quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:02 schreef De_Nater het volgende:
@:geo4kant dat muzikale tipje dat je deed ga ik nu gewoon on air voor het eerst beluisteren
Check.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:11 schreef De_Nater het volgende:
@:ijs_beer je luistert nog steeds? Ik ga dit uur je verzoekje soort van draaien
Ik besef me nu dat ik nog een top 10 van jou heb open staanquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
"Breathe" doet me wel wat denken aan het eerste nummer in mijn laatste show van 2018, namelijk Afterflow van Set Mo.
Schandequote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik besef me nu dat ik nog een top 10 van jou heb open staan.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is *geen* verzoekje van mij. Zelfs van de minste of geringste beïnvloeding is geen sprake. Einde dienstmededeling.
Naar Nater luister ik zelfs zonder ''moeten''quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
SchandeMaar je moet nu eerst naar het gesnater van de Nater luisteren
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naar Nater luister ik zelfs zonder ''moeten''.
Ja, dan ben je weer helemaal bij.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Als je zo'n plaatje ziet is toch gelijk je dag weer goed?
Jawel. Jouw aanwezigheid was al beïnvloeding genoeg. Zo ver is het al gekomen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is *geen* verzoekje van mij. Zelfs van de minste of geringste beïnvloeding is geen sprake. Einde dienstmededeling.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel. Jouw aanwezigheid was al beïnvloeding genoeg. Zo ver is het al gekomen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dan ben je weer helemaal bij.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel. Jouw aanwezigheid was al beïnvloeding genoeg. Zo ver is het al gekomen.
Echt?quote:
zijn er wel meerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt?Je bent iemand die waarde hecht aan de UI van een user en hebt moeite met veranderingen daaromtrent?
Niet per se, maar ik wil wel graag weten welke stijl het is, want ik kan nu niet echt voorluisteren (oh, geen mainstream hits, lijkt me duidelijk)quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voorkeur voor een bepaalde stijl?
worden we hier een beetje blij van?quote:
Het komt allemaal door de NWS-SCquote:
presentquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt?Je bent iemand die waarde hecht aan de UI van een user en hebt moeite met veranderingen daaromtrent?
JAZEKER.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:29 schreef De_Nater het volgende:
[..]
worden we hier een beetje blij van?
Oh. in dat geval.quote:
Ja, echtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nou, draai dan voor livelink en jezelf Oliver $ & Jimi Jules - Pushing On maar .a.u.b.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Niet per se, maar ik wil wel graag weten welke stijl het is, want ik kan nu niet echt voorluisteren (oh, geen mainstream hits, lijkt me duidelijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |