Er komen zoveel nieuwe snufjes en gedoetjes, apparatuur verkoopt heus wel, alleen minder.quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:45 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
En dan komt Jessie: en daarna ben je dan failliet als iedereen een tv heeft
Allebei wat voor te zeggen, en zo werkt het ook in de praktijk. Leven en laten leven
Is ook, we leven in een wegwerp maatschappijquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er komen zoveel nieuwe snufjes en gedoetjes, apparatuur verkoopt heus wel, alleen minder.
Het is wel behoorlijk verneukeratief voor klanten.
Maar dat is met alles zo.
Yep.quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:48 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Is ook, we leven in een wegwerp maatschappij
Soundlock bij Tim
vaak = altijdquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:23 schreef formule het volgende:
Managers zijn vaak klootzakken, die alleen uit zijn op zelfverrijking, maar dat denk ik
Dat is waar Adriaan wel moeite mee heeft, met mensen die niks doenquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
In Utopia is maar weer eens gebleken dat mensen waarvan het broodje toch wel klaar staat te beroerd zijn om te werken
quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
In Utopia is maar weer eens gebleken dat mensen waarvan het broodje toch wel klaar staat te beroerd zijn om te werken
Ow stak ze haar vinger omhoog?quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:51 schreef Dotteke het volgende:
Franny geeft aan dat ze moet plassen
quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow stak ze haar vinger omhoog?
Hey Cossies wel op blijven letten hoor.![]()
Is goed Franny je mag gaan plassen meid, have fun.
Ja, hij mag niets meer doen van het FB schuimquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:55 schreef pollewop77 het volgende:
Nou Tim ligt alweer te klagen tegen Mike
Ach, hij kan in ieder geval lekker uitslapen
Hij is al wegquote:Op donderdag 14 februari 2019 07:56 schreef Poezewoes het volgende:
Zie liever de bomen, dan dat ik de stem van Tim hoor
Ga jij maar lekker het bos in, dan houd de rest van de COS de streams wel in de gaten.quote:Op donderdag 14 februari 2019 07:56 schreef Poezewoes het volgende:
Zie liever de bomen, dan dat ik de stem van Tim hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |