abonnement Unibet Coolblue
pi_188803342
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 17:31 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Grappig veel experts en wss hoogopgeleide mensen. Maar in totaal andere vakgebieden...
Klopt, dat zie je bij die petitie die hier eerder geplaatst is ook.
Stuk voor stuk bijna allemaal mensen uit andere vakgebieden.
  donderdag 5 september 2019 @ 17:39:56 #202
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_188803427
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 17:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wacht even de effecten zijn, en ik noem even op hoofdpijn vermoeid slapeloosheid en andere kleine kwaaltjes..

Eigenlijk het zelfde wat ik krijg als ik jouw weer van een topic zie weg rennen, of gewoon antwoord krijg op een normale vraag.
Mja soms word ik ook nog misselijk van jou reacties..

Dus CAD is slechter voor mijn gezondheid dan 5G.
Wat een persoonlijke sneren en offtopic. Als iemand zo'n effect op mij zou hebben zou ik niet op die persoon ingaan gewoon negeren. Doe ik over het algemeen ook ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_188803447
quote:
Adam Ammersken, Woonbioloog, Muntendam, Groningen
Dat is bijvoorbeeld de eerste persoon uit die petitielijst van 7 augustus...

En 1x raden wat die persoon precies als beroep heeft?

"Webshop Stralingsarme producten"
https://aa-woonbiologie.nl/webshop

Personal bescherming hanger | ¤169,00



quote:
Personal bescherming hanger - @@-woonbiologie

Productinformatie
De CMO Personal beschermt tegen straling van GSM- en UMTS 4G alsmede straling van Bluetooth, DECT- en WIFI zenders. Speciaal gemaakt voor uw persoonlijke bescherming,( naast uw permanente stralingsbescherming in huis) voor bescherming tegen elektrosmog tijdens winkelen, reizen in bus en trein, etc. De CMO Personal kan als een hanger of in de tas of de broekzak worden gedragen.

De CMO TRAVELLER werkt zonder magnetische of elektrische componenten en heeft geen (batterij) voeding nodig.

Let Op! dit is geen vervanger van uw overige stralingsbescherming en is niet bedoelt om 24 uur per dag te dragen. De fabrieksgarantie is 2 jaar, met uitzondering van mechanische schade, aangebracht door grote krachten op het product. De verwachte werkingsduur ongeveer 5 jaar.
Hoezo belangenverstrengeling...
  donderdag 5 september 2019 @ 17:42:48 #204
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_188803479
Een leuke afsluiter


Fijne avond tezamen!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_188803564
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 17:42 schreef controlaltdelete het volgende:

Fijne avond tezamen!
Fyn avond!
  donderdag 5 september 2019 @ 18:14:02 #206
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188804014
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 17:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Een leuke afsluiter


Fijne avond tezamen!
Geen persoonlijke sneer, gewoon een feit wat je hier weer bevestigd.

En ja ik krijg hoofdpijn van sommige logica die hier vaak gepost word.
Theorieën waar je gewoon koppijn van krijgt om überhaupt de touwtjes aan elkaar te kunnen knopen, en ja je gaat weer weg doe je toch altijd als men reageert en het staat je niet aan.

En grappig dat je wel lichamelijke klachten kan krijgen van 5G maar niet van radioactief materiaal, zie ander topic.

Je kan bepaalde stralings effecten heel makkelijk testen, enige wat je nodig hebt is een oude beeldbuis.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_188804113
Het blijft hier wel wat gezelliger als we het niet al te persoonlijk maken, al kan ik me soms wel wat frustratie van beide "kampen" voorstellen. Ik maak me er ook wel eens schuldig aan.

Het mooiste is toch als je inhoudelijk kan reageren, met argumenten.

Het random dumpen van filmpjes of linkjes en verder niet in discussie willen gaan komt niet heel sterk over, wat dat betreft begrijp ik de reactie wel enigszins.
pi_188805651
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 18:14 schreef theguyver het volgende:
En grappig dat je wel lichamelijke klachten kan krijgen van 5G maar niet van radioactief materiaal, zie ander topic.

Hahaha, dat is een mooie inderdaad. :D

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 18:22 schreef MaGNeT het volgende:
Het mooiste is toch als je inhoudelijk kan reageren, met argumenten.

Zeker, maar die frustratie komt dan vaak ook uit het feit dat er iets compleet onlogisch wordt gepost, vervolgens worden daar gerichte vragen op gesteld en daar krijg je of géén antwoord op, of het wordt afgedaan als "het is gewoon bullshit". Met zulk soort volk kan je nooit intelligente discussies voeren, en dat is vervelend.

Ik zie dat jouw vragen ook vrijwel zonder uitzondering onbeantwoord blijven, terwijl ze erg helder en gericht zijn, met genoeg bijbehorende onderbouwde informatie.
pi_188805835
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Hahaha, dat is een mooie inderdaad. :D
[..]

Zeker, maar die frustratie komt dan vaak ook uit het feit dat er iets compleet onlogisch wordt gepost, vervolgens worden daar gerichte vragen op gesteld en daar krijg je of géén antwoord op, of het wordt afgedaan als "het is gewoon bullshit". Met zulk soort volk kan je nooit intelligente discussies voeren, en dat is vervelend.

Ik zie dat jouw vragen ook vrijwel zonder uitzondering onbeantwoord blijven, terwijl ze erg helder en gericht zijn, met genoeg bijbehorende onderbouwde informatie.
Het is wel lastig discussiëren over een onderwerp als je discussiepartner het bestaan van het onderwerp lijkt te ontkennen (maar dat ook weer niet altijd met zoveel woorden zegt).

Het is ook niet aan mij om Tingo of andere users van gedachten te doen veranderen, dat is een onmogelijk taak.

Maar bezoekers van dit topic hebben wel 2 stromen aan informatie; een zo goed mogelijk onderbouwde uitleg of "it's bullshit, fake, een fyne avond".

En als ik geen antwoord krijg, herformuleer ik de vraag gewoon. Want of Tingo nu reageert of niet, als hij het leest zal hij er toch over moeten nadenken.
pi_188806165
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik zal het je nog sterker vertellen, ik heb 7 jaar geleden mijn eigen videobanden uit 1997 (van de Pathfinder Mission) gedigitaliseerd en naar YouTube geüpload. Grappig detail: ik had destijds een satellietschotelontvanger voor de TV.


Leuk voor je. Mars lander my arse. Gewoon toeval over de naam en tijd natuurlijk.

Ook 'n 'grappige detail' van 'n UAV/ HAPS 16 jaar daarvoor:

1981 Pathfinder :
'Inspired by the possibilities of their earlier manned solar-powered aircraft, AV first began developing a solar-powered HALE (high-altitude long endurance) UAV in 1981 to provide a continuous high altitude platform. After making 9 successful test flights, the 99 ft wingspan Pathfinder was mothballed for a decade because of technology limits in the propulsion system at that time.'

More information here:
https://www.avinc.com/innovative-solutions/hale-uas

'In 1998, Pathfinder was upgraded to become the Pathfinder Plus, with a new center wing panel, which increased the wingspan to 121 feet. New high-efficiency solar cells were fitted and many other improvements made, before making a maiden flight in June. On August 6, 1998, Pathfinder Plus met its intended goal by flying to a record 80,201 feet from PMRF Barking Sands, Kauai, higher than any other previous propeller-driven aircraft. The Pathfinder Plus was flown on telecommunication missions in June 2002, and again for aerial surveillance of coffee crops in September. '

Space satellites niet nodig zijn, stratospheric satellites veel meer interessant, geloofwaardiger zijn enz. Vind ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 5 september 2019 @ 20:53:54 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188806321
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Leuk voor je. Mars lander my arse. Gewoon toeval over de naam en tijd natuurlijk.

Ook 'n 'grappige detail' van 'n UAV/ HAPS 16 jaar daarvoor:

1981 Pathfinder :
'Inspired by the possibilities of their earlier manned solar-powered aircraft, AV first began developing a solar-powered HALE (high-altitude long endurance) UAV in 1981 to provide a continuous high altitude platform. After making 9 successful test flights, the 99 ft wingspan Pathfinder was mothballed for a decade because of technology limits in the propulsion system at that time.'

More information here:
https://www.avinc.com/innovative-solutions/hale-uas

'In 1998, Pathfinder was upgraded to become the Pathfinder Plus, with a new center wing panel, which increased the wingspan to 121 feet. New high-efficiency solar cells were fitted and many other improvements made, before making a maiden flight in June. On August 6, 1998, Pathfinder Plus met its intended goal by flying to a record 80,201 feet from PMRF Barking Sands, Kauai, higher than any other previous propeller-driven aircraft. The Pathfinder Plus was flown on telecommunication missions in June 2002, and again for aerial surveillance of coffee crops in September. '

Space satellites niet nodig zijn, stratospheric satellites veel meer interessant, geloofwaardiger zijn enz. Vind ik.
Tadaaaaaa exact de reactie wat hier boven staat.

Even terug op Elon Musk! Waarom zou die knakker niet bestaan?

En.. on-topic, wie hier krijgt hoofdpijn van mobiel bellen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_188806331
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Leuk voor je. Mars lander my arse. Gewoon toeval over de naam en tijd natuurlijk.

Ook 'n 'grappige detail' van 'n UAV/ HAPS 16 jaar daarvoor:

1981 Pathfinder :
'Inspired by the possibilities of their earlier manned solar-powered aircraft, AV first began developing a solar-powered HALE (high-altitude long endurance) UAV in 1981 to provide a continuous high altitude platform. After making 9 successful test flights, the 99 ft wingspan Pathfinder was mothballed for a decade because of technology limits in the propulsion system at that time.'

More information here:
https://www.avinc.com/innovative-solutions/hale-uas

'In 1998, Pathfinder was upgraded to become the Pathfinder Plus, with a new center wing panel, which increased the wingspan to 121 feet. New high-efficiency solar cells were fitted and many other improvements made, before making a maiden flight in June. On August 6, 1998, Pathfinder Plus met its intended goal by flying to a record 80,201 feet from PMRF Barking Sands, Kauai, higher than any other previous propeller-driven aircraft. The Pathfinder Plus was flown on telecommunication missions in June 2002, and again for aerial surveillance of coffee crops in September. '

Space satellites niet nodig zijn, stratospheric satellites veel meer interessant, geloofwaardiger zijn enz. Vind ik.
Waarom toch weer zo agressief?

En je kan satellieten niet nodig vinden, je hoeft ze ook helemaal niet te gebruiken, maar ik ben blij met mijn TV. :) Het is goed dat je "vind ik" erbij zet, daar moet de nadruk ook op liggen omdat het verder natuurlijk gewoon onzin is.

Je post absoluut geen bewijs, alleen maar dingen waarom iets anders handiger is. Dat schiet niet op.
pi_188806339
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

En.. on-topic, wie hier krijgt hoofdpijn van mobiel bellen?
Ik, maar dat komt meer door de mensen aan de andere kant van de lijn. :P
pi_188806351
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:54 schreef illusions het volgende:

[..]

maar ik ben blij met mijn TV. :)
Daar heb ik geen twijfel over.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_188806361
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Daar heb ik geen twijfel over.
Jij hebt nergens twijfels over, dat is het Dunning-Kruger effect wat opspeelt. ;)
pi_188806412
@Tingo

Ik zou toch graag nog je inzicht willen met betrekking tot het volgende:

Misschien ben je al eens op vakantie geweest met een camper of caravan met een schotelantenne?

Als je een schotelantenne voor TV-ontvangst koopt en op je vakantiebestemming in gebruik wil stellen moet je die op het zuiden richten.

Zoals je dan weet (of hieronder ziet), naarmate je zuidelijker gaat moet deze steeds iets steiler omhoog, ga je noordelijker dan moet de schotel iets vlakker.



Naarmate je oostelijk / westelijk gaat moet je de LNB ook nog iets draaien om voor de hoek te compenseren:





bron: https://www.canaldigitaal.nl/blog/schotel-uitrichten-tips

Dit is algemene kennis voor een schotelbezitter.

Trek je nu lijnen onder die gradenhoeken, vanaf die locaties op de aardbol dan kruisen de lijnen op 36.000km boven de evenaar.

Denk je dat daar 4 Astra satellieten hangen? Of heb je daar een andere verklaring voor?
pi_188806475
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:01 schreef MaGNeT het volgende:
@:Tingo

Ik zou toch graag nog je inzicht willen met betrekking tot het volgende:

Misschien ben je al eens op vakantie geweest met een camper of caravan met een schotelantenne?

Nee heb ik niet gedaan. En ik snap ook niet waarom je zou 'n schotelantennae meenemen.

Did you know that geostationary space satellites were first mentioned by the Sci-Fi writer Arthur C.Clarke way back in 1947?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_188806508
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Jij hebt nergens twijfels over, dat is het Dunning-Kruger effect wat opspeelt. ;)
Ik heb erg veel twijfels over wat we vertelt en op TV zien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_188806548
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee heb ik niet gedaan. En ik snap ook niet waarom je zou 'n schotelantennae meenemen.

Did you know that geostationary space satellites were first mentioned by the Sci-Fi writer Arthur C.Clarke way back in 1947?
Denk je dat daar 4 Astra satellieten hangen? Of heb je daar een andere verklaring voor? Hoe denk jij dat schotel-TV werkt?
pi_188806635
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Denk je dat daar 4 Astra satellieten hangen?
Of heb je daar een andere verklaring voor?
Hoe denk jij dat schotel-TV werkt?

Nee.
Niet precies, maar ik heb alternatieven gepost.
Van toren/masten/kabels etc.

36,000 kms in de ruimte huh? Zou wat sneller van 20km hoogte zyn, denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_188806695
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee.
Niet precies, maar ik heb alternatieven gepost.
Van toren/masten/kabels etc.

36,000 kms in de ruimte huh? Zou wat sneller van 20km hoogte zyn, denk ik.
Ok.

Maar hoe verklaar je dan deze handleiding voor het instellen / richten van een schotelantenne?



Want zoals je ziet richt je altijd op het zuiden, naarmate je zuidelijker komt iets steiler, naarmate je noordelijker komt iets vlakker. Allemaal op hetzelfde punt gericht.

Waar wordt dan op gericht?
pi_188806698
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb erg veel twijfels over wat we vertelt en op TV zien.
Ik ook, betekent dat dat ik geen TV meer mag kijken? Een objectieve beeldvorming lijkt me juist goed, anders ga je dingen doen zoals atoomwapens en satellieten ontkennen.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Denk je dat daar 4 Astra satellieten hangen? Of heb je daar een andere verklaring voor? Hoe denk jij dat schotel-TV werkt?
Ok, we zijn er uit. Er hangen dus geen Astra satellieten. Wat is de verklaring dan? Vraag ik me af.
pi_188806752
The A.I. singularity. Ain't no planet X cummin cuz ain't no space cause ain't no globe earth
pi_188806827
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
The A.I. singularity. Ain't no planet X cummin cuz ain't no space cause ain't no globe earth
Verkeerde topic. :P Alhoewel de beweringen in dit topic wel enorme gelijkenissen beginnen te krijgen met het FE topic.

BNW / Flat Earth conspiracy #43 Flat Earth en zijn vriendjes
  vrijdag 6 september 2019 @ 01:16:34 #225
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188809582
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee.
Niet precies, maar ik heb alternatieven gepost.
Van toren/masten/kabels etc.

36,000 kms in de ruimte huh? Zou wat sneller van 20km hoogte zyn, denk ik.
Deze alternatieven kunnen satelliet tv dus niet verklaren, dat blijft een probleem.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_188809639
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Verkeerde topic. :P Alhoewel de beweringen in dit topic wel enorme gelijkenissen beginnen te krijgen met het FE topic.

BNW / Flat Earth conspiracy #43 Flat Earth en zijn vriendjes
Dat is ook niet meer dan logisch. Ze vertellen allemaal hetzelfde op een net iets andere manier. Revelations is inevitable.
  vrijdag 6 september 2019 @ 07:50:41 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188810344
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 20:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik, maar dat komt meer door de mensen aan de andere kant van de lijn. :P
Ja dat heb ik dus ook.
Maar als die filmpjes kloppen, zouden juist heel veel mensen met lichamelijke klachten rondlopen na het plegen van een telefoontje.

Eerlijk gezegd komt het eerder door het betreffende gesprek niet de telefoon zelf.
Hang maar eens een half uur met een help u lekker zelf desk aan de lijn.
Of een van de 10.000 onafhankelijk onderzoeksbureau van energie leveranciers.

Of gewoon mij ff bellen.

En 5g is niet het enige wat een signaal uit zend op je telefoon.
GPS Bluetooth gewoon telefoon netwerk radio. Etc etc.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_188813161
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 07:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook.
Maar als die filmpjes kloppen, zouden juist heel veel mensen met lichamelijke klachten rondlopen na het plegen van een telefoontje.

Eerlijk gezegd komt het eerder door het betreffende gesprek niet de telefoon zelf.
Hang maar eens een half uur met een help u lekker zelf desk aan de lijn.
Of een van de 10.000 onafhankelijk onderzoeksbureau van energie leveranciers.

Of gewoon mij ff bellen.

En 5g is niet het enige wat een signaal uit zend op je telefoon.
GPS Bluetooth gewoon telefoon netwerk radio. Etc etc.
Och, als Chernobyl-radiatie niet gevaarlijk is, overleef ik dit ook wel. :+
  vrijdag 6 september 2019 @ 14:32:10 #229
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_188815085
Nog ff over Elon Musk



Terug naar 5G



:)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_188815264
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 14:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Nog ff over Elon Musk

[ afbeelding ]

Ik vind 'm wel grappig :)

Op zich moet ik er wel een kanttekening bij plaatsen.
Voorheen had de NASA beschikking over de Space Shuttle waar een lancering zo'n 450 miljoen Dollar kostte.
SpaceX doet momenteel bevoorradingsmissies voor het ISS momenteel voor 150 miljoen Dollar (al gaat in 2020 de prijs omhoog naar 260 miljoen Dollar omdat men zo langzamerhand ook wel eens winst zal willen maken na de opbouwfase).

Dat bespaart de "taxpayer" in feite geld.

quote:
Terug naar 5G

[ afbeelding ]

:)
Echte BNW'ers gebruiken uiteraard een VPN ;)

Maar eh, 3G, 4G of 5G zegt alleen wat over de gebruikte frequenties en snelheid.
Het één is niet moeilijker af te luisteren dan het ander, het blijft gewoon TCP/IP internetverkeer.
pi_188867354

Wat een heerlijke omroep is dat PowNed toch, en wat een gekkies lopen er rond. De één gaat de bergen in (van Nederland?), en de ander houdt de straling weg met een imker-hoedje op.

En natuurlijk straalt iedereen weer van onwetendheid.
  maandag 9 september 2019 @ 23:37:06 #232
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188873162
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 19:45 schreef illusions het volgende:

Wat een heerlijke omroep is dat PowNed toch, en wat een gekkies lopen er rond. De één gaat de bergen in (van Nederland?), en de ander houdt de straling weg met een imker-hoedje op.

En natuurlijk straalt iedereen weer van onwetendheid.
Nja PowNed laat wel alleen de uiterste mafklappers zien.
Beetje verdraaien van de rest maar alsnog, grappig.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_188873247
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 23:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nja PowNed laat wel alleen de uiterste mafklappers zien.
Beetje verdraaien van de rest maar alsnog, grappig.
Oh dat zeker, ze gebruiken wel de extreme gekkies om een punt te maken, maar daarom niet minder grappig. :P
pi_189131719
Ja, 5G is gevaarlijk: het werkt global warming in de hand.
pi_189132196
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:34 schreef RapaNui het volgende:
Ja, 5G is gevaarlijk: het werkt global warming in de hand.
Hoe dan?
pi_189132232
Met 5g gaan we in rap tempo naar totalitaire controle van the eye in the sky.
pi_189133020
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoe dan?
Het proces is al in gang gezet: datacenters in de Noorse fjorden, die het zeewater gebruiken voor hun afkoeling. Dat water stroomt noordwaarts richting Spitsbergen en de Noorpool ... waar het ijs in rap tempo aan het smelten is.
En dan vragen we ons af hoe dat komt?

Iedereen heeft op de basisschool geleerd dat de warme golfstroom zorgt voor een warm klimaat in het ZW van het VK.

Zo zijn we met zijn allen een warme zeestroom aan het creëren die de poolcirkel doet opwarmen, met alle gevolgen van dien.

SmartCities moeten worden gebouwd, 5G moet komen, het kan niet op. Het moet altijd meer en meer en we zijn nooit tevreden. Intussen verpesten we ons klimaat met die ongein.
pi_189133077
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:55 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Het proces is al in gang gezet: datacenters in de Noorse fjorden, die het zeewater gebruiken voor hun afkoeling. Dat water stroomt noordwaarts richting Spitsbergen en de Noorpool ... waar het ijs in rap tempo aan het smelten is.
En dan vragen we ons af hoe dat komt?

Iedereen heeft op de basisschool geleerd dat de warme golfstroom zorgt voor een warm klimaat in het ZW van het VK.

Zo zijn we met zijn allen een warme zeestroom aan het creëren die de poolcirkel doet opwarmen, met alle gevolgen van dien.

SmartCities moeten worden gebouwd, 5G moet komen, het kan niet op. Het moet altijd meer en meer en we zijn nooit tevreden. Intussen verpesten we ons klimaat met die ongein.
Datacenters komen er ook wel zonder 5G hoor, dus ik zou het opwarmen van de aarde beslist niet aan 5G wijten. Andere redenen zie ik je niet echt opnoemen.
pi_189133079
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Met 5g gaan we in rap tempo naar totalitaire controle van the eye in the sky.
Want met 4G kan dat niet? :?
pi_189133110
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Want met 4G kan dat niet? :?
Connectivity of everything my friend. Nee we worden altijd en overal al in de gaten gehouden, maar daadwerkelijke controle geschiedt op andere frequenties.
pi_189133268
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:01 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Connectivity of everything my friend. Nee we worden altijd en overal al in de gaten gehouden, maar daadwerkelijke controle geschiedt op andere frequenties.
Ik vind dit een beetje nietszeggend eigenlijk. Tuurlijk gaan we in rap tempo naar totalitaire controle, daar ben ik het niet mee oneens, maar dat kan net zo goed met 4G, daar zal 5G niet zo'n heel groot verschil in gaan maken denk ik zelf.
pi_189133671
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Datacenters komen er ook wel zonder 5G hoor, dus ik zou het opwarmen van de aarde beslist niet aan 5G wijten. Andere redenen zie ik je niet echt opnoemen.
Klopt, er zijn al datacenters. Die zorgen juist voor die opwarming die al in gang is gezet. Los van CO2 en de rest.
De invoering van 5G zal het nóg meer doen toenemen, maar we willen dat niet inzien. Dat heet thermische verontreiniging.

Overigens profileren die datacenters zich door te stellen dat ze milieuvriendelijk zijn omdat ze geen CO2 uitstoten. Maar ze verwarmen het zeewater dat naar de Noordpool stroomt! Waardoor daar een warmer klimaat ontstaat met alle gevolgen van dien.
pi_189133687
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:34 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Klopt, er zijn al datacenters. Die zorgen juist voor die opwarming die al in gang is gezet. Los van CO2 en de rest.
De invoering van 5G zal het nóg meer doen toenemen, maar we willen dat niet inzien. Dat heet thermische verontreiniging.

Overigens profileren die datacenters zich door te stellen dat ze milieuvriendelijk zijn omdat ze geen CO2 uitstoten. Maar ze verwarmen het zeewater dat naar de Noordpool stroomt! Waardoor daar een warmer klimaat ontstaat met alle gevolgen van dien.
Waarom zorgt 5G voor die toename in datacenters? Dat zou met een inefficienter protocol als 4G toch juist meer schade aanbrengen?
pi_189136289
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom zorgt 5G voor die toename in datacenters? Dat zou met een inefficienter protocol als 4G toch juist meer schade aanbrengen?
Voorbeeld: Bodo in Noorwegen -waar Arjen Kamphuis zijn laatste dagen heeft doorgebracht- wil een Smart City worden.
- Moet daarvoor 5G invoeren
- Moet daarvoor het militaire vliegveld en -basis verkassen
- Moet daarvoor een grote datacenter bouwen die er nu nog niet is.

Nog meer opwarming.
pi_189138852
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:48 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Voorbeeld: Bodo in Noorwegen -waar Arjen Kamphuis zijn laatste dagen heeft doorgebracht- wil een Smart City worden.
- Moet daarvoor 5G invoeren
- Moet daarvoor het militaire vliegveld en -basis verkassen
- Moet daarvoor een grote datacenter bouwen die er nu nog niet is.

Nog meer opwarming.
Ik begrijp je punt, maar zou dat met inefficientere techniek anders en/of beter zijn? Er zijn namelijk ook veel bronnen die zeggen dat 5G juist positief is voor global warming climate change.
  vrijdag 27 september 2019 @ 05:37:14 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189139196
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:55 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Het proces is al in gang gezet: datacenters in de Noorse fjorden, die het zeewater gebruiken voor hun afkoeling. Dat water stroomt noordwaarts richting Spitsbergen en de Noorpool ... waar het ijs in rap tempo aan het smelten is.
En dan vragen we ons af hoe dat komt?

Iedereen heeft op de basisschool geleerd dat de warme golfstroom zorgt voor een warm klimaat in het ZW van het VK.

Zo zijn we met zijn allen een warme zeestroom aan het creëren die de poolcirkel doet opwarmen, met alle gevolgen van dien.

SmartCities moeten worden gebouwd, 5G moet komen, het kan niet op. Het moet altijd meer en meer en we zijn nooit tevreden. Intussen verpesten we ons klimaat met die ongein.
Dus als ik het goed heb, zou water voor dat fjord en net na het fjord, een aanzienlijk verschil hebben aan temperatuur?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_189146812
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 05:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dus als ik het goed heb, zou water voor dat fjord en net na het fjord, een aanzienlijk verschil hebben aan temperatuur?
Nou ja, hij bedoelt natuurlijk dat dat water warmer is nadat het een zooitje hardware heeft afgekoeld, maar het lijkt mij niet dat dat zonder 5G ineens in veel mindere mate gaat gebeuren - in tegendeel zelfs.
  zaterdag 28 september 2019 @ 23:32:03 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189167768
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Nou ja, hij bedoelt natuurlijk dat dat water warmer is nadat het een zooitje hardware heeft afgekoeld, maar het lijkt mij niet dat dat zonder 5G ineens in veel mindere mate gaat gebeuren - in tegendeel zelfs.
Het lijkt me niet dat zo'n lading hardware niet veel invloed heeft om miljarden liters zeewater.
Maar wat ik wel weet is dat bepaalde stromingen anders verlopen dan jaren geleden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_189185130
Woman Who Claims She's 'Allergic To WiFi' Fears For Her Health Over 5G

https://www.ladbible.com/(...)lth-over-5g-20190927

Het houdt niet op. Niet vanzelf.
  maandag 30 september 2019 @ 07:01:24 #250
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189186828
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 22:51 schreef illusions het volgende:
Woman Who Claims She's 'Allergic To WiFi' Fears For Her Health Over 5G

https://www.ladbible.com/(...)lth-over-5g-20190927

Het houdt niet op. Niet vanzelf.
Arm vrouwtje..
Neem aan dat ze op het platte land woont en niet meer naar een supermarkt kan.

Tip voor haar haaksbergen dicht bij de grens. 0,0 bereik ...
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_189197511
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:48 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Voorbeeld: Bodo in Noorwegen -waar Arjen Kamphuis zijn laatste dagen heeft doorgebracht- wil een Smart City worden.
-

Nog meer opwarming.
Dat weten we niet.Geen lichaam gevonden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 2 oktober 2019 @ 16:10:11 #252
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189228422
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_189228564
quote:
quote:
5G heeft een stralingsintensiteit die 15.000 keer zo groot is als 4G
Ze verzinnen wat... complete onzin.
  Moderator woensdag 2 oktober 2019 @ 16:32:59 #254
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189228787
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[..]

Ze verzinnen wat... complete onzin.
Verdienen ze daar wat aan of zo?
A child is born with no state of mind.
pi_189229079
quote:
15s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 16:32 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Verdienen ze daar wat aan of zo?
Geen idee. Zendvermogen op 700MHz en 3500MHz wijkt niet of amper af van 4G.
Op 26GHz is het zelfs lager, gezien het korte bereik.

15.000x is dus een nietszeggend getal, uit de lucht gegrepen. Ook niet onderbouwd.

Maar het klinkt wel heftig.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 11:05:38 #256
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189343493
Onze nobelen, zie Lodewijk tempo maken, hij weet niet hoe snel hij zijn shnaz het gebouw in moet krijgen.
@ 5:42 ^O^


Apeldoorn stelt onder druk aansprakelijkstelling besluit 5G netwerk uit
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_189343512
Ik zou ook snel het gebouw in gaan als zo'n lobbyist mij stickers wilt opplakken.
Conscience do cost.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 12:58:45 #258
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189344987




:o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_189345201
quote:
Geloof me dat heeft niks maar dan ook niks met 5g te maken...

Ik kan nu al heel veel informatie mbt zaken in mijn huis ontvangen bijvoorbeeld. Mijn telefoon kan me nu al vertellen dat het goed zou zijn om ff te bewegen omdat ik stil zit.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_189346517
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 20:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat weten we niet.Geen lichaam gevonden.
Klopt.
pi_189353018
quote:
Grappig die eerste :D Die tweede heeft niets met 5G te maken, behalve dat er 5G op z'n telefoon staat geschreven zie ik de relatie niet, telefoons afluisteren wordt er niet makkelijker door.

[ Bericht 3% gewijzigd door SuperHartje op 10-10-2019 11:55:40 ]
  donderdag 10 oktober 2019 @ 11:52:00 #262
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189361498
Swiss magazine reports first 5G injuries in Geneva.

[ Bericht 33% gewijzigd door SuperHartje op 10-10-2019 11:56:12 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_189361708
quote:
Ugh, artikeltje weer hoor. En de problemen begonnen allemaal nadat hij er via Facebook achter kwam dat er in de buurt enkele 5G antennes geplaatst waren. Knap staaltje journalistiek. :D
  donderdag 10 oktober 2019 @ 12:11:26 #264
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189361834
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_189364566
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 12:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

EM 'facts' :')
Het is toch om te janken dat dit soort pruljournalistiek steeds als bron wordt geopperd? En het dan raar vinden als het compleet door het slijk wordt gehaald. Facebook reporters, pffff.
pi_189364992
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:24 schreef illusions het volgende:

[..]

Het is toch om te janken dat dit soort pruljournalistiek steeds als bron wordt geopperd? En het dan raar vinden als het compleet door het slijk wordt gehaald. Facebook reporters, pffff.
Wat ik nog kwalijker vind dat ook de "MSM" het (soms) oppakken. Dan interviewen ze een wetenschapper die allemaal claims maakt en met z'n eigen mening en onderzoek komt. Negen van de tien keer is die persoon wetenschapper op totaal ander gebied ,maar daar vraagt de "kritische" journalist niet naar.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_189365211
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:50 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Wat ik nog kwalijker vind dat ook de "MSM" het (soms) oppakken. Dan interviewen ze een wetenschapper die allemaal claims maakt en met z'n eigen mening en onderzoek komt. Negen van de tien keer is die persoon wetenschapper op totaal ander gebied ,maar daar vraagt de "kritische" journalist niet naar.
Maar dat zijn we min of meer gewend, mede daarom zitten we op BNW nietwaar? ;) Ik vind het zelf erger dat mensen die claimen kritisch te denken, dit soort prulletjes als bronnen gebruiken, terwijl het volgende duidelijk op de 1e pagina staat.

When he looked on Facebook and on the website of the Confederation, he saw that three 5G antennas had been put into service nearby and that other people were complaining of identical problems, headaches, tiredness. “Was it psychological? I don’t know. But for the first time, although I have never had earaches while composing my music, my ears started whistling. It woke me up at night. All of this was unusual.”

:')

Tuurlijk, héél credible. :P
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 16:30:24 #268
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189365541
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 15:50 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Wat ik nog kwalijker vind dat ook de "MSM" het (soms) oppakken. Dan interviewen ze een wetenschapper die allemaal claims maakt en met z'n eigen mening en onderzoek komt. Negen van de tien keer is die persoon wetenschapper op totaal ander gebied ,maar daar vraagt de "kritische" journalist niet naar.
Vind ik ook. Je kan best op een dwaalspoor worden gebracht als je zelf niet verder kijkt...
A child is born with no state of mind.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 16:35:37 #269
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189365605
5G Planning – geospatial considerations
A guide for planners and local authorities

Interessant om het eens door te lezen, mijn oog viel op chapter 7. :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 16:49:23 #270
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189365817
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:
5G Planning – geospatial considerations
A guide for planners and local authorities

Interessant om het eens door te lezen, mijn oog viel op chapter 7. :{
Waarom viel die specifiek op?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:05:44 #271
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189625548
6G KOMT ER AAN EN DRAAIT NOG MEER OM DATA

In de wereld met 6G zullen zendmasten je constant volgen, en aan de hand van je persoonlijke data de diensten leveren die je nodig hebt. :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:14:14 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189625624
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 09:05 schreef controlaltdelete het volgende:
6G KOMT ER AAN EN DRAAIT NOG MEER OM DATA

In de wereld met 6G zullen zendmasten je constant volgen, en aan de hand van je persoonlijke data de diensten leveren die je nodig hebt. :{
Hoe moet ik dat zien?
Zendmast stapt uit de grond en gaat me achtervolgen, zodra ik in de buurt ben van de grens en dus klote verbinding heb?

Voor jou info weet je überhaupt hoe je mobiel werkt?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_189625936
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 09:05 schreef controlaltdelete het volgende:
6G KOMT ER AAN EN DRAAIT NOG MEER OM DATA

In de wereld met 6G zullen zendmasten je constant volgen, en aan de hand van je persoonlijke data de diensten leveren die je nodig hebt. :{
Maar natuurlijk. Het is nooit genoeg. Opperwezen Mens schakelt zijn brein uit.
pi_189626436
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 09:05 schreef controlaltdelete het volgende:
6G KOMT ER AAN EN DRAAIT NOG MEER OM DATA

In de wereld met 6G zullen zendmasten je constant volgen, en aan de hand van je persoonlijke data de diensten leveren die je nodig hebt. :{
Er verandert dus niets?
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:58:16 #275
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189630650
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 09:05 schreef controlaltdelete het volgende:
6G KOMT ER AAN EN DRAAIT NOG MEER OM DATA

In de wereld met 6G zullen zendmasten je constant volgen, en aan de hand van je persoonlijke data de diensten leveren die je nodig hebt. :{
Snap je dat er een verschil is tussen infrastructuur en wat je er mee doet? En heb je nog een antwoord op mijn vorige post?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_189656388
How low can we Humans go:

Kleine robot gebruikt lichtsensor om gordijnen te sluiten
Door deze robot hoef je nooit meer op te staan om je gordijnen te sluiten. De SwitchBot heeft een lichtsensor, waardoor de gordijnen sluiten zodra de zon te fel schijnt. Ook is het apparaat met een app of via Google Home en Alexa te bedienen.
https://www.nu.nl/276957/(...)jnen-te-sluiten.html
En de aarde blijft opwarmen door al deze shit
pi_189656617
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 20:54 schreef RapaNui het volgende:
How low can we Humans go:

Kleine robot gebruikt lichtsensor om gordijnen te sluiten
Door deze robot hoef je nooit meer op te staan om je gordijnen te sluiten. De SwitchBot heeft een lichtsensor, waardoor de gordijnen sluiten zodra de zon te fel schijnt. Ook is het apparaat met een app of via Google Home en Alexa te bedienen.
https://www.nu.nl/276957/(...)jnen-te-sluiten.html
En de aarde blijft opwarmen door al deze shit
Zie het probleem niet. Noch wat dit met 5G te maken heeft.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 13:31:55 #278
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189697899
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_189697955
quote:
Sommige van die reacties zijn wel erg grappig:
quote:
I'm living in Thailand now and they have rolled out the 5G system here and yes it makes me very sick. Major headaches, brain fog, feeling very ill. Also somehow it makes me in a state of constant anger all the time as well. This is to get mankind to fight and kill each other all over the world and for dictatorships and martial law for most of the planet.....New World Order......
Het lijkt erop dat we de TMI weer moeten bijstellen. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2019 13:36:56 ]
pi_189698137
quote:
Ik moest wel lachen om die meter.

Ze hebben het in dat onderzoek over 100mW vermogen per cm2.... vierkante centimeter... om dat vermogen over te dragen aan muizen moet je ze ongeveer over de antenne laten lopen (en dat is misschien ook wel gedaan).

De meter in dat filmpje geeft vervolgens een piek (!) van 299mW per m2 weer...

Ofwel... vierkante centimeter vergelijken met een vierkante meter...

Hoeveel vierkante centimeters gaan er in een vierkante meter? Nou? 10.000 ...
Ofwel... de gemeten straling is duizenden keren kleiner dan in dat onderzoek...

DUIZENDEN

WORD WAKKER MENSEN!

Daarnaast meet die meter alleen het vermogen, niet welke bron dat vermogen afgeef. Er wordt klakkeloos vanuit gegaan dat het om 4G of 5G gaat maar het kan net zo goed een WiFi accesspoint zijn, een point to point verbinding tussen 2 kantoren, een telefoon in een broekzak, een bewakingscamera of wat dan ook. Maar nee... zonder de bron van het vermogen te kennen doet men aannames.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 30-10-2019 14:03:06 ]
  woensdag 30 oktober 2019 @ 14:03:54 #281
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189698248
Misschien moeten je bevindingen melden in dat kanaal. Het zou een hoop mensen gerust stellen. Ik ben nog niet overtuigd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 14:14:41 #282
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189698365
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Misschien moeten je bevindingen melden in dat kanaal. Het zou een hoop mensen gerust stellen. Ik ben nog niet overtuigd.
Grofweg een factor 3000 er naast zitten in het vermogen is niet genoeg om te overtuigen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_189698378
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Misschien moeten je bevindingen melden in dat kanaal. Het zou een hoop mensen gerust stellen. Ik ben nog niet overtuigd.
Ik heb door de jaren al heel vaak gereageerd bij dat soort filmpjes maar kritiek wordt vrijwel altijd verwijderd. Dus nee: daar verdoe ik mijn tijd niet meer aan.

En jij bent niet overtuigd maar blijkbaar weet je ook niet het verschil tussen mW per m2 en mW per cm2.

Vergelijk het met het bakken van een pizza.
Bak je een pizza van 1 cm2 dan heb je na afloop nog honger.
Bak je een pizza van 1 m2 dan kan je met 10 mensen van die pizza eten en zit je vol.

Bij vermogen is het omgekeerd: 100mW op 1 cm2 is 10.000x meer vermogen dan 100mW op 1 m2.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 14:17:43 #284
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189698406

Zoiets kwam even geleden ook al in het nieuws de dode spreeuwen in Den Haag dacht ik werd gerelateerd aan 5G test. Vergiftigd door taxus zeiden ze maar ik de heb ergens een rapport gelezen dat na sectie de doodsoorzaak niet duidelijk was. Heftig om te zien.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_189698447
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:17 schreef controlaltdelete het volgende:

Zoiets kwam even geleden ook al in het nieuws de dode spreeuwen in Den Haag dacht ik werd gerelateerd aan 5G test. Vergiftigd door taxus zeiden ze maar ik de heb ergens een rapport gelezen dat na sectie de doodsoorzaak niet duidelijk was. Heftig om te zien.
quote:
Er lijkt een verklaring te zijn gevonden voor de dood van honderden spreeuwen in het Huijgenspark in Den Haag. Toxicologisch onderzoek wijst uit dat ze gif binnengekregen hadden. Een vermoeden was dat ze door mensen waren vergiftigd maar dat lijkt niet het geval.
https://nos.nl/artikel/2262257-mysterie-van-vergiftigde-spreeuwen-in-den-haag-lijkt-ontrafeld.html

Het zou ook wel gek zijn als specifiek alleen spreeuwen uit 1 park dood neervallen vanwege 5G en in de rest van de wereld niet.

Er is overigens geen 5G test geweest in Den Haag.

Dode vogels door vergiftiging waren er overigens ook al vóór 1G, 2G en 3G...
  woensdag 30 oktober 2019 @ 14:22:34 #286
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189698453
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik heb door de jaren al heel vaak gereageerd bij dat soort filmpjes maar kritiek wordt vrijwel altijd verwijderd. Dus nee: daar verdoe ik mijn tijd niet meer aan.

Zwak excuus. Ik zou het evengoed doen want als het allemaal onzin is dat rapport en het klopt wat je beweert al zou het weg worden gehaald heb jij iig je best gedaan om mensen gerust te stellen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_189698474
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zwak excuus. Ik zou het evengoed doen want als het allemaal onzin is dat rapport en het klopt wat je beweert al zou het weg worden gehaald heb jij iig je best gedaan om mensen gerust te stellen.
Er komen iedere dag duizenden conspiracy filmpjes bij op YouTube. Die zou ik dan allemaal bij langs moeten gaan, allemaal kijken, allemaal op reageren en dan ook nog eens alle reacties die verwijderd zijn bij de oude filmpjes weer opnieuw plaatsen.

Je beseft hoe nutteloos dat is?

Dan kan ik beter hier reageren, ontopic reacties blijven keurig staan.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 14:24:48 #288
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189698484
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:17 schreef controlaltdelete het volgende:

Zoiets kwam even geleden ook al in het nieuws de dode spreeuwen in Den Haag dacht ik werd gerelateerd aan 5G test. Vergiftigd door taxus zeiden ze maar ik de heb ergens een rapport gelezen dat na sectie de doodsoorzaak niet duidelijk was. Heftig om te zien.
Hoe kan je iets relateren en er onder zetten dat het niet het geval is..

Ik at vanmiddag een brood met kaas, maar ik er geen kaas op zitten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_189698609
_O-
  woensdag 30 oktober 2019 @ 14:31:58 #290
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189698612
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:24 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Er komen iedere dag duizenden conspiracy filmpjes bij op YouTube. Die zou ik dan allemaal bij langs moeten gaan, allemaal kijken, allemaal op reageren en dan ook nog eens alle reacties die verwijderd zijn bij de oude filmpjes weer opnieuw plaatsen.

Je beseft hoe nutteloos dat is?

Dan kan ik beter hier reageren, ontopic reacties blijven keurig staan.
Kan ik me voorstellen safe ground hier voor jou. :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_189698697
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 14:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Kan ik me voorstellen safe ground hier voor jou.
Maar als blijkt dat iets met een factor van een paar duizend niet klopt, ben je nog niet overtuigd? Wat moet er gebeuren om jou wel te overtuigen? :? Heel raar dit. Vervolgens heb je het over dooie spreeuwen, wat niet door 5G komt, wat heeft het er dan mee te maken?

Verwachte reactie: jullie denken allemaal maar wat je wilt, ik weet wel beter.
pi_189699014
Om overigens de rekensom van cm2 naar m2 nog even te maken:

Die gemeten piek van 299 mW per m2 is 299 / 10.000 = 0,0299 mW per cm2.

De schadelijke hoeveelheid voor die muizen was (volgens dat onderzoek) 100mW per cm2

0,0229 vs 100

Gooi 2 boodschappenkarren vol, de ene klant geef je ¤0,0229 de ander geef je ¤100.
Wie komt er met een (redelijk) volle kar naar buiten en wie had er nog niet eens genoeg geld voor het draagtasje?

Maar ik begrijp wel waarom het zo gebracht wordt: mensen zien in dat onderzoek 100mW staan, ze zien op die meter 299mW staan en denken "OMG we worden uitgemoord".

Een magnetron doet overigens zo'n 1000Watt @ 2,45GHz = 1.000.000 mW op zo'n 0,3m2 en dat is dus ook echt niet gezond om in te gaan zitten maar die is gelukkig goed afgeschermd ;)

De laatste vergelijking van vandaag: Een auto

Ga je voor een auto staan die 100km/u rijdt dan ben je vrij zeker in 1 klap deaud.
Maar zou die auto 0,0229km/u rijden dan moet je wel enkele seconden kijken of die auto uberhaupt beweegt.

Maar zou je het meten in cm/u dan is het "OMG, die auto rijdt 2290 cm/u, we worden uitgemoord".

[ Bericht 8% gewijzigd door TheFreshPrince op 30-10-2019 15:01:39 ]
  woensdag 30 oktober 2019 @ 15:00:26 #293
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189699109
Haagse spreeuwen zijn niet dood uit de bomen gevallen


Uit het onderzoek bleek dat de spreeuwen allemaal ernstige inwendige bloedingen ten gevolge van gescheurde levers hadden en bloedingen onder en in het schedeldak vertoonden. Deze symptomen wijzen er op dat de vogels zonder uitzondering met grote kracht ergens tegenaan gebotst zijn - tegen elkaar, tegen boomtakken, tegen de grond. Die situatie kan in paniek ontstaan zijn door desoriëntatie, veroorzaakt door een jagende bosuil of een andere verstoring.

Toxicologisch onderzoek door Wageningen Universiteit vond gif van Taxus in de spreeuwen, maar het is onwaarschijnlijk dat het eten van die conifeer de vogels de dood ingejaagd heeft.

Er werd flink gespeculeerd over de mogelijke oorzaken: een plotselinge spreeuwenziekte, (moedwillige) vergiftiging, zelfs een geheime 5G-zendmast kreeg de schuld van de sterfte.


Lijkt op wat die vogeltjes in dat ene filmpje deden. Arme beestjes ;(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_189699142
Gewoon lekker doorratelen, niet gehinderd door enige kennis.

Niks met 5G te maken, maar daar trekken we ons lekker niks van aan. 8)7
pi_189699185
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Haagse spreeuwen zijn niet dood uit de bomen gevallen


Uit het onderzoek bleek dat de spreeuwen allemaal ernstige inwendige bloedingen ten gevolge van gescheurde levers hadden en bloedingen onder en in het schedeldak vertoonden. Deze symptomen wijzen er op dat de vogels zonder uitzondering met grote kracht ergens tegenaan gebotst zijn - tegen elkaar, tegen boomtakken, tegen de grond. Die situatie kan in paniek ontstaan zijn door desoriëntatie, veroorzaakt door een jagende bosuil of een andere verstoring.

Toxicologisch onderzoek door Wageningen Universiteit vond gif van Taxus in de spreeuwen, maar het is onwaarschijnlijk dat het eten van die conifeer de vogels de dood ingejaagd heeft.

Er werd flink gespeculeerd over de mogelijke oorzaken: een plotselinge spreeuwenziekte, (moedwillige) vergiftiging, zelfs een geheime 5G-zendmast kreeg de schuld van de sterfte.


Lijkt op wat die vogeltjes in dat ene filmpje deden. Arme beestjes ;(
Uit het volledige artikel uit jouw link:

quote:
Hoewel wij de spreeuwen niet
bacteriologisch, virologisch en
toxicologisch hebben onderzocht, en
we daarom het wetenschappelijke werk
van het DWHC in spanning afwachten,
houden wij het er nu op dat de spreeuwen
in het Huijgenspark bij aankomst in of
vertrek uit de slaapbomen, wellicht in
een plotselinge panieksituatie, in/op de
vlucht tegen elkaar of tegen boomtakken
gevlogen zijn, of direct in aanvaring met
de grond zijn gekomen
pi_189699219
In 2003 overigens:

https://partyflock.nl/topic/639095:Groep-vogels-pleegt-onverklaarbaar-zelfmoord

En ook op de FOK! frontpage: Groep vogels pleegt onverklaarbaar zelfmoord

quote:
In Duitsland staan wetenschappers voor een raadsel waarom een enorme groep spreeuwen zondag op onverklaarbare wijze zelfmoord heeft gepleegd. Het incident vond plaats in Stuttgart.

Voorbijgangers hebben honderden spreeuwen over de stad zien vliegen, die opeens vanaf een hoogte van 20 meter in een duikvlucht naar de grond doken, en daar te pletter sloegen. Ornitoloog Guenther Schleussner van de Wilhelmina Zoölogische en Botanische Tuinen in Stuttgart vergelijkt de scene met een horrorfilm. "Ik heb nog nooit zoiets gezien in mijn hele leven", zegt hij.

De drukke straat Steinhalden Strasse lag opeens vol met dode vogels. Inwoners die een zondagse wandeling aan het maken waren zeggen dat ze een luide "splet" hoorden toen de groep kamikaze spreeuwen op de tegels en het asfalt terecht kwamen.

De ornitoloog voegt toe: "Het is ongelooflijk. Ik ben sprakeloos. Dit soort gedrag is zeer, zeer ongebruikelijk bij vogels". Schleussner zegt dat ze dit gedaan kunnen hebben door iets abnormaals, of dat het gewoon een "bizar incident" geweest is.
pi_189699246
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Uit het volledige artikel uit jouw link:
[..]

Daar gaat het toch niet om. :P Er is in het artikel genoemd dat er wild over een geheime 5G zendmast is gespeculeerd. Er wordt dus even vluchtig 5G genoemd, DAAR gaat het om, dat is dan gelijk al genoeg bewijs. Laat je niet gek maken door eventuele feiten. 8)7
  woensdag 30 oktober 2019 @ 15:07:39 #298
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189699249
Heb ik gelezen jongens de vraag blijft waar kwam die paniek vandaan? Een bosuil lijkt me sterk. Net zoals in dat filmpje, geen bosuil te zien.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_189699275
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Heb ik gelezen jongens de vraag blijft waar kwam die paniek vandaan? Een bosuil lijkt me sterk. Net zoals in dat filmpje, geen bosuil te zien.
Waarom denk je dat het aan 5G ligt?

Wat vind je verder van die fout van een factor bijna 5000 in het door jou aangedragen filmpje, niet overtuigend?
pi_189699286
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 15:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om. :P Er is in het artikel genoemd dat er wild over een geheime 5G zendmast is gespeculeerd. Er wordt dus even vluchtig 5G genoemd, DAAR gaat het om, dat is dan gelijk al genoeg bewijs. Laat je niet gek maken door eventuele feiten. 8)7
Nee, uiteraard. Dat begrijp ik.
Er liep geen 5G test in Den Haag op dat moment, wel op 4 andere locaties in Nederland.
Sowieso niet in de noordelijke provincies, daar zit men nog met de grote oren van Burum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')