quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is het enige, het moet schoon zijn, en in mijn geval is het soms handig mijn haar 'netjes' in een staart te dragen ipv los c.q half los en rommelig.
Ik bel dr straks wel even ... voor het voetbal dan hou ik het kortquote:Op woensdag 13 februari 2019 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh.... heb je nog een kaarsje gebrand?
Het was de bedoeling dat Oppportunity 90 dagen zou volhouden op Mars. Dan is 15 jaar natuurlijk wel heel wat meer. Wat dat betreft heeft de rover het meer dan goed gedaanquote:Op woensdag 13 februari 2019 19:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel beter dan in een baan erom heen of zomet een beetje mazzel kan hij in het Mars museum ooit
Is toch wel weer aardig van jequote:Op woensdag 13 februari 2019 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bel dr straks wel even ... voor het voetbal dan hou ik het kort
Dan krijg je allemaal van die lelijke Pique's achter je aanquote:Op woensdag 13 februari 2019 19:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoop dat Alien's wat knapper zijn, allemaal Shakira's zou mooi zijn
Dat is waar Chuf dus toch maar effe bellenquote:Op woensdag 13 februari 2019 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis toch de moeder van mn dochter weet je ...
Top!quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:10 schreef Recce het volgende:
Ik ga aan de soep. Ik zal jullie groeten overbrengen aan mijn vader.![]()
Welke smaak/variant heb je?quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:10 schreef Recce het volgende:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:10 schreef Recce het volgende:
En vergeet de facts niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Het gaat om de muziek Mo... ik geloof niet dat je dat begrepen hebt....
Da's allemaal oud...quote:
Volgens mij is er nog ergens een Grieks MUZ topic verstopt onder het stofquote:Op woensdag 13 februari 2019 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien moeten we een vaste Yanni-OP hebben.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien moeten we een vaste Yanni-OP hebben.
Dat zal Recce ook wel mooi vinden.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
A special collaboration with Yanni and NASA - National Aeronautics and Space Administration & International Space Station
Ja elke keer weer schoon of de rest niet vies maken dus in de was er meequote:Op woensdag 13 februari 2019 19:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo,ik geloof de wasche heeft ook met de hindernislop te doen dat ze de outfits wassen
Eentje dan! Voor Reccequote:Op woensdag 13 februari 2019 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zal Recce ook wel mooi vinden.
ze werden daar erg schmutzigquote:Op woensdag 13 februari 2019 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja elke keer weer schoon of de rest niet vies maken dus in de was er mee
Ik heb heb het stiekem ook gekeken.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond informatie over de wedstrijd graag onder spoilertags. Ik kijk 'm dit weekend pas.
ja dat geeft afquote:Op woensdag 13 februari 2019 19:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze doen toch door de waterdrek robben
quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Ajax zich zal sparen voor de wedstrijd van zondag tegen NAC.
met de hoofd?quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Op Viceland is op dit moment een waanzinnige drummer.
No-arm drummer.
We hopen dat Dick Advocaat volgend seizoen Ajax komt trainen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja ik zie het ook echt niet zitten die trainer is ook een debiel echt
quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hopen dat Dick Advocaat volgend seizoen Ajax komt trainen.
Ja, zo'n Taunus is niet kapot te krijgen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh BTW de Ford is met vlag en wimpel door de keuring heen![]()
En de accu is niet verrot, lag aan mijn Bluetooth FM transmitter voor den telefoon
Deze man.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
met de hoofd?![]()
ik kenn en one arm-drummer Rick Allen
oh manquote:Op woensdag 13 februari 2019 19:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze man.
En dit zijn de drumkits van RA.
Kusje op de wang terug.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb echt niets zinnigs te zeggen maar wil toch posten.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
Wel hallo allemaal en een kusje voor iedereen.
Das wel lief.. kusje terugquote:
Oh ja, dat wilde ik nog eens vragen, jij zei wel eens dat je voor iedereen een muziekje in gedachten hebt, bij de users. Heb je dat bij mij ook en zo ja, wat voor liedje hoort bij mij?quote:
Dank je wel.quote:
Jij ook dank je wel.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Das wel lief.. kusje terug
Hoezo? Ik heb het tubje niet geklikt, sorry.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat ik toch altijd weer de onvriendelijkste ben.
Ik denk bij alles dat ik doe en hoor en zie in songteksten.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, dat wilde ik nog eens vragen, jij zei wel eens dat je voor iedereen een muziekje in gedachten hebt, bij de users. Heb je dat bij mij ook en zo ja, wat voor liedje hoort bij mij?
Huh? Waar haal je dat idee weer vandaan?quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat ik toch altijd weer de onvriendelijkste ben.
Hij is wel grappig, eerst dacht ik dat mijn geluid uit stond, check, niet dus, doen dacht ik wtf en toen dat einde.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk bij alles dat ik doe en hoor en zie in songteksten.
Het is gewoon te ziek voor woorden.
Oh en, ja dat is wel bijzonder, vind ik dan, dat eerstequote:Op woensdag 13 februari 2019 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk bij alles dat ik doe en hoor en zie in songteksten.
Het is gewoon te ziek voor woorden.
Jouw liedje gooi ik niet in het topic.![]()
Ja, ik vond er ook niets onvriendelijks aan.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Huh? Waar haal je dat idee weer vandaan?
Ik vind iedereen hier tof.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ik vond er ook niets onvriendelijks aan.
Ik bijna iedereen. 1 maar niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind iedereen hier tof.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bijna iedereen. 1 maar niet.
Die ene ben jezelf?quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bijna iedereen. 1 maar niet.
Dat vertelde mijn killerparkiet net.quote:
quote:
Oooh, wat ken die nog meer voor trucjes?quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vertelde mijn killerparkiet net.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Ajax zich zal sparen voor de wedstrijd van zondag tegen NAC.
Gaan we even kijken dus.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:18 schreef chufi het volgende:
Mo morgen frietbak test met o.a. de Airfryert bij KDvW
Wow, das lang dan en ik heb geen idee wanneer fok is begonnen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:19 schreef Prisha het volgende:
Die Mars - de Missies topic loopt al 15 jaarhij is in 2004 begonnen
![]()
Hoe lang bestaat Fok! eigenlijk?
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wow, das lang dan en ik heb geen idee wanneer fok is begonnen.![]()
En juichen.![]()
![]()
Ja goed,... ik ga ook echt niet terug naar een vette friteuse.....quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaan we even kijken dus.
Hoewel ik er al lang uit ben, ergens overbodige info, maar hey, ik ga het tot mij nemen.
quote:
1999quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wow, das lang dan en ik heb geen idee wanneer fok is begonnen.![]()
En juichen.![]()
![]()
En dat was dus niet mijn bedoeling. Maar achteraf zie ik dat het dan wel een logisch gevolg is.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel gelijk veel aandacht zo met die binnenkomer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaan we het niet over hebben ...quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dat was dus niet mijn bedoeling. Maar achteraf zie ik dat het dan wel een logisch gevolg is.
Ik wilde alleen mijn liefde delen om mijn haat te bedekken. Niet voor jullie overigens.
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar gaan we het niet over hebben ...
quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:27 schreef chufi het volgende:
Echt ... Nederlandstalige muziekkennis kwis.... op 3 ... echt ...Ik heb op dit moment een Ned talig nummer in mijn kop, maar goed, da's bijzaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |