quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dan ben je weer helemaal bij.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel. Jouw aanwezigheid was al beïnvloeding genoeg. Zo ver is het al gekomen.
Echt?quote:
zijn er wel meerquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt?Je bent iemand die waarde hecht aan de UI van een user en hebt moeite met veranderingen daaromtrent?
Niet per se, maar ik wil wel graag weten welke stijl het is, want ik kan nu niet echt voorluisteren (oh, geen mainstream hits, lijkt me duidelijk)quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voorkeur voor een bepaalde stijl?
worden we hier een beetje blij van?quote:
Het komt allemaal door de NWS-SCquote:
presentquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt?Je bent iemand die waarde hecht aan de UI van een user en hebt moeite met veranderingen daaromtrent?
JAZEKER.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:29 schreef De_Nater het volgende:
[..]
worden we hier een beetje blij van?
Oh. in dat geval.quote:
Ja, echtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nou, draai dan voor livelink en jezelf Oliver $ & Jimi Jules - Pushing On maar .a.u.b.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:28 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Niet per se, maar ik wil wel graag weten welke stijl het is, want ik kan nu niet echt voorluisteren (oh, geen mainstream hits, lijkt me duidelijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |