Kans bestaat dat je e-mail format op 'plain text' staat en je het moet wijzigen naar bijv. HTML:quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:55 schreef Samzz het volgende:
Huh, ik kan ineens geen lettertypes, formaten en koppelingen meer maken in outlook.
En ja, heb Outlook al afgesloten en opgestart en ook de computer opnieuw opgestart.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:06 schreef Lokasenna het volgende:
Iemand van marktplaats wil me geen 2 jerrycans verkopen in plaats van 5.
Flauw.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:06 schreef Lokasenna het volgende:
Op zich zou ik de rest ook best kopen uit goedhartigheid maar dat lukt niet op de fiets, dus helaas.quote:
Neu staat in HTML, heb ik al gecheckt.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:07 schreef STING het volgende:
[..]
Kans bestaat dat je e-mail format op 'plain text' staat en je het moet wijzigen naar bijv. HTML:
https://www.lifewire.com/(...)rmat-outlook-1173686
De kuthoerenquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op zich zou ik de rest ook best kopen uit goedhartigheid maar dat lukt niet op de fiets, dus helaas.
En als je ze met een touw samenbindt?quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op zich zou ik de rest ook best kopen uit goedhartigheid maar dat lukt niet op de fiets, dus helaas.
beetje creatief zijn. in aziatische landen verhuizen ze een complete inboedel op een fietsquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Funny cuz true.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje creatief zijn. in aziatische landen verhuizen ze een complete inboedel op een fiets
Hmm, zou ook nog kunnen. Even nadenken of ik het de moeite waard vind.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als je ze met een touw samenbindt?
Goede reden om je aquarium uit te breidenquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, zou ook nog kunnen. Even nadenken of ik het de moeite waard vind.
Heb er een paar nodig om osmosewater in te bewaren. Maar 5 is wel een beetje overkill voor een 180L aquarium.
Er zijn vast meer mensen die hier tegenaan lopen dus ik zou er vijf kopen en de drie overige individueel aanbiedenquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:06 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe heb je vorig jaar je quinceañera gevierd?quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:14 schreef Elvi het volgende:
Het is vandaag mijn Fok!verjaardag. Sweet Sixteen ook nog
jezus, jij bent echt een oldbiequote:Op donderdag 14 februari 2019 09:14 schreef Elvi het volgende:
Het is vandaag mijn Fok!verjaardag. Sweet Sixteen ook nog
Ja dat is misschien wat veelquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, zou ook nog kunnen. Even nadenken of ik het de moeite waard vind.
Heb er een paar nodig om osmosewater in te bewaren. Maar 5 is wel een beetje overkill voor een 180L aquarium.
mijne ook voor deze week.quote:
Inb4 je bent ZZP'er dat bepaal je toch zelf?quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde deze week ook deels vrij nemen.
Oh you sweet summer child.
Wel kut op de snelweg. Ik zag niks.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Lekker zonnetjeM'n halve huis is geel.
2003quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jezus, jij bent echt een oldbie
We doen niet aan ranks zoals junior.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Terwijl je net junior masseuse bent
Hoe niet millenialquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
We doen niet aan ranks zoals junior.
jij bent nog ergerquote:
oeiquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben een kutnewbie die door een bushokje getyft moet worden
quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou nou, dat hoeft nu ook weer niet. We kunnen je er tegenaan leggen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Newbie gespotquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou nou, dat hoeft nu ook weer niet. We kunnen je er tegenaan leggen.
2007quote:
en dan er doorheen trappen?quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zonde van het bushokje.quote:
Maakt het wel minder ergquote:
Wel lafjes hoop ik dan.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Insgelijks, lulhannes.quote:
En toch was dit een zin!quote:
Allicht. Met handschoenen aan.quote:
Wel trakteren he.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:48 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben nog nieuwerbijna 10 jaar. Feest
Hangt er vanaf wanneer je ze aan wilt.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:53 schreef gianni61 het volgende:
aangezien er hier veel modekritische mensen zitten
kan dit of is de te wandelschoen achtig:
https://www.go-britain.nl(...)akers-grape-leaf.htm
Leuk als je 54 bent, dagelijks cargopants draagt en uitgeneukt bent.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:53 schreef gianni61 het volgende:
54 is te jong voor zulke schoenen. Je moet minstens 60+ zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leuk als je 54 bent, dagelijks cargopants draagt en uitgeneukt bent.
gewoon, alledaags, onder een spijkerbroekquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wanneer je ze aan wilt.
ah perfect. ik ga ze bestellenquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee!quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon, alledaags, onder een spijkerbroek
Ik zette nog jong in.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:55 schreef Chia het volgende:
[..]
54 is te jong voor zulke schoenen. Je moet minstens 60+ zijn.
Vind ze mooier dan die foeilelijke kleurige sneakers die hier meestal worden gepost.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Werk je in t bos?quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon, alledaags, onder een spijkerbroek
"Sneakers".quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:53 schreef gianni61 het volgende:
was het maar zo'n feestquote:
Hangt er vanaf of je de broekspijp los ritst of nietquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:53 schreef gianni61 het volgende:
Zou t zelf niet aandoen. Teveel bergschoen/wandelschoen en geen alledaags dragen schoen. Tenzij je alle dagen wandelt. Dan wel.quote:
Dat dan weer wel!quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind ze mooier dan die foeilelijke kleurige sneakers die hier meestal worden gepost.
klopt, maar comfyquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:59 schreef Allures het volgende:
Dat zijn toch gewoon wandelschoenen?
Snap ik dat jij dat vindt, jij hebt nog minder kleur in je leven dan Schindler's List.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind ze mooier dan die foeilelijke kleurige sneakers die hier meestal worden gepost.
Zelfs ik zou dat niet dragen en ik ben de koningin van lelijke schoenen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:53 schreef gianni61 het volgende:
De enige keer dat jij mij gezien hebt droeg ik volgens mij iets kanariegeels met bloemen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snap ik dat jij dat vindt, jij hebt nog minder kleur in je leven dan Schindler's List.
Als je een seksloos leven prefereert kun je deze schoenen prima dragen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zelfs ik zou dat niet dragen en ik ben de koningin van lelijke schoenen.
Zo danquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snap ik dat jij dat vindt, jij hebt nog minder kleur in je leven dan Schindler's List.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat lijkt mij juist de bedoeling er van?quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Whahahaha
Dat nou niemand heeft bedacht dat dit heel dubieus is
.............. Uhm. Dat was de opzet?quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Whahahaha
Dat nou niemand heeft bedacht dat dit heel dubieus is
Ze zijn idd vrij lesbisch.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, een kenner.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je een seksloos leven prefereert kun je deze schoenen prima dragen.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Dat lijkt mij juist de bedoeling er van?
Uhm, neequote:Op donderdag 14 februari 2019 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.............. Uhm. Dat was de opzet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zou dat medewerker 'engagement' vast wel ten goede zijn gekomen, hue hue![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel. Want Vans. En hoge sneakers. Extra kut.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is niets mis met mijn cress green sneakers
okequote:Op donderdag 14 februari 2019 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Uhm, neewat heb je yvie vandaag gegeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zou dat medewerker 'engagement' vast wel ten goede zijn gekomen, hue hue
Ik heb alleen maar hoge sneakers.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel. Want Vans. En hoge sneakers. Extra kut.
langere broeken kopen danquote:Op donderdag 14 februari 2019 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar hoge sneakers.
Haat sokken in zicht. Zo lelijk als je zit.
Deze hebben geen opzichtige neonkleur, dus ze kunnen er mee door.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sneakersokken dragen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan je pijpen laten blousen?quote:
blote enkels zijn nog veel lelijker dan sokkenquote:
Blote enkels in de winter.quote:
Geen problemen mee. Of gewoon sokken aandoen die je mag zienquote:
Dat vind ik voor mannen heel suf.quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen problemen mee. Of gewoon sokken aandoen die je mag zien.
Waar zie jij sokken dan?quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |