Waarom wil je zo graag dat Trump de Nobelprijs voor de vrede krijgt?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:44 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Mee eens, die blunder zou er los van moeten staan.
Ik hoor soms mensen beweren dat dat wegens de top met Kim zou moeten.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag dat Trump de Nobelprijs voor de vrede krijgt?
Misbruik van een bevoegdheid is uiteraard illegaal.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oké hoe is dat een antwoord op wat ik zeg? Het is niet illegaal dus doen alsof hij wetten breekt is niet aan de orde.
Bij manafort heeft dat niet zoveel nut. Dan vervolgen ze hem gewoon op staatsniveau ipv een federale zaakquote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:07 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Laatste dag in office geeft Trump echt iedereen en zn moeder een pardon natuurlijk, wat boeit hem dat nou. Dat kan Manafort ook heel goed beseffen. Hij kan zelfs pardon geven voor toekomstige zaken voor z'n kinderen geloof ik. Reken maar dat hij gaat uitdelen.
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik vind het belangrijker dat er een president is die geen zinloze oorlogen wil voeren.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag dat Trump de Nobelprijs voor de vrede krijgt?
Dat zou zo'n mooie voorpagina zijn Trump en Kim breed lachend met een Nobelprijs. Ik zie Trump tijdens zijn speech al helemaal Obama afkraken omdat die volgens hem niets gedaan heeft voor zijn Nobelprijs.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:51 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik hoor soms mensen beweren dat dat wegens de top met Kim zou moeten.
Maar dan verdient Kim die prijs uiteraard ook. Dan moeten ze die delen.
Die roept dat de VS gewonnen heeft en vervolgens maakt dat hij wegkomt?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:00 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik vind het belangrijker dat er een president is die geen zinloze oorlogen wil voeren.
Oh hebben we het niet meer over Kim nu? Verwarrend.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die roept dat de VS gewonnen heeft en vervolgens maakt dat hij wegkomt?
En tussen de bekendmaking en de uitreiking gaat Kim gewoon testen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:00 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat zou zo'n mooie voorpagina zijn Trump en Kim breed lachend met een Nobelprijs. Ik zie Trump tijdens zijn speech al helemaal Obama afkraken omdat die volgens hem niets gedaan heeft voor zijn Nobelprijs.
Was er een oorlog met Noord-Korea dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:05 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Oh hebben we het niet meer over Kim nu? Verwarrend.
Je verklaart dat de blunder met Obama los moet staan van de nominatie van Trump. Ik lees daarin dat je graag zou zien dat The Donald een nobelprijs krijgt.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:00 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik vind het belangrijker dat er een president is die geen zinloze oorlogen wil voeren.
Het is ook vooral fantasie. Noord-Korea gaat gewoon door met wat het altijd doet. Trump geeft ze vooral een podium. En vooral zichzelf natuurlijk, want daar draait alles bij Trump om.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:00 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat zou zo'n mooie voorpagina zijn Trump en Kim breed lachend met een Nobelprijs. Ik zie Trump tijdens zijn speech al helemaal Obama afkraken omdat die volgens hem niets gedaan heeft voor zijn Nobelprijs.
Ik neem die prijs niet serieus, ik weet wel dat de massa dat nog wel doet. Je kan je vast voorstellen dat ik alleen daarom al de nominatie wel noemenswaardig vind.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je verklaart dat de blunder met Obama los moet staan van de nominatie van Trump. Ik lees daarin dat je graag zou zien dat The Donald een nobelprijs krijgt.
Gekke fanboys.
quote:It is unconstitutional to use the 25th Amendment to circumvent impeachment provisions. The 25th can be used only if POTUS is physically or psychiatrically incapacitated. Any other use is unconstitutional. I challenge anyone to argue differently.
Je wordt van binnen warm als Trump wordt genomineerd?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:24 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik neem die prijs niet serieus, ik weet wel dat de massa dat nog wel doet. Je kan je vast voorstellen dat ik alleen daarom al de nominatie wel noemenswaardig vind.
Wat Trump doet (of probeert), is Noord-Korea normaliseren. Dat terwijl daar geen enkele reden voor is. Trump overlaadt een moorddadige dictator met lof. Dat is tegenovergestelde van vrede bewerkstelligen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook vooral fantasie. Noord-Korea gaat gewoon door met wat het altijd doet. Trump geeft ze vooral een podium. En vooral zichzelf natuurlijk, want daar draait alles bij Trump om.
Dat zijn dan niet dezelfde misdrijven waar hij nu 20 jaar voor gaat krijgen, dus kan hij er heel veel mee winnen.Geen idee of hij die 50 miljoen aan ontneming en boete etc dan ook terug krijgt bv.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:58 schreef vipergts het volgende:
[..]
Bij manafort heeft dat niet zoveel nut. Dan vervolgen ze hem gewoon op staatsniveau ipv een federale zaak
De landeigenaren hebben hun bezit nooit aan de slinke roverheid af te..... Oh, wacht...quote:Trump's emergency declaration just got its first legal challenge. Legal advocacy group Public Citizen has filed suit on behalf of landowners in Texas and an environmental group. More lawsuits are expected. https://t.co/Uqx20Uxho9
En dat zo dichtbij Mexico. Hij is bijna dapperder dan Vladimir Poetin, de tijgerrijdende supermacho!quote:Less than 24 hours after declaring a national emergency, President Trump's motorcade has arrived at Trump National Golf Club in West Palm Beach. This is the 169th day he has spent at one of the Trump Property golf clubs.
quote:just in — a source at the Trump International Golf Club in Palm Beach just texted me this photo taken a short time ago.
omelette bar: https://t.co/eWqMbdRTwW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |