en als ze straks wat zwart eruit zien, worden ze gemalen in de blender......quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:57 schreef renevanlaaren het volgende:
kijk hem roeren bij die bonen, dat gaat toch niks worden
Lulletje rozen waterquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:57 schreef renevanlaaren het volgende:
kijk hem roeren bij die bonen, dat gaat toch niks worden
Je bedoeld Franny ? , die heb ik dat al meer zien doen .quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:58 schreef Danchelle het volgende:
Oooww dit zie ik voor het eerst dus ik ben in shock
Die viezerd scheert haar oksels in bed, gadver
Het ziet er niet uit wat hij staat te doen, stom in een pannetje roeren voor de koffie bonenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:59 schreef Verida het volgende:
[..]
en als ze straks wat zwart eruit zien, worden ze gemalen in de blender......
Ook dus voor het eerst, kijk niet zo heel vaak streams, bah Wat viesquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:59 schreef PTLe het volgende:
[..]
Je bedoeld Franny ? , die heb ik dat al meer zien doen .
En niet eerst rustig af laten koelen die bonenquote:Op donderdag 14 februari 2019 08:59 schreef Verida het volgende:
[..]
en als ze straks wat zwart eruit zien, worden ze gemalen in de blender......
Ja, sinds hij die bakkerij is veranderd hij.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat constante gejank van Adriaan waarmee hij wil bewijzen hoe bijzonder hij is.
Wordt ook normaal in rond draaiende trommels gebrand met hete luchtquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:00 schreef Mjelleke het volgende:
Kan er niets aan doen maar vind dat koffiebranden wel een grappig iets. Had het nog nooit zo gezien. Had er ook geen voorstelling van.
En zo in 'n open pan vervliegen de geuren en smaken van elke boonquote:Op donderdag 14 februari 2019 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit wat hij staat te doen, stom in een pannetje roeren voor de koffie bonen
Sulletje is het
Dit is het weer net niet, maar Jessie vindt het helemaal het eindequote:Op donderdag 14 februari 2019 09:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt ook normaal in rond draaiende trommels gebrand met hete lucht
Hij praat alleen nog maar tegen Jessie. Waarom? Omdat hij weet dat Jessie hem ten alle tijden veren in zijn kont zal steken.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, sinds hij die bakkerij is veranderd hij.
Hij was al veranderd sinds hij met Jessie omgaat, maar nu nog erger
Jammer want vond hem voor die tijd best een geschikte gozer wellis waar met wat eigenaardig heden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |