Er komen zoveel nieuwe snufjes en gedoetjes, apparatuur verkoopt heus wel, alleen minder.quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:45 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En dan komt Jessie: en daarna ben je dan failliet als iedereen een tv heeft
Allebei wat voor te zeggen, en zo werkt het ook in de praktijk. Leven en laten leven
Is ook, we leven in een wegwerp maatschappijquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er komen zoveel nieuwe snufjes en gedoetjes, apparatuur verkoopt heus wel, alleen minder.
Het is wel behoorlijk verneukeratief voor klanten.
Maar dat is met alles zo.
Yep.quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:48 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Is ook, we leven in een wegwerp maatschappij
Soundlock bij Tim
vaak = altijdquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:23 schreef formule het volgende:
Managers zijn vaak klootzakken, die alleen uit zijn op zelfverrijking, maar dat denk ik
Dat is waar Adriaan wel moeite mee heeft, met mensen die niks doenquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
In Utopia is maar weer eens gebleken dat mensen waarvan het broodje toch wel klaar staat te beroerd zijn om te werken
quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
In Utopia is maar weer eens gebleken dat mensen waarvan het broodje toch wel klaar staat te beroerd zijn om te werken
Ow stak ze haar vinger omhoog?quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:51 schreef Dotteke het volgende:
Franny geeft aan dat ze moet plassen
quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow stak ze haar vinger omhoog?
Hey Cossies wel op blijven letten hoor.![]()
Is goed Franny je mag gaan plassen meid, have fun.
Ja, hij mag niets meer doen van het FB schuimquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:55 schreef pollewop77 het volgende:
Nou Tim ligt alweer te klagen tegen Mike
Ach, hij kan in ieder geval lekker uitslapen
Hij is al wegquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:56 schreef Poezewoes het volgende:
Zie liever de bomen, dan dat ik de stem van Tim hoor
Ga jij maar lekker het bos in, dan houd de rest van de COS de streams wel in de gaten.quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:56 schreef Poezewoes het volgende:
Zie liever de bomen, dan dat ik de stem van Tim hoor
En Tim maar denken dat Jens de meest gehate persoon is in Utopiaquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij mag niets meer doen van het FB schuim
Ze hebben hem onbedoeld goed geholpen
Ja goed plan, lees ik het hier wel teugquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker het bos in, dan houd de rest van de COS de streams wel in de gaten.![]()
Je vergeet alleen dat de mensen de broden al besteld hadden bij Adje. Dus ze wilden een broodquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens 10 broden ga bestellen
En dan alle vieze dingen van Adje in een filmpje zet en dan ga afmelden en het filmpje mee ga sturen
Kijken wat ze dan gaan doen.,
Maar Adje heeft geluk, ik ben niet van het bellen en mailen dus ga het ook niet doen
Maar ben wel benieuwd wat hun reactie zou zijn
Ja mooi is dat ik lig in een deuk hoe ze hun eigen negativiteit weerleggen op een ander.quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En Tim maar denken dat Jens de meest gehate persoon is in Utopia![]()
Nou dat mag ook wel dat Chris daar op aangesproken word. Hij heeft groot gelijkquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:58 schreef Dotteke het volgende:
Adje neemt al aardig de onhebbelijkheden van Jessie over
Hoe arrogant hij Chris en His aanspreekt over het feit dat ze niet afgewassen hebben
quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja goed plan, lees ik het hier wel teug
Tim is slachtoffer hoorquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja mooi is dat ik lig in een deuk hoe ze hun eigen negativiteit weerleggen op een ander.
Hij heeft wel gelijk maar....quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:59 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nou dat mag ook wel dat Chris daar op aangesproken word. Hij heeft groot gelijk
Tja, Chris had de afwas moeten doenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk maar....
een beetje kok of bakker laat zijn werkblad en andere spullen helemaal schoon achter. Zorgt ervoor dat er dingen klaar staan voor de volgende dag.
Niet iedere kok of bakker zal dat helemaal zelf doen, maar zorgt er dan wel voor dat er mensen zijn die dat voor hem doen
Het is natuurlijk bizar dat je 's morgens je pan nog gaat opzoeken bij de vaat.
is zo, ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:03 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tja, Chris had de afwas moeten doen
In het normale leven heb je gelijk, maar dan zou hij er een dagtaak aan hebben om mensen achter de kont aan te zitten.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:04 schreef Verida het volgende:
[..]
is zo, ben ik helemaal met je eens
Maar hij zou dus vanavond al kunnen controleren of de vaat die hij nodig heeft voor het bakken, wel gedaan is. En dan de mensen erop aanspreken als dat niet zo is.
Werd eens tijd!quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
Denk nu er echt gemerkt wordt door Tim dat mensen buiten Utopia hem niet moeten, het toch niet zo leuk meer is....
ik nietquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]Ik heb veel goeie meegemaakt die wel degelijk gevoel hebben en luisterden naar anderen.
hij hoeft alleen maar op zijn eigen spullen te letten.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:05 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
In het normale leven heb je gelijk, maar dan zou hij er een dagtaak aan hebben om mensen achter de kont aan te zitten.
Chris moet gewoon haar verantwoording nemen, maar dat doet bijna niemand in Utopia
Precies. Manager zijn is echt geen leuke baan. Alleen maar gezeik. Ik bedank er voor. Dan maar minder geld.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:04 schreef Verida het volgende:
[..]
is zo, ben ik helemaal met je eens
Maar hij zou dus vanavond al kunnen controleren of de vaat die hij nodig heeft voor het bakken, wel gedaan is. En dan de mensen erop aanspreken als dat niet zo is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:07 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
...is deze al langs gekomen ?.
voor een brood wat is geannuleerd.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het moet toch niet gekker worden.
Er staat een filmpje bij dat hij de mail van Jessy krijgt , zonder geluid .quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:08 schreef Verida het volgende:
[..]
voor een brood wat is geannuleerd.....
het moet toch niet gekker worden.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:07 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
...is deze al langs gekomen ?.
Heb het gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ergelijke dames zijn dat, weten alles zo goed zelf te vertellen...zoals Hiske Jens aansprak over het werven van standhouders....dan gaat mijn bloed koken, wissel dan ook snel van streams.quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:59 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nou dat mag ook wel dat Chris daar op aangesproken word. Hij heeft groot gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |