Ik begrijp het anders, hi j haalt duidelijk aan dat iedereen gelijk betaald moet wordenquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
A3 doelt volgens mij op het minimum loon en dat je daarmee niet rond kan komen en dat dat oneerlijk is.
Klopt wel maar volgens mij legt hij het nou heel lullig uit en nou word het helemaal raar.
Ja dat klopt niet daar gaat hij de mist mee in.quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik begrijp het anders, hi j haalt duidelijk aan dat iedereen gelijk betaald moet worden
Iedereen zijn uren zijn evenveel waard
Er zijn ook wel leuke.quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:23 schreef formule het volgende:
Managers zijn vaak klootzakken, die alleen uit zijn op zelfverrijking, maar dat denk ik
Ja lekker he maar dat maakt het FB schuim niet uit, als het maar niet van Tim isquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:23 schreef Braindead2000 het volgende:
Twee dagen oud brood in je brievenbus krijgen gemaakt door smeerpoets Adriaan, ingepakt door chronisch Snotopzuigende Jessie: Smullen.
Ik ben het wel een klein beetje met Adriaan eensquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat klopt niet daar gaat hij de mist mee in.
Ik ben het er wel mee eens dat alle takken in het bedrijf respect verdienen als ze hun werk gewoon doen.
Vuilnismannen en putjesscheppers verdienen veeeeeel meer dan een wcjuf..quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben het wel een klein beetje met Adriaan eens
Ik vind alles wat iemand doet is ergens voor nodig en zonder die toilet juf of putjesschepper vuilnis man een grote puinhoop zou worden
Dat werk is ook belangrijk
Ja en die verdienen nog minder als iemand die een uitkering krijgt.quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben het wel een klein beetje met Adriaan eens
Ik vind alles wat iemand doet is ergens voor nodig en zonder die toilet juf of putjesschepper vuilnis man een grote puinhoop zou worden
Dat werk is ook belangrijk
In grote bedrijven klopt dat ook wel, een manager is een leuke naam maar is heel snel vervangbaar.quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:30 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha als een manager iets niet goed doet wordt die ontslagen
Als een wc juf iets niet doet wordt ze ontslagen dan zoek je gewoon een andere
Ja Jessie en als de manager wordt ontslagen zoek je ook een andere![]()
Adje stopt de discussie, ik ga pannenkoeken maken zegt hij
Dat zie je nu ook heel goed in utopiaquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Waar ik wel van baal is dat de hogere hand vaak totaal geen feeling heeft met de daadwerkelijke werkvloer maar er wel over beslissen.
Ja idd, je kan overal een leuke naam aan plakken, maar ook mensen die een stapje hoger zijn dan anderen kunnen net zo hard de pineut zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zie je nu ook heel goed in utopia
Degene die de financiën doet heeft het voor het zeggen en doet vervolgens gewoon wat hij wil doen.
Doet een van de 'minderen' hetzelfde heeft degene die het eigenlijk zelf ook doet een grote muil
jessie bedoelt als een manager zijn taken niet goed uitvoert valt een besrijf in elkaar, als een wc juf het niet goed doet zoek je een andere, genoeg wc juffen weinig goede managers...quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:30 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha als een manager iets niet goed doet wordt die ontslagen
Als een wc juf iets niet doet wordt ze ontslagen dan zoek je gewoon een andere
Ja Jessie en als de manager wordt ontslagen zoek je ook een andere![]()
Adje stopt de discussie, ik ga pannenkoeken maken zegt hij
quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nah afgelopen, we mogen nou A3 zijn achterste bewonderen.
Dan verkopen ze niks meerquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Ze kunnen ook tv's maken die je hele leven mee gaan.
En dan komt Jessie: en daarna ben je dan failliet als iedereen een tv heeftquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Goed punt van A3. Tegen woordig worden TV's gemaakt die maar een jaar of 5 meegaan.
Dat klopt dan wel weer, veel meer mogelijkheden met apparaten maar de levensduur is veel korter.
Er komen zoveel nieuwe snufjes en gedoetjes, apparatuur verkoopt heus wel, alleen minder.quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:45 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En dan komt Jessie: en daarna ben je dan failliet als iedereen een tv heeft
Allebei wat voor te zeggen, en zo werkt het ook in de praktijk. Leven en laten leven
Is ook, we leven in een wegwerp maatschappijquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er komen zoveel nieuwe snufjes en gedoetjes, apparatuur verkoopt heus wel, alleen minder.
Het is wel behoorlijk verneukeratief voor klanten.
Maar dat is met alles zo.
Yep.quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:48 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Is ook, we leven in een wegwerp maatschappij
Soundlock bij Tim
vaak = altijdquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:23 schreef formule het volgende:
Managers zijn vaak klootzakken, die alleen uit zijn op zelfverrijking, maar dat denk ik
Dat is waar Adriaan wel moeite mee heeft, met mensen die niks doenquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
In Utopia is maar weer eens gebleken dat mensen waarvan het broodje toch wel klaar staat te beroerd zijn om te werken
quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
In Utopia is maar weer eens gebleken dat mensen waarvan het broodje toch wel klaar staat te beroerd zijn om te werken
Ow stak ze haar vinger omhoog?quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:51 schreef Dotteke het volgende:
Franny geeft aan dat ze moet plassen
quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow stak ze haar vinger omhoog?
Hey Cossies wel op blijven letten hoor.![]()
Is goed Franny je mag gaan plassen meid, have fun.
Ja, hij mag niets meer doen van het FB schuimquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:55 schreef pollewop77 het volgende:
Nou Tim ligt alweer te klagen tegen Mike
Ach, hij kan in ieder geval lekker uitslapen
Hij is al wegquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:56 schreef Poezewoes het volgende:
Zie liever de bomen, dan dat ik de stem van Tim hoor
Ga jij maar lekker het bos in, dan houd de rest van de COS de streams wel in de gaten.quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:56 schreef Poezewoes het volgende:
Zie liever de bomen, dan dat ik de stem van Tim hoor
En Tim maar denken dat Jens de meest gehate persoon is in Utopiaquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij mag niets meer doen van het FB schuim
Ze hebben hem onbedoeld goed geholpen
Ja goed plan, lees ik het hier wel teugquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker het bos in, dan houd de rest van de COS de streams wel in de gaten.![]()
Je vergeet alleen dat de mensen de broden al besteld hadden bij Adje. Dus ze wilden een broodquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens 10 broden ga bestellen
En dan alle vieze dingen van Adje in een filmpje zet en dan ga afmelden en het filmpje mee ga sturen
Kijken wat ze dan gaan doen.,
Maar Adje heeft geluk, ik ben niet van het bellen en mailen dus ga het ook niet doen
Maar ben wel benieuwd wat hun reactie zou zijn
Ja mooi is dat ik lig in een deuk hoe ze hun eigen negativiteit weerleggen op een ander.quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En Tim maar denken dat Jens de meest gehate persoon is in Utopia![]()
Nou dat mag ook wel dat Chris daar op aangesproken word. Hij heeft groot gelijkquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:58 schreef Dotteke het volgende:
Adje neemt al aardig de onhebbelijkheden van Jessie over
Hoe arrogant hij Chris en His aanspreekt over het feit dat ze niet afgewassen hebben
quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja goed plan, lees ik het hier wel teug
Tim is slachtoffer hoorquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja mooi is dat ik lig in een deuk hoe ze hun eigen negativiteit weerleggen op een ander.
Hij heeft wel gelijk maar....quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:59 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nou dat mag ook wel dat Chris daar op aangesproken word. Hij heeft groot gelijk
Tja, Chris had de afwas moeten doenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk maar....
een beetje kok of bakker laat zijn werkblad en andere spullen helemaal schoon achter. Zorgt ervoor dat er dingen klaar staan voor de volgende dag.
Niet iedere kok of bakker zal dat helemaal zelf doen, maar zorgt er dan wel voor dat er mensen zijn die dat voor hem doen
Het is natuurlijk bizar dat je 's morgens je pan nog gaat opzoeken bij de vaat.
is zo, ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:03 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tja, Chris had de afwas moeten doen
In het normale leven heb je gelijk, maar dan zou hij er een dagtaak aan hebben om mensen achter de kont aan te zitten.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:04 schreef Verida het volgende:
[..]
is zo, ben ik helemaal met je eens
Maar hij zou dus vanavond al kunnen controleren of de vaat die hij nodig heeft voor het bakken, wel gedaan is. En dan de mensen erop aanspreken als dat niet zo is.
Werd eens tijd!quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
Denk nu er echt gemerkt wordt door Tim dat mensen buiten Utopia hem niet moeten, het toch niet zo leuk meer is....
ik nietquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]Ik heb veel goeie meegemaakt die wel degelijk gevoel hebben en luisterden naar anderen.
hij hoeft alleen maar op zijn eigen spullen te letten.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:05 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
In het normale leven heb je gelijk, maar dan zou hij er een dagtaak aan hebben om mensen achter de kont aan te zitten.
Chris moet gewoon haar verantwoording nemen, maar dat doet bijna niemand in Utopia
Precies. Manager zijn is echt geen leuke baan. Alleen maar gezeik. Ik bedank er voor. Dan maar minder geld.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:04 schreef Verida het volgende:
[..]
is zo, ben ik helemaal met je eens
Maar hij zou dus vanavond al kunnen controleren of de vaat die hij nodig heeft voor het bakken, wel gedaan is. En dan de mensen erop aanspreken als dat niet zo is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:07 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
...is deze al langs gekomen ?.
voor een brood wat is geannuleerd.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het moet toch niet gekker worden.
Er staat een filmpje bij dat hij de mail van Jessy krijgt , zonder geluid .quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:08 schreef Verida het volgende:
[..]
voor een brood wat is geannuleerd.....
Goede morgen Cos![]()
![]()
Heb het gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ergelijke dames zijn dat, weten alles zo goed zelf te vertellen...zoals Hiske Jens aansprak over het werven van standhouders....dan gaat mijn bloed koken, wissel dan ook snel van streams.quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:59 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nou dat mag ook wel dat Chris daar op aangesproken word. Hij heeft groot gelijk
Ze willen alleen Tim een hak zettenquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:58 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat de mensen de broden al besteld hadden bij Adje. Dus ze wilden een brood
Ja, en dan de pan ook nog eens onafgewassen gaat gebruikenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:01 schreef Verida het volgende:
[..]
een beetje kok of bakker laat zijn werkblad en andere spullen helemaal schoon achter. Zorgt ervoor dat er dingen klaar staan voor de volgende dag.
Niet iedere kok of bakker zal dat helemaal zelf doen, maar zorgt er dan wel voor dat er mensen zijn die dat voor hem doen
Dat klopt maar het is de toon die de muziek maaktquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:03 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tja, Chris had de afwas moeten doen
Vind het echt raar, Chris zegt bijna in het zelfde gesprek dat ze wasmachine kapot is en of Adje of Jessie er al naar heeft gekeken. Zo afhankelijk van mannen is Christel. Is me al vaker opgevallen. Ik had die wasmachine al lang zelf opengemaakt. Hij zal wel verstopt zitten.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:12 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ergelijke dames zijn dat, weten alles zo goed zelf te vertellen...zoals Hiske Jens aansprak over het werven van standhouders....dan gaat mijn bloed koken, wissel dan ook snel van streams.
Ze hebben nu laten zien dat ze chanteerbaar zijnquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:08 schreef Verida het volgende:
[..]
voor een brood wat is geannuleerd.....
Ligt er ook aan om wie het gaat denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben nu laten zien dat ze chanteerbaar zijn
Dus dit gaat vaker gebeuren
Nou ik snap het wel... hoe raar het ook is. Mocht je iets willen bestellen in Utopia dan doe je dat bij de persoon die je wat gunt. En Adje en Tim staan vaak lijnrecht tegenover elkaar.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze willen alleen Tim een hak zetten
Zeggen het brood af omdat Tim er aan heeft gezeten
TIm wordt van het brood gehaald dus het vieze fb schuim heeft hun zin
En in een in een keer willen ze dat zelfde brood wat ze afgezegd hebben dan wel hebben
Hoe krom is dat
* Gizmogirl28 Koopt geen maanzaadbrood meer.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:15 schreef Poezewoes het volgende:
Schuimpjes zijn vast bang, dat ze dat brood van Utopia gaan eten waar Tim aan gezeten hebben, dat ze dan zwanger kunnen raken van hem (grapje)
Adje heeft ook niet echt veel van kleding gewisseldquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:16 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nou ik snap het wel... hoe raar het ook is. Mocht je iets willen bestellen in Utopia dan doe je dat bij de persoon die je wat gunt. En Adje en Tim staan vaak lijnrecht tegenover elkaar.
Daarbij is Tim gewoon echt goor, hij loopt al 2 weken in die jogging broek en jeans bijvoorbeeld. De escapades met Frennie erbij
Ligt eraan waar het FB schuim fan van is en wie ze haten.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ligt er ook aan om wie het gaat denk ik.
Ja echt hé , maar wel leuk dat dat hij dat denkt .quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En Tim maar denken dat Jens de meest gehate persoon is in Utopia![]()
Daar ben ik ook bang voor...quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben nu laten zien dat ze chanteerbaar zijn
Dus dit gaat vaker gebeuren
Ja dat komt vast vanuit je tenenquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:23 schreef Dotteke het volgende:
Verschil moet er zijn
[ afbeelding ]
Ik ga nu iets tikken wat heel moeilijk is...................
Wel respect voor beide heren dat ze iedere morgen vroeg op staan....................
Ik zeg ook niet dat Tim niet goor is, maar Adje is net zo goorlapquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:16 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nou ik snap het wel... hoe raar het ook is. Mocht je iets willen bestellen in Utopia dan doe je dat bij de persoon die je wat gunt. En Adje en Tim staan vaak lijnrecht tegenover elkaar.
Daarbij is Tim gewoon echt goor, hij loopt al 2 weken in die jogging broek en jeans bijvoorbeeld. De escapades met Frennie erbij
Dat zeg ik toch.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt eraan waar het FB schuim fan van is en wie ze haten.
Als zou Jessie of Adriaan over het brood heen zeiken is het nog niet erg, maar laat Tim er een druppeltje water op vallen annuleren ze het
Ik weet het, ik zou ook nooit bestellen in de eerste plaatsquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Adje heeft ook niet echt veel van kleding gewisseld
Kijk maar eens de caps na van de laatste week.
quote:
Dat is waar ik zag een foto waar hij met een brood wat nog gebakken moet worden lopen , en echt die gozer is te vies om aan te pakken zo sta je niet in een keuken .quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:16 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zou ook nooit bestellen hoorquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Tim niet goor is, maar Adje is net zo goorlap
Hij werkt ook driee dagen in dezelfde vieze kleding en doet nog wel meer gore dingen
En denk dat ie dat nu eindelijk door heeftquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:20 schreef Poezewoes het volgende:
Denk dat Tim niks meer op kan zetten in Utopia, Dat kopen de mensen toch niet.
Er zijn toch altijd mensen die de B&B in de yurt blijven boekenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:20 schreef Poezewoes het volgende:
Denk dat Tim niks meer op kan zetten in Utopia, Dat kopen de mensen toch niet.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:21 schreef pollewop77 het volgende:
Triemen vraagt Jessie, ooit van de plaats Triemen gehoord?
Nee zegt Adje
Triemen is een dorp in Friesland met 317 inwoners, ook daar kijken ze Utopia
Ik ben heel erg benieuwd wat daar mee gaat gebeuren. Hij had maar 1 boeking t/m april en die heeft ie ook verzaakt.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn toch altijd mensen die de B&B in de yurt blijven boeken
goedemorgen, volgens mij is dat ook nep en betaald ome john dat om die mensen daar te krijgenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn toch altijd mensen die de B&B in de yurt blijven boeken
Dat is altijd zo, maar daar hier houden ze zich aan niet een regel die opgezet is voor de bakkerijenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar mensen je wilt echt niet weten hoe eten bereid word.
Ik heb lang geleden in verschillende fabrieken gewerkt waar voedsel bereid word, en ik heb een hele tijd heel veel dingen niet meer gegeten om wat ik heb gezien.
Het is eigenlijk gewoon wat niet weet wat niet deert, we zien het nu we weten het en vinden het walgelijk. Het is echt het idee.
Ome John betaald wel veel, alles wat binnenkomt, dan krijgen ze nog geld mee. Dan alles wat besteld wordt betaald hij ookquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:22 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
goedemorgen, volgens mij is dat ook nep en betaald ome john dat om die mensen daar te krijgen
Ik heb gisteren de hele middag zitten wachten op en reactie, maar heb er niets meer over gehoord of gelezenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:23 schreef renevanlaaren het volgende:
weet tim dat hij van het brood af is, enzo ja wat wat zijn reactie
Dat vermoed ik wel jequote:Op donderdag 14 februari 2019 08:21 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En denk dat ie dat nu eindelijk door heeft![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de hele middag zitten wachten op en reactie, maar heb er niets meer over gehoord of gelezen
Ik heb zo maar het idee dat ze het er niet over mogen hebben
ik had m ook open gemaaktquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Vind het echt raar, Chris zegt bijna in het zelfde gesprek dat ze wasmachine kapot is en of Adje of Jessie er al naar heeft gekeken. Zo afhankelijk van mannen is Christel. Is me al vaker opgevallen. Ik had die wasmachine al lang zelf opengemaakt. Hij zal wel verstopt zitten.
Chris stoort liever 2 mannen die hard bezig zijn om geld binnen te halen ipv dat ze helpt door of af te wassen of naar een wasmachine kijkt
Heb het idee dat hij aangeslagen was. Hij heeft een dikke knuffel van Adriaan gehad, zo'n echte omhelzing. Hij is niet veel in beeld geweest geloof ik.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de hele middag zitten wachten op en reactie, maar heb er niets meer over gehoord of gelezen
Ik heb zo maar het idee dat ze het er niet over mogen hebben
Nu bij Mikequote:Op donderdag 14 februari 2019 08:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik had m ook open gemaaktmeestal kan ik Dit soort problemen prima oplossen
Klopt, alleen zie je hier wat er gebeurd en in een bakkerij niet.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, maar daar hier houden ze zich aan niet een regel die opgezet is voor de bakkerijen
En kijk bij menig Chinees restaurant niet in de keuken , uitzonderingen daar gelatenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar mensen je wilt echt niet weten hoe eten bereid word.
Ik heb lang geleden in verschillende fabrieken gewerkt waar voedsel bereid word, en ik heb een hele tijd heel veel dingen niet meer gegeten om wat ik heb gezien.
Het is eigenlijk gewoon wat niet weet wat niet deert, we zien het nu we weten het en vinden het walgelijk. Het is echt het idee.
Filter eruit halen en schoonmaken is ook heel moeilijk natuurlijk.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:27 schreef Dotteke het volgende:
Er moet iemand komen om de wasmachine of droger te maken, hij zit helemaal vol met haren, zegt Mike
ja zo lees ik het ookquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik begrijp het anders, hi j haalt duidelijk aan dat iedereen gelijk betaald moet worden
Iedereen zijn uren zijn evenveel waard
Ze zouden eens kunnen beginnen met dat ding schoonmaken, bespaart ze geldquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:27 schreef Dotteke het volgende:
Er moet iemand komen om de wasmachine of droger te maken, hij zit helemaal vol met haren, zegt Mike
Er zit een hele zwarte laag in, zegt Christel
Niet alleen bij de Chinees.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:27 schreef PTLe het volgende:
[..]
En kijk bij menig Chinees restaurant niet in de keuken , uitzonderingen daar gelaten
Is altijd zo Giz, wat men niet ziet kan mijn ook niet weigerenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klopt, alleen zie je hier wat er gebeurd en in een bakkerij niet.
Ik wou ooit eens op de markt een verse warme stroopwafel kopen en zag dat degene die het klaarmaakte in zijn hand nieste en gewoon verder ging met bereiden.
Ik ben weggelopen en met mij de hele rij die er stond. Had ik het niet gezien en geweten dan had ik gewoon een stroopwafel gekocht en waarschijnlijk nergens last van gehad.
Het is gewoon dom dat ze weten dat ze op de streams zijn en zo vies te werk gaan.
Slachtofferrol past hem goed zo drie weken voor de stemmingen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:28 schreef renevanlaaren het volgende:
tim is aangeslagen zo te zien
jij hebt het over kennis en studie..jessie heeft het over verantwoording.. dat maakt het veraal al heel andersquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het kan niet zo zijn dat iemand die op zijn16e besluit te werken en geld verdiend, maar geen theoretische kennis heeft. Net zo veel verdiend als iemand die nog 10 jaar doorgeleerd heeft en nooit een salaris heeft gehad....en alle mensen kunnen in principe die wc juf worden maar niet alle mensen kunnen een bank besturen.... Maar buiten dat ik dacht dat adriaan er was voor het groepsproces en nu heeft ie het over een bv samen met Jessie
Ja dat is het em.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is altijd zo Giz, wat men niet ziet kan mijn ook niet weigeren
Maar als het zo duidelijk zichtbaar is loop je er van weg
Alleen het schuim van Utopia niet
Franny meld even dat ze haar handen moet wassen
Hebben ze nu opdracht om te melden dat ze hun handen wassen
Ik las het als een verkapte manier van Jessie om meer (zak) geld uitbetaald te krijgen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
jij hebt het over kennis en studie..jessie heeft het over verantwoording.. dat maakt het veraal al heel anders
Niet zo gek, zou ook niet blij kijken.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:28 schreef renevanlaaren het volgende:
tim is aangeslagen zo te zien
quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat is het em.
Ik vraag me af of het schuim ook daadwerkelijk het brood op gaan eten of dat ze het in gaan lijsten.
Ik vind een brood bestellen wel leuker dan al die meuk die gewoon doorverkocht wordt zoals de kleding enzo.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:31 schreef Braindead2000 het volgende:
Het in plastic verpakte brood met plastic plakband dichtgesnoerd wordt nu bij de post gelegd waarna het met een dieselauto 100 km verderop afgeleverd wordt.Tel uit je winst.Maar wel veganistisch brood.
Je kan er dus toch een goed gevoel bij krijgen.
dus geld beheren geeft een grote bek/macht?quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zie je nu ook heel goed in utopia
Degene die de financiën doet heeft het voor het zeggen en doet vervolgens gewoon wat hij wil doen.
Doet een van de 'minderen' hetzelfde heeft degene die het eigenlijk zelf ook doet een grote muil
Zo is het wel zeker Utopia, vaak ook in de echt wereld helaasquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dus geld beheren geeft een grote bek/macht?
Ik ook.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]ik denk het laatste
Dure broodjes hoor met de bezorgkosten er bij
Er zit alleen een beetje meel, gist en water in volgens mij
Het bezorgen daar moeten ze vanaf denk ikquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:34 schreef Verida het volgende:
Ik heb niet echt het idee dat de mensen die nu een brood hebben besteld, dit wekelijks gaan doen
Het is een keer leuk geweest, maar om nu voor heel veel geld een oud brood te krijgen waar je iemand de hersens mee in kunt slaan.....
Zullen geen vaste klanten worden.
Ik geef de hele bakkerij een week of wat en dan sterft ook dat weer een stille dood.
Als ze elkaar de hersens in slaan met de broden zal het sowieso geen wekelijks iets worden.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:34 schreef Verida het volgende:
Ik heb niet echt het idee dat de mensen die nu een brood hebben besteld, dit wekelijks gaan doen
Het is een keer leuk geweest, maar om nu voor heel veel geld een oud brood te krijgen waar je iemand de hersens mee in kunt slaan.....
Zullen geen vaste klanten worden.
Ik geef de hele bakkerij een week of wat en dan sterft ook dat weer een stille dood.
haha ik doe ff mee met de discussie..quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:41 schreef pollewop77 het volgende:
Grappige discussie tussen Adriaan en Jessie
Een idealist versus een kapitalist
Adje vergeet alleen dat de verantwoording in zogenaamd hogere functies veel groter is.
Ik hou het liever bij de streams van nu, deze discussie was een uur geledenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
haha ik doe ff mee met de discussie..
Dus iemand die zorgt dat alles HYGIËNISCH is en zorgt dat de kans dat jij en de andere werknemers ziek word door bacteriën, nihil word, heeft geen verantwoording?
Ik vind het dieptriest . Alsof adje zo schoon isquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:36 schreef pollewop77 het volgende:
SL
Febo stem: TIM UIT DIE KEUKEN! WEGWEZEN DAAR!
managers blijven zitten de laagste rangen mogen de gevolgen voelen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
jij hebt het over kennis en studie..jessie heeft het over verantwoording.. dat maakt het veraal al heel anders
Teveel macht en invloed van buiten.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik vind het dieptriest . Alsof adje zo schoon is
Ik vind dit veel te ver gaan allemaal.
Het is een walgelijk programma aan het worden.
Heel eerlijk, ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Tim mag wel een toontje lager zingen. Het is de grootste pester en manipulator en liegbeest die er rondloopt. Zijn ego is alleen gekrenkt.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik vind het dieptriest . Alsof adje zo schoon is
Ik vind dit veel te ver gaan allemaal.
Het is een walgelijk programma aan het worden.
Manager is een klote functie er word van boven en onder tegen je aangeschopt en je staat altijd overal tussenin. En een manager word net zo makkelijk ontslagen als ieder ander werknemer.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:37 schreef goldback het volgende:
[..]
managers blijven zitten de laagste rangen mogen de gevolgen voelen.
de caravan deurklink... die zit vast volquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:37 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik hou het liever bij de streams van nu, deze discussie was een uur geleden
Echt Tim is van het padje afquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:41 schreef renevanlaaren het volgende:
tim over dat ludo sanders gehaat wordt
rowena en ruud ook maken een reclame filmpje over een dildo zie ik nu.weten we gelijk wat ze vrijdag komen doenquote:
Niet alleen om wat jij schrijft..quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die dat deedquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:43 schreef MariaElena2018 het volgende:
Als iemand erop gaat zitten zijn ze wel plat... zegt Tim
Ja ik zit dagelijks op mijn brood voordat ik
Het opeet
Ik denk dat Mike gewoon realistisch is en het zegt zoals het is : De broden zijn hardquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:43 schreef pollewop77 het volgende:
Heerlijk negatief in de neukhut
Mike: de broden zijn wel hard jongen
Tim: als je er op gaat zitten zijn ze plat
Ongelofelijk wat een jaloezie
Ik dacht dat Mike mee zou helpen inpakken? Hoorde ik hem gisteren in de vergadering zeggen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:43 schreef PTLe het volgende:
Mike en Tim de broden aan het afkraken , Mike , de broden zijn hard , Tim als je er op gaat zitten zijn ze plat .
quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:45 schreef Braindead2000 het volgende:
Tim is gefrustreerd en Franny zit er ook gelijk weer als een dood vogeltje bij.
Dat dacht Jessie ook, maar volgens mij zijn ze ook al klaar met inpakkenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:45 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mike mee zou helpen inpakken? Hoorde ik hem gisteren in de vergadering zeggen.
Tim merkt voor het eerst dat ie echt gehaat wordt, publieksstem zei m niet zoveel daar was hij trots op, op de markten en evenementen mogen mensen zich niet negatief uitlaten, dus zullen alleen mensen naar hem toe komen die hemquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:41 schreef renevanlaaren het volgende:
tim over dat ludo sanders gehaat wordt
Ik hoop het echt!quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:46 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Tim merkt voor het eerst dat ie echt gehaat wordt, publieksstem zei m niet zoveel daar was hij trots op, op de markten en evenementen mogen mensen zich niet negatief uitlaten, dus zullen alleen mensen naar hem toe komen die hem
Leuk vinden waardoor de illusie ontstaat dat het allemaal best meevalt met die publieksstem. Zijn bubbel is open gebarsten....
Net goed!
Goede morgen Cos![]()
![]()
Dat is een manier om het aan te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een andere meer effectievere manier naar mijn inzien had geweest
Iedereen b ij elkaar roepen en duidelijk hygiene regeltjes doornemen.. die verplicht zijn
Bijvoorbeeld jezelf douchen/wassen voor het brood maken, handschoenen desinfecterende gel aanschaffen , haren vast in knotjes
Dat kan met brood wat vers ingevroren isquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:46 schreef Poezewoes het volgende:
Broden op piepen in de oven dan als ze arriveren, even vochtig maken en een paar minuten in de oven, zelf haal ik de boterhammen die ik nodig heb uit de vriezer in een plastic zakje ontdooien, dan is het gewoon vers.
gaat ie nooit volhouden toch? En Jessie heeft het ondertussen over die stomme bonen van ‘mquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:47 schreef Chanel5 het volgende:
De problemen zijn er al, " ik had nooit met die bakkerij moeten beginnen voordat het eten klaar was" zegt Adriaan en zit tegen een error aan.
Dat is precies Tim zijn probleem. Tim is nooit met opbouwen bezig. Alleen maar met het spel en met wat mensen van hem denken.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hebben jullie de waterkoker zegt Eric, foei dat mag niet
Tim wil een koe binnenhalen en slachten maakt toch niet uit zegt met of zonder koe mensen haten me toch wel....
die heeft de mailtjes ook gelezen, niks nemen wat tim maaktquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:53 schreef pollewop77 het volgende:
Tim wil een koe naar binnen halen
Maar er wordt gestoord, Erik komt de waterkoker halen.
Tim biedt een kopje koffie aan,
Erik gaat toch waterkoken
Tim oh je wil liever oploskoffie dan echte koffie
quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:54 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
die heeft de mailtjes ook gelezen, niks nemen wat tim maakt
Dat hebben de harder werkers in de caravan vanmorgen ook al gedaan, het was een van de eerst dingen die ik hoorde toen ik de streams aan zettenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:50 schreef pollewop77 het volgende:
Schril contrast ook
In de caravan worden broden gebakken en ingepakt. Pannenkoeken zijn klaar voor de groep. De koffie wordt gebrand
In de neukhut, negativiteit en geroddel over anderen.
Ik zeg al van het begin af aan dat hij dit niet lang vol gaat houdenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:47 schreef Chanel5 het volgende:
De problemen zijn er al, " ik had nooit met die bakkerij moeten beginnen voordat het eten klaar was" zegt Adriaan en zit tegen een error aan.
en als ze straks wat zwart eruit zien, worden ze gemalen in de blender......quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:57 schreef renevanlaaren het volgende:
kijk hem roeren bij die bonen, dat gaat toch niks worden
Lulletje rozen waterquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:57 schreef renevanlaaren het volgende:
kijk hem roeren bij die bonen, dat gaat toch niks worden
Je bedoeld Franny ? , die heb ik dat al meer zien doen .quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:58 schreef Danchelle het volgende:
Oooww dit zie ik voor het eerst dus ik ben in shock
Die viezerd scheert haar oksels in bed, gadver
Het ziet er niet uit wat hij staat te doen, stom in een pannetje roeren voor de koffie bonenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:59 schreef Verida het volgende:
[..]
en als ze straks wat zwart eruit zien, worden ze gemalen in de blender......
Ook dus voor het eerst, kijk niet zo heel vaak streams, bah Wat viesquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:59 schreef PTLe het volgende:
[..]
Je bedoeld Franny ? , die heb ik dat al meer zien doen .
En niet eerst rustig af laten koelen die bonenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:59 schreef Verida het volgende:
[..]
en als ze straks wat zwart eruit zien, worden ze gemalen in de blender......
Ja, sinds hij die bakkerij is veranderd hij.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat constante gejank van Adriaan waarmee hij wil bewijzen hoe bijzonder hij is.
Wordt ook normaal in rond draaiende trommels gebrand met hete luchtquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:00 schreef Mjelleke het volgende:
Kan er niets aan doen maar vind dat koffiebranden wel een grappig iets. Had het nog nooit zo gezien. Had er ook geen voorstelling van.
En zo in 'n open pan vervliegen de geuren en smaken van elke boonquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit wat hij staat te doen, stom in een pannetje roeren voor de koffie bonen
Sulletje is het
Dit is het weer net niet, maar Jessie vindt het helemaal het eindequote:Op donderdag 14 februari 2019 09:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt ook normaal in rond draaiende trommels gebrand met hete lucht
Hij praat alleen nog maar tegen Jessie. Waarom? Omdat hij weet dat Jessie hem ten alle tijden veren in zijn kont zal steken.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, sinds hij die bakkerij is veranderd hij.
Hij was al veranderd sinds hij met Jessie omgaat, maar nu nog erger
Jammer want vond hem voor die tijd best een geschikte gozer wellis waar met wat eigenaardig heden
Als je googled op zelf koffie branden:...quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt ook normaal in rond draaiende trommels gebrand met hete lucht
Juist, en hij krijgt alles voorelkaar bij Jessiequote:Op donderdag 14 februari 2019 09:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hij praat alleen nog maar tegen Jessie. Waarom? Omdat hij weet dat Jessie hem ten alle tijden veren in zijn kont steken.
weet Tim dat?quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze willen alleen Tim een hak zetten
Zeggen het brood af omdat Tim er aan heeft gezeten
TIm wordt van het brood gehaald dus het vieze fb schuim heeft hun zin
En in een in een keer willen ze dat zelfde brood wat ze afgezegd hebben dan wel hebben
Hoe krom is dat
Jessie is typisch zon "baas" die voorkeur heeft aan sommige personeels ledenquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist, en hij krijgt alles voorelkaar bij Jessie
800 euro alleen aan ovens, maar Brenda mocht geen was bak bestellen terwijl ze ook iedere dag klanten had
Nog langer op Adje en Jessiequote:Op donderdag 14 februari 2019 09:06 schreef PTLe het volgende:
De stream staat wel erg lang op Tim en Franny
Ja, is tegen Tim verteld, welliswaar buiten beeldquote:
Help ze ff en breng 'n teiltjequote:Op donderdag 14 februari 2019 09:10 schreef PTLe het volgende:
Tim en Franny hebben nog niet gescheten
Hij was zo druk, nergens tijd voorquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lekker fris Jessie, als 'n bezetene blazen in die bonen![]()
Daar zit genoeg in, dieren verzorgen, zingen gitaar spelen, les geven sporten bouwenquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:20 schreef Danchelle het volgende:
En die Lotus, daar zit toch ook helemaal niks in he
Ja voor zichzelfquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zit genoeg in, dieren verzorgen, zingen gitaar spelen, les geven sporten bouwen
Een Chris en een His doen weinig op een dag, en Merel is alleen leuke dingen aan het regelen
Ik denk er anders over...quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zit genoeg in, dieren verzorgen, zingen gitaar spelen, les geven sporten bouwen
Een Chris en een His doen weinig op een dag, en Merel is alleen leuke dingen aan het regelen
eerder twee per weekquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist, en hij krijgt alles voorelkaar bij Jessie
800 euro alleen aan ovens, maar Brenda mocht geen was bak bestellen terwijl ze ook iedere dag klanten had
Gelukkig mag iedereen dit voor zich weten.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:24 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Ik denk er anders over...
Vind er nog steeds niks in zitten
En Chris en His doen ook niks, maar die benoemde ik niet. En Merel vind ik een leuke meid die naar mijn idee wat teveel word beoordeeld op haar leven buiten
Gelukkig wel, dus ik ookquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Gelukkig mag iedereen dit voor zich weten.
andersom zou ook kunnen. lotus en franny die iets doen voor Tim en Mikequote:Op donderdag 14 februari 2019 09:26 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik ben benieuwd of Tim en Mike iets voor Lotus en franny gaan doen vandaag. Niet eens een ontbijtje op bed ofzo
die dieren hadden niet gehoeven, sporten doe je lekker in je vrije tijd, zij maken daar een halve dag besteding van, en die twee lesjes per week daar zal ze wel moe can zijn vandaar dat ze weer in bed ligt...quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lotus staat altijd vroeg op en verzorgt de dieren, maakt muziek, heeft gisteren met Mike aan de boomhut gewerkt, verkoopt ukeleles, maakt s'avonds ook nog een rondje voor de dieren, dus het valt wel mee.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:20 schreef Danchelle het volgende:
En die Lotus, daar zit toch ook helemaal niks in he
En zo zie ik het ookquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
die dieren hadden niet gehoeven, sporten doe je lekker in je vrije tijd, zij maken daar een halve dag besteding van, en die twee lesjes per week daar zal ze wel moe can zijn vandaar dat ze weer in bed ligt...
Ja, wordt een pittig bakkie zo te zienquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Veel te veel koffie voor zo'n klein potje, 1 slok en je hebt krullen in je haar
Dus, als ik het goed begrijp, duurt het ongeveer een uurtje voor 1 pot koffie?quote:
Zo ongeveer, ennnnnnnnnnnnn er moeten aparte mokken komen nu van meneertje de narcist voor zijn koffiequote:Op donderdag 14 februari 2019 09:30 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dus, als ik het goed begrijp, duurt het ongeveer een uurtje voor 1 pot koffie?
met 24kt opdruk "JKK" *quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo ongeveer, ennnnnnnnnnnnn er moeten aparte mokken komen nu van meneertje de narcist voor zijn koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |