quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:45 schreef Gooddeal het volgende:
Badeendje, ging je sollicitatiegesprek goed vanochtend?
quote:
quote:
waar twijfelde hij over?quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Goed gesprek gehad maar hij heeft nog wat twijfels.
En die kon je niet wegnemen? Lijkt me ook moeilijk. Afwachten dus maar.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Heeft hij ook gezegd waarom? Dan kun je daar misschien wat mee.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
nee vor dingensquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
dat je je eigen sigaretten kan rollen?
ik niet (meer)... ik heb andere dag en nacht crémequote:Op donderdag 14 februari 2019 21:10 schreef mario390 het volgende:
en vraag niet schimpfen
wie is erlijk en zegd dat hij Oil of Omas te huis heeft?
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:10 schreef mario390 het volgende:
en vraag niet schimpfen
wie is erlijk en zegd dat hij Oil of Omas te huis heeft?
Ja, tuurlijk, maar geen Olaz.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
maar je hebt wel dan en nachtcreme?
Ik ben nou eenmaal een doener en geen prater. Ik hoop dat ik mij goed genoeg verwoordt heb.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:10 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Heeft hij ook gezegd waarom? Dan kun je daar misschien wat mee.
Oke, dat snap ik.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal een doener en geen prater. Ik hoop dat ik mij goed genoeg verwoordt heb.
Nee nog geen last vanquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:20 schreef Gooddeal het volgende:
Hebben jullie ook voorjaarskriebels?
Het voordeel is dat in de ww zit en dat er ook weer mogelijkheden zijn waardoor het weer aantrekkelijker is om mij in dienst te nemen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:18 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Oke, dat snap ik.![]()
Hopen dat het voldoende was.
Dat is nog eens noeste arbeidquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:22 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb het plafond van de overkapping schoongemaakt, terras en paden met de hogedrukspuit gedaan, tuinstel schoongemaakt, tuinstoelkussenovertrekken gewassen, violen gepoot.
Ik moet ze ook weer eens halen.quote:
quote:
Nog niet... maar dat zal wel weer komen ben ik bang..........quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:20 schreef Gooddeal het volgende:
Hebben jullie ook voorjaarskriebels?
Mijn parkiet wel, moet maar snel een mannetje en een nestkast halen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Nog niet... maar dat zal wel weer komen ben ik bang..........
Ik zal voor je duimen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het voordeel is dat in de ww zit en dat er ook weer mogelijkheden zijn waardoor het weer aantrekkelijker is om mij in dienst te nemen.
Dank je.quote:
Eishockey Villach VSV ,qualifikationsrunde vor playoff en ze zijn nog laatste maar nog am levenquote:
Zou je er maar zo een mannetje bij kunnen zetten?quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet wel, moet maar snel een mannetje en een nestkast halen.
Dat weet je niet van te voren. Parkieten zijn wel gezelschapsdieren.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Zou je er maar zo een mannetje bij kunnen zetten?
Of moet dat ook klikken dan.
Heb ik al gedaan.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
bij de pinken zijn....![]()
ga maar even googelen.....
alles vals je heeft de L vergetenquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
PINKEN
1) Flikkeren 2) Flink zijn 3) Gevat 4) Glanzen 5) Knipogen 6) Met de ogen knippen 7) Met de ogen knipperen 8) Met de pink wegnemen 9) Met ogen knipperen 10) Pinkelen 11) Turen 12) Zingen van winterkoninkje 13) Zuinig zijn
Als je een kweker kent, dan kun je misschien verschillende mannetjes uitproberen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat weet je niet van te voren. Parkieten zijn wel gezelschapsdieren.
Je bent er wel als de pinken bij.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
alles vals je heeft de L vergeten
Dan had ze mij wel gekozen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:37 schreef Gooddeal het volgende:
Of misschien denkt een parkiet wel , elke man is beter dan geen man.
Ja lastig.. dan moet de kooi weer op slotquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan had ze mij wel gekozen.![]()
Ze komt bij een kweker vandaan dus ze is wel gewend aan meerdere parkieten. Het lijkt mij lastiger om een nieuwe parkiet ook tam te maken.
Ik weet het niet. Heb wel vroeger een grijze roodstaart papegaai gehad. Die was vreselijk eenkennig.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze komt bij een kweker vandaan dus ze is wel gewend aan meerdere parkieten. Het lijkt mij lastiger om een nieuwe parkiet ook tam te maken.
Misschien wordt een nieuwe parkiet wel sneller tam omdat Lotje ook tam is.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij had gisteren, of vanochtend of zo een mooi nummer gepost.quote:
@Mo_Muffinquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jij had gisteren, of vanochtend of zo een mooi nummer gepost.![]()
Deis zette hem af, ik vond hem wel mooi.
Het is een beetje taai hier vanavond.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
@:Mo_Muffin
Dit moet ie even lezen.
Ja, ik merk het ook. Nou ja, bijna bedtijd ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het is een beetje taai hier vanavond.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik merk het ook. Nou ja, bijna bedtijd ofzo
Voor mij wel, ik zit al te gapen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik merk het ook. Nou ja, bijna bedtijd ofzo
Ik ook. Nog even tien minuten en dan is het trip trip trip naar de slaapkamer.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor mij wel, ik zit al te gapen.
Morgen 15 graden.Ik ruik bijna de lente.quote:
Heerlijk, ik kijk ernaar uit.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Morgen 15 graden.Ik ruik bijna de lente.
Geen idee welk nummer, ik post er soms teveel...quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
kan ik mn korte broek weer uit de kast halenquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Morgen 15 graden.Ik ruik bijna de lente.
De naam van de band was een cijfer , en in de clip kinderen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee welk nummer, ik post er soms teveel...![]()
Dit was 'm niet.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee welk nummer, ik post er soms teveel...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:21 schreef chufi het volgende:
Oh ja naar wie zal ik een pijltje schieten ?Doe maar naar Sasha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Daar word je vrolijk van.quote:
Ja waarom niet, het is fijne feestelijke muziek.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel een serieuze kanshebber om op mijn uitvaart gedraaid te worden
Ik vind het een mooi en passend woord.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
"Uitvaart", het klinkt als een cruise, maar dat is het niet.
Ik heb geen idee waar het over gaat maar ik hoor er ook een soort van verlangen naar vroeger tijden in.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja waarom niet, het is fijne feestelijke muziek.
Pit ze.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi en passend woord.
En daarmee zeg ik welterusten.
Trustenquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou je net naar bed sturen je zou er al 3 min. in moeten liggen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Passend voor een afscheid dus. Welterusten Scrute.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat maar ik hoor er ook een soort van verlangen naar vroeger tijden in.
Als het goed voelt, is het goed.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat maar ik hoor er ook een soort van verlangen naar vroeger tijden in.
Oeps, zwaai.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou je net naar bed sturen je zou er al 3 min. in moeten liggen.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Passend voor een afscheid dus. Welterusten Scrute.
Ik had het ooit kunnen vragen. Ze speelden het bij een optreden in De Melkweg en ik sprak na afloop samen met een paar anderen degene die de eerste stem zong.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het goed voelt, is het goed.
Doei doeiquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:30 schreef Gooddeal het volgende:
Avondje in de wind lullen. Ook weleens gaaf.Doei doei.
Ik lig nog goed op schema.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
ik eerst , daarna jij. Maar vermoed dat je vandaag eerder weg bent
die is opgelucht dat ze er van af is.... zegt zequote:Op donderdag 14 februari 2019 23:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
denk je dat kut gedoe doet Candela pijn? zij zei zij is erleichtert
ja zegt zij maar..quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
die is opgelucht dat ze er van af is.... zegt ze
Waarom zijn die eagles verdrietig?quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:22 schreef mario390 het volgende:
when the eagles cry,on the mountain high
Welk liedje luister je nu weerquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:22 schreef mario390 het volgende:
when the eagles cry,on the mountain high
Serieus?quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo ik ben weer bij 3 afleveringen Temptation Island
Hij roept Super of ie er uit mag... geen antwoordquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:41 schreef mario390 het volgende:
het zoll wel zo dat hij het niet leuk vind
met de rudl?quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zag net een stukje ... daar laat ik het bijquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik wel hoorquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor de cult 15 minuten, langer hou ik dat niet vol.
Candela a Antonio: "Ya no te cree nadie" niemand gelooft jequote:Op donderdag 14 februari 2019 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij roept Super of ie er uit mag... geen antwoord
waarom will hij heruit?quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij roept Super of ie er uit mag... geen antwoord
hij praat zoveel en zo snel dat ie niet of nauwelijks te volgen is ...quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
Candela a Antonio: "Ya no te cree nadie" niemand gelooft je
quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
hij praat zoveel en zo snel dat ie niet of nauwelijks te volgen is ...
hij huilt,zij lachtquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
De zielige man uithangen voor de TV
Ik heb helemaal niets met die mensen die aan zulke programma's meedoen en ik kan me geen moment in hen inleven omdat het allemaal zo plat is.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik wel hoorheerlijke ranzige TV
Ik leef mij ook niet in ik lach er omquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met die mensen die aan zulke programma's meedoen en ik kan me geen moment in hen inleven omdat het allemaal zo plat is.
zij heeft toch moeite metquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en nu zich weer recht lullen tegen Maria ....
Daarvoor is het al te lang op tv. Een eerste seizoen kijk ik om de domheid, maar dat verveelt me al gauw.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik leef mij ook niet in ik lach er omsoort fascinatie
vor de twitter wijfen is candela weer de bitch , en zeg " Perro de hortelanoquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en nu zich weer recht lullen tegen Maria ....
Ja dat zei ze en dus dat niemand hem nog gelooftquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft toch moeite met
Candela a Antonio: "Más me duele aquí entrar aquí con una promesa de que no me ibas a faltar el respeto en nada y a los dos días te vas con otra"
Ja maar dat is ze ook wel een beetjequote:Op donderdag 14 februari 2019 23:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor de twitter wijfen is candela weer de bitch , en zeg " Perro de hortelano
yep ik les op twitterquote:Op donderdag 14 februari 2019 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zei ze en dus dat niemand hem nog gelooft
jij wel?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
ze heeft ook geen post gekregen vandaag
Monoloog Antonioquote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zei candela, hij is ook woest op de presentator
Ja daar zie ik hem ook wel voor aan .. Iemand die een opmerking maakt en hij fliptquote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:08 schreef mario390 het volgende:
ik ben zeker als hij heruit komt als hij in en bar komt kregt hij ruzie
vita B12 tekortquote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat![]()
ik heb hoofdpijn... en ik heb nooit hoofdpijn...
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar zie ik hem ook wel voor aan .. Iemand die een opmerking maakt en hij flipt
parkemedquote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat![]()
zijn we lekker samen saaiquote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat![]()
Nah ... lief..... dank je welquote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
jongùh daar hep ik me stinkende best op gedaan!
slaap zacht en dat je straks zonder hoofdpijn weer wakker mag worden .. Kusje dr opquote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ja....
slapen![]()
niet zwaaien .... anders krijg ik nog weer pijn in mijn kop!![]()
doei
Ja dacht het welquote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
de blonde de huilte is de Tochter?
dit is dan ook het niet te volgen volg topicquote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik snap er zoals gewoonlijk weer eens geen ene moer van./Doei!
Mario heeft de awardquote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:32 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is dan ook het niet te volgen volg topic
broer van Antonioquote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
candela gevt nog en jong in studio gas!!
Die zijn lekker.quote:
En Kiko en Irene hadden het kortste stuk waardoor ze het snelst warenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar niet zo hoe de gegeten hebben
https://twitter.com/ghoficial/status/1096194919708966912
wat was dat saure gummi? erdbeersausquote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
En Kiko en Irene hadden het kortste stuk waardoor ze het snelst waren
pasta, zoals in de Disney tekenfilmquote:Op vrijdag 15 februari 2019 01:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat was dat saure gummi? erdbeersaus
kenn ik niet,ach dat was en lange nudel?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
pasta, zoals in de Disney tekenfilm
Ja die kunnen ze toch gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 01:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn ik niet,ach dat was en lange nudel?
is het dat wat ik denk ?quote:
Denk dat je wat anders denkt dan dat er staat. Hij klaagt over het continu aanwezige geschreeuw en continu lollig doen van het groepje van Antonio vanaf dat ze opstaan totdat ze gaan slapen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 01:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
is het dat wat ik denk ?
Fortu: "¿Tú sabes lo que es tener un pito constantemente desde que te levantas hasta que te acuestas?![]()
dann heeft me twitter vals oversetztquote:Op vrijdag 15 februari 2019 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat je wat anders denkt dan dat er staat. Hij klaagt over het continu aanwezige geschreeuw en continu lollig doen van het groepje van Antonio vanaf dat ze opstaan totdat ze gaan slapen.
Pito is hier getoeter
pito kan ook piemel betekenen of een fluitjequote:Op vrijdag 15 februari 2019 01:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann heeft me twitter vals oversetzt
dat is de übersetzungquote:Op vrijdag 15 februari 2019 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
pito kan ook piemel betekenen of een fluitje
Ja zoiets vermoedde ik al ..quote:Op vrijdag 15 februari 2019 01:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is de übersetzung![]()
Fortu: "Do you know what it is to have a dick constantly since you get up until you lie down?
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
De naam van de band was een cijfer , en in de clip kinderen.
Thee met Honingquote:
Jaaaaaaaa, die.quote:
Met veel koffie.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 06:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dan blijf je gezellig hier
Dank u voor de uitleg, oh gij zeefee.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:32 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is dan ook het niet te volgen volg topic
de cv weigert dienst vandaagquote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank u voor de uitleg, oh gij zeefee.
Een week! Zijn de monteurs op daar?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:38 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
De mijne al een hele week
T is ff wenne
Nicequote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn cv werkte 2 weken geleden niet, de druk was te laag. Ik heb hem bijgevuld en hij werkt sindsdien weer prima.
Goedemorgen
Ik dacht dat het aan de thermostaat lag. Ik kon eerst ook niet zien dat de druk laag was. De cv hangt bij mij boven het trapgat.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice
Je moet hem ook wel 1x per jaar bijvullen
ah okquote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan de thermostaat lag. Ik kon eerst ook niet zien dat de druk laag was. De cv hangt bij mij boven het trapgat.
Ik kon het net niet lezen, ik ben Adriaantje niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah ok
Ik heb zo'n apparaat waar het op staat.
snap ikquote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kon het net niet lezen, ik ben Adriaantje niet.
Ineens zag ik dat het drukmetertje maar 1 bar aangaf. Dit moet ongeveer (bij mij iig) 2 bar zijn.
Klopt .. bijvullen werktquote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn cv werkte 2 weken geleden niet, de druk was te laag. Ik heb hem bijgevuld en hij werkt sindsdien weer prima.
Goedemorgen
Warm water had ik weer wel, vandaar dat ik ook dacht dat de thermostaat stuk was.quote:
Vanaf de wal zeker ? Waterdruk gecheckt? Bijvullen (slang zoeken)quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:35 schreef sacha het volgende:
het grote wachten is begonnen, ze gaan mij bellen om een afspraak te maken
en dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 11:54 schreef chufi het volgende:
Mario komt vanaf iets over 2 weer aanschuiven
okokquote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hopen we dat het allemaal weer goed gaat en dan juichen we om half zeven
veel plezierquote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:01 schreef chufi het volgende:
[..]
ja dat ..
nu verder 2e helft oftewel 3e kwart
quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog even wachten op het rozenwoud van vandaag, want hier zaten de bladeren nog aan de bomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |