Ze willen alleen Tim een hak zettenquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:58 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat de mensen de broden al besteld hadden bij Adje. Dus ze wilden een brood
Ja, en dan de pan ook nog eens onafgewassen gaat gebruikenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk maar....
een beetje kok of bakker laat zijn werkblad en andere spullen helemaal schoon achter. Zorgt ervoor dat er dingen klaar staan voor de volgende dag.
Niet iedere kok of bakker zal dat helemaal zelf doen, maar zorgt er dan wel voor dat er mensen zijn die dat voor hem doen
Het is natuurlijk bizar dat je 's morgens je pan nog gaat opzoeken bij de vaat.
Dat klopt maar het is de toon die de muziek maaktquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:03 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tja, Chris had de afwas moeten doen
Vind het echt raar, Chris zegt bijna in het zelfde gesprek dat ze wasmachine kapot is en of Adje of Jessie er al naar heeft gekeken. Zo afhankelijk van mannen is Christel. Is me al vaker opgevallen. Ik had die wasmachine al lang zelf opengemaakt. Hij zal wel verstopt zitten.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:12 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ergelijke dames zijn dat, weten alles zo goed zelf te vertellen...zoals Hiske Jens aansprak over het werven van standhouders....dan gaat mijn bloed koken, wissel dan ook snel van streams.
Ze hebben nu laten zien dat ze chanteerbaar zijnquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:08 schreef Verida het volgende:
[..]
voor een brood wat is geannuleerd.....
het moet toch niet gekker worden.
Ligt er ook aan om wie het gaat denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben nu laten zien dat ze chanteerbaar zijn
Dus dit gaat vaker gebeuren
Nou ik snap het wel... hoe raar het ook is. Mocht je iets willen bestellen in Utopia dan doe je dat bij de persoon die je wat gunt. En Adje en Tim staan vaak lijnrecht tegenover elkaar.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze willen alleen Tim een hak zetten
Zeggen het brood af omdat Tim er aan heeft gezeten
TIm wordt van het brood gehaald dus het vieze fb schuim heeft hun zin
En in een in een keer willen ze dat zelfde brood wat ze afgezegd hebben dan wel hebben
Hoe krom is dat
* Gizmogirl28 Koopt geen maanzaadbrood meer.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:15 schreef Poezewoes het volgende:
Schuimpjes zijn vast bang, dat ze dat brood van Utopia gaan eten waar Tim aan gezeten hebben, dat ze dan zwanger kunnen raken van hem (grapje)
Adje heeft ook niet echt veel van kleding gewisseldquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:16 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nou ik snap het wel... hoe raar het ook is. Mocht je iets willen bestellen in Utopia dan doe je dat bij de persoon die je wat gunt. En Adje en Tim staan vaak lijnrecht tegenover elkaar.
Daarbij is Tim gewoon echt goor, hij loopt al 2 weken in die jogging broek en jeans bijvoorbeeld. De escapades met Frennie erbij
Ligt eraan waar het FB schuim fan van is en wie ze haten.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ligt er ook aan om wie het gaat denk ik.
Ja echt hé , maar wel leuk dat dat hij dat denkt .quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En Tim maar denken dat Jens de meest gehate persoon is in Utopia![]()
Daar ben ik ook bang voor...quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben nu laten zien dat ze chanteerbaar zijn
Dus dit gaat vaker gebeuren
Ja dat komt vast vanuit je tenenquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:23 schreef Dotteke het volgende:
Verschil moet er zijn
[ afbeelding ]
Ik ga nu iets tikken wat heel moeilijk is...................
Wel respect voor beide heren dat ze iedere morgen vroeg op staan....................
Ik zeg ook niet dat Tim niet goor is, maar Adje is net zo goorlapquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:16 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nou ik snap het wel... hoe raar het ook is. Mocht je iets willen bestellen in Utopia dan doe je dat bij de persoon die je wat gunt. En Adje en Tim staan vaak lijnrecht tegenover elkaar.
Daarbij is Tim gewoon echt goor, hij loopt al 2 weken in die jogging broek en jeans bijvoorbeeld. De escapades met Frennie erbij
Dat zeg ik toch.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt eraan waar het FB schuim fan van is en wie ze haten.
Als zou Jessie of Adriaan over het brood heen zeiken is het nog niet erg, maar laat Tim er een druppeltje water op vallen annuleren ze het
Ik weet het, ik zou ook nooit bestellen in de eerste plaatsquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Adje heeft ook niet echt veel van kleding gewisseld
Kijk maar eens de caps na van de laatste week.
quote:
Dat is waar ik zag een foto waar hij met een brood wat nog gebakken moet worden lopen , en echt die gozer is te vies om aan te pakken zo sta je niet in een keuken .quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:16 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zou ook nooit bestellen hoorquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Tim niet goor is, maar Adje is net zo goorlap
Hij werkt ook driee dagen in dezelfde vieze kleding en doet nog wel meer gore dingen
En denk dat ie dat nu eindelijk door heeftquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:20 schreef Poezewoes het volgende:
Denk dat Tim niks meer op kan zetten in Utopia, Dat kopen de mensen toch niet.
Er zijn toch altijd mensen die de B&B in de yurt blijven boekenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:20 schreef Poezewoes het volgende:
Denk dat Tim niks meer op kan zetten in Utopia, Dat kopen de mensen toch niet.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:21 schreef pollewop77 het volgende:
Triemen vraagt Jessie, ooit van de plaats Triemen gehoord?
Nee zegt Adje
Triemen is een dorp in Friesland met 317 inwoners, ook daar kijken ze Utopia
Ik ben heel erg benieuwd wat daar mee gaat gebeuren. Hij had maar 1 boeking t/m april en die heeft ie ook verzaakt.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn toch altijd mensen die de B&B in de yurt blijven boeken
goedemorgen, volgens mij is dat ook nep en betaald ome john dat om die mensen daar te krijgenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn toch altijd mensen die de B&B in de yurt blijven boeken
Dat is altijd zo, maar daar hier houden ze zich aan niet een regel die opgezet is voor de bakkerijenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar mensen je wilt echt niet weten hoe eten bereid word.
Ik heb lang geleden in verschillende fabrieken gewerkt waar voedsel bereid word, en ik heb een hele tijd heel veel dingen niet meer gegeten om wat ik heb gezien.
Het is eigenlijk gewoon wat niet weet wat niet deert, we zien het nu we weten het en vinden het walgelijk. Het is echt het idee.
Ome John betaald wel veel, alles wat binnenkomt, dan krijgen ze nog geld mee. Dan alles wat besteld wordt betaald hij ookquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:22 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
goedemorgen, volgens mij is dat ook nep en betaald ome john dat om die mensen daar te krijgen
Ik heb gisteren de hele middag zitten wachten op en reactie, maar heb er niets meer over gehoord of gelezenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:23 schreef renevanlaaren het volgende:
weet tim dat hij van het brood af is, enzo ja wat wat zijn reactie
Dat vermoed ik wel jequote:Op donderdag 14 februari 2019 08:21 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En denk dat ie dat nu eindelijk door heeft![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de hele middag zitten wachten op en reactie, maar heb er niets meer over gehoord of gelezen
Ik heb zo maar het idee dat ze het er niet over mogen hebben
ik had m ook open gemaaktquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Vind het echt raar, Chris zegt bijna in het zelfde gesprek dat ze wasmachine kapot is en of Adje of Jessie er al naar heeft gekeken. Zo afhankelijk van mannen is Christel. Is me al vaker opgevallen. Ik had die wasmachine al lang zelf opengemaakt. Hij zal wel verstopt zitten.
Chris stoort liever 2 mannen die hard bezig zijn om geld binnen te halen ipv dat ze helpt door of af te wassen of naar een wasmachine kijkt
Heb het idee dat hij aangeslagen was. Hij heeft een dikke knuffel van Adriaan gehad, zo'n echte omhelzing. Hij is niet veel in beeld geweest geloof ik.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de hele middag zitten wachten op en reactie, maar heb er niets meer over gehoord of gelezen
Ik heb zo maar het idee dat ze het er niet over mogen hebben
Nu bij Mikequote:Op donderdag 14 februari 2019 08:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik had m ook open gemaaktmeestal kan ik Dit soort problemen prima oplossen
Klopt, alleen zie je hier wat er gebeurd en in een bakkerij niet.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, maar daar hier houden ze zich aan niet een regel die opgezet is voor de bakkerijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |