Ja, zo'n Taunus is niet kapot te krijgen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh BTW de Ford is met vlag en wimpel door de keuring heen![]()
En de accu is niet verrot, lag aan mijn Bluetooth FM transmitter voor den telefoon
Deze man.quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
met de hoofd?![]()
ik kenn en one arm-drummer Rick Allen
oh manquote:Op woensdag 13 februari 2019 19:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze man.
En dit zijn de drumkits van RA.
Kusje op de wang terug.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb echt niets zinnigs te zeggen maar wil toch posten.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
Wel hallo allemaal en een kusje voor iedereen.
Das wel lief.. kusje terugquote:
Oh ja, dat wilde ik nog eens vragen, jij zei wel eens dat je voor iedereen een muziekje in gedachten hebt, bij de users. Heb je dat bij mij ook en zo ja, wat voor liedje hoort bij mij?quote:
Dank je wel.quote:
Jij ook dank je wel.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Das wel lief.. kusje terug
Hoezo? Ik heb het tubje niet geklikt, sorry.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat ik toch altijd weer de onvriendelijkste ben.
Ik denk bij alles dat ik doe en hoor en zie in songteksten.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, dat wilde ik nog eens vragen, jij zei wel eens dat je voor iedereen een muziekje in gedachten hebt, bij de users. Heb je dat bij mij ook en zo ja, wat voor liedje hoort bij mij?
Huh? Waar haal je dat idee weer vandaan?quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat ik toch altijd weer de onvriendelijkste ben.
Hij is wel grappig, eerst dacht ik dat mijn geluid uit stond, check, niet dus, doen dacht ik wtf en toen dat einde.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk bij alles dat ik doe en hoor en zie in songteksten.
Het is gewoon te ziek voor woorden.
Oh en, ja dat is wel bijzonder, vind ik dan, dat eerstequote:Op woensdag 13 februari 2019 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk bij alles dat ik doe en hoor en zie in songteksten.
Het is gewoon te ziek voor woorden.
Jouw liedje gooi ik niet in het topic.![]()
Ja, ik vond er ook niets onvriendelijks aan.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Huh? Waar haal je dat idee weer vandaan?
Ik vind iedereen hier tof.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ik vond er ook niets onvriendelijks aan.
Ik bijna iedereen. 1 maar niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind iedereen hier tof.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bijna iedereen. 1 maar niet.
Die ene ben jezelf?quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bijna iedereen. 1 maar niet.
Hoe weet jij dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |