De woningen bij mij in de straat zijn allemaal geel, en die van mij ook lekker wit.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Yup, koopwoning. Zijn een beetje aparte woningen waarbij ze een eenheid willen houden. Volgens mij verjaren dat soort tegels wel weer.
Straat verderop hebben ze ook woningen met gele kozijnen die per woning van donkergeel naar lichtgeel aflopen. Natuurlijk is er één lutser precies in het midden nu die zijn kozijnen spierwit heeft geverfdZiet er meteen niet meer uit haha ....
Dus jij bent die rare met het wit ineens!quote:Op zondag 17 februari 2019 20:29 schreef illusions het volgende:
[..]
De woningen bij mij in de straat zijn allemaal geel, en die van mij ook lekker wit.
Nou staan ze een stukje van elkaar af dus dat scheelt. Gebeurt hier redelijk vaak dat de huizen gewoon geen fuck op elkaar lijken ook.
Ik hou van wit, vooral op zaterdagavond.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:29 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Dus jij bent die rare met het wit ineens!
quote:Op zondag 17 februari 2019 20:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik hou van wit, vooral op zaterdagavond.
quote:Op zondag 17 februari 2019 20:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik hou van wit, vooral op zaterdagavond.
Ik heb een hybride (elektrisch + benzine) en dat rijdt wel lekker hoor. Als er in het segment van de Mercedes C of E-klasse een elektrische auto komt met een realistische range van +500km in de winter dan zou dat hem wel eens kunnen worden. De Tesla Model 3 Dual Motor Long Range zou momenteel de enige optie zijn. Ben eind 2020 pas weer aan de beurt, dus effe afwachten wat er tegen die tijd te krijgen is.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Damn ik hoef echt geen elektrische auto, dat pas als het echt niet anders meer kan.
Fijnste auto vond ik m'n wijlen Toureg, 5 liter V10 beukert. There's no replacement for displacement.
Je doet dan leasen I guess?quote:Op zondag 17 februari 2019 20:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb een hybride (elektrisch + benzine) en dat rijdt wel lekker hoor. Als er in het segment van de Mercedes C of E-klasse een elektrische auto komt met een realistische range van +500km in de winter dan zou dat hem wel eens kunnen worden. De Tesla Model 3 Dual Motor Long Range zou momenteel de enige optie zijn. Ben eind 2020 pas weer aan de beurt, dus effe afwachten wat er tegen die tijd te krijgen is.
Tja ik vind die Tesla's lelijk maar je kan natuurlijk altijd naar Volvo kijken, die doet vanaf '21 niks anders meer toch? Het is geen Mercedes natuurlijk maar erg ver ligt het er ook weer niet vandaan.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb een hybride (elektrisch + benzine) en dat rijdt wel lekker hoor. Als er in het segment van de Mercedes C of E-klasse een elektrische auto komt met een realistische range van +500km in de winter dan zou dat hem wel eens kunnen worden. De Tesla Model 3 Dual Motor Long Range zou momenteel de enige optie zijn. Ben eind 2020 pas weer aan de beurt, dus effe afwachten wat er tegen die tijd te krijgen is.
Ja maar dat is een brabo volgens mij, dat kan je niet met mij vergelijken.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:31 schreef KapBak het volgende:
Bij illusions denk ik echt aan die dude van NITRAATJE ERBIJ
Beter als een Cube. Maar daar word je toch stapelgek van? Voor mij moet een auto ook een beetje genieten zijn hoor. Als ik weer een auto ga kopen wil ik eigenlijk het liefst een GLE 63 AMG. Lekker ordinair en enorm vaak tanken.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:33 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Je doet dan leasen I guess?
Ik zat te denken om voor mezelf zo'n leaf shit te kopen. Hij is dan niet zo mooi, maar radius is nice etc? Tenminste, voldoende voor mij.
ja leasequote:Op zondag 17 februari 2019 20:33 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Je doet dan leasen I guess?
Ik zat te denken om voor mezelf zo'n leaf shit te kopen. Hij is dan niet zo mooi, maar radius is nice etc? Tenminste, voldoende voor mij.
Benieuwd wat het zou kosten.quote:
Haha.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:36 schreef illusions het volgende:
[..]
Beter als een Cube. Maar daar word je toch stapelgek van? Voor mij moet een auto ook een beetje genieten zijn hoor. Als ik weer een auto ga kopen wil ik eigenlijk het liefst een GLE 63 AMG. Lekker ordinair en enorm vaak tanken.
DE BULLMARKT KOMT ERAANquote:Op zondag 17 februari 2019 20:37 schreef Kyran het volgende:
Enig idee waarom VTHO aan het moonen is? Zit er iets aan te komen?
Doet mij denken aan I-Tunesquote:Op zondag 17 februari 2019 20:39 schreef Kyran het volgende:
Binance desktop app is ook echt een waardeloos stukje software zeg. Werkt nooit fatsoenlijk.
Daar ben ik na 1 keer gebruik al vanaf gestapt. Zit gewoon op de website altijd.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:39 schreef Kyran het volgende:
Binance desktop app is ook echt een waardeloos stukje software zeg. Werkt nooit fatsoenlijk.
Volvo zou ook een prima optie zijn inderdaad. En ik heb nu een Mercedes en dat is ook niet zo geweldig hoor. Zitten best wat irritante dingen op/aan en de automaat is ook niet super. Ik vind hem vooral mooi om te zien, en lekker snelquote:Op zondag 17 februari 2019 20:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Tja ik vind die Tesla's lelijk maar je kan natuurlijk altijd naar Volvo kijken, die doet vanaf '21 niks anders meer toch? Het is geen Mercedes natuurlijk maar erg ver ligt het er ook weer niet vandaan.
Mij boeien de tankkosten echter niet zoveel dus ik heb het liefst gewoon een fucking grote motor die lekker doorbeukt.
Vind zelf Mercedes ook mooi, maar duur met opties toevoegen. oOquote:Op zondag 17 februari 2019 20:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volvo zou ook een prima optie zijn inderdaad. En ik heb nu een Mercedes en dat is ook niet zo geweldig hoor. Zitten best wat irritante dingen op/aan en de automaat is ook niet super. Ik vind hem vooral mooi om te zien, en lekker snel
Geen idee, ik heb het niet bijgehouden. Hoop dat er is 2020 nog korting op de bijtelling tot 50k.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:38 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Benieuwd wat het zou kosten.
Regels gaan veranderd worden toch? Of zijn ze al.
Absurd duur geworden tbh, maar volgens mij gaat er nog wat gebeuren.
Vroeger was 't nog leuk ja. Tankte hier voor 0.82¤/L. Dat was echt fijn volgooien. Dat is nu ook wel anders.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:39 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Haha.
Ik wil juist maandlasten verlagen, niet verhogen
Dat is wel nice.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het niet bijgehouden. Hoop dat er is 2020 nog korting op de bijtelling tot 50k.
edit: Meteen maar even uitgezocht en dat is dus blijkbaar zo: https://www.ritassist.nl/(...)ing/bijtelling-2020/
Dus december 2020 een elektrische auto op kenteken zetten en weer 5 jaar profiteren van een lage bijtelling![]()
Mwa, als je 'm laat herprogrammeren dan doen ze 't best fijn vind ik, en echt enorm veel winst in snelheid als je het over C180/C200/E200/E220 bijv. hebt. Daar zit namelijk allemaal dezelfde motor in.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volvo zou ook een prima optie zijn inderdaad. En ik heb nu een Mercedes en dat is ook niet zo geweldig hoor. Zitten best wat irritante dingen op/aan en de automaat is ook niet super. Ik vind hem vooral mooi om te zien, en lekker snel
Mwah is wel OK ja, krijg hem altijd netjes gewassen en uitgezogen terug. Maar toen ze 1000 euro ex BTW voor een nieuwe laakabel vroegen heb ik ze toch wel even raar aangekekenquote:Op zondag 17 februari 2019 20:41 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Vind zelf Mercedes ook mooi, maar duur met opties toevoegen. oO
Vaak wel goede service van wat ik hoor, mocht er iets niet kloppen of onverhoopt stuk gaan. (Van vrienden)
Wat bedoel je precies, chippen? Dan mag vast niet van de leasemaatschappijquote:Op zondag 17 februari 2019 20:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Mwa, als je 'm laat herprogrammeren dan doen ze 't best fijn vind ik, en echt enorm veel winst in snelheid als je het over C180/C200/E200/E220 bijv. hebt. Daar zit namelijk allemaal dezelfde motor in.
Dat is flink wat PK'tjes dan ja. Ik bedoel inderdaad chippen, en dat verbetert ook het verbruik meestal, en hij kan ook anders gaan schakelen dus wellicht een idee. Als de leasemaatschappij het niet goed vindt, zet je 'm toch weer terug als je contract afgelopen is?quote:Op zondag 17 februari 2019 20:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies, chippen? Dan mag vast niet van de leasemaatschappij
Mijn auto is overigens snel zat met 279pk hoor, dat is het hem niet. De 7-traps automaat zit er gewoon af en toe naast en schakelt dus niet super soepel. De nieuwe 9-traps van Mercedes schijnt een stuk beter te zijn. Ik heb hiervoor een BMW 3-serie gehad, en ook die automaat was beter.
quote:Op zondag 17 februari 2019 22:33 schreef fathank het volgende:
Doe mij maar een dikke BMW
Een Rolls is geen porum bij een tokkie zoals ik.
[ afbeelding ]
Nieuwe exchange geruchten, Binance gonstquote:Op zondag 17 februari 2019 20:37 schreef Kyran het volgende:
Is dat nieuw is 2019, geruchten die een positieve uitwerking hebben op VeChain?quote:Op maandag 18 februari 2019 10:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Nieuwe exchange geruchten, Binance gonst
Nog maar 78% in de min inderdaad. Dikke moon zegquote:Op zondag 17 februari 2019 20:37 schreef Kyran het volgende:
omdat aller, aller, allerbeste coin toch.quote:
Hoe zit het met de flippening dan? Wanneer gaat dat plaatsvinden?quote:Op maandag 18 februari 2019 11:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
omdat aller, aller, allerbeste coin toch.
Het is toch flink gegroeid t.o.v. wat het een dag geleden was. Ga even irritant lopen doen zeg.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:17 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Nog maar 78% in de min inderdaad. Dikke moon zeg
Waar zijn de tijden dat je met 3 op de achterbank van een Kadett naar Zuid-Spanje tokkelde.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:07 schreef Blik het volgende:
MIjn droom zou een Volvo XC90 full-electric met een range van 500+ km zijn. De Model X is namelijk te lelijk en ik wil wel een 7-zits hebben (met 3 kids moet je een beetje bagage-ruimte hebben natuurlijk)
Doen Marokkanen nog steeds. Mooi met alles op het dak en dan vakkundig vastgemaakt met een zeil en een hoop touw.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden dat je met 3 op de achterbank van een Kadett naar Zuid-Spanje tokkelde.
het is ook een luxe-ding. Mijn Focus zou ook prima voldoen, maar een XC90 rijdt toch wat lekkerderquote:Op maandag 18 februari 2019 11:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden dat je met 3 op de achterbank van een Kadett naar Zuid-Spanje tokkelde.
Zodat mensen zich dingen als "Waarom staat BTG op +16%?" gaan afvragen en ook gaan kopen en dat de pumper dan met winst kan gaan dumpen.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 12:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zodat mensen zich dingen als "Waarom staat BTG op +16%?" gaan afvragen en ook gaan kopen en dat de pumper dan met winst kan gaan dumpen.
Je zou het ook een dead-cat-bouce kunnen noemen. Gezien de afgelopen maanden vind ik "moon" wat overdrevenquote:Op maandag 18 februari 2019 11:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is toch flink gegroeid t.o.v. wat het een dag geleden was. Ga even irritant lopen doen zeg.
In crypto wordt alleen maar "moon" gezegd als iets een nieuwe ATH aantikt volgens jou? Weer wat geleerd.
dead-cat-bouce? Heb je ooit een dode kat zien bewegen dan?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:09 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Je zou het ook een dead-cat-bouce kunnen noemen. Gezien de afgelopen maanden vind ik "moon" wat overdreven
Je hebt niet eerder van deze uitdrukking gehoord?quote:Op maandag 18 februari 2019 13:10 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
dead-cat-bouce? Heb je ooit een dode kat zien bewegen dan?
De uitdrukking is fout.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:12 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Je hebt niet eerder van deze uitdrukking gehoord?
100% t.o.v. 3 dagen geleden is toch best flink te noemen en nauwelijks meer een bouncequote:Op maandag 18 februari 2019 13:09 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Je zou het ook een dead-cat-bouce kunnen noemen. Gezien de afgelopen maanden vind ik "moon" wat overdreven
Dat is inderdaad wel een moon te noemen ja.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:20 schreef Blik het volgende:
[..]
100% t.o.v. 3 dagen geleden is toch best flink te noemen en nauwelijks meer een bounce
Nou ja, op bijvoorbeeld Litecoin had je nu 50% rendement kunnen hebben in 20 dagen. Dat kan je wel moon noemen.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:21 schreef illusions het volgende:
Vind moon sowieso een beetje een term die we al vrij lang niet meer kunnen gebruiken. Impliceren dat iets naar de maan gaat is als het echt een 200% increase ofzo heeft over relatief korte tijd.
Uiteraard, maar hier wordt soms een 3% increase al moon genoemd.quote:Op maandag 18 februari 2019 13:31 schreef KapBak het volgende:
[..]
Nou ja, op bijvoorbeeld Litecoin had je nu 50% rendement kunnen hebben in 20 dagen. Dat kan je wel moon noemen.
Over een jaar gezien sta je dan weer op -80% ofzo. Dus moon roepen is altijd subjectief aan de hand van waar je ingestapt bent
Alles stijgingen vallen onder moon met deze koersenquote:Op maandag 18 februari 2019 14:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Uiteraard, maar hier wordt soms een 3% increase al moon genoemd.
Lekker hoorquote:
100% mee eens.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:44 schreef Kyran het volgende:
Ik word zo kriebelig van al die TA apen die nu opeens weer uit hun schulpjes komen. Niet één heeft een chart VOORAF waarop ze echt iets voorspellen en achteraf komen ze met charts met een paar lijntjes en beweren ze doodleuk dat ze het al wisten ..... flikker toch op man.
Prima als het over kansen gaat, maar kom dan verdomme gisteren al met een chart. Wat heb ik nou aan een gifje met een dikke groene dildo met de tekst "breaking out as expected". Waarom werd het niet eerder gepost "expecting a breakout soon".quote:Op maandag 18 februari 2019 15:47 schreef KapBak het volgende:
[..]
100% mee eens.
En in before EggsTC die roept dat het om kansen gaat en net zoals poker is
Ik ben het met je eensquote:Op maandag 18 februari 2019 15:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Prima als het over kansen gaat, maar kom dan verdomme gisteren al met een chart. Wat heb ik nou aan een gifje met een dikke groene dildo met de tekst "breaking out as expected". Waarom werd het niet eerder gepost "expecting a breakout soon".
Echt en dan nog geld vragen ......
Ware waren ze afgelopen jaar dan?
Nou, zo vaak rant ik niet, maar die lui werken echt op mijn zenuwenquote:Op maandag 18 februari 2019 15:55 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens
DUS STOP MET RANTEN.
Is gewoon goeie marketing. Genoeg mongolen die erin trappen en een abonnement nemen bij zo'n charlatanquote:Op maandag 18 februari 2019 15:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou, zo vaak rant ik niet, maar die lui werken echt op mijn zenuwen![]()
Sorry
Not sure if seriousquote:Op maandag 18 februari 2019 15:30 schreef KapBak het volgende:
[..]
OMG ZO BLIJ DAT IK DIE GEKOCHT HEB.
wat is rantenquote:Op maandag 18 februari 2019 15:55 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens
DUS STOP MET RANTEN.
Een soort betoog, onderbouwd met een passie voor het onderwerp en niet zozeer met feitelijke argumenten.quote:
Finex wel.quote:Op maandag 18 februari 2019 17:39 schreef KapBak het volgende:
[..]
Heb het even gecheckt, op Coinbase Pro nog niet hoor.
Gebruik het slechts om de koers te checken op bitcoinwisdom. Heb er nog nooit een stuiver op gehadquote:Op maandag 18 februari 2019 17:41 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik hou het liever bij betrouwbare exchanges
Die kleine positie gaat jou rijk maken jonge oehoehoehoequote:Op maandag 18 februari 2019 17:34 schreef KapBak het volgende:
[..]
Zeker wel.
Heb hele kleine positie hoor
Joepie? Denk ikquote:Op maandag 18 februari 2019 18:06 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Die kleine positie gaat jou rijk maken jonge oehoehoehoe
Ik snap het niet, meer details svp.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:13 schreef Dimachaerus het volgende:
heb vandaag sollicitatie verneukt
ik moest salarisindicatie geven
kreeg ik als reactie erop
is dit een salaris waar je echt blij mee zal zijn?
...
![]()
![]()
ja te laag ingezet dusquote:Op maandag 18 februari 2019 19:23 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Ik snap het niet, meer details svp.
Als jij voor jezelf een leuk bedrag hebt genoemd en evt. andere eisen, kan je daar toch gewoon goed op ingaan?
Nee, je hebt gelijk, doe er maar 1 btc per maand bovenopquote:Op maandag 18 februari 2019 19:13 schreef Dimachaerus het volgende:
...
![]()
![]()
Yepquote:
Stel hij zegt 4k per maand en die lui reageren met "oh ben je daar al blij mee" dan had je dus 6k kunnen zeggen of 8k of wat dan ook. Hij heeft te laag ingezet.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:27 schreef ssjgoku het volgende:
Ik begrijp het nog steeds niet.
Vanuit werkgever is dat toch fijn?
Iemand enlighten deze simpele soms
Werknemer schikt dat een toekomstig chief financial officer Dima een salaris van een pizza bezorger wilquote:Op maandag 18 februari 2019 19:27 schreef ssjgoku het volgende:
Of zo dooronderhandelen en als ze vragen waarom opeens hoger zeg je dat er andere partijen ook interesse hebben en dat kunnen bieden.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:34 schreef Mender het volgende:
[..]
Over een jaartje gewoon opslag vragen.
Ik snap ook niet dat die werkgever z'n eigen ruiten ingooit. Je kunt er donder op zeggen dat je dan gezeur blijft houden over salarishoogte als je zoiets teruggeeftquote:Op maandag 18 februari 2019 19:27 schreef ssjgoku het volgende:
lol was jij dat die op sollicitatie wasquote:Op maandag 18 februari 2019 19:13 schreef Dimachaerus het volgende:
...
![]()
![]()
Ah thanksquote:Op maandag 18 februari 2019 16:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Een soort betoog, onderbouwd met een passie voor het onderwerp en niet zozeer met feitelijke argumenten.
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:56 schreef Zith het volgende:
Even een rant over vechain hoor if you don't mind
I wasn't planning on writing an entire letter about Vechain. I really wasn't. But then I heard Vechain assert that people are pawns to be used and manipulated. My brain hurts from thinking about such a militant statement, but I believe I can still manage to write a few words in response. If you disagree with my claim that in times of economic, social, or political crisis, small groups that exert more and more control over other individuals suddenly gain a mass following, then read no further. In closing this letter, let me point out that I would be remiss if I didn't remind you that we should stop playing by Vechain's rules of engagement and instead force it to play by ours.
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:56 schreef Zith het volgende:
Even een rant over vechain hoor if you don't mind
I wasn't planning on writing an entire letter about Vechain. I really wasn't. But then I heard Vechain assert that people are pawns to be used and manipulated. My brain hurts from thinking about such a militant statement, but I believe I can still manage to write a few words in response. If you disagree with my claim that in times of economic, social, or political crisis, small groups that exert more and more control over other individuals suddenly gain a mass following, then read no further. In closing this letter, let me point out that I would be remiss if I didn't remind you that we should stop playing by Vechain's rules of engagement and instead force it to play by ours.
Well, I knew it was coming. In fact, I predicted it quite a long time ago when I said that Kyran would authorize, promote, celebrate, and legitimize wretched onanism. And now that he has, we must indubitably argue about Kyran's hot takes. The points I plan to make in this letter will sound tediously familiar to everyone who wants to challenge Kyran's victim-blaming ideology. Nevertheless, he maintains that everyone who fails to think and act in strict accordance with his requirements is an argumentative longiloquent-type. This is a complete fabrication without a scintilla of truth in it. What's more, Kyran's argument that there is an international Communist conspiracy to sap and impurify all of our precious bodily fluids is hopelessly flawed and absolutely circuitous.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ahh is singular tenseI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Nee is echt, hopelijk heb je je coins er op tijd afgehaaldquote:Op maandag 18 februari 2019 20:04 schreef woxxel het volgende:
Magnet, wat was dat nou voor tweet dat waves en vet gedelist worden?
Grapje?
quote:Op maandag 18 februari 2019 20:08 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Nee is echt, hopelijk heb je je coins er op tijd afgehaald
Was grapje.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:04 schreef woxxel het volgende:
Magnet, wat was dat nou voor tweet dat waves en vet gedelist worden?
Grapje?
Geintje, ik heb al mijn VET nog.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn portfolio is je dankbaar voor de buy orders die nu vervuld zijn.
Klinkt als een systeempje voor vechain klanten om eenvoudig een node te draaien op AWS.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:51 schreef Blik het volgende:
Wie had het laatst over blockchain integratie met AWS?
https://medium.com/@:vech(...)rprises-b114818ab7b6
AWS en Azure worden vaak in cloud oplossingen gebruikt door enterprises. Dit kan zowel private als public zijn. Met deze oplossing kan je met 1 klik een node draaien en dus ook je eigen dApps ontwikkelen tegen zo’n oplossing.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:24 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Klinkt als een systeempje voor vechain klanten om eenvoudig een node te draaien op AWS.
Ja, wat ik dus zeg, toch?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
AWS en Azure worden vaak in cloud oplossingen gebruikt door enterprises. Dit kan zowel private als public zijn. Met deze oplossing kan je met 1 klik een node draaien en dus ook je eigen dApps ontwikkelen tegen zo’n oplossing.
quote:Op maandag 18 februari 2019 20:51 schreef Blik het volgende:
Wie had het laatst over blockchain integratie met AWS?
https://medium.com/@:vech(...)rprises-b114818ab7b6
Je weet dat dat echt allang bestaat he?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
AWS en Azure worden vaak in cloud oplossingen gebruikt door enterprises. Dit kan zowel private als public zijn. Met deze oplossing kan je met 1 klik een node draaien en dus ook je eigen dApps ontwikkelen tegen zo’n oplossing.
Wie de fuck zegt dat dat niet allang bestaat danquote:Op maandag 18 februari 2019 21:38 schreef KapBak het volgende:
[..]
[..]
Je weet dat dat echt allang bestaat he?
https://docs.aws.amazon.c(...)plates-ethereum.html
&
https://aws.amazon.com/ab(...)lockchain-templates/
Mja dat is Hyperledger/Ethreum en daar heeft niemand tokens van, dus dan kan het niet MOOOOON
Ik reageerde vooral op die andere user, jouw quote kwam er gewoon bij (omdat jij ook op hem/haar reageerde en het zo overzichtelijk was met jouw goede uitleg erbij). Maar voel je vooral lekker aangevallen johquote:Op maandag 18 februari 2019 22:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wie de fuck zegt dat dat niet allang bestaat danik snap dat je wil bashen op alles wat Vechain heet maar tyf gewoon ff lekker een pleuriseind op als iemand uitlegt wat een container op Azure of Amazon doet, ontzettende lauwgebakken tosti dat je er bent.
Ontzettende lauwgebakken tosti dat je bent.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
Jongens, rustig, anders zet ik een paar notes.
Pm maar wie ik regel het Inc banaanvraagquote:Op maandag 18 februari 2019 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
Jongens, rustig, anders zet ik een paar notes.
Op mij? Dit is wel andere koek, blockchain generator op AWS soonquote:Op maandag 18 februari 2019 22:54 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik reageerde vooral op die andere user, jouw quote kwam er gewoon bij (omdat jij ook op hem/haar reageerde en het zo overzichtelijk was met jouw goede uitleg erbij). Maar voel je vooral lekker aangevallen joh
RUSTAAGH.
Nee die andere user in mijn quotequote:Op maandag 18 februari 2019 23:05 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Op mij? Dit is wel andere koek, blockchain generator op AWS soon
Niet doen man, blijf bij je standpunt tegen Chinese scamcoins.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:06 schreef KapBak het volgende:
Hier zal ik VeChain wel even shillen, omdat Droppie anders weer furieus wordt.
[ afbeelding ]
Sjeik lijstje hoor waar ze tussen staan.
Lol, het is ook nog steeds een ongelooflijk kut project. Dat ze geld aan Stanford kunnen geven, doet daar niks aan af.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet doen man, blijf bij je standpunt tegen Chinese scamcoins.
Beter quote je me de volgende keer niet meer dan.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:54 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik reageerde vooral op die andere user, jouw quote kwam er gewoon bij (omdat jij ook op hem/haar reageerde en het zo overzichtelijk was met jouw goede uitleg erbij). Maar voel je vooral lekker aangevallen joh
RUSTAAGH.
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Beter quote je me de volgende keer niet meer dan.
Nu heb ik zin in tostiquote:Op maandag 18 februari 2019 22:58 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ontzettende lauwgebakken tosti dat je bent.
Nee. Optyfen met je schijtlollige posts.quote:
Doe normaal johquote:Op maandag 18 februari 2019 23:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee. Optyfen met je schijtlollige posts.
Enige wat je daarvoor hoeft te doen is de baan van een full professor betalen.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:06 schreef KapBak het volgende:
Hier zal ik VeChain wel even shillen, omdat Droppie anders weer furieus wordt.
[ afbeelding ]
Sjeik lijstje hoor waar ze tussen staan.
Ik eet tosti met curryquote:Op maandag 18 februari 2019 23:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang maar veel kaas en...[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:19 schreef Zith het volgende:
[..]
Enige wat je daarvoor hoeft te doen is de baan van een fulltime professor betalen.
Ben het helemaal met je eens. Maar toch, zag de naam staan!quote:Op maandag 18 februari 2019 23:10 schreef KapBak het volgende:
[..]
Lol, het is ook nog steeds een ongelooflijk kut project. Dat ze geld aan Stanford kunnen geven, doet daar niks aan af.
Note+quote:
Mijn post was ook helemaal niet van kijk vechain de beste zijn, was alleen om aan te tonen dat een link met AWS helemaal niet zo bijzonder isquote:Op maandag 18 februari 2019 22:54 schreef KapBak het volgende:
[..]
RUSTAAGH.
Verkeerd begrepen dan, mijn foutquote:Op maandag 18 februari 2019 23:22 schreef Blik het volgende:
[..]
Mijn post was ook helemaal niet van kijk vechain de beste zijn, was alleen om aan te tonen dat een link met AWS helemaal niet zo bijzonder is
Oeh... dat neigt dan eerder naar een ban vrees ik...quote:Op maandag 18 februari 2019 23:24 schreef KapBak het volgende:
[..]![]()
Ik eet echt bijna alles met curry.
Kroketten, bitterballen, pizza, worstenbroodjes...quote:Op maandag 18 februari 2019 23:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oeh... dat neigt dan eerder naar een ban vrees ik...
Deze man weet.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:26 schreef Kyran het volgende:
Tosti hoort ketchup bij, geen discussie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:29 schreef MaGNeT het volgende:
Als het dan toch curry moet zijn, dan de Hela.
Fritesaus alleen van Oliehoorn
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:29 schreef MaGNeT het volgende:
Als het dan toch curry moet zijn, dan de Hela, die smaakt tenminste niet naar 60% suiker.
Fritesaus alleen van OliehoornIs er andere curry dan Hela?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#viesdikquote:Op maandag 18 februari 2019 23:33 schreef MaGNeT het volgende:
Jammer dat alles hier dicht is nu![]()
Morgen een grote patat, groter beker pindasaus, berehap pinda, mexicano pinda.
Fritesaus heb ik zelf wel
Hoef m'n bestelling ook nooit door te geven hier, als ik binnenstap beginnen ze al met schrijven en kan ik direct gaan zitten![]()
Wat is datquote:Op maandag 18 februari 2019 23:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Redelijk maar deze is lekkerder:
[ afbeelding ]
Rondom je hartklep.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar het blijft, pas nog steeds in een 32/36 spijkerbroek.
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat is datNooit van gehoord
Hier standaard:
Heinz ketchup
Zaansa mayonaise Oliehoorn frietsaus
Hela curry
Verstegen pindasaus 50% Wijko / 50% Calvé pittig - gemengd, beetje sambal, beetje ketjap
PewDiePie mayoquote:Op maandag 18 februari 2019 23:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Redelijk maar deze is lekkerder:
[ afbeelding ]
Dat is Kewpie mayo, geen babyzalf. Kopen bij Makro of toko. AH had het in de grotere winkels maar verkoopt het niet meer. Ik vind 'm erg lekker.quote:
Ah, ik dacht dat het Zwitsal Babyshampoo was.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is Kewpie mayo, geen babyzalf. Kopen bij Makro of toko. AH had het in de grotere winkels maar verkoopt het niet meer. Ik vind 'm erg lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betaalt de AH tegenwoordig dan?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:13 schreef Dimachaerus het volgende:
...
![]()
![]()
Lijkt mij ook, aanpakken die zooi.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:27 schreef ssjgoku het volgende:
Dit is best interessant.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:01 schreef illusions het volgende:
Wat een overdaad aan fucking kwaliteitsposts komen hier voorbij vandaag jongens. Dit doet me nou deugd. Heb morgen weer wat te vertellen dus op de sociale werkplek.
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:42 schreef MaGNeT het volgende:
Als Waves ooit > $1000 wordt krijgt iedereen in dit topic een note!Nageslacht quote.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kleur.![]()
![]()
![]()
![]()
L2B's Mixcloud
Niet fucken met TA, daar valt best wat voor te zeggen als 't volume groot genoeg is en nog 1, 2, 3, 5000 factoren bla bla laat maar zitten. Deze discussie gaan we niet weer aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dit is best interessant.
Aan de hand van de voorkeur voor saus maak ik een profiel en probeer ik aan de hand daarvan de voorkeur voor cryptocoins vast te stellen.
Het lijkt me niet minder wetenschappelijk dan TA.
Enkel lauw goed te doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:38 schreef Zith het volgende:
Als je een goede rendang kan maken zou ik die doen. Tosti saté saus werd gister ook genoemd
WAVES PARTNERSHIP MET T-MOBILE JAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAaaaaaaaaaaAAAAtwitter:wavesplatform twitterde op dinsdag 19-02-2019 om 09:09:46We are proud to be a Community Partner for the @T_Labs, @TSystems_Iberia, & @blockchainSoTO Blockchain Mobility Hackathon on 23 and 24 February in Barcelona. For any assistance, please contact Waves Mentor Emmeline Dios @bcnwaves! Register Now: https://t.co/wrRnD6iStO $WAVES https://t.co/9ZDQiHiVNn reageer retweet
De tweet is alweer verwijderdquote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:19 schreef Afwazig het volgende:
WAVES PARTNERSHIP MET T-MOBILE JAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAaaaaaaaaaaAAAAtwitter:wavesplatform twitterde op dinsdag 19-02-2019 om 09:09:46We are proud to be a Community Partner for the @:T_Labs, @:TSystems_Iberia, & @:blockchainSoTO Blockchain Mobility Hackathon on 23 and 24 February in Barcelona. For any assistance, please contact Waves Mentor Emmeline Dios @:bcnwaves! Register Now: https://t.co/wrRnD6iStO $WAVES https://t.co/9ZDQiHiVNn reageer retweet
Zo zou IOTA het wel marketen in ieder geval.
twitter:wavesplatform twitterde op dinsdag 19-02-2019 om 09:29:58We are proud to be a Community Partner for the @T_Labs, @TSystems_Iberia, & @blockchainSoTO Blockchain Mobility Hackathon on 23 and 24 February in Barcelona. For any info, please contact Waves Tech Mentor Emily de Dios @bcnwaves! Register Now: https://t.co/wrRnD6iStO $WAVES https://t.co/geqqT5ll29 reageer retweet
Mooie strategie: De koers stuitert al een tijdje tegen de resistance aan en zou me niet verbazen als na de huidige stijging van BTC en alts, het eigenwijze Waves nu klaar is voor de pump de komende dagen als de rest uit de pump-euforie is.?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De tweet is alweer verwijderd
Dit is de nieuwe versie:twitter:wavesplatform twitterde op dinsdag 19-02-2019 om 09:29:58We are proud to be a Community Partner for the @:T_Labs, @:TSystems_Iberia, & @:blockchainSoTO Blockchain Mobility Hackathon on 23 and 24 February in Barcelona. For any info, please contact Waves Tech Mentor Emily de Dios @:bcnwaves! Register Now: https://t.co/wrRnD6iStO $WAVES https://t.co/geqqT5ll29 reageer retweet
“C-c-c-c-China hustle huhuhuhu”quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:37 schreef fathank het volgende:
VechainThor op RAI1
https://twitter.com/vechainitalia/status/1097861405078892544?s=19
Zou zo maar een FOK!ker kunnen zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
“C-c-c-c-China hustle huhuhuhu”
-random Crypto debiel die niet in VET zit
China hustle sowiesoquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Laatst bij de Chinees een stokje saté te weinig gekregen waar ik wel voor betaald had.quote:
Bestek mee genomen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:41 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Laatst bij de Chinees een stokje saté te weinig gekregen waar ik wel voor betaald had.
#chinahustle
Wil.jij wel.niet zo lolgeinig doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:10 schreef BadVlad het volgende:
JAJAJAJAJAJJA VECHAIN IS OP DE ITTAALIAANSE TELEVESIE GEKOMEN. PAKDE CAMERA. MOOOOOOOOOOONNNN.
Ja klopt, ze hebben flink geïnvesteerd in de Waves ICO destijds.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:21 schreef ChickenMan het volgende:
Dat vechain zakken geld heeft om uit te delen voor dit soort publiciteit zegt mij genoeg
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja klopt, ze hebben flink geïnvesteerd in de Waves ICO destijds.
Fake helaas. Maar wel de waarheidquote:
Don't spoil it now!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Fake helaas. Maar wel de waarheid
Bitcoin maximalistenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Fake helaas. Maar wel de waarheid
Het is wel het lappenmand forum geworden hier... nu heb ik gemist waarom je onder het mes bent geweest (?)...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:35 schreef revpolen het volgende:
Zo markt naar boven! En ik ben der weer
Gelukkig gaat alles hier nu ook weer ze gangetje en komende maand ( als het goed is...) laatste operatie
En als reactie gaat Vechain down, logischquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:37 schreef fathank het volgende:
VechainThor op RAI1
https://twitter.com/vechainitalia/status/1097861405078892544?s=19
-95% van ATH in 9 maanden tijd godencoinquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Success, waarvoor als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:35 schreef revpolen het volgende:
Gelukkig gaat alles hier nu ook weer ze gangetje en komende maand ( als het goed is...) laatste operatie
Ik ( gelukkig...) niet! Maar mijn vrouw.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is wel het lappenmand forum geworden hier... nu heb ik gemist waarom je onder het mes bent geweest (?)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
Les 1: nooit inkopen op een ath. Dan zou je nu ook niet zo salty zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:08 schreef Zith het volgende:
[..]
-95% van ATH in 9 maanden tijd godencoin
Bonus: nodes die 60k usd gekost hebben en 40 usd aan VTHOR per jaar verdienen
In December en Jan helemaal uitgestapt en USDT op bitfinex gaan uitlenen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Les 1: nooit inkopen op een ath. Dan zou je nu ook niet zo salty zijn.
Of wat minder oxy's klappen.
Terwijl die meelbal in Spanje zich de hele tijd kapot drinkt en snort maar de gezondste van allen isquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is wel het lappenmand forum geworden hier... nu heb ik gemist waarom je onder het mes bent geweest (?)...
MIsschien moet je als mod eens stoppen met zeiken op alles wat los en vast zit maar wat meer positiviteit brengen. Je bent gewoon puur aan het uitlokken en dat siert je niet, zeker niet als mod.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:08 schreef Zith het volgende:
[..]
Hnm, reageerde op iemand die aan het zeiken en uitlokken was. Zou je hem ook zo'n berichtje kunnen sturen? Merciquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:25 schreef Blik het volgende:
[..]
MIsschien moet je als mod eens stoppen met zeiken op alles wat los en vast zit maar wat meer positiviteit brengen. Je bent gewoon puur aan het uitlokken en dat siert je niet, zeker niet als mod.
Holy fuckquote:
Nou nou nouquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:25 schreef Blik het volgende:
[..]
MIsschien moet je als mod eens stoppen met zeiken op alles wat los en vast zit maar wat meer positiviteit brengen. Je bent gewoon puur aan het uitlokken en dat siert je niet, zeker niet als mod.
High roller jatogquote:
Je moet niet zo nauw kijken je lijkt wel een chineesquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:38 schreef Afwazig het volgende:
Het VeChain China scam hustle topic (#viesmad) is een deur verder op hoor. Dit is het Waves topic.
Eens, maar zith is al een paar dagen bezig. Lijkt me als mod niet de bedoelingquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:35 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Nou nou nou
Dit topic is toch niet meer te redden
Meer dan een jaar johquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Eens, maar zith is al een paar dagen bezig. Lijkt me als mod niet de bedoeling
Inb4 boze aziatenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet niet zo nauw kijken je lijkt wel een chinees
Azianen bedoel jequote:
krijg ik nu eens met ETH nog van jou?quote:
0,001?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:11 schreef Oscar. het volgende:
[..]
krijg ik nu eens met ETH nog van jou?
nee, 1 hele.quote:
quote:
staat er 0.0001 dan?quote:
nee er staat een ether. Mag je zelf bepalen of het 1 of een ETH is.quote:
Of ETC, of een andere fork.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:14 schreef Oscar. het volgende:
[..]
nee er staat een ether. Mag je zelf bepalen of het 1 of een ETH is.
Maar ik wacht er nog steeds op.
maak dat je moeder wijsquote:
Ik mol niksquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Effe een tip jongens, laat nooit @:Nattekat met je blockchain spelen, die molt alles.
Niet zo om de brei heen draaien, weddenschap verloren = betalen. Anders kunnen we weddenschappen hier nooit meer serieus nemenquote:
Was niet hierquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:17 schreef poebz het volgende:
[..]
Niet zo om de brei heen draaien, weddenschap verloren = betalen. Anders kunnen we weddenschappen hier nooit meer serieus nemen
IMMER ALLES MOL JE!quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
IMMER ALLES MOL JE!Net als die haagsmod.
niet in mijn wallet iigquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:16 schreef Nattekat het volgende:
Ben al blij als ik überhaupt weet waar mijn Ethers zijn.
IMMER zeg ik je!quote:
Top 100 coins heeft allemaal zulke cijfers, dus wat je precies probeert te zeggen is nogal onduidelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:08 schreef Zith het volgende:
[..]
twitter:sasha35625 twitterde op dinsdag 19-02-2019 om 16:43:48Amazon Web Services #AWS will be using Waves as their main platform. So soon, Komodo and Vechain will be a layer on the Waves Platform. reageer retweet
Alsof Sasha dit ooit zo zou zeggenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:13 schreef MaGNeT het volgende:
twitter:sasha35625 twitterde op dinsdag 19-02-2019 om 16:43:48Amazon Web Services #AWS will be using Waves as their main platform. So soon, Komodo and Vechain will be a layer on the Waves Platform. reageer retweet
oke leuk manquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:02 schreef ChickenMan het volgende:
Oja ik wil dit nog even melden want dat vind ik leuk
Vechain is standard technology partner van AWS, Komodo advanced technology partner (het enige blockchain project met die titel)
twitter:sunshinelu24 twitterde op dinsdag 19-02-2019 om 02:20:34VeChain paid nothing not even a single penny on this. Not on setup a node nor AWS announcement. https://t.co/SQ8CLWkKek reageer retweet
https://aws.amazon.com/partners/technology/quote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oke leuk mantwitter:sunshinelu24 twitterde op dinsdag 19-02-2019 om 02:20:34VeChain paid nothing not even a single penny on this. Not on setup a node nor AWS announcement. https://t.co/SQ8CLWkKek reageer retweet
Nu wordt het helemaal vuurwerk. Heb je wat Zubrowka en een paar worstjes erbij?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:35 schreef revpolen het volgende:
Wie zit er hier nog meer in Afrika dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:21 schreef Zith het volgende:
[..]
Terwijl die meelbal in Spanje zich de hele tijd kapot drinkt en snort maar de gezondste van allen is
16:9 is al heel lang de standaard, wij zijn degenen die niet zijn aangepast.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet niet zo nauw kijken je lijkt wel een chinees
Ik denk dat jij gevaarlijk dicht bij een Fok!sollicitatiegesprek komt als je zo doorgaat.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Eens, maar zith is al een paar dagen bezig. Lijkt me als mod niet de bedoeling
Geld van uit de lucht, voor je het weet roepen we Bitconnecccccctquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:21 schreef ChickenMan het volgende:
Dat vechain zakken geld heeft om uit te delen voor dit soort publiciteit zegt mij genoeg
Allemaal recht uit de icopocket toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:21 schreef ChickenMan het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allemaal recht uit de icopocket toch?
Lezen is niet je sterkste vak.quote:Op woensdag 20 februari 2019 00:14 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
https://aws.amazon.com/partners/technology/
Als een Zwitsers uurwerk. Ik doe niet andersquote:Op woensdag 20 februari 2019 08:21 schreef Kyran het volgende:
Hooligans zijn weer bezig zie ik
VeChain is wel ultieme coin om mee te traden op dit moment zeg. Kan je klok op gelijkzetten.
108 sat > +/- 115 sat > 108 sat > +/-115 sat > 108 sat
Het is niet veel, maar steeds meer VET zo in ieder geval.
Totdat die een keer uitschiet en wij de lul zijnquote:Op woensdag 20 februari 2019 08:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Als een Zwitsers uurwerk. Ik doe niet anders
Ik doe het met ongeveer 1/4 van m'n stack, de rest zit in m'n wallet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Totdat die een keer uitschiet en wij de lul zijn
Mooi gebied om even in te blijven rangen. Kan ik mooi wat extra vetjes aan de kant zetten om straks nog meer OCE op te pikken.quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:21 schreef Kyran het volgende:
Hooligans zijn weer bezig zie ik
VeChain is wel ultieme coin om mee te traden op dit moment zeg. Kan je klok op gelijkzetten.
108 sat > +/- 115 sat > 108 sat > +/-115 sat > 108 sat
Het is niet veel, maar steeds meer VET zo in ieder geval.
Thanks, but no thanksquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:26 schreef KapBak het volgende:
Wel lekker dat het hier weer beetje storm loopt. We moeten Kyran immers aan het werk houden als mod.
Marketing mannetjes vertrouwen op hun woorden is ook niet altijd handigquote:Op woensdag 20 februari 2019 07:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste vak.
Nu nog spijt dat ik op basis van de marketing mannetjes van Komodo KMD gekocht hebquote:Op woensdag 20 februari 2019 11:47 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Marketing mannetjes vertrouwen op hun woorden is ook niet altijd handig
Er is een verschil tussen marketing begrijpen en te dom zijn om te poepen. Iemand die bijvoorbeeld begint te blaten over AWS partnerships terwijl het over AWS deployments gaat, die heeft hoogstwaarschijnlijk een te laag IQ om uberhaupt een project te snappen. Daar mogen we eigenlijk al heel blij zijn dat diegene weet waar de enter toets te vinden is op zijn toetsenbord.quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:47 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Marketing mannetjes vertrouwen op hun woorden is ook niet altijd handig
@KapBak dit komt dus allemaal door jou he droplul ....quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen marketing begrijpen en te dom zijn om te poepen. Iemand die bijvoorbeeld begint te blaten over AWS partnerships terwijl het over AWS deployments gaat, die heeft hoogstwaarschijnlijk een te laag IQ om uberhaupt een project te snappen. Daar mogen we eigenlijk al heel blij zijn dat diegene weet waar de enter toets te vinden is op zijn toetsenbord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |