Het is mooi dat ze nog eens met een dubbele aflevering komen en naar het buitenland gaan, maar de inhoud klinkt weinig spannendquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:48 schreef vanThijn het volgende:
https://www.gtst.nl/item/(...)wzmlbE7Sbh4zV5D668e4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:58 schreef miaeak het volgende:
[..]
Gaaf!! Hoe hoog is zo'n boete eigenlijk ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het zal mij benieuwen idd. We zullen zien!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is mooi dat ze nog eens met een dubbele aflevering komen en naar het buitenland gaan, maar de inhoud klinkt weinig spannend
Maar.. het vrijgezellenfeest van Amir hebben we al gevierd, tochquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:48 schreef vanThijn het volgende:
https://www.gtst.nl/item/(...)wzmlbE7Sbh4zV5D668e4
Quoted for truth.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:48 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Baby's! Baby's! Baby's! Krijgen ze niks anders meer verzonnen?! Het gaat alleen maar om baby's krijgen, de laatste tijd. Als het niet gaat om baby's krijgen, dan gaat het over van wie die baby's zijn of van wie ze horen te zijn. Vroeger ging het haast nooit over baby's. Dat was beter!
Ik heb niks tegen baby's of kinderen, maar in een serie zijn ze verschrikkelijk. GTST kan binnenkort wel een basisschool gaan inhuren, want kinderen mogen slechts een beperkt aantal uur werken. Krijgen we weer fijn wisselpersonages. Pas op, want over een jaar of 5 zijn deze baby's volwassen en kunnen ze hoofdrollen worden. Zo komt Teddy binnenkort in de serie als Ted en is ze 16 jaar (en binnen één jaar in Meerdijk moeder én lesbisch). Komt samen met haar grote Broer Bram van 20 mee (een goedzak die NOOIT iets meemaakt en toch in de serie blijft), opa bezoeken voor zijn 50e verjaardag...
Heb liever dat ze zich eens op iets verrassends concentreren, in plaats van continu liefdeslevens en baby's. We hebben het allemaal al eerder gezien, bij eerdere personages. Sommige rollen daarvan zitten nog steeds in de serie. Het is onmogelijk om niet in herhaling te vallen na al die jaren, maar waarom moeten er ineens zoveel verhaallijnen over hetzelfde gaan?! En Lucas als vader? Die vent is zelf kinderachtig! Hij kan niks, weet niks, doet niks en als het erop aankomt heb je er ook helemaal niks aan. Waarom moet hij een vader worden?
Nog meer gezeul met kinderwagens en wisselbaby's. De serie is weer lekker ingezakt. Breng eens een nieuw element. Zo zou de serie gebaat zijn bij een vaste slechterik, die niet weggaat na 1 verhaallijn en ook niet zo snel verslagen is. Een vast personage, dat anderen weer wat te doen geeft. Een beetje strijd en conflict. Dus NIET: komt in de serie om ophef te veroorzaken, maar hoort na twee weken bij de brave rollen of verlaat de reeks.
En dan heb je nog wat Anton momenteel aan het uitspoken is. Welke malloot heeft dat verhaal bedacht?! Komt uit het niets en beheerst ineens alles. Wie vindt Shanti leuk? Of Tiffy? Of Zoë? Ik stoor me daar verschrikkelijk aan. Opbouw? Niet nodig. Eén of twee afleveringen is ook wel genoeg om lesbisch te worden. Ondertussen gaat het allemaal nergens heen. Spanning? Dat is voor de cliffhanger.
...op een terras zitten en je thee koud laten worden. Althans, dat maakte ik toch op uit die column van die scenaristequote:Schrijvers hoeven niet iedere week te werken. 2X per jaar moet wel voldoende zijn. De rest vul je op met...![]()
Wou net vragen: wat is er met hem gebeurd?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:53 schreef James1988 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is die vader van Zoë inmiddels weer uit beeld verdwenen?
Geen idee, maar hij is zeker niet de eerste personage die eerst met heel veel media aandacht wordt aangekondigd om vervolgens na 2-3 weken - stilzwijgend - uit beeld te verdwijnen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:04 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Wou net vragen: wat is er met hem gebeurd?
Die is op rondreis met Olcay Gulcen en Peter Faber, Gerard Cox en Willibrord Frequin.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:53 schreef James1988 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is die vader van Zoë inmiddels weer uit beeld verdwenen?
Verhaallijnen duren een week en dan weer NEXT!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:47 schreef miaeak het volgende:
Ik vind het zo'n enorm onsamenhangende chaos de laatste tijd!
In een interview met Olcay sprak hij in de verleden tijd over de opnames en dat hij het erg lastig vond en ze hem veel hebben moeten sturen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:04 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Wou net vragen: wat is er met hem gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want dat slaat ergens op ja![]()
Tja, de serie zelf is al één grote grap geworden, en zeker met deze belachelijke plottwistquote:Billy is vanaf maandag 1 april (geen grap) te zien bij RTL 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |