abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185003617

De voetbalwereld is fascinerend. Veel mensen, veel meningen, veel belangen en tegenwoordig ook veel geld. Maar vooral dus die meningen. Kan je op maandag 17 december al een voorspelling doen voor een wedstrijd twee maanden later? Misschien als David tegen Goliath moet, anders niet. Toen Ajax Real Madrid lootte, wist iedereen het zeker; dit is na Porto misschien wel de meest ideale loting. Hordes mensen veranderden weer eens in Real Madrid-experts die op een gemiddelde zondag liever Heel Holland Bakt kijken, stammen mensen konden in een glazen bol kijken en weten hoe Real Madrid er in februari 2019 voor zou staan. Er waren in de meeste gevallen twee kampen: “AJAX HEEFT ZEKER TE WETEN KANS!” en “REAL MADRID STAAT ER WEL WEER IN DE CL!1!1!!”. Dat is allemaal leuk en aardig, maar zo werkt voetbal in beide gevallen niet als er nog een paar maandjes te gaan zijn.

Wat beide ploegen gemeen hebben is de giftige wereld waarin beide clubs leven. Een of twee mindere resultaten en het hoofd van Solari of Ten Hag moet weer op het hakblok. Nu moet ik heel eerlijk zijn dat ik het na een paar wedstrijden Solari eigenlijk wel met hem had gezien. We zaten naar een zouteloos geheel te kijken; Ramos was een wanhopige leider in een op Vinicius Junior na hopeloos elftal. We zagen konijnen die angstig in de koplamp keken als de tegenstander zich niet ingroef en agressief de Koninklijke vast wilde zetten. De 3-0 afgang bij Eibar en de heel magere 0-1 zege bij Huesca waren daar het grootste toonbeeld van. Na 6 januari (een verlies tegen Sociedad) lijkt er opeens een knop om te zijn gegaan. Men zegt dat het mede komt door de aanstelling van de fysieke trainer uit het Zidane-tijdperk. Maar dat kan het niet alleen zijn. Ach, dat is gissen.

13 januari, Real Betis-uit. De Koninklijke speelt volledig in op de zwakten van de zeer aanvallende tegenstander en staat als een armoedige middenmoter te verdedigen en te verdedigen. Het zag er niet uit; het ging nergens over, Real Madrid-onwaardig, maar opvallend was dat de teamprestatie voor het eerst écht oké was. Je zag een elftal dat zich volledig voor elkaar wegcijferde en de vuile meters wilde maken. In de tweede helft ebde dat wat weg en won het gelukkig dankzij een goal van Ceballos; maar dan nog. Tegen Sevilla werd een week later aanvallende progressie geboekt; mede door een sterke tweede helft in pressend opzicht won het met 2-0. Modric was opeens weer oké na maanden van ellende; Varane en Ramos speelden met veel vertrouwen. Bij Espanyol-uit flitste Real Madrid weer. Energiek aanvallend voetbal; een sterk middenveld maar vooral een geniale Modric en Benzema. Die lijn wordt de laatste weken meer dan doorgezet. Benzema als complete spits; passen, doorbewegen, afwerken. Heerlijk. Solari was lovend: "I'm sorry for those who have discovered Benzema last week. But hey, they still have time to enjoy him, he is in a great moment, it's true.’’

Als Solari dan fan is van Benzema, ben ik fan van Vinicius Junior. Sinds de eerste dag dat Solari hem opstelde was hij een verademing tussen de tijdlange zoutzakken van Madrid. Vinicius had schijt aan alles. Hij nam de bal aan, maakte zijn acties, dribbelde, speelde af, bewoog door. Dat kan iedereen wel op een dag, maar bij Vini zie je dat het speciaal is. Hij is pas 18, mensen. Wat deed jij op je 18e? Belangrijk zijn in het spel van Real Madrid? Vandaag de dag mag Vini dan wel een egoïst zijn en wel eens veel risico nemen in balbezit, maar wat eis je van een 18-jarige? Hij heeft een fantastische klik met Benzema die enorm profiteert van de ruimtes die Vinicius maakt voor hem. En ze combineren natuurlijk prima. Vinicius is geweldig.

Afgelopen woensdag kapseisde het schip niet op bezoek bij FC Barcelona (wel met een halffitte Messi). Sterk was het spel niet, maar het wist de eerste helft Barcelona uitstekend uit de wedstrijd te pressen. In de tweede helft viel dat een stuk tegen; Barça herstelde zich en Solari moest al dan niet gedwongen kerncomponenten uit zijn elftal wisselen. En dat is het mooie. Solari’s gelijk wordt bevestigd met de keuzes die hij maakt in La Liga. Marcelo legt het af tegen Reguilón, Casemiro heeft pech met de (nu geblesseerde) sterk spelende Llorente en Vinicius houdt Bale uit de basis. Het zwarte schaap Isco is dan weer een andere case. Die maakt al sinds Eibar-uit ruzie met Solari en alles en iedereen.. maar wil wel graag spelen. Ja, zielepiet; maak dan geen ruzie.

Tegen Atlético Madrid, in Wanda Metropolitano, zette Real Madrid nog eens de ‘heropleving’ kracht bij door met 1-3 te winnen. Dat is knap, zeker in een derby. In de afgelopen jaren heeft alleen Real Madrid twee keer drie goals kunnen maken op bezoek bij Atlético. Kansen geeft de ploeg wel eens weg, maar dat is niet heel gek. Griezmann kon de bal na goed werk van Correa achter Courtois schuiven, maar dat was eigenlijk het enige gevaar van Atléti. Voor de rest was het een en al Real Madrid dat zeker met het middenveld Modric, Kroos, Casemiro weer stabiel is. En dat is goed nieuws; een middenveld wint wedstrijden voor je, want van daaruit geef je sturing.

Kortom; Real Madrid is net op tijd teruggekeerd naar een uitstekende vorm. Je kan dat samen willen vatten als ‘ZE STAAN ER WEL WEER IN DE CL’, maar ik denk niet dat die oneliner twee maanden geleden impliceerde dat Marcelo, Isco, Casemiro en Bale onder druk zouden staan in hun elftal terwijl de afgelopen jaren gewillig gebashte Benzema als een jonge God aan het voetballen is. Solari’s tijdperk begon op een verschrikkelijke wijze, maar inmiddels heeft hij met gedurfde keuzes en redelijk aanvallend voetbal mijn vertrouwen teruggewonnen. Echter moet hij het in de tweede seizoenshelft echt laten zien. Daar worden de prijzen, lofzangen en liefdesverklaringen echt uitgedeeld. Dan kunnen we net zoveel over tactiek, strategie, inzet of mentaliteit (lol) praten..

Bij Ajax druppelt de koffie door tot 86 achterkamertjes en allerlei vertakkingen van commissies. Voor alles lijkt een commissie te zijn, voor iedereen werkzaam bij Ajax is er een belang. Na weer eens een duizelingwekkend slecht seizoen moeten er dit seizoen door de forse investeringen prijzen worden gewonnen. Mocht dat dit seizoen niet gebeuren, dan heeft Ajax al vijf jaar geen prijs gewonnen. Zeg dat eens hardop; vijf jaar. Huilen, huilen, huilen. Nadat Erik Ten Hag een half jaar geobserveerd heeft op De Toekomst en ondertussen werd afgeranseld mag hij aan de hand van een meer dan talentvolle selectie en investeringen in Dusan Tadic en Daley Blind Ajax naar een titel leiden. Of nou ja, dat doet niet alleen Ten Hag maar ook de selectie zelf. Iedereen heeft met elkaar afgesproken om nog een jaartje shine te pakken met prijzen.

Iedereen weet het wel. Ajax doorliep soeverein de voorrondes van de Champions League. Dat is toch even een verademing na vier jaar afwezigheid. Alleen PSV liet in 2015/16 een fatsoenlijke indruk achter. In de andere jaren was het jankend, schreeuwend en op een houtje bijtend kijken naar de televisie. Toen kwam Ajax met een, moet gezegd, heel gunstige loting in de groepsfase. Een nog altijd kwakkelend Bayern München, de vergane glorie die Benfica momenteel is.. en AEK Athene. We kunnen babbelen over de eerste twee wedstrijden, maar het gaat vooral om de duels met Benfica. Dat waren twee enorm spannende duels waarin Ajax de basis legde voor overwintering. Wedstrijden die op het scherpst van de snede werden gespeeld. Teams die graag pressen, vooruit willen, iedere vijf seconden wel in duel waren en het ging op en neer en op en neer. Dan moet je een beetje mazzel hebben met Mazraoui in Amsterdam en met Onana in Lissabon, maar je pakt er dus vier punten. In eerdere jaren zou Ajax dat soort wedstrijdjes met 0 of misschien 1 punt afsluiten, maar dit seizoen is het anders.

#KutTenHag, #TenHagOut; wie het vermogen van een gehandicapte beer heeft, had hem afgeschreven na de tweede seizoenshelft van 2017/18. Wie beter wist, had kunnen weten dat een trainer geen tovenaar is. Hij kan niet midden in een seizoen een elftal overladen met ideeën en er meteen een swingend geheel van maken. Zo gaat dat niet. Voetballers zijn geen robots; het zijn mensen en kennen vreugde, pijn, twijfel en verdriet. Dat drong op 15 april 2018 niet tot iedereen door. Het onvermijdelijke busje opwachten, verhaal halen, ziedend zijn, spelers duwen. De Babbelbox vraagt aan u; wanneer had u eens zin om willekeurig mensen te duwen?

De fantastische eerste seizoenshelft van Ajax zorgde voor een bitterzoet gevoel. Het bittere is dat je ondanks een fantastische eerste seizoenshelft toch vijf punten achterstaat op PSV; het zoete is de Champions League-overwintering. In de tweede seizoenshelft moesten er dan maar spijkers met koppen geslagen worden. Vooralsnog is het een en al ellende. Nadat FC Emmen in blessuretijd nog naast PSV kwam, stuiterde de ArenA. Een uur later kon Tadic Ajax op 4-1 zetten tegen Heerenveen; sindsdien is het positieve gevoel als sneeuw voor de zon verdwenen.

Tegen Heerenveen en Feyenoord werd als een stel gehandicapten verdedigd. Over Lamprou ga ik het niet hebben; dat is mijn niche niet, want een keeper is niet de hoofdreden dat jij vier tegengoals incasseert tegen Heerenveen. Voetbal is tactiek, kwaliteit en een beetje menselijkheid. Nu kunnen we de komst van Magallan (eventuele wenperiode HAHAHAHA) en de blessure van Tagliafico aandragen maar uiteindelijk blijkt tegen VVV-Venlo ook af en toe, ondanks een 6-0 zege, dat ook met Tagliafico die problemen niet zomaar verholpen zijn. Als dan ook nog eens tegen Heracles het voetbal volledig uit het elftal verdwenen is en je enorm mazzelt met een slechts 1-0 verlies, tsja. De vraag is of het een kwaliteitsgebrek is of het een mentaal probleem. Nou ja, dat is voor mij geen vraag maar misschien voor u als opportunistische lezer. Er zit iets in het hoofd niet goed bij Ajax. Volgens de laatste weken willekeurig wat roepende Menno Pot ligt het aan transfers bij Ajax, maar Blind/Schøne/Tadic zakken ook door het ijs terwijl er daar minder transferperikelen bij zijn.

Kortom: bij Real Madrid gaat alles goed, bij Ajax gaat er heel veel slecht momenteel. Twee maanden geleden wisten ‘mensen’ nog zeker dat Ajax meer dan kans had tegen Real Madrid, maar niemand kan twee maanden verder kijken. Voetbal is iedere dag trainen, stappen maken en ontwikkelen. Wij staan ook iedere dag op met een droom, met een doel en dan gaan we stappen proberen te zetten. Alleen dachten sommigen dat Real Madrid ook twee maanden stil zou staan. Haha, mooi niet.

Woensdag 13 februari 21:00; Ajax v Real Madrid, Johan Cruijff ArenA
pi_185003619
Iets te ver ingezoomd op de gele kaart :G :G
pi_185003621
hij komt
pi_185003622
VIER OP EEN RIJ!!!!

@Lange_Lans IS TROTS!
pi_185003623
Deze gaat naar de parkeerplaats
pi_185003624
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:29 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Successupporter :') :{w :{w
herhaalreceptsupporter :D
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:32:02 #7
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_185003626
Schone weer met een afzwaaier

Edit:nee kut, het werd ziyech met een waardeloos schot
  FOK!fotograaf woensdag 13 februari 2019 @ 22:32:07 #8
842 Zorro
Z
pi_185003628
Wat een gezeur over het beeld, op Ziggie nergens last van
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_185003631
MIS
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_185003632
Terugspeelbal op de keeper
pi_185003636
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:32 schreef superniger het volgende:
MIS
was gewoon op doel hoor
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:32:24 #12
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_185003637
Bierstint _O-
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:32:26 #13
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_185003638
Waarom mag Ziyech nog steeds vriekiks nemen?
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:32:26 #14
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185003639
Sierdgod :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_185003643
quote:
6s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:32 schreef Zorro het volgende:
ziggie zeggen
ben je een homofiel of wat?
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:32:40 #16
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_185003644
quote:
6s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:32 schreef Zorro het volgende:
Ik heb ook ziggie.
What can change the nature of a man?
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:32:42 #17
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_185003645
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:31 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Deze gaat naar de parkeerplaats
Netjes in de handen van Courtois.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_185003646
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:31 schreef Houtenbeen het volgende:
Iets te ver ingezoomd op de gele kaart :G :G
lol ja
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_185003649
Sierd is anti mof :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:33:02 #20
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185003652
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:32 schreef RipCity het volgende:
Sierd is anti mof :D
:D
4045
onlogisch
pi_185003653
quote:
6s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:25 schreef Zorro het volgende:

[..]

Ja en Barcelona fans juichen nu massaal voor Real :')
Ik juich vooral voor het Nederlandse voetbal, dus gelijktijdig voor PSV. In Nederland zijn we op dit momenten van elkaar afhankelijk, Real en Barca hebben dat sentiment natuurlijk helemaal niet omdat ze niet zo'n treurige plek in europa hebben. Daarbij heb ik - ondanks dat ik Ajax echt een clowneske club vind - altijd nog meer met Ajax dan met Real. Niet ten minste omdat het onze rivaal is.
pi_185003656
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:31 schreef Doublepain het volgende:
VIER OP EEN RIJ!!!!

@:LANGE_LANS IS TROTS!
Gefeliciteerd maat :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:33:08 #23
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_185003657
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:32 schreef Bugno2 het volgende:
Contract
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:33:13 #24
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_185003659
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:32 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

ziggie zeggen
Doe normaal.
pi_185003662
quote:

[..]

ziggie zeggen
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:33:20 #26
38496 Perrin
pi_185003667
quote:
Omdat anders zijn neven verhaal komen halen?
  FOK!fotograaf woensdag 13 februari 2019 @ 22:33:23 #27
842 Zorro
Z
pi_185003670
quote:

[..]

ziggie zeggen
pi_185003675
quote:

[..]

ziggie zeggen
graag op anoniem
pi_185003676
quote:
Ronaldo ook.
pi_185003679
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Gefeliciteerd maat :)
Bedankt vriend :)
pi_185003680
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:33 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Ik juich vooral voor het Nederlandse voetbal, dus gelijktijdig voor PSV. In Nederland zijn we op dit momenten van elkaar afhankelijk, Real en Barca hebben dat sentiment natuurlijk helemaal niet omdat ze niet zo'n treurige plek in europa hebben. Daarbij heb ik - ondanks dat ik Ajax echt een clowneske club vind - altijd nog meer met Ajax dan met Real. Niet ten minste omdat het onze rivaal is.
‘onze’ :D :`)

Gooi jezelf weg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:33:43 #32
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_185003681
Ziyech moet maar ff'ies wisselen.
pi_185003683
Ziyech voor de 50e keer balverlies :')
pi_185003684
RIP
pi_185003690
quote:
6s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:33 schreef Zorro het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
moet je nagaan, ik ben niet eens voor ajax.. maar ik zit mijn tijd te verdoen met kansloos kindervoetbal
pi_185003692
tijdrekkengod
graag op anoniem
pi_185003693
Danke Schone
pi_185003696
Flopberg :')
#superniger2020
pi_185003697
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:33 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Wat jij doet moet jij lekker zelf weten toch
pi_185003698
Benzema eruit.

Nu maakt ajax weer kans.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_185003699
Asensio, die kan er dit seizoen echt niks meer van _O-
pi_185003702
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wat jij doet moet jij lekker zelf weten toch
doe maar gek

zeg ik altijd DP
graag op anoniem
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:34:35 #43
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_185003704
quote:

[..]

~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:34:38 #44
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_185003705
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:34 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

moet je nagaan, ik ben niet eens voor ajax.. maar ik zit mijn tijd te verdoen met kansloos kindervoetbal
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:34:40 #45
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185003706
Mensen die denken dat de meeste Feyenoord/PSV-supporters voor Ajax zijn :') _!x100
Laffe huichelaar
pi_185003708
HALVE HOLLANDER
graag op anoniem
pi_185003709
Altijd als ik Asensio zie moet ik denken aan dat moment dat hij Danny Blind aan de telefoon had.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:34:48 #48
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_185003710
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
0-2 Asensio incoming
pi_185003713
Waarom geen Huntelaar,
Ten Hag :')
pi_185003716
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:33 schreef Caland het volgende:

[..]

‘onze’ :D :`)

Gooi jezelf weg.
Oke.
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:35:01 #51
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185003717
Die staan echt los van de maatschappij
Laffe huichelaar
pi_185003720
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien een leuke speler voor Fortuna Sittard ? :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_185003721
ah man man man
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:35:12 #54
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185003722
En de maatschappij dat ben jij
Laffe huichelaar
pi_185003723
Dolberg mist.
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:35:20 #56
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_185003724
Dolberg...meh
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:35:20 #57
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_185003725
Dolkut
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:35:20 #58
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_185003726
Dolberg schiet.. Doeltrap.
pi_185003727
Bijna!
pi_185003728
Dolberg😂
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:35:25 #61
38496 Perrin
pi_185003729
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dolberg mist.
Goh.
pi_185003732
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dolberg mist.
Water is nat
pi_185003733
Echt niemand kan enigszins normaal of met fatsoen reageren in dit topic _O-
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:35:32 #64
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_185003735
Alle blondjes zien er hetzelfde uit volgens sierd :')
pi_185003736
@Mexicanobakker

heeft Asensio ooit eens live op tv Nederlands gesproken?
graag op anoniem
pi_185003737
ganger dolberg
pi_185003738
Dolberg :')
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:35:49 #68
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_185003742
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:35 schreef opgebaarde het volgende:
Ben jij nieuw hier?
pi_185003744
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:35 schreef Twiitch het volgende:
Alle blondjes zien er hetzelfde uit volgens sierd :')
Echt 10x meer haar ook :D
pi_185003745
Ook enorm veel respect hoe ajax zich opkrabbelt na de achterstand, had eigenlijk nu ook wel de 0 2 al verwacht.
pi_185003747
Tegen wie praatte Benzema?
pi_185003748
pi_185003749
Kom maar weer wisselen, Kasper.
pi_185003750
Jammer dat Dolberg al anderhalf jaar een poging doet Lex Immers te imiteren.
pi_185003751
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:35 schreef Doublepain het volgende:
navaz
graag op anoniem
pi_185003752
Dat Dolberg grietje heeft echt totaal geen tieten.
pi_185003753
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:35 schreef opgebaarde het volgende:
Fok! is een weergave van de huidige maatschappij
pi_185003755
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:35 schreef skysherrif het volgende:
Ook enorm veel respect hoe ajax zich opkrabbelt na de achterstand, had eigenlijk nu ook wel de 0 2 al verwacht.
Enorm veel respect dat Real het er maar bij laat ja
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:36:21 #79
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_185003758
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:35 schreef Doublepain het volgende:
Navas?
pi_185003759
JAAAAAAAAAAAAAAAA
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:36:25 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_185003760
JAAAAAAAAAAAAA
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:36:27 #82
pi_185003762
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:36:29 #83
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_185003763
JAAAAAAAA
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_185003764
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_185003765
Even afwachten
pi_185003766
Boem goal
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:36:31 #87
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_185003767
SOW KOEKOEK
pi_185003768
ZIYECH
  FOK!fotograaf woensdag 13 februari 2019 @ 22:36:33 #89
842 Zorro
Z
pi_185003770
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Dolberg al anderhalf jaar een poging doet Lex Immers te imiteren.
Maar zo goed kan hij niet darten.
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:36:34 #90
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_185003771
Kut ziyech.
pi_185003772
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
There are only 151 Pokémon.
pi_185003773
Verdiend wel
pi_185003774
*O* *O* *O* *O* *O*
pi_185003776
hahahaha eindelijk
DIK terrecht
pi_185003782
Jaaaaaa
#superniger2020
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:36:40 #96
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185003783
:{
Laffe huichelaar
pi_185003784
pi_185003785
Ziyechgod
pi_185003786
VAR AUB
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:36:45 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_185003787
Waarom staat Onana opeens in het publiek
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_185003788
*O* *O*
pi_185003789
Var kan het likken!!!
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:36:48 #103
311468 Van_Poppel
pi_185003790
Nu d'r op en d'r over!
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:36:49 #104
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_185003792
In het publiek springen is normaal geel. Dat wordt zijn tweede?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_185003793
Lekker goeverdomme
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:36:50 #106
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_185003794
YESYESYESYES

_O_

Ziyech moet je natuurlijk altijd laten staan godverdommmmmmeeee!!
pi_185003797
En de goal! De goal van Ziyech
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:36:54 #108
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_185003798
Fapfap
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_185003800
VAR!
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:36:58 #110
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_185003801
IK WORD GEK IK WORD GEK
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:37:01 #111
9859 crew  Karina
Woman
pi_185003803
Goallll
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:37:03 #112
pi_185003804
KOEKOEK HAHAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAA
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_185003805
Vieze hoerenzoon scheids
pi_185003806
VAR
pi_185003807
Lekker tegen die tokkies aan hangen :')
pi_185003809
En wat zegt de VAR
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:37:09 #117
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_185003812
Waar is die VAR, dit was overduidelijk een overtreding.
pi_185003813
afgekeurd
Alpha kenny one
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:37:10 #119
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_185003814
VAR
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  FOK!fotograaf woensdag 13 februari 2019 @ 22:37:13 #120
842 Zorro
Z
pi_185003816
En een blijdschap. Dat Real met de uitgoal de wedstrijd al beslist heeft snappen ze nog niet.
pi_185003817
Godver jaaa
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:37:15 #122
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_185003818
Neres moet basis
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:37:18 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_185003820
Daar is niks aan de hand
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport woensdag 13 februari 2019 @ 22:37:18 #124
274204 crew  Mexicanobakker
pi_185003821
Niks aan de hand.
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:37:22 #126
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_185003823
Heerlijk :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:37:25 #127
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_185003824
Goal is al te laat, het uit doelpunt was de sleutel voor Real
~FEYENOORD~
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:37:25 #128
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185003825
TIJD VOOR DE VAR
4045
onlogisch
pi_185003826
zou wat zijn he
Alpha kenny one
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:37:32 #130
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_185003831
mondjes snoeren :*
pi_185003832
Ajax gered door de scheids _O-
pi_185003833
*O* *O*
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_185003834
Ik juich pas als Real de aftrap weer heeft genomen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:37:42 #134
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_185003836
EINDHOVEN ARE YOU WATCHING?
pi_185003838
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:37 schreef Wereldgozer het volgende:
Lekker tegen die tokkies aan hangen :')
Zorgboerderij-figuren.
pi_185003840
Jaaaa Hala Ajax
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:37:48 #137
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_185003842
Neres speelt nooit. Haha Ten Hag.
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:37:48 #138
38496 Perrin
pi_185003843
Ziyech +20M.
pi_185003844
WAAR ZIJN DE HATERS NU WAAR ZIJN DE HATERS NU
pi_185003846
JAAAAAAAAAA :D
pi_185003847
volledig terecht :)
pi_185003848
JAAAAAAAAAAAAAA
pi_185003849
Waar zijn alle gifjes nu gebleven??
pi_185003851
Spannend
#superniger2020
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:37:57 #145
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185003852
Dit vond ik, in tegenstelling tot de vorige van Ajax, NO KOOL
Laffe huichelaar
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:38:01 #146
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_185003855
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik juich pas als Real de aftrap weer heeft genomen.
ok nu mag het
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:38:04 #147
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_185003856
quote:
6s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:37 schreef Zorro het volgende:
En een blijdschap. Dat Real met de uitgoal de wedstrijd al beslist heeft snappen ze nog niet.
Als het 1-1 blijft dan maakt het allemaal geen flikker uit nee.
pi_185003857
Jammer @RipCity, daar gaat je 750¤ :@ :@
pi_185003859
pi_185003860
Ziyech in Oranje !!! oh wacht ;(
  Redactie Sport woensdag 13 februari 2019 @ 22:38:20 #151
pi_185003862
hoop stiekem wel dat het 1-2 of 2-1 wordt, 1-1 is echt een anticlimax uitslag :@
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:38:30 #152
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_185003866
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:37 schreef skysherrif het volgende:
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:38:36 #153
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_185003869
Ajax weet dat ze 3-1 moeten maken?
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:38:39 #154
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_185003870
Wat een godenvoorzet van Lijmsnuiverd.
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:38:40 #155
311468 Van_Poppel
pi_185003872
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:37 schreef falling_away het volgende:
zou wat zijn he
Dan hadden we dat hoofdkantoor in Geneve genuked.
pi_185003873
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:38 schreef Coco. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_185003874
Dat is geel voor blind lijkt me en dus schorsing?
pi_185003875
Vazquez..
  Redactie Sport woensdag 13 februari 2019 @ 22:38:55 #159
pi_185003877
Dat moest geel zijn voor Blind.
pi_185003879
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:37 schreef Coco. het volgende:
EINDHOVEN ARE YOU WATCHING?
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:39:07 #161
38496 Perrin
pi_185003882
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:38 schreef Bugno2 het volgende:
Wat een godenvoorzet van Lijmsnuiverd.
Ja die was pasklaar.
pi_185003885
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:37 schreef Doublepain het volgende:
Ajax gered door de scheids _O-
Skomina laat de hele tijd al doorspelen.
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:39:23 #163
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_185003891
waar zijn al die azijn pissers nu gebleven?
pi_185003892
Jammer @RipCity, daar gaat je 750¤ :@
pi_185003894
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:38 schreef Coco. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
maat
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:39:35 #166
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185003897
Dit was toch echt een overtreding. Geen poging de bal te raken, wel de speler onderuit gehaald
Laffe huichelaar
pi_185003898
quote:
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:39:55 #168
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_185003902
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:39 schreef timmmmm het volgende:
Dit was toch echt een overtreding. Geen poging de bal te raken, wel de speler onderuit gehaald
Eens, heerlijk
  FOK!fotograaf woensdag 13 februari 2019 @ 22:39:55 #169
842 Zorro
Z
pi_185003903
RIP City
pi_185003904
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:39 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
pi_185003905
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:39 schreef timmmmm het volgende:
Welnee
pi_185003906
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:35 schreef Coco. het volgende:

[..]

Ben jij nieuw hier?
Het slaat echt nergens meer op. Maar fok is voor vrijheid, begrijp het wel.

Iedereen doet veel te hard zijn best om nog debieler te doen dan de ander.
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:40:00 #173
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185003907
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:38 schreef Houtenbeen het volgende:
Jammer @:Ripcity, daar gaat je 750¤ :@ :@
Real wint dit nog wel.
4045
onlogisch
pi_185003908
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:40:01 #175
pi_185003909
ZiyechpassGENOT
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_185003911
even de teres naar de neres zetten nu jongens
pi_185003915
De Ligt is na De Graafschap toch weer wat miljoentjes in waarde gestegen
Alpha kenny one
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:40:12 #178
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_185003919
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:39 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ekte sport!
pi_185003920
Neres is toch godverdomme een baas? Basisspeler!!!
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:40:26 #180
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185003923
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:39 schreef cherrycoke het volgende:
waar zijn al die azijn pissers nu gebleven?
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:37 schreef Eenskijken het volgende:
WAAR ZIJN DE HATERS NU WAAR ZIJN DE HATERS NU
Hier zijn wat mensen pittig mad
Laffe huichelaar
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:40:30 #181
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_185003926
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat moest geel zijn voor Blind.
:G voor jou
pi_185003927
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:39 schreef Houtenbeen het volgende:
Jammer @:Ripcity, daar gaat je 750¤ :@
Boeiuh. Fooi.
pi_185003928
OE
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:40:45 #184
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_185003930
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Neres is toch godverdomme een baas? Basisspeler!!!
De Ligt GOD +24 miljoen
  Redactie Sport woensdag 13 februari 2019 @ 22:40:50 #185
pi_185003931
Ik zie Real dit nog wel winnen. Ajax heeft het nu toch zwaar.
pi_185003932
Halve Nederlander asensio
pi_185003933
quote:
10s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nogal zacht uitgedrukt ja _O-
pi_185003935
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:39 schreef Doublepain het volgende:

[..]

180!!!!!!!!
pi_185003937
Circus Onana.
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:40:59 #190
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_185003938
Circus Onana
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:41:02 #191
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_185003939
Hoeveel wedstrijden gaat de jong volgend seizoen spelen?
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:41:02 #192
311468 Van_Poppel
pi_185003940
Circus Onana
  Redactie Sport woensdag 13 februari 2019 @ 22:41:02 #193
pi_185003941
CIRCUS ONANA
pi_185003942
Circus Onana
pi_185003943
pi_185003945
Polletje
pi_185003947
Kut Onana. Beter Lamprou erin
pi_185003948
was ook een kut terugspeelbal
Alpha kenny one
pi_185003949
CIRCUS ONANA
  Redactie Sport woensdag 13 februari 2019 @ 22:41:16 #200
pi_185003950
Hahaha een bekertje
pi_185003951
Bekertje _O-

Sukkels die daar een bekertje gooien :')
pi_185003952
Hahaha jammer dat die niet op goal was :D
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:41:23 #203
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_185003953
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:41 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:41:24 #204
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_185003954
Lucky Ajax weer :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:41:26 #205
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_185003955
quote:
[ afbeelding ]
_O-
pi_185003956
BEKERED
pi_185003958
Dit is bijna n kopie van Betis tegen Real, en dat liep niet goed af voor Betis o|O
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:41:32 #208
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_185003960
cursus Onana
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Redactie Sport woensdag 13 februari 2019 @ 22:41:36 #209
pi_185003962
Vinicius eraf _O- :')
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:41:37 #210
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_185003964
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahaha een bekertje
Droom van Feyenoord.
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:41:38 #211
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_185003965
kut bekertje _O-
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:41:44 #212
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_185003967
Die neger in dat doel altijd :') welk kunstje gaat hij nu doen
pi_185003968
quote:
[ afbeelding ]
pi_185003969
En dan het bekertje ook niet opruimen he Onana :')
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:41:46 #215
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_185003971
Je zal dat bekertje gegooid hebben en dat die bal erin rolt _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:41:52 #216
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185003975
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:41 schreef xzaz het volgende:
Hoeveel wedstrijden gaat de jong volgend seizoen spelen?
0 vermoedelijk, te druk met geld tellen om zich daar druk om te maken denk ik.
Laffe huichelaar
pi_185003976
quote:
10s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ja, de pijn en frustratie zit diep :D
pi_185003979
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:40 schreef Bugno2 het volgende:

[..]

De Ligt GOD +24 miljoen
Geniet van De Ligt vandaag.
pi_185003981
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:42:07 #220
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_185003983
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:41 schreef RipCity het volgende:
En dan het bekertje ook niet opruimen he Onana :')
Als het een bananenschil was wel.
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:42:12 #221
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_185003986
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:41 schreef Twiitch het volgende:
Die neger in dat doel altijd :') welk kunstje gaat hij nu doen
Altijd weer die negers die alles verneuken
~FEYENOORD~
pi_185003988
quote:
9s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:42 schreef R-woud88 het volgende:

[..]

oO/
pi_185003990
Ronaldo had toch 9?
pi_185003994
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:42 schreef Coco. het volgende:

[..]

Als het een bananenschil was wel.
Stukjes kip gooien dan rent die wel
pi_185003996
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:42:53 #226
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_185003999
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ronaldo had toch 9?
_O-
  Redactie Sport woensdag 13 februari 2019 @ 22:42:55 #227
pi_185004000
quote:
Ronaldo had toch 9?
En heeft nu een krokettenbuik
pi_185004001
quote:
Ronaldo had toch 9?
De dikke wel ja
pi_185004007
quote:
Ronaldo had toch 9?
yep CR9
Alpha kenny one
pi_185004008
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:42 schreef Doublepain het volgende:

[..]

De dikke wel ja
de echte _O_
pi_185004009
quote:
9s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:42 schreef R-woud88 het volgende:

[..]

pi_185004012
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:43 schreef Adames het volgende:

[..]

de echte _O_
tij
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:43:36 #233
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_185004013
Neres valt alleen maar over z'n eigen benen.
2000 light years from home
pi_185004014
quote:
Ronaldo had toch 9?
log uit idioot
  Redactie Sport woensdag 13 februari 2019 @ 22:43:36 #235
pi_185004015
Waarom schiet Asensio elke keer vanuit de tweede lijn?
pi_185004016
Asensio hoeft niet in Oranje
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:43:46 #237
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_185004017
er is nog hoop
pi_185004018
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:43 schreef Doublepain het volgende:

[..]

tij
:?
pi_185004021
quote:

[..]

de echte _O_
pi_185004024
quote:

[..]

:?
;)
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:44:03 #241
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185004025
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neres heeft de eerste opgesnoven
Laffe huichelaar
pi_185004027
zie hem rennen
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:44:07 #243
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_185004028
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:43 schreef Merkie het volgende:
Neres valt alleen maar over z'n eigen oogleden.
pi_185004029
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan geen goal herinneren van hem van dichter bij
pi_185004031
:G
  Redactie Sport woensdag 13 februari 2019 @ 22:44:19 #246
pi_185004033
:G
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:44:22 #247
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_185004035
Neres soowww
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_185004037
:G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G :G
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:44:35 #249
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_185004038
koekoek
~FEYENOORD~
pi_185004039
neres is nu 55m waard
marc netto _O_
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:44:38 #251
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_185004041
quote:
Ronaldo had toch 9?
bwahahahahahahahahahahahaha hahahahahahaha

Wat een niveau in vbl
pi_185004042
JR kan op dit moment niet posten, die eet nu een pannenkoek met Nutella. (lol)
pi_185004043
pi_185004045
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:44 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Kan geen goal herinneren van hem van dichter bij
Dichter bij :')!
pi_185004046
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:43 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

log uit idioot
jij hebt er blijkbaar geen kijk op.
pi_185004047
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:44 schreef Zipportal het volgende:
viesdik
pi_185004048
quote:
wat een gore proleet
pi_185004049
asensio is tweebenig toch?
pi_185004054
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

viesdik
skinnyfat
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:45:17 #260
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_185004055
2-1 of je bent sowieso klaar met Bernabeu in het verschiet.
pi_185004056
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef Eenskijken het volgende:
Drie zelfs
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:45:27 #262
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_185004060
quote:
oh dacht eerder een tosti met nutella.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:45:29 #263
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_185004061
Neres altijd opstellen verdomme
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_185004063
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef RipCity het volgende:

[..]

Drie zelfs
weet je dat van je moeder?
pi_185004066
Ach volgend seizoen de goden uit Tilburg in Europa *O* w/
pi_185004067
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef Twiitch het volgende:
Want je kunt daar niet scoren?
pi_185004068
pi_185004069
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef RipCity het volgende:

[..]

Drie zelfs
Jij weet meer :o
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:45:44 #269
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185004071
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Dit lijkt me intens ranzig
Laffe huichelaar
pi_185004074
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef Houtenbeen het volgende:
Dit zei je 15 minuten geleden ook al.

gr gr
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:45:54 #271
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_185004075
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef Eenskijken het volgende:
Asensio is net zo tweebenig als Lucille Werner.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_185004078
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef Houtenbeen het volgende:
:o

Willem II Goden
pi_185004079
ze zijn allemaal beetje moe
pi_185004082
De Ligt > Ramos
Alpha kenny one
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:46:22 #275
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_185004085
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Wat
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_185004091
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef Zipportal het volgende:

[..]

gr gr
Ik had het gemist, dus prima dat ie het herhaalt. Ik ben waarschijnlijk de enige W2 supporter hier toch?
pi_185004093
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Asensio is net zo tweebenig als Lucille Werner.
pi_185004094
dolberg veneukt wel veel deze wedstrijd
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:46:44 #279
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_185004095
Dolberg raakt de bal

Doeltrap
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:46:44 #280
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185004096
Hij moest echt zijn best doen hem over te krijgen
Laffe huichelaar
pi_185004097
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef Zipportal het volgende:

[..]

gr gr
Support your local team *O*
pi_185004099
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik had het gemist, dus prima dat ie het herhaalt. Ik ben waarschijnlijk de enige W2 supporter hier toch?
Geen idee.
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:46:52 #283
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_185004101
Had van Dortmund ook wel meer verwacht tegen Tottenham, staan nota bene zelfs eerste in de Bundesliga. :{
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:46:55 #284
311468 Van_Poppel
pi_185004103
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef Twiitch het volgende:
Met 1-1 zijn er ook mogelijkheden in Madrid...(Atletico 1997)
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:47:12 #285
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_185004110
Bestellen jullie ook wel eens iets bij bol.com coolblue of ibood.com

Deze post werd u mede mogelijk gemaakt door @Danny
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:47:20 #286
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185004112
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

dat denk ik wel
Laffe huichelaar
pi_185004113
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:46 schreef PzKpfw het volgende:
Had van Dortmund ook wel meer verwacht tegen Tottenham, staan nota bene zelfs eerste in de Bundesliga. :{
Wtf 3-0 al.. Dat is gespeeld idd
pi_185004114
dolberg eruit, huntegoal erin
pi_185004115
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:47 schreef Caland het volgende:

Deze post werd u mede mogelijk gemaakt door @:danny
Vanwege de AVG niet.
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:47:27 #290
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_185004116
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Met 1-1 zijn er ook mogelijkheden in Madrid...(Atletico 1997)
Het is nog niet voorbij
  Moderator woensdag 13 februari 2019 @ 22:47:32 #291
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_185004117
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185004122
quote:

Werkt niet

tevens @Banny
pi_185004124
quote:

Ik zie geen linkjes meer. Jammer, ga zo iets bestellen bij bol.com
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:47:49 #294
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_185004126
quote:

Nee, wel bij ziggo en intertoys
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  Redactie Sport woensdag 13 februari 2019 @ 22:47:52 #295
pi_185004131
Draver Reguilon
pi_185004132
Ik ga zo een proteine ijsje eten denk ik
pi_185004136
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:46 schreef PzKpfw het volgende:
Ze missen de helft van hun spelers door blessures.
pi_185004138
Door vandaag te winnen moéten zij scoren in de return, dat zou wel een voordeel zijn. Anders gaan ze al helemaal geen poot uitsteken.
pi_185004140
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:47 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Werkt niet

tevens @:Banny
TR meegepakt
pi_185004141
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:47 schreef -Chakotay- het volgende:
dolberg eruit, huntegoal erin
Die Dolberg moet het toch vet goed doen op de trainingen he.. anders snap ik niet dat die steeds weer speelt.
Alpha kenny one
  woensdag 13 februari 2019 @ 22:48:19 #301
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_185004144
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2019 22:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ze missen de helft van hun spelers door blessures.
en het talent was zijn paspoort vergeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')