En denk dat ie dat nu eindelijk door heeftquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:20 schreef Poezewoes het volgende:
Denk dat Tim niks meer op kan zetten in Utopia, Dat kopen de mensen toch niet.
Er zijn toch altijd mensen die de B&B in de yurt blijven boekenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:20 schreef Poezewoes het volgende:
Denk dat Tim niks meer op kan zetten in Utopia, Dat kopen de mensen toch niet.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:21 schreef pollewop77 het volgende:
Triemen vraagt Jessie, ooit van de plaats Triemen gehoord?
Nee zegt Adje
Triemen is een dorp in Friesland met 317 inwoners, ook daar kijken ze Utopia
Ik ben heel erg benieuwd wat daar mee gaat gebeuren. Hij had maar 1 boeking t/m april en die heeft ie ook verzaakt.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn toch altijd mensen die de B&B in de yurt blijven boeken
goedemorgen, volgens mij is dat ook nep en betaald ome john dat om die mensen daar te krijgenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn toch altijd mensen die de B&B in de yurt blijven boeken
Dat is altijd zo, maar daar hier houden ze zich aan niet een regel die opgezet is voor de bakkerijenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar mensen je wilt echt niet weten hoe eten bereid word.
Ik heb lang geleden in verschillende fabrieken gewerkt waar voedsel bereid word, en ik heb een hele tijd heel veel dingen niet meer gegeten om wat ik heb gezien.
Het is eigenlijk gewoon wat niet weet wat niet deert, we zien het nu we weten het en vinden het walgelijk. Het is echt het idee.
Ome John betaald wel veel, alles wat binnenkomt, dan krijgen ze nog geld mee. Dan alles wat besteld wordt betaald hij ookquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:22 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
goedemorgen, volgens mij is dat ook nep en betaald ome john dat om die mensen daar te krijgen
Ik heb gisteren de hele middag zitten wachten op en reactie, maar heb er niets meer over gehoord of gelezenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:23 schreef renevanlaaren het volgende:
weet tim dat hij van het brood af is, enzo ja wat wat zijn reactie
Dat vermoed ik wel jequote:Op donderdag 14 februari 2019 08:21 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En denk dat ie dat nu eindelijk door heeft![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de hele middag zitten wachten op en reactie, maar heb er niets meer over gehoord of gelezen
Ik heb zo maar het idee dat ze het er niet over mogen hebben
ik had m ook open gemaaktquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Vind het echt raar, Chris zegt bijna in het zelfde gesprek dat ze wasmachine kapot is en of Adje of Jessie er al naar heeft gekeken. Zo afhankelijk van mannen is Christel. Is me al vaker opgevallen. Ik had die wasmachine al lang zelf opengemaakt. Hij zal wel verstopt zitten.
Chris stoort liever 2 mannen die hard bezig zijn om geld binnen te halen ipv dat ze helpt door of af te wassen of naar een wasmachine kijkt
Heb het idee dat hij aangeslagen was. Hij heeft een dikke knuffel van Adriaan gehad, zo'n echte omhelzing. Hij is niet veel in beeld geweest geloof ik.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de hele middag zitten wachten op en reactie, maar heb er niets meer over gehoord of gelezen
Ik heb zo maar het idee dat ze het er niet over mogen hebben
Nu bij Mikequote:Op donderdag 14 februari 2019 08:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik had m ook open gemaaktmeestal kan ik Dit soort problemen prima oplossen
Klopt, alleen zie je hier wat er gebeurd en in een bakkerij niet.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, maar daar hier houden ze zich aan niet een regel die opgezet is voor de bakkerijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |