Kans bestaat dat je e-mail format op 'plain text' staat en je het moet wijzigen naar bijv. HTML:quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:55 schreef Samzz het volgende:
Huh, ik kan ineens geen lettertypes, formaten en koppelingen meer maken in outlook.
En ja, heb Outlook al afgesloten en opgestart en ook de computer opnieuw opgestart.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:06 schreef Lokasenna het volgende:
Iemand van marktplaats wil me geen 2 jerrycans verkopen in plaats van 5.
Flauw.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:06 schreef Lokasenna het volgende:
Op zich zou ik de rest ook best kopen uit goedhartigheid maar dat lukt niet op de fiets, dus helaas.quote:
Neu staat in HTML, heb ik al gecheckt.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:07 schreef STING het volgende:
[..]
Kans bestaat dat je e-mail format op 'plain text' staat en je het moet wijzigen naar bijv. HTML:
https://www.lifewire.com/(...)rmat-outlook-1173686
De kuthoerenquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op zich zou ik de rest ook best kopen uit goedhartigheid maar dat lukt niet op de fiets, dus helaas.
En als je ze met een touw samenbindt?quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op zich zou ik de rest ook best kopen uit goedhartigheid maar dat lukt niet op de fiets, dus helaas.
beetje creatief zijn. in aziatische landen verhuizen ze een complete inboedel op een fietsquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Funny cuz true.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje creatief zijn. in aziatische landen verhuizen ze een complete inboedel op een fiets
Hmm, zou ook nog kunnen. Even nadenken of ik het de moeite waard vind.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als je ze met een touw samenbindt?
Goede reden om je aquarium uit te breidenquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, zou ook nog kunnen. Even nadenken of ik het de moeite waard vind.
Heb er een paar nodig om osmosewater in te bewaren. Maar 5 is wel een beetje overkill voor een 180L aquarium.
Er zijn vast meer mensen die hier tegenaan lopen dus ik zou er vijf kopen en de drie overige individueel aanbiedenquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:06 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe heb je vorig jaar je quinceañera gevierd?quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:14 schreef Elvi het volgende:
Het is vandaag mijn Fok!verjaardag. Sweet Sixteen ook nog
jezus, jij bent echt een oldbiequote:Op donderdag 14 februari 2019 09:14 schreef Elvi het volgende:
Het is vandaag mijn Fok!verjaardag. Sweet Sixteen ook nog
Ja dat is misschien wat veelquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, zou ook nog kunnen. Even nadenken of ik het de moeite waard vind.
Heb er een paar nodig om osmosewater in te bewaren. Maar 5 is wel een beetje overkill voor een 180L aquarium.
mijne ook voor deze week.quote:
Inb4 je bent ZZP'er dat bepaal je toch zelf?quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde deze week ook deels vrij nemen.
Oh you sweet summer child.
Wel kut op de snelweg. Ik zag niks.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Lekker zonnetjeM'n halve huis is geel.
2003quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jezus, jij bent echt een oldbie
We doen niet aan ranks zoals junior.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Terwijl je net junior masseuse bent
Hoe niet millenialquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
We doen niet aan ranks zoals junior.
jij bent nog ergerquote:
oeiquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben een kutnewbie die door een bushokje getyft moet worden
quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou nou, dat hoeft nu ook weer niet. We kunnen je er tegenaan leggen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Newbie gespotquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou nou, dat hoeft nu ook weer niet. We kunnen je er tegenaan leggen.
2007quote:
en dan er doorheen trappen?quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zonde van het bushokje.quote:
Maakt het wel minder ergquote:
Wel lafjes hoop ik dan.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Insgelijks, lulhannes.quote:
En toch was dit een zin!quote:
Allicht. Met handschoenen aan.quote:
Wel trakteren he.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:48 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben nog nieuwerbijna 10 jaar. Feest
Hangt er vanaf wanneer je ze aan wilt.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:53 schreef gianni61 het volgende:
aangezien er hier veel modekritische mensen zitten
kan dit of is de te wandelschoen achtig:
https://www.go-britain.nl(...)akers-grape-leaf.htm
Leuk als je 54 bent, dagelijks cargopants draagt en uitgeneukt bent.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:53 schreef gianni61 het volgende:
54 is te jong voor zulke schoenen. Je moet minstens 60+ zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leuk als je 54 bent, dagelijks cargopants draagt en uitgeneukt bent.
gewoon, alledaags, onder een spijkerbroekquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wanneer je ze aan wilt.
ah perfect. ik ga ze bestellenquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee!quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon, alledaags, onder een spijkerbroek
Ik zette nog jong in.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:55 schreef Chia het volgende:
[..]
54 is te jong voor zulke schoenen. Je moet minstens 60+ zijn.
Vind ze mooier dan die foeilelijke kleurige sneakers die hier meestal worden gepost.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Werk je in t bos?quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon, alledaags, onder een spijkerbroek
"Sneakers".quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:53 schreef gianni61 het volgende:
was het maar zo'n feestquote:
Hangt er vanaf of je de broekspijp los ritst of nietquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:53 schreef gianni61 het volgende:
Zou t zelf niet aandoen. Teveel bergschoen/wandelschoen en geen alledaags dragen schoen. Tenzij je alle dagen wandelt. Dan wel.quote:
Dat dan weer wel!quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind ze mooier dan die foeilelijke kleurige sneakers die hier meestal worden gepost.
klopt, maar comfyquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:59 schreef Allures het volgende:
Dat zijn toch gewoon wandelschoenen?
Snap ik dat jij dat vindt, jij hebt nog minder kleur in je leven dan Schindler's List.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind ze mooier dan die foeilelijke kleurige sneakers die hier meestal worden gepost.
Zelfs ik zou dat niet dragen en ik ben de koningin van lelijke schoenen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:53 schreef gianni61 het volgende:
De enige keer dat jij mij gezien hebt droeg ik volgens mij iets kanariegeels met bloemen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snap ik dat jij dat vindt, jij hebt nog minder kleur in je leven dan Schindler's List.
Als je een seksloos leven prefereert kun je deze schoenen prima dragen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zelfs ik zou dat niet dragen en ik ben de koningin van lelijke schoenen.
Zo danquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snap ik dat jij dat vindt, jij hebt nog minder kleur in je leven dan Schindler's List.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat lijkt mij juist de bedoeling er van?quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Whahahaha
Dat nou niemand heeft bedacht dat dit heel dubieus is
.............. Uhm. Dat was de opzet?quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Whahahaha
Dat nou niemand heeft bedacht dat dit heel dubieus is
Ze zijn idd vrij lesbisch.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, een kenner.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je een seksloos leven prefereert kun je deze schoenen prima dragen.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Dat lijkt mij juist de bedoeling er van?
Uhm, neequote:Op donderdag 14 februari 2019 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.............. Uhm. Dat was de opzet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zou dat medewerker 'engagement' vast wel ten goede zijn gekomen, hue hue![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel. Want Vans. En hoge sneakers. Extra kut.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is niets mis met mijn cress green sneakers
okequote:Op donderdag 14 februari 2019 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Uhm, neewat heb je yvie vandaag gegeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zou dat medewerker 'engagement' vast wel ten goede zijn gekomen, hue hue
Ik heb alleen maar hoge sneakers.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel. Want Vans. En hoge sneakers. Extra kut.
langere broeken kopen danquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar hoge sneakers.
Haat sokken in zicht. Zo lelijk als je zit.
Deze hebben geen opzichtige neonkleur, dus ze kunnen er mee door.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sneakersokken dragen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan je pijpen laten blousen?quote:
blote enkels zijn nog veel lelijker dan sokkenquote:
Blote enkels in de winter.quote:
Geen problemen mee. Of gewoon sokken aandoen die je mag zienquote:
Dat vind ik voor mannen heel suf.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen problemen mee. Of gewoon sokken aandoen die je mag zien.
Waar zie jij sokken dan?quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Koffiemeneer heeft sokken met ananasjes, en flamingo'squote:Op donderdag 14 februari 2019 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik voor mannen heel suf.
Van die happy socks en zo. Of met ruitjes of streepjes, god forbid.
Nee.
Piemel.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:21 schreef Allures het volgende:
[..]
wat heb je yvie vandaag gegeven?
................................quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Koffiemeneer heeft sokken met ananasjes, en flamingo's.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
................................
Oke, je mag 'm houden.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar zie jij sokken dan?Als je zit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit je pijpen zijn als je zit, dan zijn ze als je staat echt veekl te Amerikaans baggy.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Onmogelijk, het is nog geen 12 uur.quote:
Lekker makkelijk!quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb collega's die dit op kantoor dragen
Meid.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Plus, van die lage sneakers (niet allstars, maar zoals hierboven Nikes en zo) doen me iets te veel denken aan t Nike Air Max gabber tijdperk.
Ook een no-go voor mij.
air maxquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Plus, van die lage sneakers (niet allstars, maar zoals hierboven Nikes en zo) doen me iets te veel denken aan t Nike Air Max gabber tijdperk.
Ook een no-go voor mij.
Wat? We hebben t toch over schoenen en smaak?quote:
Je bent wel een pietje precies he?quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Ook een no-go voor mij.
Ditquote:
Air Max 1quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Ook een no-go voor mij.
Je hebt wel weer honger.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat? We hebben t toch over schoenen en smaak?
Dan mag je toch je smaak aangeven?
Als je die hebt.
Ga jij maar ff buitenspelen dus
Happy valentinesday baby
S3 veiligsheidsschoenenquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Gewoon degelijke wandelschoenen dragen naar kantoor.
En daarna met je vrienden naar de ANWB voor een jas?quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik droog echt keihard op hiervan.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Eerder een Frits Autist.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bent wel een pietje precies he?
Absoluut.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bent wel een pietje precies he?
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik droog echt keihard op hiervan.
T is ook al 10.33 en ik heb nog geen bonbons geehad van mijn aanbiddersquote:
Zouden alle vrouwen moeten doen, is het ook afgelopen met die onzin.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik droog echt keihard op hiervan.
Ugh, hetero's.quote:
Dus je hebt geen aanbiddersquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is ook al 10.33 en ik heb nog geen bonbons geehad van mijn aanbidders
Nee, met je partner natuurlijkquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daarna met je vrienden naar de ANWB voor een jas?
Precies.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zouden alle vrouwen moeten doen, is het ook afgelopen met die onzin.
Blijven tof.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, pas appjes gehad en nog geen trio geregeld.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dus je hebt geen aanbidderstherethere.gif
Ja ik wilde vriendin typen ipv vriendenquote:
Merk alleen dat t suede (nou ja, nubuk, of hoe je dat schrijft) achter "vies" wordt van je broekspijpquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga wel eens op wandelschoenen naar werk, maar dan doe ik wel normale schoenen in mijn tas.
Zulke schoenen zijn een hoop extra gewicht om mee te zeulen in Nederland.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies.
Ze heten toch ook niet voor niets wandelschoenen......
Alsof iemand op kantoor gaat wandelen! En nee dan bedoel ik niet van de koffie-autopmaat naar je leuke cubicle!
Ik bedoel, ik heb OOK wandelschoenen, maar die ga ik toch gvd niet naar m'n werk aandoen. Of uberhaubt in t openbaar (BUITEN een wandeltocht dan)
[ afbeelding ]
Ook weer hoog natuurlijk
Gekocht toen ik t Pieterpad ging lopen. Lopen wel fijn
Had vroeger een studiegenootje dat witte All-Stars kocht en ze dan expres over het gras enzo ragde want dan zagen ze er toffer uit.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Merk alleen dat t suede (nou ja, nubuk, of hoe je dat schrijft) achter "vies" wordt van je broekspijpDat si dan wel weer een nadeel van hoge schoen met dit materiaal.
Klopt, maar ik hoefde ze niet mee te zeulen want ik had ze aanquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zulke schoenen zijn een hoop extra gewicht om mee te zeulen in Nederland.
Ja, die zijn in t begin ook nog wel echt te witquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had vroeger een studiegenootje dat witte All-Stars kocht en ze dan expres over het gras enzo ragde want dan zagen ze er toffer uit.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar ik hoefde ze niet mee te zeulen want ik had ze aan
"Ik ga echt elke week naar een festival!"quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had vroeger een studiegenootje dat witte All-Stars kocht en ze dan expres over het gras enzo ragde want dan zagen ze er toffer uit.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Ik ga echt elke week naar een festival!"
Staat gewoon 5 minuten in het speeltuintje voor je huis de schoenen over het gras te raggen
Ik doe meestal hetzelfde met de neuzen van zwarte Allstarsquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Ik ga echt elke week naar een festival!"
Staat gewoon 5 minuten in het speeltuintje voor je huis de schoenen over het gras te raggen
ik draag ze gewoon de hele dag.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Die doe ik straks aan. Iets met technisch weer.
Why?quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik doe meestal hetzelfde met de neuzen van zwarte Allstars. Door iets goors lopen en dan met de zool van de ene, over de neus van de ander.
Ja, je had er bij moeten zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goed verhaal wel dat je weghaalde.
ik heb 1 paar all stars.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik doe meestal hetzelfde met de neuzen van zwarte Allstars. Door iets goors lopen en dan met de zool van de ene, over de neus van de ander.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, je had er bij moeten zijn.
Copy paste van t plaatje.quote:
Hoe doe je dat dan als je in de zomer buiten komt met korte mouwen? Ook eerst in de modder rollen?quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Te wit, doet zeer aan mijn tere ogen.
waarop moeten we commentaar hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik draag m'n air force 1 halfhoge schoenen het meest, heb ik wel meerdere paren van, maar heb ook vans, all stars, en kom maar met commentaar diverse dr. martens en twee paar timberlands
Ik heb nu roze allstars omdat die confetti van t feestje gvd heeft afgegeven op t witte rubber van m'n allstars. En t gaat er niet meer af. IOok niet met bleek.quote:
Dit dus ja. Van de week nog met tandenborstel in de weer geweest om mijn nieuwe air max weer wit te maken.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:49 schreef rival het volgende:
Ik doe mijn fucking best om mijn nieuwe sneakers wit te houden en dan lees ik hier dat mensen hun nieuwe sneakers bewust vies maken
Zo spier wit vind ik er ook niet uit zienquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:49 schreef rival het volgende:
Ik doe mijn fucking best om mijn nieuwe sneakers wit te houden en dan lees ik hier dat mensen hun nieuwe sneakers bewust vies maken
Ah zie je, air max dragerquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit dus ja. Van de week nog met tandenborstel in de weer geweest om mijn nieuwe air max weer wit te maken.
Ik postte er net nog een foto van joh. Ik heb alleen maar Air Maxjes nuquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah zie je, air max drager
Ik snap t nu.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Deze blijven tof
https://www.vans.nl/shop/(...)n-vn0a38geuky#hero=6
Nee, waar t tijd voor is is dat ik ga pissen. DAAR is t tijd voor.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Het is nu wel weer voor m'n roze schoenen vind ik.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ] deze ook, heb ik maar nog niet gedragen, als 't mooier en droger weer is
Ja die zag ik, ook tofquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ] deze ook, heb ik maar nog niet gedragen, als 't mooier en droger weer is
Ja, maar dan begint het te irriteren en wil je snel wat anders.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, waar t tijd voor is is dat ik ga pissen. DAAR is t tijd voor.
Wiebel gvd al 10 min op m'n stoel.
Alhoewel...
In je broek pissen is als verliefd zijn. Iedereen ziet t, maar alleen jij hebt dat warme gevoel.
En da's natuurlijk super valentijnsdagminded!
tof!quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ha, buiten komenquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan als je in de zomer buiten komt met korte mouwen? Ook eerst in de modder rollen?
En t wordt ook snel weer heel koudquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar dan begint het te irriteren en wil je snel wat anders.
Mooiquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Juist.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En t wordt ook snel weer heel koud
O vallen ze groot uitquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:01 schreef Memento-Mori het volgende:
En ik vind vans lief, met hun maatvoering pas ik 36/36.5
Ik zet gewoon een raam open.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je nooit seks in de buitenlucht?
Neequote:Op donderdag 14 februari 2019 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je nooit seks in de buitenlucht?
kan nog komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik zal eens een balletje opgooien als het warmer isquote:
Huehuequote:Op donderdag 14 februari 2019 11:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zal eens een balletje opgooien als het warmer is.
Zeg ff waarquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zal eens een balletje opgooien als het warmer is.
Oh, kijken wil je dan weer wel, viespeuk? Misschien houdt 'ie z'n flamingo sokken wel aan hoorquote:
Ok, NEXT!quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, kijken wil je dan weer wel, viespeuk? Misschien houdt 'ie z'n flamingo sokken wel aan hoor
eerst nog 3 dagen weekend (en een maandag)quote:
I knowww. Ook veel leuke dingen op de planning de komende dagenquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst nog 3 dagen weekend (en een maandag)
en na de pauze eerst mn baas maar eens gerust stellen dat ik hier blijf werkenquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
I knowww. Ook veel leuke dingen op de planning de komende dagenen mooi weer
Net geweest.quote:
Oh joh? Goed tegenbod van hem gekregen?quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en na de pauze eerst mn baas maar eens gerust stellen dat ik hier blijf werken
ja, qua salaris bood hij mij hetzelfde als de andere, toen heb ik gezegd dat ik er nog even over wilde denken omdat ik misschien toch nog een beetje wilde rondkijken bij andere werkzaamheden. toen belde hij mij gisteravond half smekend nog op dat ik in principe ook kan uitkiezen wat ik voor werkzaamheden wil gaan doen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh joh? Goed tegenbod van hem gekregen?
Lekker bezigquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, qua salaris bood hij mij hetzelfde als de andere, toen heb ik gezegd dat ik er nog even over wilde denken omdat ik misschien toch nog een beetje wilde rondkijken bij andere werkzaamheden. toen belde hij mij gisteravond half smekend nog op dat ik in principe ook kan uitkiezen wat ik voor werkzaamheden wil gaan doen.
ja, ik ben wel tevreden.quote:
RWE?quote:Op donderdag 14 februari 2019 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik ben wel tevreden.
denk dat ik nu een jaartje bij een energiecentrale ga werken.
Als je dan klachten hebt over de schoonmaak ofzo heb je contact met ons bedrijfquote:
oeh, krijg ik jou dan aan de telefoon?quote:Op donderdag 14 februari 2019 12:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je dan klachten hebt over de schoonmaak ofzo heb je contact met ons bedrijf.
Nee, ik werk niet meer op de Servicedesk. Heb ik wel een tijd gezeten, maar dan als supervisor.quote:Op donderdag 14 februari 2019 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oeh, krijg ik jou dan aan de telefoon?
quote:Op donderdag 14 februari 2019 12:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, ik werk niet meer op de Servicedesk. Heb ik wel een tijd gezeten, maar dan als supervisor.
Nee we doen voor RWE de kantoorgedeeltes, de centrales zelf doen we niets inquote:Op donderdag 14 februari 2019 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar schoonmaak, of industriële reiniging?
Eemshaven ben ik nooit geweest. dat ligt ook praktisch aan het eind van bewoonde wereldquote:Op donderdag 14 februari 2019 12:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee we doen voor RWE de kantoorgedeeltes, de centrales zelf doen we niets in. Ben wel eens op de locatie in Eemshaven geweest.
Klopt, stap te ver en je valt van de aarde afquote:Op donderdag 14 februari 2019 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eemshaven ben ik nooit geweest. dat ligt ook praktisch aan het eind van bewoonde wereld
Ben jij de bazin van Senn88?quote:Op donderdag 14 februari 2019 12:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee we doen voor RWE de kantoorgedeeltes, de centrales zelf doen we niets in. Ben wel eens op de locatie in Eemshaven geweest.
Krijg je er een klein stijfje van?quote:Op donderdag 14 februari 2019 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
Collega heeft vandaag zo'n leerlook broek aan.
[ afbeelding ]
Had ik eergisteren. Fijne broeken/leggingsquote:Op donderdag 14 februari 2019 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Vooruitquote:Op donderdag 14 februari 2019 12:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben de bazin van de wereld.
Ik heb vorige week dat boek gelezen, van de wolf van wall street. Was nog best vermakelijk.quote:Op donderdag 14 februari 2019 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
All hail the queenquote:Op donderdag 14 februari 2019 12:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben de bazin van de wereld.
Heb de film al een paar keer gezien.quote:Op donderdag 14 februari 2019 12:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vorige week dat boek gelezen, van de wolf van wall street. Was nog best vermakelijk.
Jaloers!quote:Op donderdag 14 februari 2019 13:09 schreef Samzz het volgende:
Wat een weer zeg. Straks lekker naar t strand.
Ik dit weekend denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2019 13:09 schreef Samzz het volgende:
Wat een weer zeg. Straks lekker naar t strand.
Zeehondjequote:
Kon ze van dat salaris geen echte betalen?quote:Op donderdag 14 februari 2019 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
De vrouw die de planten water komt geven is ook een collegaquote:Op donderdag 14 februari 2019 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kon ze van dat salaris geen echte betalen?
Misschien was het wel een echte.quote:Op donderdag 14 februari 2019 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kon ze van dat salaris geen echte betalen?
Een paar jaar geleden waren er steeds spamtopics over de grote piemels van Marokkanen, dat was wel grappig.quote:Op donderdag 14 februari 2019 13:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Wij blanke mannen hebben gewoon kleinere peners
Moet je ff voelen!quote:Op donderdag 14 februari 2019 13:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien was het wel een echte.
Hier niet.quote:Op donderdag 14 februari 2019 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vrouw die de planten water komt geven is ook een collega
De grote p.... whahaha, ja het IS Afrika, maar dan wel de uitzonderingquote:Op donderdag 14 februari 2019 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden waren er steeds spamtopics over de grote piemels van Marokkanen, dat was wel grappig.
Hoe weet jij dit?quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De grote p.... whahaha, ja het IS Afrika, maar dan wel de uitzondering
Ik zou het niet weten, nog nooit een Marokkaanse piemel gezien, maar ik geloof je op je woord.quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De grote p.... whahaha, ja het IS Afrika, maar dan wel de uitzondering
"steek"proevenquote:
En diepgaand onderzoek.quote:
hoeveel wil je er hebben?quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:07 schreef Lotusss het volgende:
Hoi! Hebben we het hier over piemels?![]()
(nee gewoon toeval.... rustig maar MCH)
Eentje is voorlopig genoeg hoor. Ben wat kieskeurigquote:
minimaal formaat van een halve liter blik?quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eentje is voorlopig genoeg hoor. Ben wat kieskeurig
Formaat is niet alles he. Moet er ook wel wat mee kunnen en niet binnen 30 seconden klaar zijnquote:Op donderdag 14 februari 2019 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
minimaal formaat van een halve liter blik?
oh, nee, dan gaat het niks worden tussen onsquote:Op donderdag 14 februari 2019 14:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Formaat is niet alles he. Moet er ook wel wat mee kunnen en niet binnen 30 seconden klaar zijn
Ben jij nou ook al bang voor een #metoo?quote:
Weinig zin om ontslagen te worden. Een goede referentie kun je dan ook wel vergeten.quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben jij nou ook al bang voor een #metoo?
Dan doe je een FYRE festival spa actie bij je baas en iedereen is weer blij.quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weinig zin om ontslagen te worden. Een goede referentie kun je dan ook wel vergeten.
hoe lang liggen ze er al?quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:30 schreef CherryLips het volgende:
omg ik heb nog stroopwafels in de la liggen
oh, dat kan nog bestquote:
Pfoe ja, dat ook. Maar moet een week droogstaanquote:
Struggles.quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pfoe ja, dat ook. Maar moet een week droogstaan.
Doe je mee aan een challenge?quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo kun je het stellenquote:Op donderdag 14 februari 2019 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe je mee aan een challenge?
Groeit je vliesje weer dicht.quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haquote:Op donderdag 14 februari 2019 14:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat.quote:
Is gewoon lekker.quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat.
Stroopwafel snippers.
Dat je er serieus (waarschijnlijk extra) voor betaald om ze in snippers te krijgen
En slim van de verkloper.quote:
Het is gewoon anders dan een normale stroopwafel.quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En slim van de verkloper.
"Vroeger" deden ze dat ook bij fruitella met de dummies.
Ik ken t wel, maar liever een hele dan een verkruimeldequote:Op donderdag 14 februari 2019 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Helemaal als de stroop nog warm is
Mensen die dat niet kennen
Sizequeen ben je ook he.quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken t wel, maar liever een hele dan een verkruimelde
Klopt, maar ik ken mijn grenzenquote:
Watje.quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ken mijn grenzen
Ben er zelfs tegenaan gelopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |