Deed me erg denken aan Here Comes Another Fool van Long John Baldry.quote:
Ditte! Was leuk om eens mee te luisteren. Leuke plaatjes!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:31 schreef livelink het volgende:
Dank je wel peaceman. Ik kon niet zo lang meeluisteren, maar wat ik heb gehoord was prima!
kom vaker langs zou ik zeggenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ditte! Was leuk om eens mee te luisteren. Leuke plaatjes!
Wees blij! Vroeger moesten ze een heel orkest laten uitrukken om muziek te laten horen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:33 schreef De_Nater het volgende:
Het is wel typisch om zo ff weer tot de basics terug te keren, zo zonder laptop met alleen de draaiPC
Ja, dat was nu net het probleem. Hij vergat een plaatje op te zetten.quote:
oepsquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was nu net het probleem. Hij vergat een plaatje op te zetten.
Lol, totale stilte, of was hij aan het snateren?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was nu net het probleem. Hij vergat een plaatje op te zetten.
Hij was aan het snaterenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, totale stilte, of was hij aan het snateren?
Ik had andere verplichtingen helaasquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:De_Nater, heb je alweer een DJ-les gehad trouwens?
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:58 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik had andere verplichtingen helaas
Het staat wel op soundcloud, of heb je er dan niks aan?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:52 schreef De_Nater het volgende:
Als iemand voor mij chemical brothers - gotta keep on heeft, houd ik me aanbevolen
Kuch, kuch...quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]DJ-lessen gaan vóór seks en dat laatste is helemaal geen verplichting, maar gewoon lekker.
ik heb een mp3 of flac nodig oidquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Het staat wel op soundcloud, of heb je er dan niks aan?
Ja, dat werkt niet bij jezelf. Nu heb je geen hip groen kleurtje.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga ook hip doen:
Mijn naam is @:MadMaster
Now I'm playing it real straight, and yes I cut my hair,quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga ook hip doen:
Mijn naam is @:MadMaster
Maar ik ben nu wel apestaartje MadMaster...quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat werkt niet bij jezelf. Nu heb je geen hip groen kleurtje.
Ik kort het maar af naar MadMasterquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik ben nu wel apestaartje MadMaster...
Was jouw verzoekje?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
Metrik, not to be confused with Metric
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |