Met veel koffie.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 06:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dan blijf je gezellig hier
Dank u voor de uitleg, oh gij zeefee.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:32 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is dan ook het niet te volgen volg topic
de cv weigert dienst vandaagquote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank u voor de uitleg, oh gij zeefee.
Een week! Zijn de monteurs op daar?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 08:38 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
De mijne al een hele week
T is ff wenne
Nicequote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn cv werkte 2 weken geleden niet, de druk was te laag. Ik heb hem bijgevuld en hij werkt sindsdien weer prima.
Goedemorgen
Ik dacht dat het aan de thermostaat lag. Ik kon eerst ook niet zien dat de druk laag was. De cv hangt bij mij boven het trapgat.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice
Je moet hem ook wel 1x per jaar bijvullen
ah okquote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan de thermostaat lag. Ik kon eerst ook niet zien dat de druk laag was. De cv hangt bij mij boven het trapgat.
Ik kon het net niet lezen, ik ben Adriaantje niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah ok
Ik heb zo'n apparaat waar het op staat.
snap ikquote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kon het net niet lezen, ik ben Adriaantje niet.
Ineens zag ik dat het drukmetertje maar 1 bar aangaf. Dit moet ongeveer (bij mij iig) 2 bar zijn.
Klopt .. bijvullen werktquote:Op vrijdag 15 februari 2019 09:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn cv werkte 2 weken geleden niet, de druk was te laag. Ik heb hem bijgevuld en hij werkt sindsdien weer prima.
Goedemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |