Dichter bijquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan geen goal herinneren van hem van dichter bij
viesdikquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:44 schreef Zipportal het volgende:
JR kan op dit moment niet posten, die eet nu een pannenkoek met Nutella. (lol)
wat een gore proleetquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:44 schreef Zipportal het volgende:
oh dacht eerder een tosti met nutella.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:44 schreef Zipportal het volgende:
Want je kunt daar niet scoren?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef Twiitch het volgende:
2-1 of je bent sowieso klaar met Bernabeu in het verschiet.
Dit lijkt me intens ranzigquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dacht eerder een tosti met nutella.
Dit zei je 15 minuten geleden ook al.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef Houtenbeen het volgende:
Ach volgend seizoen de goden uit Tilburg in Europa![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef Houtenbeen het volgende:
Ach volgend seizoen de goden uit Tilburg in Europa![]()
Watquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dacht eerder een tosti met nutella.
Ik had het gemist, dus prima dat ie het herhaalt. Ik ben waarschijnlijk de enige W2 supporter hier toch?quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit zei je 15 minuten geleden ook al.
gr gr
quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Asensio is net zo tweebenig als Lucille Werner.
Support your local teamquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit zei je 15 minuten geleden ook al.
gr gr
Geen idee.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had het gemist, dus prima dat ie het herhaalt. Ik ben waarschijnlijk de enige W2 supporter hier toch?
Met 1-1 zijn er ook mogelijkheden in Madrid...(Atletico 1997)quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:45 schreef Twiitch het volgende:
2-1 of je bent sowieso klaar met Bernabeu in het verschiet.
dat denk ik welquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had het gemist, dus prima dat ie het herhaalt. Ik ben waarschijnlijk de enige W2 supporter hier toch?
Wtf 3-0 al.. Dat is gespeeld iddquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:46 schreef PzKpfw het volgende:
Had van Dortmund ook wel meer verwacht tegen Tottenham, staan nota bene zelfs eerste in de Bundesliga.
Vanwege de AVG niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:47 schreef Caland het volgende:
Bestellen jullie ook wel eens iets bij bol.com coolblue of ibood.com
Deze post werd u mede mogelijk gemaakt door @:danny
Het is nog niet voorbijquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met 1-1 zijn er ook mogelijkheden in Madrid...(Atletico 1997)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Werkt nietquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:47 schreef Caland het volgende:
Ik zie geen linkjes meer. Jammer, ga zo iets bestellen bij bol.comquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:47 schreef Caland het volgende:
Nee, wel bij ziggo en intertoysquote:Op woensdag 13 februari 2019 22:47 schreef Caland het volgende:
Ze missen de helft van hun spelers door blessures.quote:Op woensdag 13 februari 2019 22:46 schreef PzKpfw het volgende:
Had van Dortmund ook wel meer verwacht tegen Tottenham, staan nota bene zelfs eerste in de Bundesliga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |