Ja die kunnen ze toch gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 01:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn ik niet,ach dat was en lange nudel?
is het dat wat ik denk ?quote:
Denk dat je wat anders denkt dan dat er staat. Hij klaagt over het continu aanwezige geschreeuw en continu lollig doen van het groepje van Antonio vanaf dat ze opstaan totdat ze gaan slapen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 01:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
is het dat wat ik denk ?
Fortu: "ŋTú sabes lo que es tener un pito constantemente desde que te levantas hasta que te acuestas?![]()
dann heeft me twitter vals oversetztquote:Op vrijdag 15 februari 2019 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat je wat anders denkt dan dat er staat. Hij klaagt over het continu aanwezige geschreeuw en continu lollig doen van het groepje van Antonio vanaf dat ze opstaan totdat ze gaan slapen.
Pito is hier getoeter
pito kan ook piemel betekenen of een fluitjequote:Op vrijdag 15 februari 2019 01:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann heeft me twitter vals oversetzt
dat is de übersetzungquote:Op vrijdag 15 februari 2019 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
pito kan ook piemel betekenen of een fluitje
Ja zoiets vermoedde ik al ..quote:Op vrijdag 15 februari 2019 01:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is de übersetzung![]()
Fortu: "Do you know what it is to have a dick constantly since you get up until you lie down?
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jij had gisteren, of vanochtend of zo een mooi nummer gepost.![]()
Deis zette hem af, ik vond hem wel mooi.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:19 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
De naam van de band was een cijfer , en in de clip kinderen.
Thee met Honingquote:
Jaaaaaaaa, die.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |