Of zo dooronderhandelen en als ze vragen waarom opeens hoger zeg je dat er andere partijen ook interesse hebben en dat kunnen bieden.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:34 schreef Mender het volgende:
[..]
Over een jaartje gewoon opslag vragen.
Ik snap ook niet dat die werkgever z'n eigen ruiten ingooit. Je kunt er donder op zeggen dat je dan gezeur blijft houden over salarishoogte als je zoiets teruggeeftquote:Op maandag 18 februari 2019 19:27 schreef ssjgoku het volgende:
Ik begrijp het nog steeds niet.
Vanuit werkgever is dat toch fijn?
Iemand enlighten deze simpele soms
lol was jij dat die op sollicitatie wasquote:Op maandag 18 februari 2019 19:13 schreef Dimachaerus het volgende:
heb vandaag sollicitatie verneukt
ik moest salarisindicatie geven
kreeg ik als reactie erop
is dit een salaris waar je echt blij mee zal zijn?
...
![]()
![]()
Ah thanksquote:Op maandag 18 februari 2019 16:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Een soort betoog, onderbouwd met een passie voor het onderwerp en niet zozeer met feitelijke argumenten.
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:56 schreef Zith het volgende:
Even een rant over vechain hoor if you don't mind
I wasn't planning on writing an entire letter about Vechain. I really wasn't. But then I heard Vechain assert that people are pawns to be used and manipulated. My brain hurts from thinking about such a militant statement, but I believe I can still manage to write a few words in response. If you disagree with my claim that in times of economic, social, or political crisis, small groups that exert more and more control over other individuals suddenly gain a mass following, then read no further. In closing this letter, let me point out that I would be remiss if I didn't remind you that we should stop playing by Vechain's rules of engagement and instead force it to play by ours.
quote:Op maandag 18 februari 2019 19:56 schreef Zith het volgende:
Even een rant over vechain hoor if you don't mind
I wasn't planning on writing an entire letter about Vechain. I really wasn't. But then I heard Vechain assert that people are pawns to be used and manipulated. My brain hurts from thinking about such a militant statement, but I believe I can still manage to write a few words in response. If you disagree with my claim that in times of economic, social, or political crisis, small groups that exert more and more control over other individuals suddenly gain a mass following, then read no further. In closing this letter, let me point out that I would be remiss if I didn't remind you that we should stop playing by Vechain's rules of engagement and instead force it to play by ours.
Well, I knew it was coming. In fact, I predicted it quite a long time ago when I said that Kyran would authorize, promote, celebrate, and legitimize wretched onanism. And now that he has, we must indubitably argue about Kyran's hot takes. The points I plan to make in this letter will sound tediously familiar to everyone who wants to challenge Kyran's victim-blaming ideology. Nevertheless, he maintains that everyone who fails to think and act in strict accordance with his requirements is an argumentative longiloquent-type. This is a complete fabrication without a scintilla of truth in it. What's more, Kyran's argument that there is an international Communist conspiracy to sap and impurify all of our precious bodily fluids is hopelessly flawed and absolutely circuitous.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ahh is singular tenseI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Nee is echt, hopelijk heb je je coins er op tijd afgehaaldquote:Op maandag 18 februari 2019 20:04 schreef woxxel het volgende:
Magnet, wat was dat nou voor tweet dat waves en vet gedelist worden?
Grapje?
quote:Op maandag 18 februari 2019 20:08 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Nee is echt, hopelijk heb je je coins er op tijd afgehaald
Was grapje.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:04 schreef woxxel het volgende:
Magnet, wat was dat nou voor tweet dat waves en vet gedelist worden?
Grapje?
Geintje, ik heb al mijn VET nog.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn portfolio is je dankbaar voor de buy orders die nu vervuld zijn.
Klinkt als een systeempje voor vechain klanten om eenvoudig een node te draaien op AWS.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:51 schreef Blik het volgende:
Wie had het laatst over blockchain integratie met AWS?
https://medium.com/@:vech(...)rprises-b114818ab7b6
AWS en Azure worden vaak in cloud oplossingen gebruikt door enterprises. Dit kan zowel private als public zijn. Met deze oplossing kan je met 1 klik een node draaien en dus ook je eigen dApps ontwikkelen tegen zo’n oplossing.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:24 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Klinkt als een systeempje voor vechain klanten om eenvoudig een node te draaien op AWS.
Ja, wat ik dus zeg, toch?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
AWS en Azure worden vaak in cloud oplossingen gebruikt door enterprises. Dit kan zowel private als public zijn. Met deze oplossing kan je met 1 klik een node draaien en dus ook je eigen dApps ontwikkelen tegen zo’n oplossing.
quote:Op maandag 18 februari 2019 20:51 schreef Blik het volgende:
Wie had het laatst over blockchain integratie met AWS?
https://medium.com/@:vech(...)rprises-b114818ab7b6
Je weet dat dat echt allang bestaat he?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
AWS en Azure worden vaak in cloud oplossingen gebruikt door enterprises. Dit kan zowel private als public zijn. Met deze oplossing kan je met 1 klik een node draaien en dus ook je eigen dApps ontwikkelen tegen zo’n oplossing.
Wie de fuck zegt dat dat niet allang bestaat danquote:Op maandag 18 februari 2019 21:38 schreef KapBak het volgende:
[..]
[..]
Je weet dat dat echt allang bestaat he?
https://docs.aws.amazon.c(...)plates-ethereum.html
&
https://aws.amazon.com/ab(...)lockchain-templates/
Mja dat is Hyperledger/Ethreum en daar heeft niemand tokens van, dus dan kan het niet MOOOOON
Ik reageerde vooral op die andere user, jouw quote kwam er gewoon bij (omdat jij ook op hem/haar reageerde en het zo overzichtelijk was met jouw goede uitleg erbij). Maar voel je vooral lekker aangevallen johquote:Op maandag 18 februari 2019 22:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wie de fuck zegt dat dat niet allang bestaat danik snap dat je wil bashen op alles wat Vechain heet maar tyf gewoon ff lekker een pleuriseind op als iemand uitlegt wat een container op Azure of Amazon doet, ontzettende lauwgebakken tosti dat je er bent.
Ontzettende lauwgebakken tosti dat je bent.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
Jongens, rustig, anders zet ik een paar notes.
Pm maar wie ik regel het Inc banaanvraagquote:Op maandag 18 februari 2019 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
Jongens, rustig, anders zet ik een paar notes.
Op mij? Dit is wel andere koek, blockchain generator op AWS soonquote:Op maandag 18 februari 2019 22:54 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik reageerde vooral op die andere user, jouw quote kwam er gewoon bij (omdat jij ook op hem/haar reageerde en het zo overzichtelijk was met jouw goede uitleg erbij). Maar voel je vooral lekker aangevallen joh
RUSTAAGH.
Nee die andere user in mijn quotequote:Op maandag 18 februari 2019 23:05 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Op mij? Dit is wel andere koek, blockchain generator op AWS soon
Niet doen man, blijf bij je standpunt tegen Chinese scamcoins.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:06 schreef KapBak het volgende:
Hier zal ik VeChain wel even shillen, omdat Droppie anders weer furieus wordt.
[ afbeelding ]
Sjeik lijstje hoor waar ze tussen staan.
Lol, het is ook nog steeds een ongelooflijk kut project. Dat ze geld aan Stanford kunnen geven, doet daar niks aan af.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet doen man, blijf bij je standpunt tegen Chinese scamcoins.
Beter quote je me de volgende keer niet meer dan.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:54 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik reageerde vooral op die andere user, jouw quote kwam er gewoon bij (omdat jij ook op hem/haar reageerde en het zo overzichtelijk was met jouw goede uitleg erbij). Maar voel je vooral lekker aangevallen joh
RUSTAAGH.
quote:Op maandag 18 februari 2019 23:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Beter quote je me de volgende keer niet meer dan.
Nu heb ik zin in tostiquote:Op maandag 18 februari 2019 22:58 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ontzettende lauwgebakken tosti dat je bent.
Nee. Optyfen met je schijtlollige posts.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |