quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik merk het ook. Nou ja, bijna bedtijd ofzo
Voor mij wel, ik zit al te gapen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik merk het ook. Nou ja, bijna bedtijd ofzo
Ik ook. Nog even tien minuten en dan is het trip trip trip naar de slaapkamer.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor mij wel, ik zit al te gapen.
Morgen 15 graden.Ik ruik bijna de lente.quote:
Heerlijk, ik kijk ernaar uit.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Morgen 15 graden.Ik ruik bijna de lente.
Geen idee welk nummer, ik post er soms teveel...quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jij had gisteren, of vanochtend of zo een mooi nummer gepost.![]()
Deis zette hem af, ik vond hem wel mooi.
kan ik mn korte broek weer uit de kast halenquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Morgen 15 graden.Ik ruik bijna de lente.
De naam van de band was een cijfer , en in de clip kinderen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee welk nummer, ik post er soms teveel...![]()
Dit was 'm niet.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee welk nummer, ik post er soms teveel...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:21 schreef chufi het volgende:
Oh ja naar wie zal ik een pijltje schieten ?Doe maar naar Sasha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Daar word je vrolijk van.quote:
Ja waarom niet, het is fijne feestelijke muziek.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel een serieuze kanshebber om op mijn uitvaart gedraaid te worden
Ik vind het een mooi en passend woord.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
"Uitvaart", het klinkt als een cruise, maar dat is het niet.
Ik heb geen idee waar het over gaat maar ik hoor er ook een soort van verlangen naar vroeger tijden in.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja waarom niet, het is fijne feestelijke muziek.
Pit ze.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi en passend woord.
En daarmee zeg ik welterusten.
Trustenquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou je net naar bed sturen je zou er al 3 min. in moeten liggen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Passend voor een afscheid dus. Welterusten Scrute.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat maar ik hoor er ook een soort van verlangen naar vroeger tijden in.
Als het goed voelt, is het goed.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat maar ik hoor er ook een soort van verlangen naar vroeger tijden in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |