou ja, op bijvoorbeeld Litecoin had je nu 50% rendement kunnen hebben in 20 dagen. Dat kan je wel moon noemen.

Over een jaar gezien sta je dan weer op -80% ofzo. Dus moon roepen is altijd subjectief aan de hand van waar je ingestapt bent :P
pi_185083259
moon..as we speak
pi_185083741
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 13:31 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nou ja, op bijvoorbeeld Litecoin had je nu 50% rendement kunnen hebben in 20 dagen. Dat kan je wel moon noemen.

Over een jaar gezien sta je dan weer op -80% ofzo. Dus moon roepen is altijd subjectief aan de hand van waar je ingestapt bent :P
Uiteraard, maar hier wordt soms een 3% increase al moon genoemd.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 februari 2019 @ 14:20:24 #66
416575 crew  Evenstar
pi_185084054
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 14:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Uiteraard, maar hier wordt soms een 3% increase al moon genoemd.
Alles stijgingen vallen onder moon met deze koersen ;)
pi_185084192
Komodo next moonshot *O*
  maandag 18 februari 2019 @ 14:47:19 #68
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185084447
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 14:29 schreef ChickenMan het volgende:
Komodo next moonshot *O*
Lekker hoor :D Mooi voor je dat hij het lekker doet.

Ik ben blij met CPC, die blijft ook maar gaan O+
pi_185085254
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 14:29 schreef ChickenMan het volgende:
Komodo next moonshot *O*
OMG ZO BLIJ DAT IK DIE GEKOCHT HEB.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 februari 2019 @ 15:44:23 #70
416575 crew  Evenstar
pi_185085566
Ik word zo kriebelig van al die TA apen die nu opeens weer uit hun schulpjes komen. Niet één heeft een chart VOORAF waarop ze echt iets voorspellen en achteraf komen ze met charts met een paar lijntjes en beweren ze doodleuk dat ze het al wisten ..... flikker toch op man.
pi_185085628
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:44 schreef Kyran het volgende:
Ik word zo kriebelig van al die TA apen die nu opeens weer uit hun schulpjes komen. Niet één heeft een chart VOORAF waarop ze echt iets voorspellen en achteraf komen ze met charts met een paar lijntjes en beweren ze doodleuk dat ze het al wisten ..... flikker toch op man.
100% mee eens.

En in before EggsTC die roept dat het om kansen gaat en net zoals poker is :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 februari 2019 @ 15:54:14 #72
416575 crew  Evenstar
pi_185085757
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:47 schreef KapBak het volgende:

[..]

100% mee eens.

En in before EggsTC die roept dat het om kansen gaat en net zoals poker is :P
Prima als het over kansen gaat, maar kom dan verdomme gisteren al met een chart. Wat heb ik nou aan een gifje met een dikke groene dildo met de tekst "breaking out as expected". Waarom werd het niet eerder gepost "expecting a breakout soon".

Echt en dan nog geld vragen ......

Ware waren ze afgelopen jaar dan?
pi_185085793
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Prima als het over kansen gaat, maar kom dan verdomme gisteren al met een chart. Wat heb ik nou aan een gifje met een dikke groene dildo met de tekst "breaking out as expected". Waarom werd het niet eerder gepost "expecting a breakout soon".

Echt en dan nog geld vragen ......

Ware waren ze afgelopen jaar dan?
Ik ben het met je eens :D

DUS STOP MET RANTEN.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 februari 2019 @ 15:56:43 #74
416575 crew  Evenstar
pi_185085813
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:55 schreef KapBak het volgende:

[..]

DUS STOP MET RANTEN.
Nou, zo vaak rant ik niet, maar die lui werken echt op mijn zenuwen :P

Sorry :@
  maandag 18 februari 2019 @ 16:08:38 #75
157922 fathank
pi_185086032
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:56 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nou, zo vaak rant ik niet, maar die lui werken echt op mijn zenuwen :P

Sorry :@
Is gewoon goeie marketing. Genoeg mongolen die erin trappen en een abonnement nemen bij zo'n charlatan :').
pi_185086548
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:30 schreef KapBak het volgende:

[..]

OMG ZO BLIJ DAT IK DIE GEKOCHT HEB.
Not sure if serious :@
  maandag 18 februari 2019 @ 16:46:08 #77
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185086779
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:55 schreef KapBak het volgende:

[..]

DUS STOP MET RANTEN.
wat is ranten :@
pi_185086888
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 16:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]

wat is ranten :@
Een soort betoog, onderbouwd met een passie voor het onderwerp en niet zozeer met feitelijke argumenten.
pi_185086894
Of ergens veel te uitgebreid over lullen.
  maandag 18 februari 2019 @ 17:32:48 #80
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185087654
Wtf, gaat best hard nu.
Hmz...
pi_185087691
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 16:33 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Not sure if serious :@
Zeker wel.

Heb hele kleine positie hoor :P
pi_185087728
4000+ *O*
Forcefield City Bewoner
pi_185087752
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 17:37 schreef roislecxe het volgende:
4000+ *O*
Heb het even gecheckt, op Coinbase Pro nog niet hoor.
pi_185087774
Op binance nu 3900+.. maar nog geen 4000 :+
pi_185087777
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 17:39 schreef KapBak het volgende:

[..]

Heb het even gecheckt, op Coinbase Pro nog niet hoor.
Finex wel.
Forcefield City Bewoner
pi_185087789
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 17:40 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Finex wel.
Ik hou het liever bij betrouwbare exchanges :P
pi_185087958
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 17:41 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik hou het liever bij betrouwbare exchanges :P
Gebruik het slechts om de koers te checken op bitcoinwisdom. Heb er nog nooit een stuiver op gehad :P
Forcefield City Bewoner
pi_185088290
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 17:34 schreef KapBak het volgende:

[..]

Zeker wel.

Heb hele kleine positie hoor :P
Die kleine positie gaat jou rijk maken jonge oehoehoehoe
pi_185088588
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 18:06 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Die kleine positie gaat jou rijk maken jonge oehoehoehoe
Joepie? Denk ik :P
pi_185089647
heb vandaag sollicitatie verneukt

ik moest salarisindicatie geven

kreeg ik als reactie erop

is dit een salaris waar je echt blij mee zal zijn?

...

|:( |:( |:(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2019 19:13:42 ]
  maandag 18 februari 2019 @ 19:23:05 #92
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185089836
quote:
9s.gif Op maandag 18 februari 2019 19:13 schreef Dimachaerus het volgende:

...

Ik snap het niet, meer details svp.
Als jij voor jezelf een leuk bedrag hebt genoemd en evt. andere eisen, kan je daar toch gewoon goed op ingaan?
pi_185089879
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2019 19:23 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ik snap het niet, meer details svp.
Als jij voor jezelf een leuk bedrag hebt genoemd en evt. andere eisen, kan je daar toch gewoon goed op ingaan?
ja te laag ingezet dus :')
  maandag 18 februari 2019 @ 19:26:02 #94
62913 Blik
The one and Only!
pi_185089886
quote:

...

Nee, je hebt gelijk, doe er maar 1 btc per maand bovenop
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2019 @ 19:26:22 #95
230491 Zith
pls tip
pi_185089890
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 19:25 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Yep :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 18 februari 2019 @ 19:27:36 #96
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_185089913
Ik begrijp het nog steeds niet. :(
Vanuit werkgever is dat toch fijn?
Iemand enlighten deze simpele soms :P
  maandag 18 februari 2019 @ 19:28:18 #97
157922 fathank
pi_185089930
Ah geen echte toerkoe dus

Die kunnen normaal wel goed onderhandelen
  maandag 18 februari 2019 @ 19:34:30 #98
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_185090064
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 19:25 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Over een jaartje gewoon opslag vragen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 februari 2019 @ 19:41:36 #99
416575 crew  Evenstar
pi_185090261
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2019 19:27 schreef ssjgoku het volgende:
Stel hij zegt 4k per maand en die lui reageren met "oh ben je daar al blij mee" dan had je dus 6k kunnen zeggen of 8k of wat dan ook. Hij heeft te laag ingezet.
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2019 @ 19:42:47 #100
230491 Zith
pls tip
pi_185090290
quote:
Werknemer schikt dat een toekomstig chief financial officer Dima een salaris van een pizza bezorger wil
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2019 @ 19:43:43 #101
230491 Zith
pls tip
pi_185090316
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 19:34 schreef Mender het volgende:

[..]

Over een jaartje gewoon opslag vragen.
Of zo dooronderhandelen en als ze vragen waarom opeens hoger zeg je dat er andere partijen ook interesse hebben en dat kunnen bieden.
  maandag 18 februari 2019 @ 19:44:23 #102
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_185090332
quote:
Ik snap ook niet dat die werkgever z'n eigen ruiten ingooit. Je kunt er donder op zeggen dat je dan gezeur blijft houden over salarishoogte als je zoiets teruggeeft :')
pi_185090377
quote:

...

lol was jij dat die op sollicitatie was
  maandag 18 februari 2019 @ 19:52:43 #104
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185090550
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 16:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Een soort betoog, onderbouwd met een passie voor het onderwerp en niet zozeer met feitelijke argumenten.
Ah thanks
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2019 @ 19:56:17 #105
230491 Zith
pls tip
pi_185090622
Even een rant over vechain hoor if you don't mind

I wasn't planning on writing an entire letter about Vechain. I really wasn't. But then I heard Vechain assert that people are pawns to be used and manipulated. My brain hurts from thinking about such a militant statement, but I believe I can still manage to write a few words in response. If you disagree with my claim that in times of economic, social, or political crisis, small groups that exert more and more control over other individuals suddenly gain a mass following, then read no further. In closing this letter, let me point out that I would be remiss if I didn't remind you that we should stop playing by Vechain's rules of engagement and instead force it to play by ours.
  maandag 18 februari 2019 @ 19:58:45 #106
131603 Afwazig
Serious business
pi_185090681
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 19:56 schreef Zith het volgende:

I wasn't planning on writing an entire letter about Vechain. I really wasn't. But then I heard Vechain assert that people are pawns to be used and manipulated. My brain hurts from thinking about such a militant statement, but I believe I can still manage to write a few words in response. If you disagree with my claim that in times of economic, social, or political crisis, small groups that exert more and more control over other individuals suddenly gain a mass following, then read no further. In closing this letter, let me point out that I would be remiss if I didn't remind you that we should stop playing by Vechain's rules of engagement and instead force it to play by ours.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 februari 2019 @ 19:58:56 #107
416575 crew  Evenstar
pi_185090687
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 19:56 schreef Zith het volgende:

_O-

Wel geniaal geschreven.
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2019 @ 20:02:51 #108
230491 Zith
pls tip
pi_185090799
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 19:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

_O-

Wel geniaal geschreven.
Well, I knew it was coming. In fact, I predicted it quite a long time ago when I said that Kyran would authorize, promote, celebrate, and legitimize wretched onanism. And now that he has, we must indubitably argue about Kyran's hot takes. The points I plan to make in this letter will sound tediously familiar to everyone who wants to challenge Kyran's victim-blaming ideology. Nevertheless, he maintains that everyone who fails to think and act in strict accordance with his requirements is an argumentative longiloquent-type. This is a complete fabrication without a scintilla of truth in it. What's more, Kyran's argument that there is an international Communist conspiracy to sap and impurify all of our precious bodily fluids is hopelessly flawed and absolutely circuitous.

The first thing we need to do is to get Kyran to admit that he has a problem. He should be counseled to recite the following:

I, Kyran, am a sordid con artist.

I have been a participant in a giant scheme to compose paeans to Dadaism.

I hereby admit my addiction to nativism. I ask for the strength and wisdom to fight this addiction.

Once Kyran realizes that he has a problem, maybe then he'll see that he says that it's primitive to lead a jacquerie against him. Wow! Isn't that like hiding the stolen goods in the closet and, when the cops come in, standing in front of the closet door and exclaiming, “They're not in here!”?

Kyran may not be lascivious, but he sure is gruesome. I stand by what I've written before, that it's possible that his arrogance will lead him to bring this battle to a fever pitch quicker than you can double-check the spelling of “lithochromatographic”. However, I cannot speculate about that possibility here because I need to devote more space to a description of how when Kyran lies, it's consistent with his character, for he's a liar and the father of lies. Another reason that many people consider it consistent is that we must honor our nation's glorious mosaic of cultures and ethnicities. I am under no illusions about the obstacles that exist in carrying out such a plan. It will certainly be challenging to wake people out of their stupor and call on them to push a consistent vision that responds to most people's growing fears about the worst classes of anti-democratic, vain jargonauts I've ever seen, which is why I assert that Kyran all but forces his serfs to require schoolchildren to be taught that the more strepitant the communication, the more perspicuous the message. Interestingly, his serfs don't much seem to mind being given such scurrilous orders. I guess it's hard to free harebrained dumbbells from the chains they revere. A related observation is that Kyran has been detaching individuals from traditional sources of strength and identity—family, class, private associations. It's time to even the score. I suggest that we begin by notifying people of the fact that Kyran's epigrams are a mere cavil, a mere scarecrow, one of the last shifts of a desperate and dying cause. In summary, Kyran is sympathetic to uncompanionable causes of all stripes. Is anyone listening? Does anyone care?
pi_185090830
Magnet, wat was dat nou voor tweet dat waves en vet gedelist worden?
Grapje?
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2019 @ 20:06:56 #110
230491 Zith
pls tip
pi_185090900
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: ahh is singular tense
pi_185090930
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:04 schreef woxxel het volgende:
Grapje?
Nee is echt, hopelijk heb je je coins er op tijd afgehaald
  maandag 18 februari 2019 @ 20:13:57 #112
131603 Afwazig
Serious business
pi_185091080
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:08 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Nee is echt, hopelijk heb je je coins er op tijd afgehaald
_O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 februari 2019 @ 20:16:02 #113
416575 crew  Evenstar
pi_185091141
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:04 schreef woxxel het volgende:
Grapje?
Was grapje.
pi_185091569
Zelfs Dima kan meer dan minima verdienen ja?

*Logged in bij broker en verkoopt alle aandelen. Daar zijn we blijkbaar al flink moon.
pi_185091615
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:16 schreef Kyran het volgende:

[..]

Was grapje.
Kut net alles gedumpt -O-
pi_185091694
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:16 schreef Kyran het volgende:

[..]

Was grapje.
Dacht ik al.
Txs :)
pi_185091736
Af en toe een halve hartverzakking houdt je wakker :P
  Moderator maandag 18 februari 2019 @ 20:41:42 #118
42184 crew  DaMart
pi_185091887
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Kut net alles gedumpt -O-
Mijn portfolio is je dankbaar voor de buy orders die nu vervuld zijn.
pi_185092027
quote:
12s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:41 schreef DaMart het volgende:

[..]

Mijn portfolio is je dankbaar voor de buy orders die nu vervuld zijn.
Geintje, ik heb al mijn VET nog. 8-)
  maandag 18 februari 2019 @ 20:51:40 #120
62913 Blik
The one and Only!
pi_185092189
Wie had het laatst over blockchain integratie met AWS?

https://medium.com/@vecha(...)rprises-b114818ab7b6
pi_185093078
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:51 schreef Blik het volgende:

https://medium.com/@:vech(...)rprises-b114818ab7b6
Klinkt als een systeempje voor vechain klanten om eenvoudig een node te draaien op AWS.
pi_185093251
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 21:24 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Klinkt als een systeempje voor vechain klanten om eenvoudig een node te draaien op AWS.
AWS en Azure worden vaak in cloud oplossingen gebruikt door enterprises. Dit kan zowel private als public zijn. Met deze oplossing kan je met 1 klik een node draaien en dus ook je eigen dApps ontwikkelen tegen zo’n oplossing.
pi_185093396
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 21:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

AWS en Azure worden vaak in cloud oplossingen gebruikt door enterprises. Dit kan zowel private als public zijn. Met deze oplossing kan je met 1 klik een node draaien en dus ook je eigen dApps ontwikkelen tegen zo’n oplossing.
Ja, wat ik dus zeg, toch?
pi_185093541
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:51 schreef Blik het volgende:

https://medium.com/@:vech(...)rprises-b114818ab7b6
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 21:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je weet dat dat echt allang bestaat he?

https://docs.aws.amazon.c(...)plates-ethereum.html

&

https://aws.amazon.com/ab(...)lockchain-templates/

Mja dat is Hyperledger/Ethreum en daar heeft niemand tokens van, dus dan kan het niet MOOOOON
pi_185094534
Wanneer is deze bear market voorbij.
pi_185094816
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:15 schreef BadVlad het volgende:
15 dec 2018
Forcefield City Bewoner
pi_185094869
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:28 schreef roislecxe het volgende:

[..]

15 dec 2018
Oke
pi_185094894
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:15 schreef BadVlad het volgende:
Sinds 8 feb! Ik zie groene candles.
pi_185094962
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 21:34 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ja, wat ik dus zeg, toch?
Correct.
pi_185094987
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 21:38 schreef KapBak het volgende:

[..]

[..]

Je weet dat dat echt allang bestaat he?

https://docs.aws.amazon.c(...)plates-ethereum.html

&

https://aws.amazon.com/ab(...)lockchain-templates/

Mja dat is Hyperledger/Ethreum en daar heeft niemand tokens van, dus dan kan het niet MOOOOON
Wie de fuck zegt dat dat niet allang bestaat dan :') ik snap dat je wil bashen op alles wat Vechain heet maar tyf gewoon ff lekker een pleuriseind op als iemand uitlegt wat een container op Azure of Amazon doet, ontzettende lauwgebakken tosti dat je er bent.
  maandag 18 februari 2019 @ 22:43:36 #131
157922 fathank
pi_185095102
Vechain is de beste en de rest niet

Het is patat en geen friet daarover gaat dit lied.
pi_185095134
HOMOOOOSSS!!!!!!!!!!!!!!!
pi_185095160
Jezus wat een nivo weer. :')
Vakman pur sang
pi_185095310
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wie de fuck zegt dat dat niet allang bestaat dan :') ik snap dat je wil bashen op alles wat Vechain heet maar tyf gewoon ff lekker een pleuriseind op als iemand uitlegt wat een container op Azure of Amazon doet, ontzettende lauwgebakken tosti dat je er bent.
Ik reageerde vooral op die andere user, jouw quote kwam er gewoon bij (omdat jij ook op hem/haar reageerde en het zo overzichtelijk was met jouw goede uitleg erbij). Maar voel je vooral lekker aangevallen joh :P

RUSTAAGH.
pi_185095328
Jongens, rustig, anders zet ik een paar notes.
pi_185095388
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
Ontzettende lauwgebakken tosti dat je bent.
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2019 @ 22:58:44 #137
230491 Zith
pls tip
pi_185095397
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
Pm maar wie ik regel het Inc banaanvraag
pi_185095491
Ondanks dat Vechain kut is, hou ik toch van jullie O+
pi_185095511
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:54 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik reageerde vooral op die andere user, jouw quote kwam er gewoon bij (omdat jij ook op hem/haar reageerde en het zo overzichtelijk was met jouw goede uitleg erbij). Maar voel je vooral lekker aangevallen joh :P

RUSTAAGH.
Op mij? Dit is wel andere koek, blockchain generator op AWS soon

pi_185095530
Hier zal ik VeChain wel even shillen, omdat Droppie anders weer furieus wordt.

Sjeik lijstje hoor waar ze tussen staan.
pi_185095562
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:05 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Op mij? Dit is wel andere koek, blockchain generator op AWS soon

Nee die andere user in mijn quote :P
pi_185095566
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:06 schreef KapBak het volgende:

[ afbeelding ]

Niet doen man, blijf bij je standpunt tegen Chinese scamcoins. >:)
Vakman pur sang
pi_185095599
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Niet doen man, blijf bij je standpunt tegen Chinese scamcoins. >:)
Lol, het is ook nog steeds een ongelooflijk kut project. Dat ze geld aan Stanford kunnen geven, doet daar niks aan af.
pi_185095661
quote:

[..]

RUSTAAGH.
Beter quote je me de volgende keer niet meer dan.
pi_185095668
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Beter quote je me de volgende keer niet meer dan.
_O- _O-

Dit is een grapje toch? :P
pi_185095676
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:58 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ontzettende lauwgebakken tosti dat je bent.
Nu heb ik zin in tosti ;(
pi_185095687
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nu heb ik zin in tosti ;(
Warm of lauw? :9
Vakman pur sang
pi_185095693
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:14 schreef KapBak het volgende:

[..]

_O- _O-

Dit is een grapje toch? :P
Nee. Optyfen met je schijtlollige posts.
pi_185095704
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Warm of lauw? :9
Maakt niet uit, zolang maar veel kaas en...
pi_185095710
Viesmad jonge 8-)
Vakman pur sang
pi_185095738
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee. Optyfen met je schijtlollige posts.
Doe normaal joh :P
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2019 @ 23:19:33 #152
230491 Zith
pls tip
pi_185095760
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:06 schreef KapBak het volgende:

[ afbeelding ]

Enige wat je daarvoor hoeft te doen is de baan van een full professor betalen.
pi_185095761
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Maakt niet uit, zolang maar veel kaas en...[ afbeelding ]
Ik eet tosti met curry :P
pi_185095768
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:19 schreef Zith het volgende:

[..]

Enige wat je daarvoor hoeft te doen is de baan van een fulltime professor betalen.
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:10 schreef KapBak het volgende:

[..]

Lol, het is ook nog steeds een ongelooflijk kut project. Dat ze geld aan Stanford kunnen geven, doet daar niks aan af.
Ben het helemaal met je eens. Maar toch, zag de naam staan!
pi_185095800
pi_185095811
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:19 schreef KapBak het volgende:

[..]

Cultuurbarbaar.
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2019 @ 23:22:48 #157
230491 Zith
pls tip
pi_185095837
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:19 schreef KapBak het volgende:

[..]

Note+
  maandag 18 februari 2019 @ 23:22:57 #158
62913 Blik
The one and Only!
pi_185095841
quote:

[..]

RUSTAAGH.
Mijn post was ook helemaal niet van kijk vechain de beste zijn, was alleen om aan te tonen dat een link met AWS helemaal niet zo bijzonder is
pi_185095864
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:22 schreef Blik het volgende:

[..]

Mijn post was ook helemaal niet van kijk vechain de beste zijn, was alleen om aan te tonen dat een link met AWS helemaal niet zo bijzonder is
Verkeerd begrepen dan, mijn fout :)
pi_185095873
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:22 schreef Zith het volgende:

[..]

Note+
_O- _O-

Ik eet echt bijna alles met curry.
pi_185095881
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:24 schreef KapBak het volgende:

[..]

_O- _O-

Ik eet echt bijna alles met curry.
Oeh... dat neigt dan eerder naar een ban vrees ik...
pi_185095890
Pindasaus _O_
pi_185095898
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Oeh... dat neigt dan eerder naar een ban vrees ik...
Kroketten, bitterballen, pizza, worstenbroodjes...
pi_185095903
Oke nu krijg ik honger :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 februari 2019 @ 23:26:19 #165
416575 crew  Evenstar
pi_185095908
Tosti hoort ketchup bij, geen discussie.
  maandag 18 februari 2019 @ 23:26:25 #166
62913 Blik
The one and Only!
pi_185095909
Vanmiddag nog een tosti met curry op :)
pi_185095921
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:26 schreef KapBak het volgende:
Oke nu krijg ik honger :P
Snackbar is al dicht ;(
pi_185095924
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:26 schreef Blik het volgende:
Vanmiddag nog een tosti met curry op :)
Een man van cultuur ...

Drinkt zijn bier op kamertemperatuur
pi_185095931
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:26 schreef Kyran het volgende:
Tosti hoort ketchup bij, geen discussie.
Deze man weet.
pi_185095979
Als het dan toch curry moet zijn, dan de Hela, die smaakt tenminste niet naar 60% suiker.
Fritesaus alleen van Oliehoorn _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185096005
Tosti met curry of ketchup maakt mij niet uit. :9
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 februari 2019 @ 23:30:32 #172
416575 crew  Evenstar
pi_185096016
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:29 schreef MaGNeT het volgende:
Als het dan toch curry moet zijn, dan de Hela.

_O_
pi_185096029
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:29 schreef MaGNeT het volgende:
Als het dan toch curry moet zijn, dan de Hela, die smaakt tenminste niet naar 60% suiker.

SPOILER
Is er andere curry dan Hela?
pi_185096044
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:31 schreef KapBak het volgende:

[..]

Is er andere curry dan Hela?
Hmm, goed punt.
pi_185096058
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O_
Redelijk maar deze is lekkerder:

pi_185096061
Jammer dat alles hier dicht is nu :'(

Morgen een grote patat, groter beker pindasaus, berehap pinda, mexicano pinda.
Fritesaus heb ik zelf wel O+

Hoef m'n bestelling ook nooit door te geven hier, als ik binnenstap beginnen ze al met schrijven en kan ik direct gaan zitten O+
pi_185096079
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:33 schreef MaGNeT het volgende:
Jammer dat alles hier dicht is nu :'(

Morgen een grote patat, groter beker pindasaus, berehap pinda, mexicano pinda.
Fritesaus heb ik zelf wel O+

Hoef m'n bestelling ook nooit door te geven hier, als ik binnenstap beginnen ze al met schrijven en kan ik direct gaan zitten O+
#viesdik
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 februari 2019 @ 23:35:01 #178
416575 crew  Evenstar
pi_185096089
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat is dat :D Nooit van gehoord

Hier standaard:

Heinz ketchup
Zaansa mayonaise
Hela curry
Verstegen pindasaus
pi_185096091
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

#viesdik
Wat een schijtlollige post dit :P
pi_185096098
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

#viesdik
:P
Ik weet ook niet waar het blijft, pas nog steeds in een 32/36 spijkerbroek.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 februari 2019 @ 23:35:26 #181
416575 crew  Evenstar
pi_185096099
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:35 schreef KapBak het volgende:

[..]

Wat een schijtlollige post dit :P
Shots
Fired
pi_185096115
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik weet ook niet waar het blijft, pas nog steeds in een 32/36 spijkerbroek.
Rondom je hartklep.
pi_185096131
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:35 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hier standaard:

Heinz ketchup
Zaansa mayonaise Oliehoorn frietsaus
Hela curry
Verstegen pindasaus 50% Wijko / 50% Calvé pittig - gemengd, beetje sambal, beetje ketjap
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2019 @ 23:37:51 #184
230491 Zith
pls tip
pi_185096141
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
PewDiePie mayo _O_
pi_185096143
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Rondom je hartklep.
Ja, dat is m'n vetklep :P

Rest van de week wel gezond gegeten, mag een keer :P
pi_185096163
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:35 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat is Kewpie mayo, geen babyzalf. Kopen bij Makro of toko. AH had het in de grotere winkels maar verkoopt het niet meer. Ik vind 'm erg lekker.
pi_185096189
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat is Kewpie mayo, geen babyzalf. Kopen bij Makro of toko. AH had het in de grotere winkels maar verkoopt het niet meer. Ik vind 'm erg lekker.
Ah, ik dacht dat het Zwitsal Babyshampoo was.
Leek me al gek, zo op de patat.
pi_185096215
Als Waves ooit > $1000 wordt krijgt iedereen in dit topic een note!

SPOILER
pi_185096499
quote:

...

Wat betaalt de AH tegenwoordig dan? :P Inkoppertje.

quote:
Lijkt mij ook, aanpakken die zooi.
pi_185096514
Wat een overdaad aan fucking kwaliteitsposts komen hier voorbij vandaag jongens. Dit doet me nou deugd. Heb morgen weer wat te vertellen dus op de sociale werkplek. *D
pi_185096541
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 00:01 schreef illusions het volgende:
Wat een overdaad aan fucking kwaliteitsposts komen hier voorbij vandaag jongens. Dit doet me nou deugd. Heb morgen weer wat te vertellen dus op de sociale werkplek. *D
Dit is best interessant.

Aan de hand van de voorkeur voor saus maak ik een profiel en probeer ik aan de hand daarvan de voorkeur voor cryptocoins vast te stellen.

Het lijkt me niet minder wetenschappelijk dan TA.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 februari 2019 @ 00:04:47 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185096547
Ben ik al rijk?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_185096558
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 00:04 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik al rijk?
Aan de hand van jouw voorkeur voor saus: nope
pi_185096586
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:42 schreef MaGNeT het volgende:
Als Waves ooit > $1000 wordt krijgt iedereen in dit topic een note!

SPOILER
Nageslacht quote.

Die kleur. :D :) :{ ;( :'(
L2B's Mixcloud
pi_185096617
Gelijk weer gezellig hier nu de koers wat aansterkt. Leuk om te zien ^O^
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_185096635
quote:
Ben ik al rijk?
:W
Forcefield City Bewoner
pi_185096646
De dag dat nattekat rijk wordt door crypto wordt het tijd om alles te cashen. Je moet het lot niet tarten.
pi_185097453
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 00:04 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dit is best interessant.

Aan de hand van de voorkeur voor saus maak ik een profiel en probeer ik aan de hand daarvan de voorkeur voor cryptocoins vast te stellen.

Het lijkt me niet minder wetenschappelijk dan TA.
Niet fucken met TA, daar valt best wat voor te zeggen als 't volume groot genoeg is en nog 1, 2, 3, 5000 factoren bla bla laat maar zitten. Deze discussie gaan we niet weer aan. :P
pi_185097484
rofl

Krijg net een like op m'n Flat Earth pagina op Facebook van iemand die z'n naam eindigt met BSc. Wat fucking triest ben je dan als je dat in je naam moet zetten. :D
pi_185097492
Holy shit had de koersen nog niet bekeken. Fucking EOS +30%. :') Blijft een bizarre markt dit.
  dinsdag 19 februari 2019 @ 08:28:46 #201
157922 fathank
pi_185098452
Wat zal ik vandaag eens maken? Rendang, gehaktballen of iets anders?
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2019 @ 08:38:03 #202
230491 Zith
pls tip
pi_185098531
Als je een goede rendang kan maken zou ik die doen. Tosti saté saus werd gister ook genoemd
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 februari 2019 @ 08:39:48 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185098543
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 00:14 schreef roislecxe het volgende:

[..]

100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 19 februari 2019 @ 08:43:46 #204
131603 Afwazig
Serious business
pi_185098581
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 08:38 schreef Zith het volgende:
Als je een goede rendang kan maken zou ik die doen. Tosti saté saus werd gister ook genoemd
Enkel lauw goed te doen.
  dinsdag 19 februari 2019 @ 09:19:12 #205
131603 Afwazig
Serious business
pi_185099045
wavesplatform twitterde op dinsdag 19-02-2019 om 09:09:46 We are proud to be a Community Partner for the @T_Labs, @TSystems_Iberia, & @blockchainSoTO Blockchain Mobility Hackathon on 23 and 24 February in Barcelona. For any assistance, please contact Waves Mentor Emmeline Dios @bcnwaves! Register Now: https://t.co/wrRnD6iStO $WAVES https://t.co/9ZDQiHiVNn reageer retweet
WAVES PARTNERSHIP MET T-MOBILE JAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAaaaaaaaaaaAAAA

Zo zou IOTA het wel marketen in ieder geval.
pi_185099241
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 09:19 schreef Afwazig het volgende:
wavesplatform twitterde op dinsdag 19-02-2019 om 09:09:46 We are proud to be a Community Partner for the @:T_Labs, @:TSystems_Iberia, & @:blockchainSoTO Blockchain Mobility Hackathon on 23 and 24 February in Barcelona. For any assistance, please contact Waves Mentor Emmeline Dios @:bcnwaves! Register Now: https://t.co/wrRnD6iStO $WAVES https://t.co/9ZDQiHiVNn reageer retweet
WAVES PARTNERSHIP MET T-MOBILE JAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAaaaaaaaaaaAAAA

Zo zou IOTA het wel marketen in ieder geval.
De tweet is alweer verwijderd :D

Dit is de nieuwe versie:

wavesplatform twitterde op dinsdag 19-02-2019 om 09:29:58 We are proud to be a Community Partner for the @T_Labs, @TSystems_Iberia, & @blockchainSoTO Blockchain Mobility Hackathon on 23 and 24 February in Barcelona. For any info, please contact Waves Tech Mentor Emily de Dios @bcnwaves! Register Now: https://t.co/wrRnD6iStO $WAVES https://t.co/geqqT5ll29 reageer retweet
  dinsdag 19 februari 2019 @ 16:37:17 #207
157922 fathank
pi_185107385
  dinsdag 19 februari 2019 @ 19:10:21 #208
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_185110136
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 09:31 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De tweet is alweer verwijderd :D

Dit is de nieuwe versie:

wavesplatform twitterde op dinsdag 19-02-2019 om 09:29:58 We are proud to be a Community Partner for the @:T_Labs, @:TSystems_Iberia, & @:blockchainSoTO Blockchain Mobility Hackathon on 23 and 24 February in Barcelona. For any info, please contact Waves Tech Mentor Emily de Dios @:bcnwaves! Register Now: https://t.co/wrRnD6iStO $WAVES https://t.co/geqqT5ll29 reageer retweet
Mooie strategie: De koers stuitert al een tijdje tegen de resistance aan en zou me niet verbazen als na de huidige stijging van BTC en alts, het eigenwijze Waves nu klaar is voor de pump de komende dagen als de rest uit de pump-euforie is.?
The best firms advertise the least...
pi_185110184
quote:
“C-c-c-c-China hustle huhuhuhu”

-random Crypto debiel die niet in VET zit
  dinsdag 19 februari 2019 @ 19:18:31 #210
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_185110286
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 19:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zou zo maar een FOK!ker kunnen zijn :o
The best firms advertise the least...
pi_185110599
quote:

[..]

China hustle sowieso
  dinsdag 19 februari 2019 @ 19:41:53 #212
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185110746
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 19:34 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

China hustle sowieso
Laatst bij de Chinees een stokje saté te weinig gekregen waar ik wel voor betaald had.

#chinahustle
Hmz...
pi_185110784
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 19:41 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Laatst bij de Chinees een stokje saté te weinig gekregen waar ik wel voor betaald had.

#chinahustle
Bestek mee genomen?
  dinsdag 19 februari 2019 @ 19:53:24 #214
131603 Afwazig
Serious business
  dinsdag 19 februari 2019 @ 19:57:02 #215
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185111026
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 19:43 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Bestek mee genomen?
Afhaal :'(
Hmz...
  dinsdag 19 februari 2019 @ 20:08:27 #216
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185111290
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 19:57 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Afhaal :'(
Sambal bij?
pi_185111335
JAJAJAJAJAJJA VECHAIN IS OP DE ITTAALIAANSE TELEVESIE GEKOMEN. PAKDE CAMERA. MOOOOOOOOOOONNNN.
  dinsdag 19 februari 2019 @ 20:12:08 #218
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_185111381
Godencoin BNB moont ondertussen lekker verder _O_
pi_185111422
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 20:10 schreef BadVlad het volgende:
JAJAJAJAJAJJA VECHAIN IS OP DE ITTAALIAANSE TELEVESIE GEKOMEN. PAKDE CAMERA. MOOOOOOOOOOONNNN.
Wil.jij wel.niet zo lolgeinig doen.
Mag ik vragen als jij wel kan nadenken?
Vakman pur sang
pi_185111583
Dat vechain zakken geld heeft om uit te delen voor dit soort publiciteit zegt mij genoeg
pi_185111609
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 20:21 schreef ChickenMan het volgende:
Dat vechain zakken geld heeft om uit te delen voor dit soort publiciteit zegt mij genoeg
Ja klopt, ze hebben flink geïnvesteerd in de Waves ICO destijds.
pi_185111699
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 20:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja klopt, ze hebben flink geïnvesteerd in de Waves ICO destijds.
:D

Zij halen hun funds uit gladde praatjes ipv slimme investeringen
pi_185111764
pi_185111899
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 20:28 schreef Piva het volgende:
[ afbeelding ]
Fake helaas. Maar wel de waarheid :s)
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 19 februari 2019 @ 20:33:41 #225
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_185111902
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 20:28 schreef Piva het volgende:
[ afbeelding ]
Hmz...
  dinsdag 19 februari 2019 @ 20:35:18 #226
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_185111945
Zo markt naar boven! En ik ben der weer :P
Gelukkig gaat alles hier nu ook weer ze gangetje en komende maand ( als het goed is...) laatste operatie :)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_185111977
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 20:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Don't spoil it now!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2019 20:36:31 ]
pi_185112371
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 20:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Bitcoin maximalisten :')
pi_185112375
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 20:35 schreef revpolen het volgende:
Gelukkig gaat alles hier nu ook weer ze gangetje en komende maand ( als het goed is...) laatste operatie :)
Het is wel het lappenmand forum geworden hier... nu heb ik gemist waarom je onder het mes bent geweest (?)...
pi_185112722
Zo, ik ben helemaal klaar voor de rally up. Ingestapt met wat ik wil in waar ik wil zo ongeveer.
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 19 februari 2019 @ 21:06:10 #231
62913 Blik
The one and Only!
pi_185112854
quote:
En als reactie gaat Vechain down, logisch :)
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2019 @ 21:08:47 #232
230491 Zith
pls tip
pi_185112933
quote:

[..]

-95% van ATH in 9 maanden tijd godencoin

Bonus: nodes die 60k usd gekost hebben en 40 usd aan VTHOR per jaar verdienen _O_
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2019 @ 21:10:03 #233
230491 Zith
pls tip
pi_185112995
quote:
Success, waarvoor als ik vragen mag?

Trans operatie of niet gaat het mij eigenlijk om.
  dinsdag 19 februari 2019 @ 21:16:12 #234
226677 revpolen
pi_185113232
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 20:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het is wel het lappenmand forum geworden hier... nu heb ik gemist waarom je onder het mes bent geweest (?)...
Ik ( gelukkig...) niet! Maar mijn vrouw.
Na vorig jaar al plots in ziekenhuis opname van een maand en spoedoperatie aan gescheurde baarmoeder en lekkende darm door verklevingen in der maag.( misschien herrineren de oude garde het nog wel 🙈)
SPOILER
  dinsdag 19 februari 2019 @ 21:16:18 #235
157922 fathank
pi_185113237
quote:
16s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 21:08 schreef Zith het volgende:

[..]

Bonus: nodes die 60k usd gekost hebben en 40 usd aan VTHOR per jaar verdienen _O_
Les 1: nooit inkopen op een ath. Dan zou je nu ook niet zo salty zijn.

Of wat minder oxy's klappen.
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2019 @ 21:21:00 #236
230491 Zith
pls tip
pi_185113394
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 21:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Les 1: nooit inkopen op een ath. Dan zou je nu ook niet zo salty zijn.

Of wat minder oxy's klappen.
In December en Jan helemaal uitgestapt en USDT op bitfinex gaan uitlenen. :P

En zit nu op een morfinepomp zodat ik zelf de hoeveelheid morfine mag bepalen _O_
  dinsdag 19 februari 2019 @ 21:21:33 #237
226677 revpolen
pi_185113418
Net maar weer ff wat Vechain bijgekocht... come on bullmarket!!!
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2019 @ 21:21:49 #238
230491 Zith
pls tip
pi_185113426
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 20:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Terwijl die meelbal in Spanje zich de hele tijd kapot drinkt en snort maar de gezondste van allen is :N
  dinsdag 19 februari 2019 @ 21:25:57 #239
62913 Blik
The one and Only!
pi_185113541
quote:

[..]

MIsschien moet je als mod eens stoppen met zeiken op alles wat los en vast zit maar wat meer positiviteit brengen. Je bent gewoon puur aan het uitlokken en dat siert je niet, zeker niet als mod.
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2019 @ 21:29:16 #240
230491 Zith
pls tip
pi_185113638
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 21:25 schreef Blik het volgende:

[..]

MIsschien moet je als mod eens stoppen met zeiken op alles wat los en vast zit maar wat meer positiviteit brengen. Je bent gewoon puur aan het uitlokken en dat siert je niet, zeker niet als mod.
Hnm, reageerde op iemand die aan het zeiken en uitlokken was. Zou je hem ook zo'n berichtje kunnen sturen? Merci

Oh wacht dat is eigenlijk mijn werk 😣
  dinsdag 19 februari 2019 @ 21:33:03 #241
157922 fathank
pi_185113754

Proper fucked :7
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2019 @ 21:34:41 #242
230491 Zith
pls tip
pi_185113793
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 21:33 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]

Proper fucked :7
Holy fuck _O_
pi_185113811
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 21:25 schreef Blik het volgende:

[..]

Nou nou nou

Dit topic is toch niet meer te redden
  dinsdag 19 februari 2019 @ 21:38:16 #244
157922 fathank
pi_185113897
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 21:34 schreef Zith het volgende:

[..]

Holy fuck _O_
High roller jatog

300k betalen om 15 piek te versturen _O_

Eth is niet te redden lijkt wel Venezuela
  dinsdag 19 februari 2019 @ 21:38:19 #245
131603 Afwazig
Serious business
pi_185113899
Het VeChain China scam hustle topic (#viesmad) is een deur verder op hoor. Dit is het Waves topic.
  dinsdag 19 februari 2019 @ 21:42:28 #246
157922 fathank
pi_185114003
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 21:38 schreef Afwazig het volgende:
Het VeChain China scam hustle topic (#viesmad) is een deur verder op hoor. Dit is het Waves topic.
Je moet niet zo nauw kijken je lijkt wel een chinees
  dinsdag 19 februari 2019 @ 21:44:21 #247
62913 Blik
The one and Only!
pi_185114042
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 21:35 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Nou nou nou

Dit topic is toch niet meer te redden
Eens, maar zith is al een paar dagen bezig. Lijkt me als mod niet de bedoeling
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2019 @ 21:46:12 #248
230491 Zith
pls tip
pi_185114093
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 21:44 schreef Blik het volgende:

[..]

Meer dan een jaar joh
  dinsdag 19 februari 2019 @ 21:48:36 #249
62913 Blik
The one and Only!
pi_185114163
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 21:46 schreef Zith het volgende:

[..]

Meer dan een jaar joh
Het is nooit te vroeg om te veranderen ;)
pi_185114197
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 21:42 schreef fathank het volgende:

[..]

Inb4 boze aziaten
  dinsdag 19 februari 2019 @ 21:55:31 #251
157922 fathank
pi_185114345
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 21:49 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Inb4 boze aziaten
Azianen bedoel je :?
  Eindredactie Games dinsdag 19 februari 2019 @ 22:11:41 #252
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_185114839
quote:
Ben ik al rijk?
krijg ik nu eens met ETH nog van jou?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 februari 2019 @ 22:12:00 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185114848
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:11 schreef Oscar. het volgende:

[..]

krijg ik nu eens met ETH nog van jou?
0,001?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Games dinsdag 19 februari 2019 @ 22:12:22 #254
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_185114860
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

0,001?
nee, 1 hele.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 februari 2019 @ 22:12:46 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185114871
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:12 schreef Oscar. het volgende:

[..]

nee, 1 hele.
Dat was de afspraak niet :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Games dinsdag 19 februari 2019 @ 22:12:55 #256
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_185114879
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat was de afspraak niet :(

1 is niet 0.0001
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 februari 2019 @ 22:13:21 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185114893
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:12 schreef Oscar. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
1 is niet 0.0001
Daar staat niet een hele
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Games dinsdag 19 februari 2019 @ 22:13:39 #258
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_185114903
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Daar staat niet een hele
staat er 0.0001 dan?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 februari 2019 @ 22:14:12 #259
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185114918
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:13 schreef Oscar. het volgende:

[..]

staat er 0.0001 dan?
Ook niet
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Games dinsdag 19 februari 2019 @ 22:14:56 #260
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_185114941
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ook niet
nee er staat een ether. Mag je zelf bepalen of het 1 of een ETH is.

Maar ik wacht er nog steeds op.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 februari 2019 @ 22:15:41 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185114963
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:14 schreef Oscar. het volgende:

[..]

nee er staat een ether. Mag je zelf bepalen of het 1 of een ETH is.

Maar ik wacht er nog steeds op.
Of ETC, of een andere fork.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_185114986
Effe een tip jongens, laat nooit @Nattekat met je blockchain spelen, die molt alles. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Eindredactie Games dinsdag 19 februari 2019 @ 22:16:16 #263
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_185114987
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

maak dat je moeder wijs
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 februari 2019 @ 22:16:33 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185114993
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Effe een tip jongens, laat nooit @:Nattekat met je blockchain spelen, die molt alles. :+
Ik mol niks :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 februari 2019 @ 22:16:53 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185115008
Ben al blij als ik überhaupt weet waar mijn Ethers zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_185115015
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Niet zo om de brei heen draaien, weddenschap verloren = betalen. Anders kunnen we weddenschappen hier nooit meer serieus nemen ;)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 februari 2019 @ 22:17:19 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185115032
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:17 schreef poebz het volgende:

[..]

Niet zo om de brei heen draaien, weddenschap verloren = betalen. Anders kunnen we weddenschappen hier nooit meer serieus nemen ;)
Was niet hier
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_185115076
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik mol niks :(
IMMER ALLES MOL JE! :( Net als die haagsmod.
pi_185115086
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Was niet hier
Hier in Nederland bedoelde ik
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 februari 2019 @ 22:19:23 #270
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185115094
quote:
8s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

IMMER ALLES MOL JE! :( Net als die haagsmod.
:(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Games dinsdag 19 februari 2019 @ 22:20:04 #271
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_185115112
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:16 schreef Nattekat het volgende:
Ben al blij als ik überhaupt weet waar mijn Ethers zijn.
niet in mijn wallet iig
pi_185115143
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

:(
IMMER zeg ik je! :+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 februari 2019 @ 22:21:46 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185115149
Ah, nog altijd op Bittrex.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 februari 2019 @ 22:24:37 #274
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_185115225
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

IMMER zeg ik je! :+
Hoax.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_185115490
quote:

[..]

Top 100 coins heeft allemaal zulke cijfers, dus wat je precies probeert te zeggen is nogal onduidelijk.

Dat van de vtho klopt, das gewoon ruk. Lekker laten staan dus.
pi_185116211
Oja ik wil dit nog even melden want dat vind ik leuk

Vechain is standard technology partner van AWS, Komodo advanced technology partner (het enige blockchain project met die titel)
pi_185116417
sasha35625 twitterde op dinsdag 19-02-2019 om 16:43:48 Amazon Web Services #AWS will be using Waves as their main platform. So soon, Komodo and Vechain will be a layer on the Waves Platform. reageer retweet
  dinsdag 19 februari 2019 @ 23:15:45 #278
62913 Blik
The one and Only!
pi_185116463
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 23:13 schreef MaGNeT het volgende:
sasha35625 twitterde op dinsdag 19-02-2019 om 16:43:48 Amazon Web Services #AWS will be using Waves as their main platform. So soon, Komodo and Vechain will be a layer on the Waves Platform. reageer retweet
Alsof Sasha dit ooit zo zou zeggen :D
pi_185116509
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 23:15 schreef Blik het volgende:

[..]

Alsof Sasha dit ooit zo zou zeggen :D
He's sasha nice guy.
pi_185116920
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 23:02 schreef ChickenMan het volgende:
Oja ik wil dit nog even melden want dat vind ik leuk

Vechain is standard technology partner van AWS, Komodo advanced technology partner (het enige blockchain project met die titel)
oke leuk man
sunshinelu24 twitterde op dinsdag 19-02-2019 om 02:20:34 VeChain paid nothing not even a single penny on this. Not on setup a node nor AWS announcement. https://t.co/SQ8CLWkKek reageer retweet
pi_185117314
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 23:44 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

oke leuk man
sunshinelu24 twitterde op dinsdag 19-02-2019 om 02:20:34 VeChain paid nothing not even a single penny on this. Not on setup a node nor AWS announcement. https://t.co/SQ8CLWkKek reageer retweet
https://aws.amazon.com/partners/technology/
pi_185117499
quote:
Nu wordt het helemaal vuurwerk. Heb je wat Zubrowka en een paar worstjes erbij?
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 21:21 schreef Zith het volgende:

[..]

Terwijl die meelbal in Spanje zich de hele tijd kapot drinkt en snort maar de gezondste van allen is :N
Wie zit er hier nog meer in Afrika dan?

quote:
10s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 21:42 schreef fathank het volgende:

[..]

16:9 is al heel lang de standaard, wij zijn degenen die niet zijn aangepast.

Alhoewel ik dicht bij kom want ik knijp altijd met m'n ogen omdat de zon schijnt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 21:44 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik denk dat jij gevaarlijk dicht bij een Fok!sollicitatiegesprek komt als je zo doorgaat.
pi_185117681
Oké cryptogoden, nu dus even een uiterst serieus probleem. Ik heb een hele zolderkamer vol NAV ontdekt en geprobeerd te converten. Changelly gebruikt (ja i know, ben niet op zoek naar betere conversions dus bespaar me de tips), maar nu stuurde ik dus een transactie naar die goochems voordat m'n wallet compleet en wel was gesynced. Ain't nobody got time fo dat.

Nou blijft die kutwallet dus de hele tijd op dezelfde block hangen. Hij zegt al fucking lang (3 dagen) dat het nog 5 weken duurt, maar de "mouse hover dinges" geeft elke keer dezelfde block aan. Kortom, het schiet voor geen meter op, ondanks de niet misselijke glass fiber verbinding.

Het frappante is dat ik wel zo'n 1MB/s binnenkrijg volgens het debug window, en heb nu al iets van 6GB binnen gekregen bij elkaar.

Dus, KLB modus: kort maar krachtig: mijn klacht is dat die tyfus navcoin niet meer werkt.
pi_185118124
quote:
Geld van uit de lucht, voor je het weet roepen we Bitconnecccccct
pi_185118157
quote:
Allemaal recht uit de icopocket toch?
pi_185118221
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Daar staat niet een hele
:') :O
pi_185118228
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 01:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Allemaal recht uit de icopocket toch?
pi_185118763
quote:
Lezen is niet je sterkste vak.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 februari 2019 @ 08:21:17 #289
416575 crew  Evenstar
pi_185119055
Hooligans zijn weer bezig zie ik :P

VeChain is wel ultieme coin om mee te traden op dit moment zeg. Kan je klok op gelijkzetten.

108 sat > +/- 115 sat > 108 sat > +/-115 sat > 108 sat

Het is niet veel, maar steeds meer VET zo in ieder geval.
  woensdag 20 februari 2019 @ 08:22:49 #290
157922 fathank
pi_185119067
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 08:21 schreef Kyran het volgende:

VeChain is wel ultieme coin om mee te traden op dit moment zeg. Kan je klok op gelijkzetten.

Als een Zwitsers uurwerk. Ik doe niet anders *)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 februari 2019 @ 08:27:56 #291
416575 crew  Evenstar
pi_185119107
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 08:22 schreef fathank het volgende:

[..]

Als een Zwitsers uurwerk. Ik doe niet anders *)
Totdat die een keer uitschiet en wij de lul zijn :P
  woensdag 20 februari 2019 @ 08:47:24 #292
157922 fathank
pi_185119288
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 08:27 schreef Kyran het volgende:

[..]

Totdat die een keer uitschiet en wij de lul zijn :P
Ik doe het met ongeveer 1/4 van m'n stack, de rest zit in m'n wallet.

Sell order van 50% aan de bovenkant, buy order aan de onderkant.

Alerts in Delta aan, die krijg ik op m'n horloge door. En als m'n order er door is direct weer de volgende. Kind kan de was doen.

Zoals nu een sell order op 113 sat staan nadat ie op 108 gehit heeft.

Van 108 naar 113 dat is 4.63%. minus fee is dat nog steeds ongeveer 38 keer zoveel als dat ik op m'n spaarrekening in een jaar krijg :')
pi_185122044
Wel lekker dat het hier weer beetje storm loopt. We moeten Kyran immers aan het werk houden als mod.
  woensdag 20 februari 2019 @ 11:33:40 #294
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_185122218
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 08:21 schreef Kyran het volgende:

Mooi gebied om even in te blijven rangen. Kan ik mooi wat extra vetjes aan de kant zetten om straks nog meer OCE op te pikken. ^O^
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 februari 2019 @ 11:33:44 #295
416575 crew  Evenstar
pi_185122222
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 11:26 schreef KapBak het volgende:
Wel lekker dat het hier weer beetje storm loopt. We moeten Kyran immers aan het werk houden als mod.
Thanks, but no thanks :P
pi_185122476
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 11:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Thanks, but no thanks :P

VET is een topcoin.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 februari 2019 @ 11:44:26 #297
416575 crew  Evenstar
pi_185122524
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 11:43 schreef KapBak het volgende:

[..]

VET is een topcoin.
Dat sowieso.
pi_185122632
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 07:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Lezen is niet je sterkste vak.
Marketing mannetjes vertrouwen op hun woorden is ook niet altijd handig
pi_185122656
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 11:47 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Nu nog spijt dat ik op basis van de marketing mannetjes van Komodo KMD gekocht heb :(
pi_185122828
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 11:47 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen marketing begrijpen en te dom zijn om te poepen. Iemand die bijvoorbeeld begint te blaten over AWS partnerships terwijl het over AWS deployments gaat, die heeft hoogstwaarschijnlijk een te laag IQ om uberhaupt een project te snappen. Daar mogen we eigenlijk al heel blij zijn dat diegene weet waar de enter toets te vinden is op zijn toetsenbord.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 februari 2019 @ 11:55:37 #301
416575 crew  Evenstar
pi_185122892
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 11:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen marketing begrijpen en te dom zijn om te poepen. Iemand die bijvoorbeeld begint te blaten over AWS partnerships terwijl het over AWS deployments gaat, die heeft hoogstwaarschijnlijk een te laag IQ om uberhaupt een project te snappen. Daar mogen we eigenlijk al heel blij zijn dat diegene weet waar de enter toets te vinden is op zijn toetsenbord.
@KapBak dit komt dus allemaal door jou he droplul .... :R
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')