Doe normaal johquote:Op maandag 18 februari 2019 23:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee. Optyfen met je schijtlollige posts.
Enige wat je daarvoor hoeft te doen is de baan van een full professor betalen.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:06 schreef KapBak het volgende:
Hier zal ik VeChain wel even shillen, omdat Droppie anders weer furieus wordt.
[ afbeelding ]
Sjeik lijstje hoor waar ze tussen staan.
Ik eet tosti met curryquote:Op maandag 18 februari 2019 23:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang maar veel kaas en...[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:19 schreef Zith het volgende:
[..]
Enige wat je daarvoor hoeft te doen is de baan van een fulltime professor betalen.
Ben het helemaal met je eens. Maar toch, zag de naam staan!quote:Op maandag 18 februari 2019 23:10 schreef KapBak het volgende:
[..]
Lol, het is ook nog steeds een ongelooflijk kut project. Dat ze geld aan Stanford kunnen geven, doet daar niks aan af.
Note+quote:
Mijn post was ook helemaal niet van kijk vechain de beste zijn, was alleen om aan te tonen dat een link met AWS helemaal niet zo bijzonder isquote:Op maandag 18 februari 2019 22:54 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik reageerde vooral op die andere user, jouw quote kwam er gewoon bij (omdat jij ook op hem/haar reageerde en het zo overzichtelijk was met jouw goede uitleg erbij). Maar voel je vooral lekker aangevallen joh
RUSTAAGH.
Verkeerd begrepen dan, mijn foutquote:Op maandag 18 februari 2019 23:22 schreef Blik het volgende:
[..]
Mijn post was ook helemaal niet van kijk vechain de beste zijn, was alleen om aan te tonen dat een link met AWS helemaal niet zo bijzonder is
Oeh... dat neigt dan eerder naar een ban vrees ik...quote:Op maandag 18 februari 2019 23:24 schreef KapBak het volgende:
[..]![]()
Ik eet echt bijna alles met curry.
Kroketten, bitterballen, pizza, worstenbroodjes...quote:Op maandag 18 februari 2019 23:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oeh... dat neigt dan eerder naar een ban vrees ik...
Deze man weet.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:26 schreef Kyran het volgende:
Tosti hoort ketchup bij, geen discussie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:29 schreef MaGNeT het volgende:
Als het dan toch curry moet zijn, dan de Hela.
Fritesaus alleen van Oliehoorn
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:29 schreef MaGNeT het volgende:
Als het dan toch curry moet zijn, dan de Hela, die smaakt tenminste niet naar 60% suiker.
Fritesaus alleen van OliehoornIs er andere curry dan Hela?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#viesdikquote:Op maandag 18 februari 2019 23:33 schreef MaGNeT het volgende:
Jammer dat alles hier dicht is nu![]()
Morgen een grote patat, groter beker pindasaus, berehap pinda, mexicano pinda.
Fritesaus heb ik zelf wel
Hoef m'n bestelling ook nooit door te geven hier, als ik binnenstap beginnen ze al met schrijven en kan ik direct gaan zitten![]()
Wat is datquote:Op maandag 18 februari 2019 23:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Redelijk maar deze is lekkerder:
[ afbeelding ]
Rondom je hartklep.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar het blijft, pas nog steeds in een 32/36 spijkerbroek.
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat is datNooit van gehoord
Hier standaard:
Heinz ketchup
Zaansa mayonaise Oliehoorn frietsaus
Hela curry
Verstegen pindasaus 50% Wijko / 50% Calvé pittig - gemengd, beetje sambal, beetje ketjap
PewDiePie mayoquote:Op maandag 18 februari 2019 23:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Redelijk maar deze is lekkerder:
[ afbeelding ]
Dat is Kewpie mayo, geen babyzalf. Kopen bij Makro of toko. AH had het in de grotere winkels maar verkoopt het niet meer. Ik vind 'm erg lekker.quote:
Ah, ik dacht dat het Zwitsal Babyshampoo was.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is Kewpie mayo, geen babyzalf. Kopen bij Makro of toko. AH had het in de grotere winkels maar verkoopt het niet meer. Ik vind 'm erg lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betaalt de AH tegenwoordig dan?quote:Op maandag 18 februari 2019 19:13 schreef Dimachaerus het volgende:
heb vandaag sollicitatie verneukt
ik moest salarisindicatie geven
kreeg ik als reactie erop
is dit een salaris waar je echt blij mee zal zijn?
...
![]()
![]()
Lijkt mij ook, aanpakken die zooi.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:27 schreef ssjgoku het volgende:
Ik begrijp het nog steeds niet.
Vanuit werkgever is dat toch fijn?
Iemand enlighten deze simpele soms
Dit is best interessant.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:01 schreef illusions het volgende:
Wat een overdaad aan fucking kwaliteitsposts komen hier voorbij vandaag jongens. Dit doet me nou deugd. Heb morgen weer wat te vertellen dus op de sociale werkplek.
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:42 schreef MaGNeT het volgende:
Als Waves ooit > $1000 wordt krijgt iedereen in dit topic een note!Nageslacht quote.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kleur.![]()
![]()
![]()
![]()
L2B's Mixcloud
Niet fucken met TA, daar valt best wat voor te zeggen als 't volume groot genoeg is en nog 1, 2, 3, 5000 factoren bla bla laat maar zitten. Deze discussie gaan we niet weer aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dit is best interessant.
Aan de hand van de voorkeur voor saus maak ik een profiel en probeer ik aan de hand daarvan de voorkeur voor cryptocoins vast te stellen.
Het lijkt me niet minder wetenschappelijk dan TA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |