Dat vertelde mijn killerparkiet net.quote:
quote:
Oooh, wat ken die nog meer voor trucjes?quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vertelde mijn killerparkiet net.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Ajax zich zal sparen voor de wedstrijd van zondag tegen NAC.
Gaan we even kijken dus.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:18 schreef chufi het volgende:
Mo morgen frietbak test met o.a. de Airfryert bij KDvW
Wow, das lang dan en ik heb geen idee wanneer fok is begonnen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:19 schreef Prisha het volgende:
Die Mars - de Missies topic loopt al 15 jaarhij is in 2004 begonnen
![]()
Hoe lang bestaat Fok! eigenlijk?
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wow, das lang dan en ik heb geen idee wanneer fok is begonnen.![]()
En juichen.![]()
![]()
Pullup.quote:
Ja goed,... ik ga ook echt niet terug naar een vette friteuse.....quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaan we even kijken dus.
Hoewel ik er al lang uit ben, ergens overbodige info, maar hey, ik ga het tot mij nemen.
quote:
1999quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wow, das lang dan en ik heb geen idee wanneer fok is begonnen.![]()
En juichen.![]()
![]()
Dank je wel.quote:
En dat was dus niet mijn bedoeling. Maar achteraf zie ik dat het dan wel een logisch gevolg is.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel gelijk veel aandacht zo met die binnenkomer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaan we het niet over hebben ...quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dat was dus niet mijn bedoeling. Maar achteraf zie ik dat het dan wel een logisch gevolg is.
Ik wilde alleen mijn liefde delen om mijn haat te bedekken. Niet voor jullie overigens.
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar gaan we het niet over hebben ...
quote:Op woensdag 13 februari 2019 20:27 schreef chufi het volgende:
Echt ... Nederlandstalige muziekkennis kwis.... op 3 ... echt ...Ik heb op dit moment een Ned talig nummer in mijn kop, maar goed, da's bijzaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |